تور کیش هتل داریوش

گزارش بازرگانی،   3990911104

تور کیش هتل داریوش را متفاوت و بهتر از همیشه تجربه کنید!

آژانس مسافرتی ندا بال آسمان با تجربه بسیار موفق در زمینه اجرای تور کیش و تور شیراز به قویترین مجری تورهای داخلی تبدیل شده به نحوی که به داشتن کیفیت و گستره خدمات بالا و همچنین قیمت های پایین شهرت پیدا کرده است. شما عزیزان می توانید جهت رزرو تور مدنظر خود با شماره تلفن 44378215-021 تماس حاصل فرمایید یا اینکه به وب سایت ندا بال آسمان مراجعه نمایید.

اگر شما نیز به فکر رزرو تور کیش افتاده اید تا به دیدن جاذبه های گردشگری، تفریحی و ورزشی آن بروید بد نیست بدانید که شما به جمع 3 میلیون گردشگر سالانه این جزیره پیوسته اید که نه تنها از همه جای ایران بلکه از خارج کشور هم شامل آن می شوند. ضمنا بهتر است بدانید که اکثر جمعیت گردشگران در فصل پاییز و زمستان وارد این شهر می شوند.

تور کیش از مشهد را فقط از آژانس ندا بال بخواهید. از هرجای ایران که باشید می توانید جهت رزرو تور با ما تماس بگیرید .

در گشت و گذاری که در جزیره داریم نمی توان بدون بازدید از پارک آهوان، اسکله تفریحی ، ساحل مرجانی، شهر تاریخی حریره، کشتی یونانی، جزیره هندورابی، ساحل سیمرغ، پیست دوچرخه سواری و اسکیت سواری به همراه سالن بدنسازی در پارک شهر  و غیره تصور کرد پس سعی کنید که حتما از تمامی این موارد بازدید کنید تا دست خالی برنگشته باشید.

سفر به هر جایی با تور مخصوصا تور کیش به خوردن غذاهای محلی آنجا خیلی به دل می نشیند که غذاهای سمک مشوی، مرگوگ و مضروبه نیز با طعم خوشمزه و لذیذ خود خاطره بسیار خوبی را برای شما رقم خواهند زد. مگر می شود به کیش سفر کرد و نزدیک دریا باشد و به فکر ورزش های آبی آن مثل فلای بورد، شاتل سواری، اسکوتر و پاراسل نیفتید. هیجان و خاطره خوش تور کیش را با این ورزش ها تکمیل کنید.

تور کیش هتل داریوش 5 ستاره ، بهترین کیفیت و قیمت با خدمات متنوع

تور کیش هتل داریوش به عقیده تور لیدرهای ما یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که در مقابل خدماتی که دریافت می کنید و اقامت شاهانه و باشکوهی که خواهید داشت قیمت بسیار مناسبی پرداخت می کنید. هیچ لذتی بالاتر از این وجود ندارد

که تور کیش را با اقامت در هتل 5 ستاره داریوش که شکوه طراحی آن به مانند تخت جمشید است تجربه کنید.

از خدمات ویژه هتل داریوش می توان به استخر روباز، زمین تنیس، سالن بدنسازی بسیار پیشرفته و مجهز، ماساژ تایلندی، ماساژ پا با ماهی، آتلیه عکاسی، سالن بیلیارد، زمین کاملا مجهز پینت بال، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت کاملا رایگان، صبحانه رایگان، 193 اتاق 2 تا 4 تخته فوق مدرن و فول امکانات و خانه داری 24 ساعته اشاره کرد که تنها بخشی از آنها محسوب می شود.

رستوران آپادانا و پاسارگاد با امکان سرو انواع غذاهای داخلی و خارجی و خدمات رسانی از ساعت 13 تا 24، کافی شاپ های لابی، استخر و لانج با امکان سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم نیز در همه حال آماده خدمات رسانی به شما مسافرین گرامی هستند.

تور شیراز و ثبت هزار خاطره با هزاران بار ارزش تکرار

تور شیراز نه یکبار بلکه باید چندین بار تجربه کرد، شهری که فرهنگ و ادب سعدی و عشق و عاشقی در غزل های حافظ را به ما یاد داده، شهری که هر جای آن را می توان ساعت ها فقط خیره شد و تماشا کرد و از آن خسته نشد و بی دلیل نیست که هر سال جمعیت بی شماری از گردشگران، مخصوصا در فصل های بهار و پاییز روانه شیراز می شوند تا از محیط رؤیایی آن لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری شیراز را اگر نبینید قطعا بخش بزرگی از لذت زندگی را از دست داده اید مثل باغ ارم، مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ و سعدی، پرسپولیس، نقش رستم، پاسارگاد، ارگ کریمخانی زند، باغ نارنجستان قوام، خانه زینت الملک، مسجد و حمام و بازار وکیل، مدرسه خان، دروازه قرآن، شاهچراغ و غیره. برای خرید نیز می توانید به مجتمع های تجاری – تفریحی خلیج فارس، آفتاب پارس و سرای مشیر بروید.

کسانی که می خواهند در فصل بهار تور شیراز را رزرو کنند بهترین موقع ماه اردیبهشت است که در روز 15 اردیبهشت به نام روز شیراز نامگذاری شده که تا تاریخ 31 اردیبهشت جشنواره و برنامه های گوناگونی برگزار می گردند و قطعا لذت سفر را چند برابر خواهد کرد.

دیگر تور متفاوت آژانس ندا بال تور چابهار می باشد:

چابهار تنها بندر ایران است که دسترسی به اقیانوس دارد و کشتی های اقیانوس پیما در اسکله های این بندر لنگر می اندازند تا تاجران به کسب و کار بپردازند. این بندر علاوه بر موقعیت های تجاری، دارای موقعیت های تاریخی و طبیعی منحصر به فردیست که شدیدا توصیه می کنیم با حضور در تور چابهار آژانس ندا بال آسمان از آن ها دیدن نمایید. در ادامه به معرفی جاذبه های گردشگری چابهار می پردازیم:

  • کوه های مریخی: در دشت های بلوچستان قرار گرفته و دارای ناهمواری های خیره کننده ای می باشد که سبب ایجاد ظاهری فرازمینی در آن شده است.
  • غارهای سه گانه تیس: مجموعه ای از یک غار طبیعی و دو غار مصنوعی است که در گذشته به عنوان محل پرستش و ذبح قربانی از آن استفاده می کردند.
  • بندر گواتر: تجربه ای از حضور در نقطه صفر مرزی بین ایران و پاکستان، که چشم انداز بسیار زیبایی را ایجاد کرده است.
  • تالاب لیپار: وجود پلانکتون­ها در این تالاب، سبب ایجاد رنگی متفاوت (صورتی) در حاشیه دریای عمان شده است که برای هر بیننده ای تعجب آور می باشد. در این تالاب پرندگانی از قبیل تیهو، فلامینگو، عقاب دشتی و... نیز حضور دارند.
  • کوه گِل افشان: مجموعه ای با چند تپه مرتفع که از طریق چاله های موجود در آن گِل هایی خارج شده و به اطراف پراکنده می گردد. این گِل برای دردهای مفصلی، ستون فقرات و همچنین بیماری های عصبی کاربرد دارد.

شما مسافرین گرامی می توانید برای رزرو تور کیش ، تور کیش هتل داریوش ، تور شیراز و تور چابهار با بهترین قیمت ها و متنوع ترین تاریخ های برگزاری به وب سایت ندا بال آسمان مراجعه کنید و یا اینکه از طریق روش های زیر اقدام به رزرو بلیط نمایید:

www.nedabal.com

شماره تماس: 44378215-021

آدرس: تهران – خیابان ستارخان – بین اسدی و خسرو – مجتمع مروارید – طبقه 4 – واحد 36

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین