خرید کتاب به صورت اینترنتی را با ما تجربه کنید

گزارش بازرگانی،   3990908055

از مهمترین قسمتهای آماده سازی و برنامه ریزی برای هر آزمون، استفاده از کتابهای مهم در زمینه ی آزمون ورودی خواهد بود. همواره شاهد طیف گسترده ای از انواع کتابها در زمینه های مختلف و گوناگون بوده ایم. تاکنون به این اندیشیده اید که هدف شما از کتاب خریدن چیست و به دنبال چه کتابهایی هستید؟ گاها بسیاری از افراد بدون اطلاع از تاثیر مکان خرید برای کتاب، اقدام به خرید خواهند نمود. طراحی استراتژی مناسب برای خرید کتاب ایده آل و کاربردی بسیار قابل توجه بوده است. تهیه لیست مناسب از هدف خرید در این مهم، ارزنده و قابل تامل بوده است. از عوامل مهم در تهیه این می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

ذکر عوامل مهم در خرید کتاب:

  1. انتخاب بر اساس محتوا:

یکی از مهمترین عوامل در خرید کتاب توجه به مضمون و محتوای آن خواهد بود. کتاب‌های بسیار زیادی در بانک کتاب آلبرگ با توجه به محتوا دسته بندی و قابل عرضه هستند. یکی از دسته بندی‌های پرطرفدار و قابل توجه، طیف گسترده‌ی کتاب‌های کمک آموزشی کنکور می باشد. همواره کنکور یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان بوده و خواهد بود. لذا استفاده از این کتابها مزایای فوق العاده ای که مهمترین آنها ایجاد آرامش و القاء انگیزه می باشد، در بر خواهد داشت. این دسته از کتابها به دلیل برخورداری از اصول و مفاهیم علمی و همچنین برخورداری از تست‌های هوشمندانه و مفید، انتخاب شایسته‌ای برای آشنایی با کنکور و پیشرفت افراد در زمینه ی تست زدن و سوالات درسی خواهد بود. درک بسیار آسان، تنوع گسترده، طراحی‌های منحصر بفرد، درج اطلاعات مفید و کاربردی و غیره از جمله مهمترین موارد در طراحی و تولید کتابهای کمک آموزشی کنکور خواهد بود.

 

  1. توجه به نویسنده:

آیا نویسنده‌ی خاصی مد نظر شماست؟ راستی برای خرید کتاب چقدر به مولف آن اهمیت می دهید؟ در بانک کتاب شما می‌توانید شاهد تالیف کتابهای گوناگون با توجه به بهترین نویسنده ها در کل جهان و کشور خودمان باشید. نویسنده های مشهور اغلب از اصول خاصی در نویسندگی تبعیت می‌کنند تا بتوانند با بهترین قلم توجه خواننده را به سمت خود جلب نمایند. همچنین بسیاری از نویسنده ها که دوره‌ی آموزشی بسیار زیادی را طی کرده‌ و به موفقیت‌های چشمگیری در برخی از زمینه‌ها دست یافته اند، کتابهای بی نظیری را تالیف و توزیع خواهند نمود، که استقبال شگفت انگیزی را در بر خواهند داشت. خبر خوش این است که با مراجعه به بانک کتاب می توانید شاهد کتاب‌های بی نظیری از این دست باشید. برای نمونه بسیاری از کتاب‌های کمک آموزشی کنکور که توسط اساتید مجرب طراحی و تولید شده‌اند، درک مفاهیم اساسی را با روش‌های ساده در کنار آزمون‌های ورودی ایده‌آل، بیان نموده اند. بسیاری از افرادی که به دنبال نویسنده‌های مشهور و نامی در حوزه‌های مختلف بوده‌اند، موفقیت های بی نظیری را در زندگی کسب کرده و یا کسب خواهند نمود.

 

  1. محل خرید کتاب:

یکی از عوامل مهم در خرید هوشمندانه‌ی کتاب، توجه به محل خرید می باشد. برای اینکه یک خرید بی‌نظیر را تجربه نمایید باید به محل خرید توجه نمایید. از خصوصیات مهم محل خرید، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مشتری مداری: مهمترین اصول در بین فروشندگان انواع کتاب‌ها، مخصوصا کتاب‌های کمک آموزشی کنکور، توجه به اصول مشتری مداری خواهد بود. رعایت انصاف،احترام و عدالت از جمله اصولی می باشد که در بانک کتاب برای مشتریان در نظر گرفته شده است.
  • تنوع گسترده: اغلب خریداران به دنبال فروشگاهی هستند که از تنوع بسیار زیاد کتابها برخوردار بوده و کتاب مورد نظر مشتریان را در بر داشته باشد. در این صورت افرادی که به دنبال خرید ایده‌آل کتابهای کمک آموزشی برای کنکور هستند، می توانند کلیه نیازهای خود را در یک فروشگاه رفع نمایند. بانک کتاب آلبرگ یکی از این فروشگاه‌های معتبر و کامل است.
  • ارائه‌ی مشاوره های خاص: همواره دریافت مشاوره در زمینه ی خرید هوشمندانه‌ی کتاب، بسیار موفقیت آمیز بوده است. لذا فروشندگان می توانند با در نظر گرفتن کارشناسان مجرب، متخصص و باتجربه در زمینه ی بسیاری از کتابها، خدمات ارزنده ای را برای کاربران و مصرف کنندگان در بر داشته باشند. بانک کتاب نیز با استفاده از کارشناسان و مشاوران متخصص، راهنمایی خرید هوشمندانه را برای افراد ارائه نموده است.
  • خرید اینترنتی: امروزه که بسیاری از افراد با مشغله‌های کای دست و پنجه نرم می کنند و زمان کافی برای مراجعه به مراکز خرید ندارند، خرید اینترنتی، یک راه هوشمندانه برای رفع نیاز افراد خواهد بود. بانک کتاب آلبرگ با راه اندازی سایت خرید اینترنتی کتاب با تخفیف ویژه مورد استقبال و توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. در این خرید اینترنتی افراد می توانند به راحتی کتاب مورد نظر خود را با توجه به المان‌های خاص مد نظر خود، انتخاب نموده و برای خرید اینترنتی آن اقدام نمایند. همچنین می توانند از طریق تماس با مشاوران متخصص بانک کتاب، مشاوره ی مناسبی دریافت نموده و سپس برای خرید کتاب‌های کمک آموزشی کنکور و ... اقدام نمایند.
  • قیمت مناسب: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید اغلب کتابها و مخصوصا کتابهای کمک آموزشی، توجه به قیمت کتاب خواهد بود. بانک کتاب آلبرگ با در نظر گرفتن قیمت مناسب و همچنین تخفیفات ویژه، خریدی بی نظیر و شگفت انگیز را برای افراد در بر خواهد داشت. از این طریق افراد می توانند کتابی ارزشمند، مفید و ایده آل را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

  1. در زمینه ی کتاب مورد نظر تحقیق کنید:

امروزه سایت های بسیار زیادی برای سهولت افراد در انتخاب شایسته، راه‌اندزی و مورد استفاده‌ی عموم قرار گرفته‌اند. بهتر است قبل از اقدام به خرید یک کتاب مناسب، از طریق شبکه‌های اجتماعی، مشاوران مخصوص، دوستان و آشنایان که با کتاب آشنایی دارند و همچنین از طریق مطالعه ی پشت جلد و متن کتاب، اطلاعاتی را در زمینه ی کتاب مورد نظر کسب نموده و سپس برای خرید آن اقدام نمایید. مخصوصا زمانی که برای خرید بهترین کتاب‌های آموزشی مربوط به کنکور اقدام می‌کنید، باید به اطلاعاتی که در صفحه ابتدایی و پشت جلد کتاب درج شده است، توجه نمایید. اینکه کتاب در چه سالی تالیف و به چاپ رسیده است برای کتاب‌های کمک آموزشی بسیار مهم و قابل توجه خواهد بود. همچنین با تحقیق در زمینه ی کتاب مورد نظر، می توانید با لحن نویسنده، موضوعات مورد نظر نویسنده و بسیاری از خصوصیات دیگر آشنایی پیدا کنید. در این صورت خرید کتاب  برای شما به صورت هوشمندانه اتفاق افتاده است.   

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین