استقرار پلیس در ۱۹۰۰ نقطه در اجرای محدودیت های کرونایی

گروه اجتماعی الف،   3990913082

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، بیان داشت: بر همین اساس پلیس در سطح کشور بیش از ۱۹۰۰ نقطه و مکان استقرار داشته و در هر شیفت از خدمت بیش از ۱۱ هزار نیرو تمام معابر و ورودی ها و محورها را کنترل می کند.

استقرار پلیس در ۱۹۰۰ نقطه در اجرای محدودیت های کرونایی

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران استان سیستان و بلوچستان گفت: در وضعیت ترددها و محدودیت های جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا، در کنار دولت و همه مسئولین، نیروی انتظامی در سه حوزه فعالیت می نماید.

وی گفت: در حوزه ورود به شهرهای قرمز و نارنجی  ، تمام سیستم های کنترلی پلیس راهور و دوربین های خود را فعال کرده و اعمال قانون با تخلفات انجام می شود که خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی با پلیس در سراسر کشور داشته اند .

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: بر همین اساس پلیس در سطح کشور در بیش از ۱۹۰۰ نقطه و مکان استقرار داشته و در هر شیفت از خدمت بیش از ۱۱ هزار نیرو تمام معابر ، ورودی ها و محورها را کنترل می کند.

این مقام ارشد انتظامی به حوزه دوم در شهرهای قرمز اشاره نمود و تصریح کرد: در شهرهای قرمز منع تردد از ۲۱ شب تا ۴ صبح ادامه دارد و چنانچه تخلفی صورت گیرد اعمال قانون برای رانندگان متخلف انجام خواهد شد .

 وی با بیان اینکه خودروهای امدادی و دیگر خودروهای دارای مجوز از منع تردد معاف هستند، گفت:حوزه سوم ، مربوط به اماکنی است که با توجه به شرایط موجود محدودیت ، فعالیت دارند که از طریق پلیس اماکن و پاسگاه ها و رده های مختلف انتظامی وهمچنین سازمان های مرتبط نظارت بر فعالیت آنها وجود دارد .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم ،سازمان ها ،نهادها در این طرح یادآورشد: مردم فهیم کشور که سلامت شخصی برایشان مهم است در این راستا همراهی و همکاری خوبی داشتند که امیدواریم تمام سازمان ها، نهادها مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند .

این مقام ارشد انتظامی خاطر داشت: نیروی انتظامی در تمامی  صحنه ها در مقابله با انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات حضور فعال دارد که قدردان همه همکاران ، مردم و مسئولین هستیم و همه باید بر اساس مصوبات و ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری لازم را با این ستاد داشته باشند، انشاءالله بتوانیم همانطور که مقام معظم رهبری " نیروی انتظامی را لقب "مجاهد فی سبیل الله" خطاب فرمودند، خدمتگزار خوبی برای مردم و کشور باشیم .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان با همه جاذبه ها و وسعت سرزمینی خود، استان آرامی است  و مردم و دستگاه ها همراه و همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی استان داشته اند که این انسجام بالا خود باعث ایجاد آرامش در استان شده است.

وی افزود: در بحث امنیت آنچه که مهم است ، این است که کشورهای همجوار چون پاکستان همکاری های خوبی با ما داشته که امیدواریم این تعاملات  و همکاری ها بیش از گذشته، افزایش یابد.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حوزه های شهری و جمعیتی آرامش خوبی را در استان شاهد هستیم ، اقدامات دولت و مجلس به دلیل نگاهی که به بخش اشتغال زایی در استان داشته اند موثر بوده که مطمئنا در معیشت مردم تاثیر گذار خواهد بود .

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  18. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  24. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین