ذوالنوری: جمهوری اسلامی باید مسیری که برای برجام رفته است را برگردد

گروه ویدئو الف،   3990909074 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

ذوالنوری، نماینده مردم قم: دولت میگوید آمریکا از برجام خارج شد، احسنت بر دولت که از کرامات شیخ ما این است که شیره را خورد و گفت شیرین است، برجام نه تنها باعث گشایشی نشد بلکه سایه سنگین تری بر نظام بانکی ایجاد کرد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۰۸۲۷۵۱۳:۵۸:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۹
این بشر حتی به حرف های رهبر هم بی اعتنا هست. در ضمت آقای ذوالنوری شما نمیتونی باید و نباید برای یک کشور تعیین کنی
ناشناس۱۷۰۸۳۰۶۱۴:۰۶:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۹
خروج از برجام خواسته قلبی اسراییل و عربستان و امارات و.....است
ناشناس۱۷۰۸۳۲۴۱۴:۱۱:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۹
این آقا همان کسی است که مسوول تعلیق کامل هسته‌ای ایران در دوره اصلاحات بود چه انتظاراتی از این آقا دارید!!!!
ناشناس۱۷۰۸۳۴۸۱۴:۱۹:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۹
در باب ^^برجام^^..،..،.. ذوالنوری هم عقیده اند. خدایا با این نخبه های وطنی چه کنیم. من از بیگانگان دیگر ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد
امیر حسین سلطان/تهران۱۷۰۸۵۱۴۱۵:۱۵:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۹
اولا: با تمسخر رئیس جمهور مشکلی حلی نمی شود جناب آقای ذوالنور! ثانیا: ضمنا هر دانش آموز ابتدایی هم می داند که: پنج باضافه یک منهای یک نمی شود چهار! بلکه می شود چهار باضافه یک(جناب ایشان گفتند می شود 4 و البته دیگران با گفتن باضافه 1 جمله ایشان را اصلاح کردند!) پس می بینید که حتی در بازگویی و تکرار جمله یک محاسبه ساده هم دیگران به کمک تان می آیند حالا چطور توقع و انتظار دارید رئیس جمهور مملکت به تنهایی پاسخگوی رویکرد و عملکرد بعضا کینه جویانه و صد در صد نابخردانه رئیس جمهور آمریکا باشند؟! لذا لطفا قدری واقع بینی و انصاف را هم چاشنی انتقادهای تان بکنید، ان شاء الله.
ناشناس۱۷۰۹۲۲۶۰۲:۲۸:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اینکه دیگه فیلمش رو همین بالا همه میتونن ببینن داری تحریف میکنی معلومه اوضاع چطوریه!؟ کاملا صریح و واضح میگه چهار بعلاوه یک! امثال شما همینطوری از برجام دفاع میکنین!؟!؟ مثل آقای ظریف که توی مجلس میگفت برجام تحریمها رو لغو میکنه نه تعلیق و کلمه تعلیق در هیچ جای برجام نیست و هرکسی تعلیق ترجمه کرده اشتباه ترجمه کرده!!
ناشناس۱۷۰۸۵۷۷۱۵:۴۵:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۹
کارهای شما دوستان باعث این مشکلات شده حمله به سفارت انگلیس حمله به سفارت عربستان همه ایها زمانیکه ما در حال مذاکره و درست کردن روابط بودیم اگر بجایی نرسیده چون خیلی ها به نفعشون نیست اینجور بشه
سید۱۷۰۸۹۸۰۲۱:۰۹:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۹
که دوباره یکی را بیاورید در مجلس و با او سلفی بگیرید
ناشناس۱۷۰۹۲۲۵۰۲:۲۱:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اونا که سلفی بگیر بودن که با مجلس خداحافظی کردن!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین