ارزانترین قیمت حمل بار و اسباب کشی در تهران

گزارش بازرگانی،   3990911062

قیمت کرایه وانت یا کامیون برای اسباب کشی، یکی از چالشی‌ترین مسائلی است که هرکس حداقل یکبار با آن دست و پنجه نرم کرده است. شیوه‌ی سنتی قیمت‌گذاری و ارائه خدمات خودش عامل دیگری است که آدم را از حمل بار و اسباب کشی بیزار کند. اما آیا هیچ راه حلی وجود ندارد؟ چطور ارزانترین راه را برای اثاث کشی و ارسال بار پیدا کنیم؟

در این مقاله با هم عوامل موثر بر قیمت کرایه وانت، نیسان و کامیون را بررسی خواهیم کرد تا در نهایت راهی برای پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت بیابیم.

محدودیت تعداد ماشین‌های در دسترس، مهمترین عامل گرانی

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت در بازار حمل بار، محدودیت همیشگی ماشین‌های در دسترس است. شرکت‌های کوچک حمل بار ماشین‌های محدودی دارند. پیدا کردن یک ماشین مناسب به تنهایی هم کار راحتی نیست. برای همین فقط کافیست یک روز تعداد درخواست‌ها در یک منطقه بیشتر باشد تا قیمت نیز افزایش یابد.

خوشبختانه در حال حاضر امکاناتی چون کرایه وانت بار آنلاین دسترسی به شبکه‌ی بسیار بزرگی از خودروها را فراهم کرده است. این یعنی دسترسی سریعتر، قیمت ثابت، بازار رقابتی و درنتیجه کیفیت بهتر ارائه خدمات.

 

مبدا و مقصد اسباب کشی

دومین عامل مهم و تاثیرگذار مبدا و مقصدی است که قصد جابجایی بار بین آن‌ها را دارید. در روش سنتی چون فاصله بین مکان براساس تجربه و میزان آشنایی راننده یا شرکت حمل بار تخمین زده می‌شود، در اغلب موارد شاهد قیمت‌های متفاوتی هستیم. این اتفاق در مسیرهای دورتر به شدت احساس می‌شود. این روزها نقشه‌های آنلاین تا حد خوبی این مشکل را برطرف کرده‌اند اما انتخاب یک شرکت حمل و نقل سنتی، یعنی عدم امکان استفاده از چنین تکنولوژی‌هایی.

روز و ساعت مورد نظر برای ارسال بار

روز و ساعتی که قصد اسباب کشی یا ارسال بار دارید نیز بر قیمت تمام شده تاثیر دارد. در ساعاتی از روز که ترافیک بیشتر باشد، یا درخواست برای خودرو در شرکت‌های حمل بار بیشتر باشد شما مجبورید قیمت بیشتری بپردازید. به عنوان مثال در اتوبارهای سنتی قیمت کرایه نیسان بار در ساعات و روزهای مختلف هفته متفاوت است. و از آنجایی که قاعده درستی در این شرکت‌ها وجود ندارد هربار شاهد اعداد متفاوتی خواهید بود.

حجم بار و تعداد کارگران مورد نیاز

این مشکل بیشتر گریبانگیر کسانی است که قصد اسباب کشی دارند. اغلب اتوبارهای سنتی مشاوره‌ی درستی در خصوص حجم بار نمی‌دهند. بعضی اوقات باری که با نیسان هم جابجا می‌شود را با کامیون برایتان می‌برند. یا اینکه برای بار زیاد اول به شما می‌گویند یک کامیون کافیست، اما در انتها مجبورتان می‌کنند یک نیسان یا حتی دو نیسان دیگر هم کرایه کنید. این مسئله برای تعداد کارگران لازم هم پیش می‌آید و اغلب تعداد بیشتری از آنچه لازم است پیشنهاد داده می‌شود.

 

افزایش قیمت با تمام شدن کار

دردسر اصلی پرداخت هزینه‌های اسباب کشی یا ارسال بار لحظه‌ی آخر و در زمان اتمام کار است.  درست زمانی که همه‌ی هزینه‌ها را پرداخته‌ایم و فکر می‌کنیم که دیگر تمام شد؛ سرکارگر یا راننده سر می‌رسد و با بهانه‌ی مختلف از تعداد پله، تا شکل بار و بسته‌بندی درخواست مبلغ اضافه می‌کند. اما این پایان ماجرا نیست. بعد از پرداخت و توافق نهایی حالا درخواست انعام از طرف تمام گروه باربری است که خرجی روی خرج‌های پیشین شما می‌گذارد.

اما چاره چیست؟ چطور هزینه‌ها را کم کنیم و با یک قیمت منصفانه اسباب کشی را به انجام برسانیم؟

قیمت ثابت و منصفانه با اسباب کشی آنلاین نوبار

 قیمت ثابت، بدون انعام و ساعت اضافه شعار اصلی نوبار است و مهمترین عامل علاقه کاربرانش برای انجام اسباب کشی‌ با این شرکت. شما برای ثبت سفارش کامیون اسباب کشی در نوبار، فقط کافیست وارد وبسایت شوید یا اپلیکیشن نوبار را نصب کنید. با انتخاب مبدا و مقصد و نوع بار، فاکتور اولیه به شما نمایش داده خواهد شد. نوبار تضمین می‌کند که این قیمت تا پایان اسباب کشی شما ثابت خواهد بود.

تخفیف‌ ویژه‌ی 20 درصدی تا پایان پاییز!

جدا از تخفیف‌ها و طرح‌های تشویقی نوبار که می‌توانید با دنبال کردن این شرکت در شبکه‌های اجتماعی، از آن‌ها مطلع شوید، ثبت سفارش در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تا پایان پاییز موجب خواهد از تخفیف بیست‌درصدی نوبار بهره‌مند شوید.

جدا از قیمت ثابت، سفارش آنلاین، ناوگان تخصصی و بزرگ، امکان رزرو برای روزهای پیش‌رو، ارسال بار از تهران به هر شهری از ایران، کارگران متخصص باربری، بسته‌بندی، چیدمان و فنی، می‌توانید مطمئن باشید که نوبار همیشه بهترین قیمت برای اسباب‌کشی و حمل بار در تهران خواهد داشت. فقط کافیست در این سایت ثبت سفارش کنید خودتان قیمت‌ها را مقایسه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین