سر چشمه شاید گرفتن به بیل ...

گروه سیاسی الف،   3990908137 ۵۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
سر چشمه شاید گرفتن به بیل ...

شهادت محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان در روز جمعه 7 آذرماه اتفاقی بسیار تلخ بود. از زمان وقوع ترور تحلیل‌های متفاوتی درباره چگونگی انجام، اهداف، عاملان و آمران، واکنش مناسب، تاثیرات منطقه ای آن و ... ارائه شده است. یکی از ابعادی که در موضع گیری رسانه‌ها و شخصیت‌های نظامی با توجه به انجام ترور مورد توجه قرار گرفته بحث احتمال نفوذ و رخنه امنیتی بوده است.

در این باره افراد مختلفی مانند سردار اسماعیل کوثری، حسین دهقان، محسن رضایی، حسین علایی و ... سخن گفته‌اند. 

سردار اسماعیل کوثری در این باره عنوان داشت: «بالاخره با پول یک سری افراد نادان را می خرند و این باعث می شود که عامل آنها بشوند. اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) ان شاء الله بقیه آنها هم دستگیر خواهند شد و نمی گذارند که این مسیر ادامه پیدا کند.»

 حسین دهقان بیان داشت: «اینکه چرا این اتفاق افتاد، باید از این منظر سوال شود که چرا اشراف اطلاعاتی و امنیتی که در سطح ملی امروز داریم یک جاهایی در آن رخنه صورت می‌گیرد و امکان چنین عملیاتی در کشور به وجود می‌آید.»

محسن رضایی در بخشی از نامه خود به رئیس جمهور گفته است: «سازمانهای اطلاعاتی کشور موکداً موظف شوند که منابع اصلی و نفوذی های سازمانهای جاسوسی را شناسایی نمایند.»

سردار حسین علایی نیز گفت: «باید دید چه ضعفی در ساختار و ساز و کارهای دستگاه های امنیتی ایران وجود دارد که علیرغم محتمل بودن ترور افرادی مانند شهید فخری زاده و پیش بینی محافظ برای آنها باز هم عملیات اسرائیل موفق می شود.»

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز از شباهت حادثه خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای شهید احمدی روشن (نطنز) در بامداد پنجشنبه 12 تیرماه 1399 با ترور شهید فخری زاده سخن گفته است. کمالوندی گفته است:« عوامل حادثه نطنز هم با اتفاقی که برای شهید فخری زاده افتاد یکی است و به نظر می رسد رژیم صهیونیستی در این قضایا نقش دارد».

در واقع با تامل درباره صحبت‌های این مسئولان باید اذعان داشت بحث نفوذ و رخنه امنیتی مربوط به امروز و دیروز نیست، تاکنون برخی از این افراد فریب خورده دستگیر شده اند، نفوذ به شیوه های مختلفی بروز می‌یابد که از آن جمله می‌توان به خرابکاری، جاسوسی، کمک به سرقت اطلاعات، ترور شخصیت‌ها اشاره کرد. 

به همین دلیل است که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های مختلف و طی سال‌های متمادی بر این مسئله تاکید داشته اند. از این رو ضرورت دارد بار دیگر بازخوانی فرمایشات رهبر انقلاب مورد توجه قرار گیرد تا ابعاد مختلف نفوذ و جاسوسی و توطئه‌های دشمنان روشن و تبیین گردد. نفوذ را نیز نمی‌توان به یک مامور یا فرد تقلیل داد بلکه به صورت جریانی در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها و در اقشار مختلف نیز نقش دارند.

البته اذعان به این مسئله هرگز به معنای تخطئه و کم کاری نهادها و دستگاه های مسئول امنیت کشور و  پاسداران و سربازان گمنام و جان برکف امام زمان(عج) نیست. بلکه این نشان از جنگ اطلاعاتی، روانی و عملیاتی گسترده بین رژیم صهیونیستی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و بدون شک جمهوری اسلامی نیز ضربات مهلک و جبران ناپذیری به آنها وارد کرده و ان شاالله در اسرع وقت انتقام این شهید بزرگوار نیز گرفته خواهد شد.

در واقع توجه به این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که با شناسایی چنین افراد معدودی احتمال ضربه زدن به پیشرفت ها و شخصیت های مهم و تاثیرگذار در حوزه پیشرفت های هسته ای و دفاعی کشورمان از بین می رود. در غیر این صورت متاسفانه می بایست هر از گاهی منتظر شنیدن چنین اخبار و اتفاقات تلخ و تکان دهنده ای بود.

سر چشمه شاید گرفتن به بیل

چو پر شد نشاید گذشتن به پیل 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۰۹۳۶۷۰۹:۰۹:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
با توجه به نحوه ترور مشخص است که با بهره بردن از جاسوس این کار صورت گرفته است
ناشناس۱۷۰۹۴۱۷۱۰:۱۴:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
چشم بسته غیب می گویی!! جاسوسها در همه جای دنیا حضور دارند.
ناشناس۱۷۰۹۵۶۹۱۲:۲۰:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
چرا 2 روز بعد از اینکه جاسوس زن اسرائیلی را آزاد کردیم این ترور انجام شد؟!
ناشناس۱۷۰۹۸۹۳۱۶:۱۰:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
سیستمهای جاسوسی آمریکا، اسراییل، انگلیس و... با یکدیگر تبادل اطلاعات و همکاری کرده و از انواع تجهیزات جاسوسی از ماهواره تا شنود تا.... استفاده می کنند. آنانی که مسئولان را به ضعف اطلاعاتی متهم می کنند باید به یاد داشته باشند که ایران با چه سازمانهای مخوفی درگیر است.
ناشناس۱۷۰۹۶۱۶۱۳:۰۳:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۱۰
با شعار مرگ محو و نابودی دشمن تراشی کردید اینم شده نتیجش مردمهم از دست شما اسایش امنیت اقتصادی ندارند
ناشناس۱۷۰۹۷۰۹۱۴:۱۱:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۱۰
وضعیت فعلی کشور نتیجه برجام و اعتماد بی جا به امریکا و غرب است.
ناشناس۱۷۰۹۷۵۱۱۴:۳۲:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
تحریم نتیجه غنی سازی ها احمدی نژاد و شعار نابودی و داخلت در منطقه با پول دادن به ... هست آدرس غلط نده عمو جان
ناشناس۱۷۰۹۸۲۹۱۵:۲۷:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
یک ونیم سال برجام را دیدیم مثلا وضع مردم اینقدر خوب بود که همه میخواستند ماشین شاسی بلند وخارجی بخرند پراید وپژو ایرانی خریدار نداشت .شما خودتان همه جوره در رفاه هستید دوست ندارید مردم نان شب داشته باشند
ناشناس۱۷۱۰۳۴۸۰۰:۰۳:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۱۱
قبل از برجام خیلی از مردم ماشین شاسی بلند خریدند اما حالا پراید هم برای خیلی ها آرزو شده است.
ناشناس۱۷۰۹۷۸۱۱۴:۵۰:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
خواهشا شما ها دیگه حرف نزنید.چون نه مطالعه دارید و نه همت
ناشناس۱۷۰۹۷۹۶۱۵:۰۳:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
30 سال دار و دسته شما فقط حرف زده و نتیجه اون رو مردم دارن می بینند فقر و بیکاری و تحریم و ...
ناشناس۱۷۰۹۸۲۱۱۵:۲۳:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
مثلا شماها خیلی مطالعه دارید که وضع مملکت اینه ؟؟
ناشناس۱۷۰۹۷۹۹۱۵:۰۶:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
سمیره موسی رو میشناسی تحقیق کنی کی بوده ببین چرا اسرائیل کشتش مصدق که مرگ بر اسرائیل نمیگفت و مرگ بر امریکا نمیگفت رو چرا زدن کنار مرسی که براشون نامه فدایت شوم نوشتو چرا زدن کنار بابا اینا میخواستن اردوغانم بندازن اونور اینام مرگ بر امریکا گفتن ؟میدونی بخوایم بشمریم چند تاس چند تا کودتا کردن تو دنیاکی میخوای بفهمی اخه مرض از اوناس
ناشناس۱۷۰۹۹۸۲۱۷:۴۷:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
تا حالا که مصدق مصدق السلطنه بود و خائن
ناشناس۱۷۱۰۰۸۴۱۹:۵۷:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اردوغان با خودشونه . چرا شعر میگی؟
ناشناس۱۷۰۹۸۷۴۱۵:۵۲:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
دار و دسته شما 8 ساله سرکاره و اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند حالا طلبکار هم هستین !
ناشناس۱۷۰۹۴۷۳۱۰:۵۱:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
بهرحال نقص سیستم امنیتی کاملا مشخصه. فراموش نکنیم که شهید شهریاری هم دقیقا هشت آذر بهشون حمله شد و نهادهای امنیتی افرادی مثل مازیار ابراهیمی رو به عنوان عامل قتل گرفتن و اعترافشون رو پخش کردن که بعد معلوم شد بیگناه بودن. بهرحال کسایی که واقعا این کارو کردن هیچ وقت دستگیر نشدن و دوباره هم این حمله اخیر رو انجام دادن.
ناشناس۱۷۰۹۵۴۰۱۱:۵۶:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۱۰
کل افراد کابینه امنیتی هستند به غیر از وزیر اطلاعات
ناشناس۱۷۰۹۵۷۲۱۲:۲۳:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
فراموش نکنیم که دولت در سال 2003 اسامی دانشمندان هسته ای را در اختیار آژانس قرار داد و آژانس هم اسامی را در اختیار موساد قرار داد.
ناشناس۱۷۰۹۷۱۲۱۴:۱۱:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
یعنی فکر میکنی موساد خودش نمی تونست افراد رو شناسایی کنه؟
ناشناس۱۷۰۹۸۷۳۱۵:۴۹:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اگر دولت اصلاحات اسامی را لو نمی داد موساد عمرا"نمی توانست دانشمندان ما را شناسایی کند.
ناشناس۱۷۱۰۳۴۹۰۰:۰۴:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۱۱
در هرصورت خیانت دولت اصلاحات در این قضیه قابل لاپوشانی نیست.
ناشناس۱۷۰۹۴۸۳۱۱:۰۰:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
همين شعر انتهاي متن رو مرحوم هاشمي خوند و هشدار داد
مصدقی۱۷۰۹۶۵۶۱۳:۳۰:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
وضعیت الان مملکت بخاطر هاشمیه وگرنه محمود با تمام نواقصش ازینا بهتر بلد بود حمع کنه دلار رو نگه داشت روی 3800 بدون دادن هسته ای
ناشناس۱۷۰۹۷۰۰۱۴:۰۵:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها هستن.
ناشناس۱۷۰۹۸۵۳۱۵:۴۱:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۱۰
از نوع لایک ها مشخصه یک عده با وظیفه لایک برای یک جریان خاص در اینجا حضور دارن!
ناشناس۱۷۰۹۵۰۱۱۱:۱۰:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
الان با این گوشی های خارجی و نرم افزارها یک جاسوس همیشه همراه همه ماست باید به سمت تولید گوشی ایرانی و نرم افزار ایرانی برویم باید به سمت شبکه های اجتماعی ایرانی برویم سوال== چه کسانی از تولید گوشی ایرانی و نرم افزار ایرانی حمایت نمی کنند آیا این کار به معنی ترک فعل که عنوان مجرمانه است نمی شود ؟؟
ناشناس۱۷۰۹۹۲۰۱۶:۲۵:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
بعدشم با قرعه کشی گوشی ایرانی رو بخریم مثل ایران خودرو و سایپا!
ناشناس۱۷۰۹۵۱۹۱۱:۳۲:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
در آموزه ديني ما آمده است كه پيامبر فرمود : " خدا رحمت كنه كسي كه وقتي كاري انجام مي دهد در آن محكم كاري نمايد » !! . در ضرب المثل فارسي هم داريم كه : « كار از محكم كاري عيب نمي كند » !! ... حالا اين محكم كاري البته بايد در حوزه هاي امنيتي اقتصادي درماني و كرونايي حوزه فرهنگي و هنري حوزه ورزشي وووو هم باشد !! اما متاسفانه در خيلي از موارد مسئولين ما اين طور عمل نمي كنند و به جاي محكم كاري : --- انشاء الله كه طوري نيست !! --- حالا كه طوري نشده !! --- خدا بزرگ است !! --- انشاء الله كه طوري نميشه !! --- خدا خودش كمك ميكنه !! --- حالا بالاخره يك طوري ميشه !! --- كرونا ؟ ... كرونا غلط ميكنه !!! -- ًتا ببينيم خدا چي مي خواد !! --- شما كار را انجام بده كاچي بهتر از هيچي !! --- دشمن ؟ .. خدا نابودشان كنه ... به لطف خدا هيچ غلطي نمي توانند بكنند !! -- چنان مشت به دهان ياوه گويان بزنيم كه كيف كنند !! -- پدرشان در مي آوريم ، پدر سوخته ها !! ------- درسته برادر : سر چشمه شايد گرفته به بيل چو پرشد نشايد گذشتن به پيل شاعر ديگر فرموده : آمدي جانم به قربانت ولي حالا چرا ؟! ضرب المثلي ديگر : نوشداروي بعد از مرگ سهراب !! و بازهم مثلي ديگر : آب كه از سر گذشت چه يك وجب ، چه صد وجب !! نتيجه : مسئولين ما هميشه عامل دقيقه ٩٠ بلكه بيشتر هستند !! بدشان نيايد !
ناشناس۱۷۰۹۶۲۰۱۳:۰۵:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
راه حل یک چیزه یا برید اسراییل امریکا رو در جنگ همه جانبه نابود کنین یا الکی چرت وپرت وشعارندین بزارین مردم مثل بقیه دنیا با ثبات وآرامش زندگی کنن
ناشناس۱۷۰۹۹۴۳۱۶:۵۰:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
بودن یا نبودن مسئله این است!؟ آیا اسرائیل 20 سال دیگر را خواهد دید!؟
حسن۱۷۰۹۶۲۱۱۳:۰۵:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
یادتون باشه ،نتانیاهو چند سال پیش کلی مدرک گذاشت گفت،ما اینا رو از ایران آوردیم،کپی نه ،اصل رو برداشتیم آوردیم خب همین میشه که جیک وپوک همه رو دارن میدونن کی و کجا داره میاد
ناشناس۱۷۰۹۸۲۴۱۵:۲۵:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
برادر عزیز کجای کاری گوزن ایرانی را دزدیده اند کسی متوجه نشده.
ناشناس۱۷۰۹۶۳۹۱۳:۱۹:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
هر گونه درگیری نظامی باعث کاهش امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور میشه مردم فهیم سوئیس 200 سال وارد هیچ جنگی نشدن
ناشناس۱۷۰۹۷۰۶۱۴:۰۹:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
به همین دلیل حتی اگر ما اسرائیل را بزنیم امریکا و اسرائیل وارد جنگ و درگیری با ایران نخواهند شد.
ناشناس۱۷۰۹۹۲۲۱۶:۲۹:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
آمریکا هم 200 ساله یک روز بدون جنگ نداشته!
ناشناس۱۷۰۹۹۳۷۱۶:۴۴:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
آره خب! الان سرمایه گذاراری تو ایران مخصوصا بعد از برجام اینقدر زیاد شده که حتی مشکل آب خوردن هم نداریم!
ناشناس۱۷۰۹۶۴۹۱۳:۲۵:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
ميرلوحى (فعال اصلاح طلب): ترامپ و تندروهاى داخلى تلاش می‌کنند راه بر بایدن و ایران برای مذاکره ببندند
ناشناس۱۷۰۹۷۰۳۱۴:۰۸:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
7/5 سال اقتصاد کشور را معطل مذاکره با کدخدا کردند و تورم 700 درصدی سر سفره مردم گذاشتن بازهم دست بردار نیستن !
ناشناس۱۷۱۰۳۴۲۲۳:۵۸:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
خب که چی؟ اگه بایدن ببینه ما بادمجونیم به عنوان بچه مثبت بهمون پاداش میده؟
ناشناس۱۷۰۹۶۵۲۱۳:۲۷:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
وقتی فاصله بین ملت و حکومت وجود داشته باشد از این کارها بیشتر اتفاق می افتد مثال بارزش زمانی که مردم بعد از انقلاب حکومت را یاری کردند منافقین هم از بین رفتند و علت بروز چنین اتفاقاتی بیشتر به خاطر بی تفاوتی مردم و فاصله ملت و حکومت می باشد.
ناشناس۱۷۰۹۹۳۴۱۶:۴۲:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
حداقل میخوای آسمون ریسمون ببافی یه چیزی بگو که بگنجه! منافقین کجا از بین رفتن!؟ اینهایی که هر سال توی فرانسه میتینگ میزارن, یه بار بولتون یه بار ترکی فیصل, یه بار .... دعوت میکنن پس کی هستن!؟ کمپ آلبانی برای کی درست شده!؟ این همه ترورهای دهه 60 رو کی انجام داد!؟ رئیس جمهور, نخست وزیر, رئیس قوه قضائیه, نمایندگان مجلس, اعضای حزب جمهوری اسلامی و .... رو کی ترور کرد!؟ دهه 70 صیاد شیرازی و لاجوردی رو کی ترور کرد!؟ دهه 80 اطلاعات هسته ای رو کی به غربیها داد!؟ مطمئن باش این دانشمندان هسته ای چه قبلیها و چه شهید فخری زاده با کمک منافقین ترور شدن!
ناشناس۱۷۰۹۶۶۰۱۳:۳۵:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اگر به جای اینکه برای توجیه یه عده ای بی گناه را وادار به اعتراف کنند واقعا با نفوذ مقابله می کردند آن وقت می شد امیدوار بود
شلمانی۱۷۰۹۶۸۶۱۳:۵۶:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
مصاحبه دوسه هفته قبل حضرات نظامی را مطالعه کنید.هروقت زیادی مغرورشدیم ودشمن را صفر فرض کردیم ضربه خوردیم. دشمن ما شیطان بزرگ وصهیونیزم و اعراب منطقه اند. هروقت اختلافات بین مجلس ودولت زیادشد دشمن نیز تحریک شد. نتیجه اینکه قوای سه گانه ودستگاه رهبری نظام مشترکات شان ووحدت شان وتفاهم شان رابیشتر کنند.خصوصا این مجلس جوان وبی تجربه با رییس حاج باقر مشکلات زیادی تاپایان دولت ایجاد خواهدکرد. معمار انقلاب ومقام معظم رهبری اگر درست درک وفهم واطاعت شوند مشکلات قابل حل است. اما متاسفانه تفرقه وتشتت آراء موجب ریختن خون نخبگان کشورخواهدشد. وتعاونوا علی البر والتقوا. وحدت .وحدت.وحدت.موجبات قوی شدن ایران
ناشناس۱۷۰۹۸۱۵۱۵:۲۲:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
تو نمیری بیل اصلی خورده به کمر بعضی مسئولین
ناشناس۱۷۰۹۸۱۹۱۵:۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
در کشوری که صغیر و کبیرش از نهادهای نظامی تا اطلاعاتی همه و همه بدنبال کار اقتصادی از فروشگاههای زنجیره ای گرفته تا صنایع نفت و پترو شیمی تا صادرات و واردات و پیمانکاری و اختراع و اکتشاف علمی و صنعتی و فیلمسازی و اخیرا هم ورود به بخش درمان و حمله به ویروس و باکتری خیلی طبیعی است که یک جای کار بایستی بلنگد زیرار هر کدام از این فعالیتهای تخصصی مرد عمل خودش را می خواهد و پرداختن به این حوزه ها باعث غفلت از رسالت اصلی خواهد شد.
ناشناس۱۷۰۹۹۱۹۱۶:۲۵:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
شما ظاهرا از فعالیت های ارتش امریکا و قرارگاه مهندسی اون و درامد زاییش بی خبری پس
ناشناس۱۷۱۰۰۲۶۱۸:۲۶:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۱۰
وزارت اطلاعات باید پاسخگو باشد
وحید۱۷۱۰۱۸۱۲۱:۳۲:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
چرا ما با جر وبحث به جان هم افتاده ایم ونه مطالبه گر و خواستار قصاص عاملان و امران تروریم خب بفرمایش غربی ها ما خویشتندار باشیم وا عجبا ...چرا ما اونارو نکشیم وترور کنیم و اونا خویشتندار باشن
ناشناس۱۷۱۰۴۵۹۰۶:۴۰:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۱۱
نحوه ترور شهيد فخري زاده مشخص كرد كه مدت زيادي است كه دشمنان براي اين ترور وقت صرف كردند وعوامل نفوذي انها ادمهاي معمولي وعادي نبوده اند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین