نکات بسته بندی و جعبه سازی محصولات بهداشتی ، سی گل باربد

گزارش بازرگانی،   3990908045

صنعت بسته بندی بعنوان یکی از ارکان تولید نقش مهمی در سهولت حمل و نقل محصولات و بازاریابی و فروش دارد. بسته بندی از محصول هنگام انبارداری ، حمل به فروشگاه ، نگهداری در قفسه ها و حمل توسط مشتری تا منزل مراقبت می کند ، همچنین چاپ اطلاعات روی بسته بندی اطلاعات لازم هنگام خرید را در اختیار افراد قرار می دهد. از طرفی چاپ لوگو و برند روی بسته بندی منجر به بازاریابی و فروش بیشتر محصول می شود. وقتی در میان قفسه های فروشگاه مشغول انتخاب محصولات هستیم ، اولین چیزی که توجه مان را جلب می کند ، بسته بندی محصول است ، بنابراین می توان گفت در میان قفسه ها و رقابت بین برندها محصولی انتخاب می شود که چاپ و بسته بندی جذاب تری داشته باشد.

 

از متریال هایی که برای بسته بندی محصولات به کار می رود می توانیم به پلاستیک ، مقوا ، شیشه ، فلز اشاره کنیم که از میان آن ها مقوا به دلیل هزینه کم تر ، شکل پذیری و قابلیت چاپ آسان و عدم آسیب به محیط زیست گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی محصولات به شمار می رود.

اما آیا درمورد محصولات بهداشتی می توانیم از مقوا استفاده کنیم؟ پاسخ مثبت است، مقوای ایندربرد که به پشت سفید نیز شناخته می شود به طور اختصاصی برای محصولات بهداشتی و دارویی کاربرد دارد. این مقوا به خوبی از محصولات محافظت می کند و هیچ گونه آلایندگی و تاثیری روی محصول نخواهد داشت. از اقلام بهداشتی که در سال اخیر به یکباره پرمصرف شد می توانیم به ماسک و دستکش یکبار مصرف اشاره کنیم.

 

با گسترش ویروس کرونا و اولین موج این اپیدمی ، ماسک به یکباره در بازار ناموجود شد اما در مدت زمان اندکی صنعت تولید توانست این کمبود را جبران کند. ماسک در بسته های مقوایی 50 و 100 تایی در بازار عرضه می شود که مقوای ایندربرد برای چاپ و بسته بندی آن به کار می رود. همچنین درمورد دستکش یکبار مصرف ، مقوای پشت طوسی برای بسته بندی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به مصرف بالای این محصولات در دوران کرونا ، شرکت های تولیدی با حداکثر توان مشغول تامین نیاز بازار هستند ، از طرفی در آخرین مرحله تولید یعنی بسته بندی نیاز به همکاری با شرکت بسته بندی تولید کننده جعبه مقوایی است تا در کمترین زمان ممکن جعبه ها را در اختیار تولید کننده قرار دهد ، بدین ترتیب ماسک و دستکش یکبار مصرف و اقلام بهداشتی در دسترس مردم خواهد بود.

روی جعبه بسته بندی اطلاعاتی از قبیل نام تولید کننده ، قیمت ، تعداد محصول درون بسته بندی ، علامت های استاندارد و مجوزها ، راه های ارتباط با تولید کننده ، نحوه مصرف و . . . درج می شود تا مشتری با اطلاعات کامل اقدام به خرید محصول نماید.

چرا جعبه مقوایی؟

مقوا یکی از متریال های ایده آل برای بسته بندی به شمار می رود چراکه فرآیند چاپ و شکل پذیری آن با سهولت انجام می شود و در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب می توان آن را برای بسته بندی محصولات به کار برد ، از طرفی مقوا درمحیط زیست تجدید پذیر است و آثار مخرب برای محیط زیست به بار نمی آورد. مزیت دیگر مقوا سهولت حمل و نقل است ، مقوا مقاومت مناسبی در برابر فشارهای محیط دارد و نسبت به دیگر متریال های بسته بندی میزان نفوذ باکتری و رطوبت به آن کمتر است بنابراین نقش مهمی در سلامت محصول دارد. در حال حاضر بسته بندی مقوایی برای جعبه ماسک  پزشکی و جراحی ، فیلتردار (N95) و پارچه ای کاربرد دارد.

 

 

طراحی و چاپ جعبه ماسک

شرکت چاپ و بسته بندی سی گل باربد فعال در زمینه ساخت و جعبه سازی مقوایی یکی از بهترین مجتمع های چاپ و بسته بندی بیش از 20 سال است که در تهران و ایران از شروع شیوع ویروس کرونا در کشور با تمام ظرفیت مشغول تولید جعبه ماسک و دستکش یکبار مصرف و اقلام بهداشتی مورد نیاز بوده و این فعالیت تاکنون ادامه دارد. سفارش های این شرکت در کمترین زمان ممکن با کیفیت ایده آل به دست تولیدکنندگان می رسد ، جعبه های مقوایی با استفاده از دستگاه های چاپ و بسته بندی مدرن و روز و نیروی متخصص  تولید می شوند. تعهد در زمان تحویل کالا ، انعطاف پذیری در هماهنگی با خط تولید کارخانجات و حفظ کیفیت در گذر زمان و سعی در ارتقای آن از ویژگی های این شرکت می باشد ، سی گل باربد همچنین در زمینه تولید جعبه دارویی ، جعبه دستمال کاغذی ، مواد غذایی ، فویل آلومینیوم ، کیسه فریزر و زباله ، جعبه لوازم یدکی خودرو ، فست فود و . . . فعالیت می کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین