اهداف ترور «فخری‌زاده» به روایت روزنامه لبنانی

گروه جهان الف،   3990908127 ۶۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

اینکه رسانه‌های صهیونیستی اعتراف می‌کنند ترور «محسن فخری‌زاده» مانع پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران نمی‌شود صراحتا بیانگر آن است که سازمان دهندگان این جنایت هدف دیگری دارند.

اهداف ترور «فخری‌زاده» به روایت روزنامه لبنانی

به گزارش الف به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، اسرائیل به طور غیررسمی مسئولیت ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را به عهده گرفته است؛ چراکه رسانه های صهیونیستی در بازتاب خبر ترور دانشمند ایرانی عجله و بلافاصله خبر ترور شهید فخری‌زاده را با آب و تاب فراوان اعلام کردند.  این در حالی است که تاکنون مسئولان تل آویو در سایه توصیه‌های هرم سیاسی رژیم صهیونیستی ترجیح داده‌اند تا این لحظه سکوت کنند.

 الاخبار گزارش داد: بدون شک از دست دادن این دانشمند برجسته ایرانی در زمینه هسته ای که در منصب به عنوان رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران فعالیت می کرد خسارت بزرگی برای ایرانی هاست و به همان اندازه صهیونیست ها از این اتفاق خوشحال شده‌اند. اما سوال مهمی که در این میان مطرح می‌شود آن است که هدف نهایی سازماندهی کنندگان این جنایت صرف نظر از اینکه به شکل مستقیم یا از طریق جاسوسان خود در آن دست داشته اند چه بوده است.

به نوشته الاخبار برخی از تحلیلگران معتقدند که شاید هدف عوامل پشت پرده جنایت ترور محسن فخری زاده در راستای تحریک ایران  برای انجام یک عملیات حساس یا بدون برنامه در روزهای پایانی حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید که پیشتر تهران را تهدید به حمله نظامی کرده بود، است. در چنین شرایطی کاملاً روشن است که طرف صهیونیستی و آمریکایی بارزترین طرف‌هایی باشند که به شکل خودکار در ماجرای ترور دانشمند هسته ای ایران متهم می شوند؛ همانطور که رسانه های عبری در واکنش به این اتفاق اعلام کردند که تنها اسرائیل و آمریکا می توانند چنین عملیاتی را اجرا کنند.

روزنامه لبنانی الاخبار در ادامه افزود: با این حال صرف نظر از اینکه آیا واشنگتن به شکل مستقیم یا از طریق جاسوسان خود در انجام این جنایت با تل آویو شریک و یا از به نتیجه رسیدن آن راضی است، نتیجه برای هر دو طرف واحد و رضایت بخش بود.  نکته قابل توجه اینجاست که رسانه های صهیونیستی بر خلاف سایر عملیات‌های مشابه ترور فخری زاده در ایران خیلی زود به این حادثه واکنش نشان دادند.  اما درباره اهداف آمریکا و اسرائیل از ترور فخری زاده و اینکه تا چه اندازه به این هدف ها رسیده اند باید بگوییم که از دست دادن چنین دانشمند برجسته‌ای برای ایران هرچند خسارت بزرگی است و در طرف مقابل منجر به شادی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شده؛ اما این به معنای تحت تاثیر قرار گرفتن تجربه و دانش فنی هسته‌ای ایرانی‌ها نیست و چنین جنایت هایی نمی تواند در برنامه هسته‌ای ایران اختلال ایجاد کند.

 الاخبار خاطرنشان کرد: تجربه سالهای گذشته نشان داده که پرونده هسته ای ایران از مدت ها قبل نقطه بازگشت را پشت سر گذاشته و برنامه هسته‌ای ایرانی‌ها یک برنامه تثبیت شده است که در انحصار افراد نیست. رسانه‌های اسرائیلی نیز پس از شهادت محسن فخری زاده صراحتاً اعلام کردند که برنامه هسته‌ای ایران بعد از ترور این دانشمند بزرگ باز هم پیشرفت می‌کند. بنابراین  زمانی که ترور این دانشمند برجسته ایرانی توانایی هسته‌ای ایران را تحت تاثیر قرار نمی دهد هدف از انجام چنین جنایتی چیست.  پاسخ به این سوال را نمی توان از تحولات آمریکا و تغییر سیاست‌های دولت جدید آن جدا کرد.  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال انتشار خبر ترور محسن فخری زاده به سرعت از طریق یک پیام ویدئویی در توییتر گفت: من می خواهم لیست کارهایی را که این هفته انجام دادم با شما به اشتراک بگذارم و این یک لیست جزئی است چرا که نمی توانم همه آنها را بگویم.

در ادامه گزارش الاخبار آمده است:  این کلیپ ویدیویی به عنوان اعتراف غیرمستقیم نتانیاهو به مسئولیت اسرائیل و شخص وی در جنایت ترور دانشمند هسته ای ایران منتشر شد. لازم به ذکر است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این در سال ۲۰۱۸ با ذکر نام محسن فخری زاده از همه خواسته بود تا این نام را به خاطر بسپارند.  اما دفتر نتانیاهو پس از انتشار خبر ترور دانشمند ایرانی از پاسخ به سوالات خبرگزاری رویترز در این زمینه خودداری کرد. بر اساس این گزارش، شب گذشته رسانه‌های عبری بلافاصله پس از انتشار خبر ترور شهید فخری زاده اقدام به جمع آوری و نشر اطلاعات درباره این دانشمند ایرانی و نقش و نفوذ وی در پروژه هسته‌ای ایران از زمان آغاز آن پرداختند. صهیونیست ها در تبلیغات شب گذشته خود در رسانه ها سعی داشتند بگویند که پدر علم هسته‌ای ایران دیگر وجود ندارد.

الاخبار در پایان تاکید کرد:  هر چند که رژیم صهیونیستی به شکل رسمی مسئولیت ترور محسن فخری زاده را قبول نکرده است اما واکنش رسانه های آن و شاخص های دیگر به صراحت  بیانگر نقش بارز صهیونیست های جنایتکار در این عملیات است. باید اشاره کنیم که محسن فخری زاده به عنوان کارشناس موشک های بالستیک از سالها قبل در لیست ترور رژیم صهیونیستی بود اما موساد نتوانسته بود تاکنون این جنایت را عملی کند.اینکه شبکه 12 رژیم صهیونیستی صراحتا اعتراف می‌کند ترور محسن فخری‌زاده بر پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران هیچ تاثیری نخواهد داشت و مانع آن نخواهد شد نشان می‌دهد که ماهیت اهداف سازماندهی کنندگان این جنایت سناریوها و فرضیه‌های دیگری است

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۰۹۲۹۵۰۷:۴۷:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
در اینکه انتقام این ترور بعد از دوره ترامپ باید انجام گیرد شکی نیست ولی چنانچه سستی در پاسخ این ترور باشد چند وقت دیگر ناتانیاهو علنا مسیولیت ترورهای بعدی را قبول میکند ومانند سوریه گستاخ میشود هر چقدر ما کوتاه بیاییم او پیشروی میکند البته در نهایت بعد از تو دهنی باید این خصومت را کاهش داد
ناشناس۱۷۰۹۴۲۷۱۰:۲۰:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
همانطور که ما انتقام شهید سلیمانی را گرفتیم، انتقام این شهید را هم خواهیم گرفت.
ناشناس۱۷۰۹۴۸۶۱۱:۰۲:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اول باید با مدرک و سند متهمان شناسایی و معرفی شوند. انتقام هوشمند و هدفمند با کمترین هزینه باید در دستور کار قرار گیرد.
ناشناس۱۷۰۹۹۵۸۱۷:۰۳:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
امیدوارم انتقام هوشمند آن نباشد که چند نفر بیایند و اعتراف به گرفتم پول و دیدن دوره در اسرائیل بکنند و چند وقت دیگه ببینیم اشتباه دستگیر شدند و اعتراف کردند
ناشناس۱۷۰۹۵۰۵۱۱:۱۲:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
کلا بعضیا معتقدن که امام زمان باید انتقام رو بگیره
ناشناس۱۷۰۹۵۹۱۱۲:۳۹:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اگر عجله نکنید سپاه انتقام سختی از دشمن خواهد گرفت.
ناشناس۱۷۰۹۴۳۱۱۰:۲۳:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
بهترین انتقام، تسریع در فعالیت های هسته ای است. با این کار به همگان نشان داده می شود که ترور تاثیری در پیشرفت هسته ای ایران ندارد.
ناشناس۱۷۰۹۵۸۷۱۲:۳۴:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
خروج از NPT و عدم اجرای پروتکل الحاقی و اخراج جاسوسان آژانس و تسریع در فعالیت های هسته ای تو دهنی محکمی به ترامپ و نتانیابو خواهد بود اما جای انتقام را نمی گیرد.
ناشناس۱۷۰۹۷۳۷۱۴:۲۵:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
داداش بخدا بقران .. قسم ترور اصلی رو الیزابت امینی انجام داد اگه دولت باش برخورد کرد میشه انتظار داشت البته به احتمال کمی که انتقامم بگیرن اگه نه این همه بحث من وتو کشکه
ناشناس۱۷۰۹۳۰۸۰۸:۰۲:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۱۰
وقتی از ساعت پنج عصر تا هشت صبح حتی یک ایست بازرسی در جاده های کشور وظیفه خود را انجام نمیده وهر چه قاچاق واسلحه ووو مثل اب خوردن رد میشه نتیجه همینه
ناشناس۱۷۰۹۴۰۸۱۰:۰۶:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
سیستم هوشمند باید کار کند.
ناشناس۱۷۰۹۴۱۲۱۰:۱۲:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
سیستمهای جاسوسی آمریکا، اسراییل، انگلیس و... با یکدیگر تبادل اطلاعات و همکاری کرده و از انواع تجهیزات جاسوسی از ماهواره تا شنود تا.... استفاده می کنند. آنانی که مسئولان را به ضعف اطلاعاتی متهم می کنند باید به یاد داشته باشند که ایران با چه سازمانهای مخوفی درگیر است.
ناشناس۱۷۰۹۳۲۵۰۸:۲۷:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
الان ما باید دقیقا از چه کسی انتقام بگیریم ؟ آمریکا ؟ اسرائیل ؟ بحرین ؟ امارات ؟ عربستان ؟ اینگیلیس ؟ کانادا ؟
ناشناس۱۷۰۹۴۴۳۱۰:۳۱:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اونی که میخواد انتقام بگیره خودش میدونه!
ناشناس۱۷۰۹۵۸۹۱۲:۳۷:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اسرائیل با چراغ سبز امریکا این ترور بزدلانه را انجام داد از این دو کشور باید انتقام بگیریم.
ناشناس۱۷۰۹۸۸۳۱۶:۰۵:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
هنوز با دلیل قانع کننده ثابت نشده کار اسرائیل است. ابتدا قتل های زنجیره ای را هم میگفتند کار اسرائیل است.
ناشناس۱۷۰۹۵۰۳۱۱:۱۱:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
فرانسه؟ آلمان؟ مصر؟ ارمنستان؟
ناشناس۱۷۰۹۶۱۸۱۳:۰۴:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
تروریست ها از آذربایجان، امارات ، ترکیه و عربستان وارد شده اند
ناشناس۱۷۰۹۷۳۹۱۴:۲۷:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
ای بابا اینا ازهمون زنیکه الیزابت امینی هم.. انتقام بگیرن
ناشناس۱۷۰۹۳۲۸۰۸:۲۸:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
همینو کم داشتیم که روزنامه لبنانی موشکافی و کالبد شکافی کنه این ترور رو !!!!!
ناشناس۱۷۰۹۳۳۰۰۸:۳۰:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
عقب انداختن زمان انتقام = داشتن واهمه
ناشناس۱۷۰۹۴۳۹۱۰:۲۸:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
این شهید 15 سال در لیست ترور بوده اونوقت الان تونستن ترورش کنن! اونوقت شما توقع داری یک هفته ای انتقام بگیریم!؟ بیخود جو ایجاد نکنین که بعد خودتون دلسرد بشین! انتقام باید صبورانه و هوشمندانه باشه! اگر عجولانه کاری انجام بشه و بخاطر اشتباه ناموفق باشه علاوه بر اینکه ضربه ای نزدیم اثر عکس هم داره!
ناشناس۱۷۰۹۴۶۲۱۰:۴۴:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
روزنامه العرب نوشته : ایران انتقام رو به زمان حضور بایدن موکول میکنه و در مکان عراق . همه ما رو خوب شناختن !
ناشناس۱۷۰۹۸۴۷۱۵:۳۸:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
نیم ساعت قبل از شلیک موشک هم خبر خواهیم داد تا سوله ها خالی بشن
ناشناس۱۷۰۹۷۰۲۱۴:۰۷:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
ظاهرا شما از مسائل نظامی و سیاسی هیچ اطلاعاتی ندارید. 15 سال هدف بودن به معنی این نیست که نمی تونستن بزنن. سردار سلیمانی هم سالها هدف آمریکا بود و چون می دونست که همیشه در تیررس آمریکاست و آمریکا اقدام به ترور نمی کنه محافظان بسیار کمی داشت و همیشه با پرواز مسافربری عادی تردد می کرد.
ناشناس۱۷۰۹۹۵۴۱۶:۵۹:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اولا که دوسال پیش هم میخواستن ترورش کنن نتونستن! دوما که همین اتفاق برای ما هم صادقه یعنی اینکه اگر ما تروری انجام نمیدیم معنیش این نیست که امکانش رو نداریم.
ناشناس۱۷۰۹۷۴۴۱۴:۲۹:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
15سال در لیست ترور بوده بعد بهش ماشین ضد گلوله هم ندادن ؟؟؟؟ این مملکت با فوران حکمت در مدیران مواجهه
ناشناس۱۷۰۹۴۴۱۱۰:۳۰:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
آقایون ! حضرات ! کاملا هریس ، معاون بایدن گفته : تا وقتی ایران موشک داره و از حزب الله لبنان حمایت میکنه ما در کنار اسرائیل هستیم . انتقام رو به رفتن ترامپ موکول نکنید و به تاخیر نندازید
ناشناس۱۷۰۹۴۴۴۱۰:۳۲:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۱۰
عجله و دستپاچگی در انتقام==حماقت
ناشناس۱۷۰۹۴۶۸۱۰:۴۵:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اینکه میشه : بزن در روعی اونا
ناشناس۱۷۰۹۵۴۶۱۱:۵۹:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
یه بزن در رو شنیدی حالا هی همه جا میگی!
ناشناس۱۷۰۹۳۳۲۰۸:۳۲:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
مردم ایران با انتقام سریع از اسرائیل موافق ۱۰۰ درصدی هستند . مسئولان زمان انتقام را به تاخیر نیندازند
ناشناس۱۷۰۹۴۴۰۱۰:۳۰:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اگر اسم شما مردم باشه و فامیلیت ایران, یعنی اگر شما آقای مردم ایران باشی جمله درستی نوشتی ولی در غیر اینصورت اجازه بده هرکسی خودش نظر بده!
ناشناس۱۷۰۹۴۸۸۱۱:۰۲:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
شما نیز احتمالا یه مسئول نجومی بگیری که اطرافیانت و بچه هات همگی در کانادا و آمریکا و انگلیس دارن خوشگذرونی میکنن و استمرار روند موجود هم بهت میسازه و نباید تغی به توغی بخوره که منافعت به خطر بیوفته
ناشناس۱۷۰۹۹۷۹۱۷:۴۳:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
تغی به توغی !! یا تقی به توقی
ناشناس۱۷۰۹۵۷۵۱۲:۲۶:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
انتقام سخت یک مطالبه ملی است و ان شاءالله محقق خواهد شد.
ناشناس۱۷۰۹۷۵۹۱۴:۳۶:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
از طرف خودت حرف بزن .. نه مردم
ناشناس۱۷۰۹۴۴۶۱۰:۳۴:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۱۰
به شرطی که اگر انتقام گرفتیم نیای اینجا نظر بدی چرا اینا به فکر مردم نیستن, همش دنبال جنگ و محو این و اون هستن, ما نون نداریم بخوریم, .....
ناشناس۱۷۰۹۴۷۱۱۰:۵۰:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
به شرط حضور تمام مسئولان و فرزندان آنان در جبهه جنگ ، بنده پیشقدم آنها خواهم بود و سلاح در دست خواهم گرفت . آنها نرفتند که ما و آقازاده هایمان تا ابد در ناز و نعمت امکانات و باستی هیلز بمانیم
ناشناس۱۷۰۹۵۶۴۱۲:۱۷:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
حرف شما درسته! اما بهتره مسئولینی رو انتخاب کنیم که موقع خطر در صف اول باشن نه اونایی که توی این شرایط اقتصادی جلسه سران قوا رو از ترس کرونا تعطیل میکنن! ضمنا منظور من این بود که کسانی که میان اینجا حرف از انتقام فوری میزنن تکلیف خودشون رو با خودشون روشن کنن. دنبال انتقام هستن یا مذاکره! اگر دنبال انتقام هستن بعد از انتقام غر غر نکنن, اگر هم دنبال مذاکره هستن اینقدر انتقام انتقام نکنن!
ناشناس۱۷۱۰۰۰۲۱۸:۰۳:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
منظورت اگه دولتی هاست که خیر امکان ندارد
ناشناس۱۷۰۹۴۵۰۱۰:۳۶:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
مردم با انتقام هوشمندانه موافق هستند
ناشناس۱۷۰۹۳۳۳۰۸:۳۴:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
انتقام باید در زمان ریاست جمهوری ترامپ حضور او در کاخ سفید انجام شود . تاخیر در انتقام معنی ترس میدهد
ناشناس۱۷۰۹۳۳۴۰۸:۳۶:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
یه دونه زدن ، باید ۱۰ تا بخورن . مردم منتظرن . الان باید با عمل نشون بدیم که دوران بزن در روعی تموم شده
ناشناس۱۷۰۹۳۳۶۰۸:۳۸:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
آقایون ، زمان انتقام را به دوران بایدن موکول نکنند . بایدن رفیق فابریک اسرائیلی هاس
ناشناس۱۷۰۹۳۳۷۰۸:۳۹:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
این فرضیه شاید درست باشد و هدف این ترور ماجراجویی ترامپ باشد لذا انتقام سخت ایران باید به زمان انتقال قدرت در کاخ سفید موکول شود و از عجله و شتابزدگی باید پرهیز کنیم اما پاسخ باید قاطعانه باشد تا دشمن دیگر جرئت چنین اقدامات مذبوحانه ای را نداشته باشد.
ناشناس۱۷۰۹۴۲۶۱۰:۲۰:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
فرضیه ، مرضیه !!! رو ول کن . ۱ دونه زدند باید ۱۰ تا بخورند الکی ریسمون آسمون نباف . سر خودت رو گول نزن
ناشناس۱۷۰۹۵۸۰۱۲:۳۰:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
بهترین زمان انتقام سخت هنگام انتقال قدرت در کاخ سفید است.
ناشناس۱۷۰۹۳۳۸۰۸:۳۹:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
توره حضرت عباس ایندفعه انتقامتون کشته هم داشته باشه
ناشناس۱۷۰۹۴۱۵۱۰:۱۲:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۱۰
مگه نداده تا حالا
ناشناس۱۷۰۹۴۵۲۱۰:۳۷:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
چشم قربان اطاعت مي شود
ناشناس۱۷۱۰۰۱۲۱۸:۰۸:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
نه همین که سرشون گیج بخوره کافیه . کسی کشته نشه گناه داره.
ناشناس۱۷۰۹۳۴۰۰۸:۴۱:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
آقایون زمان انتقام رو به زمان بایدن موکول نکنن . انتقام سخت و فوری مطالبه ۸۴ میلیون ایرانی فهیم است
ناشناس۱۷۰۹۳۴۲۰۸:۴۳:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
انتقام ما نباید محدود به ایجاد سردرد در طرف مقابل شود
ناشناس۱۷۰۹۳۴۳۰۸:۴۹:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۱۰
در حادثه کربلا ۷۲ نفر ایستادن مقابل هزاران نفر . ننشستن مصلحت سنجی کنن که چه میشود و چه خواهد شد ! هر چه میخواهد بشود مگر نه اینکه مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است و مرگ شیرین تر از عسل ؟ مگر نه اینکه کشته شدن در راه خدا به منزله برخورداری از نعمات و رضوان الهی است ؟ مردم امروز منتظر انتقام سریع هستند . نباید خون سلیمانی و فخری زاده و شهریاری و طهرانی مقدم رو فدای ماندن و ابقای خودمان کنیم
ناشناس۱۷۰۹۳۴۹۰۸:۵۶:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۱۰
فخری زاده تنها یک متخصص نبود. فخری زاده معاون وزیر دفاع هم بود.
ناشناس۱۷۰۹۵۸۲۱۲:۳۱:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
شهید سرافراز فخری زاده پدر صنعت هسته ای ایران بود.
ناشناس۱۷۰۹۳۵۰۰۸:۵۷:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۱۰
احمدی روشن ها و حججی ها و طهرانی مقدم ها و سلیمانی ها و شهریاری ها و نرفتن که عده ای بمونن در ناز و نعمت و رفاه و برخوردار از امکانات که بخوان انتقام رو عقب بندازن . # انتقام _ سخت _ و _ فوری
ناشناس۱۷۰۹۴۲۹۱۰:۲۲:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
بعضیا برای اینکه خودشون در قدرت باشن و قلت بزنن در پول و رفاه ، مخالف انتقام سخت و فوری هستند
ناشناس۱۷۰۹۴۷۵۱۰:۵۶:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۱۰
ما انتقام رو باید بگیریم . سخت و فوری و در خاک اسراییل اجازه دهید اونها هم مجددا حمله کنند . در حادثه کربلا ، ۷۲ نفر ایستادن در برابر هزاران نفر کسی ننشست تا مصلحت سنجی کند و منافع شخصی را در نظر بگیرد
ناشناس۱۷۰۹۹۸۵۱۷:۵۱:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۱۰
‌کربلا چه ربطی به ترور داره.نکنه خودت را بلاتشبیه امام حسین میدونی یاحر.هر چی میشه هی یه گریز به کربلا میزنید
ناشناس۱۷۰۹۴۸۱۱۰:۵۹:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
یا برای باج دادن هموارتر باشد
دانشجوی دکترای مدیریت۱۷۰۹۳۸۴۰۹:۲۹:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
اینطوری به خودتون دلداری میدین؟ کشیددن نقشه ترور با این دقت حداقل به یک سال شاید هم بیشتر کار نیاز داشته. به قدری دقیق نقشه را طراحی کرده اند که حتی ساعت عبور و مرور و مسیر رفت و آمد وی را زیر نظر داشته اند. شاید هم در داخل تیم حفاظت از این بنده خدا هم نفوذی داشته اند کهی می دانسته اند چه ساعتی از ویلا خارج میشود و چه دقیقه و ثانیه ای به محل مورد نظر آنها می رسد بعد تحلیل های آبکی ارائه میدهید. اگر یک معلم در یک ساعت کاری خودش به مدرسه نرود در آن مجموعه اختلال کلی حاکم می شود حالا شما در نظر بگیرید یک مدیر استراتژیک از یک مجموعه برای همیشه و به یکباره کم شود در آن مجموعه چه بحرانی برای طولانی مدت بوجود می آید. نمره مدیریت بحران ما ایرانی ها هم که از اول صفر بوده چه اتفاقاتی که با نبود ایشان اتفاق نخواهد افتاد را فقط خدا داند و بس. شما را به خدا مسئولین محترم کشور کمی بیشتر بیندیشید و لطمات را واقع بینانه تر بررسی کنید و برای جلوگیری از لطمات بعدی فکری بکنید. بیایید نقاط ضعف خودتان را یکبار مرور کنید، از افراد خبره استفاده کنید و مدیریت سنتی را کنار بگذارید و از تکنولوژی های روز و نوین استفاده کنید
ناشناس۱۷۰۹۵۹۲۱۲:۳۹:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
دلیل تراشی ها برای عدم اقدام علیه این همه جنایت این بار با کمک یک روزنامه لبنانی
محسن۱۷۰۹۷۲۹۱۴:۲۳:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۱۰
دوستان جوگیر نشین باید دست ازشعارهای پوچ تو خالی دست برداشت تا اینجوری نشه که عزیزامون که کلی میتونن به ایرانمون کمک کنن قربانی یه شعار پوچ نابودی ومرگ بشن اگرم نمیخواین دست بردارین خوب یاعلی فرداصبح حرکت برای جنگ با اسراییل آمریکا انگلیس امارات عربستان جیبوتی دست از شعاربردارین اگه میتونین خوب یاعلی اگه نه خوب روزه سکوت بگیرین بیش ازاین بااین شعارای پوچ خسارت نزنین
تبریزی۱۷۰۹۹۲۷۱۶:۳۵:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
آفرین. فکر نمی کردم الف همچین نظری رو منتشر کنه چون چند بار که دقیقا همین حرف رو زده بودم منتشر نکرده بود. لب کلام: می تونی بزن نابود کن نمی تونی بیشین سر جات هی با شعار باعث تحریم و تحقیر مملکت نشو..
ناشناس۱۷۰۹۹۹۳۱۷:۵۷:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۱۰
همین با احساسات وشعار الکی عمل کردیم که حال وروزمون اینه.اگه کسی خیلی عجله داره بسم الله.ازراه عراق وسوریه بره اسراییل با یه جلیقه انتحاری.الکی نیست .کار کمی نیست.شما بخوای یه وزیر اسراییل را ترور کنی حساب کتاب میخواد بچه بازی وخاله زنکی وبا وای ووی نمیشه پدر جان.
ناشناس۱۷۱۰۰۰۸۱۸:۰۵:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۱۰
پوچ اون جمجمه ی توخالی تو هست ..
ناشناس۱۷۱۰۰۵۹۱۹:۱۲:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۱۰
دوستان بیایید از امام زمان بخواهیم خودشون هر وقت صلاح دونستن انتقام بگیرن بالاخره این مملکت متعلق به ایشونه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین