چند نکته طلایی برای خرید ساعت مچی

گزارش بازرگانی،   3990908047

فهمیدن چند نکته برای  خرید ساعت مچی  باعث می‌شود تا مناسب ترین انتخاب را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید انجام دهید بهتر است قبل از تصمیم به خرید مشخص کنید چه انتظاری از ساعت مورد نظر دارید , کجا می خواهید از آن استفاده کنید و از کجا باید آن را تهیه کنید بودجه شما برای خرید حداکثر چقدر است بعد از تصمیم گیری از یک محل مطمئن خرید نمایید.

خرید محصول خوب مثل ساعت با کیفیت و ایده آل فرایندگی است که اغلب مصرف‌کنندگان از آن غافل اند. مشتری که برای خرید ساعت به مغازه های سطح شهر سر می زند  از دیدن برندهای مختلف شاید تعجب کند که چرا ساعت با برندهای بسیار در سطح شهر دیده می‌شود و جالب‌تر اینکه همه فروشنده ها از محصول خود تعریف می کنند و می گویند برند من بهترین کیفیت را دارد برند خود را با چندین برند مقایسه می کند و خروجی که به مشتری تحویل می‌دهد فروش برند خود است. البته این امر طبیعی به نظر برسد ولی برای خریدار لازم است در دنیایی که صداقت با فریب احتمالی با هم آمیخته شده دقت لازم را داشته باشد و قبل از خرید یک محصول مثلاً ساعت اطلاعات لازم را کسب کند تا کمتر آسیب ببیند.

با اشاره به چند نکته به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین خرید را داشته باشیم.

 

بودجه را مشخص کنید

برای خرید ساعت ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و تصمیم بگیرید حداکثر چه مبلغی می خواهید بابت خرید ساعت هزینه کنید.
از ساعت چه می خواهید ساعت را برای زیبایی و پرستیژمی خواهید به دست ببندید یا می خواهید فقط برای شما کار کند و کیفیت بالایی داشته باشد. آیا می خواهید تمام آنها را یک جا داشته باشد , مثلا میخواهید این ساعت شما تقویم داشته باشد کرنوگراف داشته باشد زنگ داشته باشد, چراغ شب نما داشته باشد یا همه را یک جا داشته باشد.

می‌خواهید برند خاصی بخرید؟

تصمیم بگیرید آیا می خواهید برند خاصی را بخرید یا نه برند برای شما مطرح نیست و تعصب خاصی روی برندی ندارید. این را در نظر بگیرید برنده نشان دهنده کیفیت نیست هر برندی که قیمت بالاتری دارد نشان از محبوبیت و برتری بر برندهای دیگر نیست , توجه کنید برای کیفیت پارامترهای زیادی باید لحاظ شود از جمله جنس موتور , شیشه , تحمل مقاومت در مقابل فرسایش و ساییدگی و ...

برندهای زیادی در این زمینه جواب پس دادند و همیشه بابت کیفیت خود محبوب بوده اند . ساعت رولکس , ساعت امگا , ساعت پتک فیلیپ , اودمار پیگه و دیگر برندهای معروفی که حداقل یکبار اسمشان را شنیده اید می توانند گزینه های ایده الی برای خرید باشند .

اتوماتیک , کوکی , باتری یا دیجیتال ؟

اگر سن شما بالاست و حرکت دست شما در طول روز کم است هرگز ساعت اتوماتیک نخرید ساعت اتوماتیک با حرکت دورانی دست شما کوک می شود و در صورت نداشتن حرکت و یا کم تحرکی دستی که ساعت با آن بسته شده کوک ساعت ذخیره نمی شود یا انرژی ذخیره شده کم بوده و ساعت نمی تواند ۲۴ ساعت کامل کار کند.ساعت های باطری یا کوارتز نیز برای استفاده روزمره و برای همه سنین مناسب می باشد.

حساسیت به آلیاژ خاص

اگر دست شما به آلیاژ خاصی حساسیت نشان می دهد قبل از خرید به فروشنده بگویید که شما به فلان آلیاژ حساسیت دارید تا فروشنده با اطلاع از حساسیت شما یک ساعت مناسب و یا ساعت ضد حساسیت پیشنهاد نماید البته در این صورت انتخاب شما بسیار محدود می شود.ساعت هایی که با بند پلاستیکی و چرمی می تواند بهترین گزینه باشد البته باز حتما کیفیت بالا و ضد حساسیت را خریداری کنید .

اورجینال یا های کپی؟

تصمیم بگیرید که می خواهید ساعت اورجینال یا های کپی داشته باشید. بیش از ۹۵ درصد ساعت‌ها در چین تولید می‌شوند که البته تحت لیسانس هستند و ساعت اورجینال به ساعتی گفته می شود که ۵۰ درصد آن در کشوری که روی آن نوشته شده تولید و ساخته شده باشد. اگر یک ساعت اورجینال می‌خواهید باید هزینه بالایی را برای خرید ساعت مدنظرتون بپردازید. (این نکته را هم در نظر بگیرید حک کردن مارک ساعت روی درب ساعت , روی کناره قاب , روی صفحه و روی قفل بند دلیلی بر اورجینال بودن ساعت نیست) . در غیر اینصورت با هزینه کم ,و قیمت مناسب می‌توانید یک ساعت مچی های کپی یا طرح اصلی خریداری کنید.در خرید مدل های کپی نیز دقت کنید بالاترین کیفیت را خریداری کنید. (قیمت بالا نشانه کیفیت بالا نیست).

خرید اینترنتی

اگر اینترنتی خرید می کنید به علامت اینماد توجه کنید سایت هایی که اینماد دارند مورد اعتماد وزارت بازرگانی هستند اما خریدار باید از آدرس و محل خرید نیز مطمئن شود. فاکتوری که دریافت می کند باید مطابق با سایتی باشد که با اینماد تایید شده است. حتماً در خرید اینترنتی دقت لازم را داشته و تمام موارد گفته شده در بالا را لحاظ کنید. درصورتی که در خرید اینترنتی دچار مشکل شدید, گران خریدید یا ساعتی که تحویل ‌گرفتید مطابق با عکسی نیست که در سایت قرار گرفته می‌توانید روی علامت اینماد همان سایت کلیک کنید و با شماره اعلام شده با محل ثابت فروشنده ارتباط برقرار کنید.

فروشگاه و وب سایت گالری انزو یکی از وارد کننده های ساعت مچی در ایران می باشد , که دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می باشد. شما می‌توانید انواع ساعت مچی (های کپی درجه یک و اورجینال) را در وبسایت گالری انزو به آدرس enzogallery.ir  مشاهده و خریداری نمایید..

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  2. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  3. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  4. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  5. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  6. پزشک مشهدی ۱۷ میلیارد تومان جریمه شد

  7. فروش گوشت کیلویی۷۰۰ هزار تومان سودجویی است

  8. حسین شریعتمداری: این دو پیشنهاد را جدی بگیرید

  9. دستمزد ۱۴۰۳ تعیین نشد/ بررسی ها به فردا موکول شد

  10. حجم واردات گوشت بی‌سابقه است/ کمبود مراکز عرضه گوشت گرم وارداتی علت صف‌های طولانی

  11. کدام کشور بالاترین رشد اقتصادی ۲۰۲۳ را ثبت کرد؟

  12. تخصیص ارز مسافرتی قابل توجیه نیست

  13. اتمام نشست شورای عالی کار بدون نتیجه/رقم سبد معیشت همچنان محل اختلاف

  14. وزیر کار: کسی حق پرداخت دستمزد به کارگر را کمتر از مصوبه شورای عالی کار ندارد

  15. ایرانی‌ها کارت اعتباری بین‌المللی می‌گیرند

  16. وزیر نفت: بازارهای جدیدی برای نفت ایران پیدا کردیم/ ۵ طرح پتروشیمی آماده بهره‌برداری است

آخرین عناوین