٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع

گروه اجتماعی الف،   3990909134 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

٩٩/٩/٩ آخرین تاریخ رُند قرن بود.بسیاری از زوج‌های جوان در این تاریخ مراسم عقد و آغاز زندگی مشترک خود را البته با شرایط خاص کرونایی برگزار کردند. به گفته رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق حدود ۸۰ درصد ازدواج‌های آذرماه در تاریخ ۹۹/۹/۹ به ثبت رسید و به این ترتیب رکورد ثبت ازدواج در یک روز شکسته شد. عکس؛ مهدیه کرمانی عکس‌های این گزارش با رضایت زوجین منتشر شده است.

٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع
٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع٩٩/٩/٩ بهانه‌ای برای شروع

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۰۹۲۹۲۰۷:۳۹:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
نه فقط ازدواج بهانه ایست برای شروع .
ناشناس۱۷۰۹۳۱۲۰۸:۱۳:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
خوشبخت بشن همشون دلشون به اینا خوشه زیاد سخت نگیرین ازدواج خوبه هرموقع که باشه مشکل ازاونجا شروع میشه یک عده میخوان حتما دراین روز نوزادشونو بدنیا بیارن که مشکل جبران ناپذیری به نوزاد وخانوادش درآینده می زند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین