وقتش که برسد خواهید دید ...

گروه سیاسی الف،   3990908044 ۷۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
وقتش که برسد خواهید دید ...

پس از ترور شهید فخری زاده چنانکه قابل پیش بینی بود احساسات عمومی به سمت نوعی «انتقام» متقابل و سریع به این جنایت متمایل شده است. چیزی شبیه به هنگام ترور شهید قاسم سلیمانی. 

این برانگیختگی عاطفی بسیار طبیعی است و اساسا نشان دهنده سلامت روحی و عاطفی است. اما به دلیل پیچیده‌گی‌های ماجرا و آثار آن نیازمند هوشمندی مضاعف است  که در صورت عدم دقت ممکن است هدف اصلی را در مواجهه با این قبیل تهدیدات برآورده نکند.

شکی نیست که «پاسخ» به این جنایت آشکار و مخالف با قوانین بین المللی نیز امری عقلانی و ضروری است تا صهیونیست ها گمان نکنند که ماجرا تمام شده است و گستاخی شان بیشتر شود  اما ایران همواره نشان داده که در مورد دشمنانش معمولا پاسخ‌های دقیق ، هدفمند ، به موقع و با کمترین هزینه را خواهد داد. 

نمونه نزدیک این نوع برخورد ایران واکنش به ترور شهید قاسم سلیمانی است که ضرب شست مهم و بی سابقه ای از سوی ایران به آمریکا داده شد و ضمنا تاکید شد که  هنوز زمان آن انتقام سخت ایران فرا نرسیده است. نمونه دورتر که کاملا به نتیجه رسید و به مناسب ترین شکل ممکن با صبر و حوصله مثال زدنی ایران رخ داد، نابودی صدام حسین دیکتاتور عراق بود.

صدام که با سر و صدای زیاد قصد داشت جای عبدالناصر را در رهبری ناسیونالیسم عربی بگیرد و با تکیه بر پول و ادوات نظامی قدرتمندان جهانی با سوداهای خام خود وارد خاک ایران شد و جان هزارن تن از بهترین فرزندان این سرزمین را گرفت با راهبرد صبر فعالانه نهایتا چنان به ذلت کشیده شد که کمتر کسی فکرش را می کرد.

 چه کسی فکر می کرد روزی برسد که دشمن درجه یک ایران در منطقه چنین با خواری و خفت از سوراخ خود بیرون کشیده شود و به دار مجازات آویخته شود؟!

در دوران حمله آمریکا به عراق نیز ما شاهد دو نوع پاسخ انفعالی و عاطفی از سوی برخی جریان های سیاسی کشور بوده ایم که دقیقا به دلیل همین اتکای صرف بر احساسات درست در مقابل هم بودند.

 یکی معتقد بود حمله امریکا به عراق بهترین فرصت را برای انتقام گرفتن از صدام فراهم آورده و ایران باید با جنگیدن در کنار آمریکا شر این دیکتاتور بی رحم را هم از سر مردم عراق و هم از سر منطقه کم کند.

دیگری اما با احساساتی شدیدتر از نوعی دیگر معتقد بود آمریکا به یک کشور مسلمان حمله کرده و ما باید در کنار صدام با آمریکا بجنگیم! عجیب تر اینکه این پیشنهاد از سوی کسانی داده می شد که خود حامی برخی شعارهای تند علیه صدام در زمان جنگ بودند. 

اما ایران سیاست هوشمندانه ای فراتر از این دو گزینه اتخاذ کرد که نتیجه آن سقوط صدام  و جلوگیری از پایداری حضور آمریکا در عراق بود به نحوی که تلاشهای انجام گرفته برخلاف خواست آمریکا بیشتر به روابط حسنه دو دولت و ملت عراق و ایران انجامید. دشمنان ایران و به خصوص صهیونیست های زخم خورده از ایران به خوبی می دانند همین درایت و تیزبینی در پاسخ های به موقع و دقیق است که ایران را در تمام 4 دهه گذشته روز بروز قوی تر از پیش کرده است.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۰۶۷۶۱۱۴:۱۶:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۸
... بفکر باشیم چطوری جلوی این پیش امدها رو بگیریم
ناشناس۱۷۰۶۸۳۹۱۴:۴۹:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۸
رو موشک شعار ننویس این اون رو تهدید به نابودی نکن خیلی ساده
ناشناس۱۷۰۶۹۹۸۱۶:۲۷:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۸
دولت مصدق ضد اسرائیل و آمریکا بود که با کودتا براندازیش کردند؟؟؟ ایران قدرتمند یک تهدید راهبردی برای آنها محسوب میشه.
ناشناس۱۷۰۷۱۴۲۱۸:۰۸:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۸
دولت مصدق از طرف حزب توده طرفداری میشد و آمریکایی ها از اینکه ایران بیافته دست شوروی میترسیدن!
ناشناس۱۷۰۷۳۰۸۲۰:۲۸:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
دنیای از 70 سال پیش خیلی تغییر کرده عمو جون
ناشناس۱۷۰۷۳۲۱۲۰:۴۰:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
شما هنوز در دوران مصدق سیر میکنی ؟ عمو سال 2020 و دنیا عوض شده اروپا و غرب نیازی به نفت ندارند کم کم خودرو هم هم برقی می شوند شما هنوز در توهم
ناشناس۱۷۰۷۰۰۶۱۶:۳۲:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
آمریکا و اسراییل هر روز برای ما آرزوی مرگ می کنند و جوانان و دانشمندان ما را به شکلهای مختلف می کشند این بخاطر آن شعار است؟ ما آنها را ترور کرده ایم یا آنها ما را؟
ناشناس۱۷۰۷۰۳۰۱۶:۵۱:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۸
حالت خوبه؟
ناشناس۱۷۰۷۰۳۵۱۶:۵۳:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۸
الف سابقه ترورهای موساد رو منتشر کن: https://www.entekhab.ir/fa/news/587033/%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%AF-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B5%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF
ناشناس۱۷۰۷۰۴۶۱۶:۵۹:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۸
ما هنوز در اسرائیل عملیات نکردیم وقتی عملیات کردیم آن وقت شعار را میفهمی یعنی چی
ناشناس۱۷۰۷۹۲۱۱۱:۱۱:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۹
این همه موشک و توپ و تانک حزب الله برای عمه منه ؟
ناشناس۱۷۰۷۰۸۲۱۷:۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
سر گنجشک میخوان ببرن یه دست و پایی میزنه شماها دیگه کی هستید
ناشناس۱۷۰۸۰۴۳۱۲:۰۱:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۹
دار و دسته شما اگه غیرت داشت وضع اقتصاد کشور این نبود .که مردم شرمنده زن و بچه خود باشند . 8 سال احمدی نژاد رو هم دیدیم
ناشناس۱۷۰۷۰۹۶۱۷:۳۲:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
این حرف شما نشان از بیخبری کامل شما از دلایل ایجاد رژیم صهیونیستی در منطقه دارد نگاهی به نقشه اسراییل به اصطلاح بزرگ در منطقه و عملکرد های بیوتروریزم انها از دهه پنجاه میلادی در منطقه بیندازید تا بفهمید دشمنی واقعی از طرف چه کسی است جشن هایی مانند پوریم که بخاطر کشتار ایرانیان میگیرند نشان از همین خصومت انها دارد اگر قرار است به رسانه صهیونیستی گوش بدهید تعجبی ندارد که اینقدر مانند کبک سرتان را در برف کنید
ناشناس۱۷۰۷۱۱۵۱۷:۴۸:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۸
شهید دکتر مسعود علیمحمدی شهید دکتر مجید شهریاری شهید مصطفی احمدی روشن شهید داریوش رضایی نژاد به نظر شما اینها که چند سال قبل از شعار روی موشک ترور شدن دلیلش چی بوده!؟
تبریز۱۷۰۷۲۵۰۱۹:۴۷:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۸
مثل شیطان بزرگ، موشک موشک نکن. علت اصلی را بچسب...
ناشناس۱۷۰۷۲۸۱۲۰:۰۲:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۸
مرگ بر امریکا و اسرائیل و نوچه های داخلی شون.
ناشناس۱۷۰۷۹۲۶۱۱:۱۴:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۹
مرگ بر روسیه و مزدورهای داخلی چین
ناشناس۱۷۰۷۳۸۰۲۱:۲۱:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۸
یا تاریخ نخوندی، یا فراموش کردی یا ایرانی نیستی.
ناشناس۱۷۰۷۳۸۶۲۱:۲۶:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۸
نه بابا تنهایی به این نتیجه راهبری رسیدی یا کمک گرفتی بعد میشه بفرمایی از مصدق تا مرسی و مورالس رو چرا زدن کنار حتی تالب زدن اردوغانم رفتن لابد اونم شعار نوشت مگه مرسی نامه فدایت شوم برا اسرائیل ننوشت اونو چرا کنار زدن مگه مصدق چکار کرده بود که امریکا سرنگونش کرد ما دشمنی رو شروع کردیم یا اونا خجالتم بد نیست یکم فک کن نمیگم خیلی نه این انتظارو ندارم همون یکم فکر کن
نجیب۱۷۰۷۴۲۵۲۲:۰۱:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۸
ترسو
امیر۱۷۰۷۴۵۲۲۲:۳۰:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۸
با تشکر از ابوموسی اشعری!
ناشناس۱۷۰۷۴۵۵۲۲:۳۵:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
تو که ایرونی نیستی حق نداری راجع به ایران حرف بزنی . هیچ ایرونی از ترور مردای سرزمینش به دست یک مشت بی شرف خوشحال نمیشه
ناشناس۱۷۰۷۶۷۱۰۶:۵۲:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۹
با این شعارهایی که می دهید امنیت خاطر را برای تروریست ها تامین کردید. خیالشان راحته که شما از ترس حتی حاضر به جواب دادن نیستید! دفعه بعد جنایت بزرگ تری خواهند کرد و شما هنوز به فکر این باشید حتی شعاری علیه آنها داده نشود. تروریست در هر صورت تروریست است!
ناشناس۱۷۰۶۸۷۶۱۵:۱۳:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۸
تا وقتی این دولت منفعل سرکاره ملت ایران باید بهای سنگینی بدهند.
ناشناس۱۷۰۶۸۸۶۱۵:۱۸:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۸
ایران باید هوشیارانه عمل کند. ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان می خواهند ایران را تحریک به پاسخگویی نموده تا بهانه برای اقدامات خصمانه بیشتر داشته باشند. زمان برای انتقام گیری از این جنایتکاران نامحدود است. پاسخ به آنان باید در زمان مناسب و به شیوه ای باشد که هیچ کس به خودش جرات چنین اعمال تروریستی در این آب و خاک ندهد.
ناشناس۱۷۰۶۸۹۲۱۵:۲۰:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۸
علی مطهری: ترور فخری زاده با هدف کشاندن ایران به درگیری در زمان باقی مانده از دوره ترامپ انجام شد؛ می خواهند راه تفاهم دولت آینده آمریکا با ایران بسته شود
ناشناس۱۷۰۷۰۴۴۱۶:۵۸:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۸
کی می‌خواهد جنگ کند؟ عربستان یا آمریکا؟ دوران این چیزها به سر آمده برای پرت کردن حواس ها
ناشناس۱۷۰۷۲۶۹۱۹:۵۷:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۸
علی مطهری و علی لاریجانی پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد؟!
ناشناس۱۷۰۶۹۰۳۱۵:۲۸:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۸
با پاسخهای دقیق و به موقع به دور از احساسات! وقتش که برسد خواهید دید1
رضا۱۷۰۶۹۸۱۱۶:۱۰:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۸
به‌نام خدا به نظر من وقتی حرفی واسه گفتن نداری نباید حرف بزنی. با تشکر
ناشناس۱۷۰۷۱۸۶۱۸:۳۹:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی حرفی برای گفتن داری چی!؟
ناشناس۱۷۰۶۷۶۲۱۴:۱۶:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۸
بهترین پاسخ در این مرحله پیدا کردن شبکه داخلی اسرائیل درون سیستم حکومت کشور است که ظاهرا بسیار پیچیده بوده و چه بسا در رده های بالا و با ظاهری ضد اسرائیلی و آمریکایی باشد. البته وجود آقازاده های فراوان در غرب نیز ممکن است بصورت جدی در جمع آوری اطلاعات حساس دخیل باشد که با تهدید و تطمیع آنها از داخل کشور جاسوسی گردد. بهتر است کسانیکه فرزندانشان در غرب حضور دارند بکلی از مناسب حساس و امنیتی کنار گذاشته شوند.
حسین۱۷۰۶۸۲۴۱۴:۴۲:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۸
کاشکی دو تا آدم باشن همین مختصر رو بفهمن که البته بعیده وعده های انتقام ما به دشمن مثل بزک نمیر بهار میاد هست آخرش چهار تا موشک میزنیم تو یه خرابه ای که کسی نمیره یهو بهمون نگن آدم بد
ناشناس۱۷۰۶۸۴۱۱۴:۵۲:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۸
مسولان نظامی از شعارهای تکراری انتقام گرفته میشود دست بردارند و اقدام عملی بکنند یک مثل معروفی میگه وای به خونی که یک شب از روی آن بگذرد در ترور شهید سلیمانی هم مرتب گفتند انتقام سخت میگیریم ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت
صمصام۱۷۰۶۷۷۳۱۴:۱۹:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۸
هدف فقط باید یکی از این دونفر باشد 1.ترامپ 2.نتانیاهو ترکاندن هریک از این دونفر کمترین تلافی ممکن است
ناشناس۱۷۰۷۱۵۲۱۸:۱۲:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۸
در انتقام سخت قبلی ودرخصوص سردار سرافراز شهید سلیمانی چند امریکایی کشته شد؟
ناشناس۱۷۰۶۷۸۷۱۴:۲۲:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
به وقتش و در عین الاسد دیدیم
ناشناس۱۷۰۶۸۴۲۱۴:۵۲:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۸
عین الاسد ، انتقام کفش آقای سلیمانی بود .
ناشناس۱۷۰۶۸۴۸۱۴:۵۸:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
عین الاسد ، انتقام نبود . گوشزد بود
ناشناس۱۷۰۶۹۰۷۱۵:۲۹:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
اشتباه نکن داداش! عین الاسد فقط یه سیلی بود! هنوز وقت اون نرسیده!
ناشناس۱۷۰۷۲۶۱۱۹:۵۲:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۸
آقای محترم وقتی افکار دنیا متوجه مظلومیت ایران بابت شهادت سردار سلیمانی بود نیروهای نظامی می‌بایست کار را یکسره می کردند مردم منتظر سیلی نبودند اگر با شدت برخورد می شد امروز شاهد ترور دانشمند ی دیگر نبودیم متاسفانه فقط با الفاظ و شعار دارند بازی می کنند
ناشناس۱۷۰۶۹۱۵۱۵:۳۲:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۸
دوست عزیز! شهید فخری زاده از سال 2007 یعنی 13 سال پیش در لیست ترور موساد بوده و امروز تازه تونستن به هدفشون برسن. یعنی 13 سال هیچ رخنه‌ای در سیستم امنیتی ایران نتونستن پیدا کنن! حالا شما توقع داری یک روزه بهش پاسه بدیم!؟ اگر بنای ما به اینجور جنایتها بود مطمئن باش اونها بسیار آسیب‌پذیر تر هستن! وقتش که برسد خواهید دید!
ناشناس۱۷۰۶۷۸۹۱۴:۲۲:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
اگر دار و دسته شما غیرت داشتن وضع اقتصاد مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند
ناشناس۱۷۰۷۰۵۰۱۷:۰۱:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۸
دار و دسته شما است که اقتصاد را در گرو مذاکره و تحریم جلو و عقب می کنید از 20 سال قبل و اینقدر پررو هم هستید که...!
ناشناس۱۷۰۶۷۹۴۱۴:۲۴:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۸
نفوذ، نفوذ و نفوذ از ابتدای انقلاب تا به امروز امنیت و اقتصاد ایران از ناحیه نفوذی ها ضربه خورده است. دشمن که کارش دشمنی است و بدون کمک نفوذی ها تا این اندازه در فشار به ایران موفق عمل نمیکرد.
ناشناس۱۷۰۶۷۹۵۱۴:۲۵:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۸
قوه قضاییه و مراجع عظام حکم قصاص و فتوای قصاص تمامی دست اندرکاران ترور سردار سلیمانی و همه شهدای هسته ای را صادر فرمایند
ناشناس۱۷۰۶۷۹۸۱۴:۲۹:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اینجور که شما گفتی سقوط هیتلر هم کار ایران بود، بس کنید توهماتتون رو، کشور را به نابودی کشاندید. آبروریزی از این بزرگتر ؟؟؟
فرزین۱۷۰۶۸۰۸۱۴:۳۵:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۸
ما الان در شعب ابی‌طالب هستیم اخوان
ناشناس۱۷۰۶۸۱۸۱۴:۳۷:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
حتما خواهند دید فقط یک مشکل کوچک اینه که وقتش نرسیده هنوز.
ناشناس۱۷۰۶۸۲۹۱۴:۴۳:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۸
تا کچا می خواهید بشینید و ببینیدچطور راحت نیروهایمان را هدف قرار می دهند و فقط شعار می دهیم که جوای تندی می دهیم..مدام در سوریه و عراق و خود کشورمان عملیات بر ضدمان انجام می دهند و فقط و فقط تهدید و شعار می دهیم..
ناشناس۱۷۰۶۸۴۵۱۴:۵۵:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
داریم وضع اقتصاد و کرونا رو می بینیم . مرسی ممنون !
شهاب۱۷۰۶۸۸۷۱۵:۱۸:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۸
دشمنان بدانند ما برای انتقام شهید صیاد شیرازی 15سال صبر کردیم و همه عوامل آن جنایت کثیف از صدام گرفته تا معاون رجوی خائن و طراح ترور و خود مسعود رجوی وطن فروش اکنون در جهنم الهی عذاب می کشند،و یادشان باشد کسی که دستش به خون شهید ما آغشته بود نهایتا در مستراح پادگان اشرف به هلاکت رسید ،دور نیست زمانی که دست انتقام الهی بار دیگر توسط پاکترین انسانهای مدافع شرف و امنیت این ملت چنین سرنوشتی برای جنایتکاران رقم بزند.
ناشناس۱۷۰۶۹۱۳۱۵:۳۲:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
فقط ماست مالی کنید ... مساله اینست که چ واکنش نشان دهید و چه ندهید بازی دو سر باخت برای شماست. اقتدار شما فقط برای مردم خودتان است .
ناشناس۱۷۰۶۹۱۸۱۵:۳۳:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۸
دعا می‌کنیم به زودی وقتش برسد!
ناشناس۱۷۰۶۹۲۲۱۵:۳۴:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
در حمله به عین الاسد چند امریکایی کشته شد؟
ناشناس۱۷۰۷۰۰۹۱۶:۳۷:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
ظاهرا تعدادی سردرد گرفتن کشته ندادن
ناشناس۱۷۰۷۲۲۴۱۹:۲۸:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی منبع اخبارت بی بی سی باشه همین میشه نکته بعدی اینکه اصلا فارغ از تعداد کشته، نفس حمله و موشک زدن به پایگاه و تجهیزات و افراد آمریکایی بسیار نادر و شجاعانه بود. قبلش شجاعت رو در ساقط کردن پهپاد و دستگیری نیروهاشون در خلیج فارس و ... را به عینه دیده بودیم. البته عین الاسد دیگه اوجش بود.
حميد۱۷۰۸۱۲۷۱۲:۴۶:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۹
زدن هواپيماي خودي هم خيلي نادر بود. انكار و اظهار بي اطلاعي به مدت سه روز ديگه اوجش بود.
ناشناس۱۷۰۶۹۵۶۱۵:۵۱:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۸
نویسنده مجاز نیست نظرش و احساس احتمالایش را به همه مردم تعمیم دهد.
ناشناس۱۷۰۶۹۷۵۱۶:۰۶:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۸
بقول دانشجویان ایران باید سریع از برجام خارج شود وبازرسان انرژی اتمی را به ایران راه ندهد تا وقتی که عاملان ترور را در سازمان بین اللملی محاکمه کنند
ناشناس۱۷۰۸۱۲۲۱۲:۴۴:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۹
بايد از برجام بيرويم تا آروم بگيگيريم
ناشناس۱۷۰۶۹۸۳۱۶:۱۲:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۸
دقیقاً مثل عین الاسد و پشت‌بند آن، آسمان ایران!!!
ناشناس۱۷۰۶۹۹۶۱۶:۲۶:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۸
داغ تو گران است، ولی گریه از آن است:------با قاتل تو از چه نشستیم به لبخند؟
شلمانی۱۷۰۷۰۸۶۱۷:۲۲:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۸
قوی باشیم یک تشکیلات متنوع وموازی اطلاعاتی ترکیب ومتحد شوند دو دولت درسایه حذف شود سه قوای سه گانه ودستگاه رهبری باهم ومتحد دنبال رفع مشکلات مردم باشند وبازی موش وگربه دوقطبی صهیونیزمی اصلاح طلب واصولگرا تمام شود چهار مطبوعات وسایت ها سانسورچی نباشند
ناشناس۱۷۰۷۰۵۸۱۷:۰۶:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۸
تنها راه اینه که مثل خودشان باشیم... شرافت را کنار بگذاریم... خنجر را غلاف کنیم اما از کمر باز نکنیم .. مذاکره کنیم حتی با اسراییل... بعد هنگامی که خوب قدرت گرفتیم از داخل اسراییل، صهیونیسم را نابود کنیم ..
محسن۱۷۰۷۰۹۱۱۷:۲۵:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۸
خداوکیلی الکی شعار ندین درمورد حاج قاسم دیدیم درمورد دانشمندان هسته ای که دهه ۸۰به شهادت رسیدن هم دیدیم پس الکی شعار انتقام ندین هیچ ابزاری برا اینکار نداریم نه خودمون میتونیم تو اسراییل نفوذ کنیم نه هیچ یک از گروه ای مفتخور نیابتی منطقه ای پس بدنبال تنش زدایی باشین واز شعارای پر هزینه وبی فایده بپرهیزید شعارنابودی دیگران رو میدین واینجا خودمون درحال نابودی
علي۱۷۰۷۲۹۵۲۰:۱۹:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۸
اين ديدگاه كه بايستي از شتابزدگي و هيجان زدگي در واكنش ها اجتناب كنيم منطق و طريقه درستي است؛ برخلاف بسياري از مقامات لشكري و كشوري مان كه از ديروز تا بحال در بيانيه ها و اظهارات خود تنها بر طبل انتقام و هيجان كوفته اند! اما دو سوال اساسي در ذهن جامعه ايراني از ده سال قبل (١٣٨٩) كه اينگونه ترورها عليه دانشمندان ايراني كليد خورد نقش بسته كه همچنان بي پاسخ مانده اند: ١- مردم بدرستي بر اين باورند كه استانداردهاي مشخص و تعريف شده اي براي حفاظت از دانشمندان كشورمان در حوزه هاي مختلف و پوشش لازم براي آنها در حين كار و زندگي با توجه به تهديدهاي آشكار و نهان داخلي و خارجي تعبيه و اعمال نمي شود! دليلش هم تداوم ترورها در طول ساليان است. دشمن از صبح تا شب در همه رسانه هاي خود از تهديد هسته اي و دفاعي ايران مي گويد؛ ديگر به چه شكلي بگويند كه مي خواهند سر به تن ايران و ايراني نباشد تا ما بفهميم! ٢- مردم فكر مي كنند كشوري كه مدعي قدرت منطقه اي است و قدرتهاي خارجي از جمله صهيونيست ها نگران حضورش هستند، چرا توان مهار اطلاعاتي و امنيتي تروريست هاي خارجي (گرچه با مليت ايراني) را در قلب پايتخت خود ندارد؟! اين دو سوال مرتب با هم است. البته ماهيت كار اطلاعاتي امنيتي همواره توأم با سطحي از پرده پوشي است، معهذا مردم انتظار دارند حداقلي از توضيح در اينرابطه را از مقامات عالي جمهوري اسلامي بشنوند و متقاعد شوند ... اما قابل تصور است كه پس از گذشت مدتي، ديگر از هيچ چيز خبري نيست؛ وقايع اتفاقيه در راه الي ماشاءالله فراوان اند و مقامات كشور، مردم و سوالاتشانان را فراموش كرده و ناچيز مي پندارند چون كارهاي مهمتري دارند و خارجيان هم ما را فاقد حافظه تاريخي مي دانند؛ و البته به همينگونه است كه تاريخ رقم مي خورد و تكرار مي شود.
نجیب۱۷۰۷۴۲۷۲۲:۰۲:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۸
هیهات من الذله
ناشناس۱۷۰۷۴۳۷۲۲:۱۵:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
این اسراییلیها و آمریکاییها خیلی رذل و پست فطرت هستند کلا وجود اینها برپایه ریختن خون انسانها پایه گذاری شده هیچ شرف و انسانیتی در وجود اینها نیست خداوند نابود و لعنتشون کنه . اما رهبر عزیزمون هم قبلا فرمودند نیروهای امنیتی و مسلح ما باید حواسشون جمع و تحرکات دشمنو دقیقا تحت نظر داشته باشن و ما راهی جز قوی بودنمون نداریم .
ناشناس۱۷۰۷۵۸۴۰۰:۵۳:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۹
پرسشهای بی پاسخ ایناست: 1.چطور از مسیر و زمان حرکت آگاه بودن؟ 2.چرا ماشین ضد گلوله نبود؟ 3.چرا محافظان جلیقه ضد گلوله نداشتند؟ 4.در فیلمها فقط یک ماشین -همان ماشین فخری - دیده میشود و ادعای دو ماشین محافظ دیگر برای چه مطرح میشود؟ 5.اگر سه ماشین محافظ حضور داشته اند چرا هیچ کدام از تروریستها کشته نشدند؟ چطور از مهلکه گریختنند؟ 6.اگر محافظان حرفه ای بودند چرا مهاجمان کلیه آنها را تقریبا از بین برده اند؟ 7.در این بلوار دوربین نیست که مهاجمان وماشینشان را تشخیص دهند؟ 8.چه کسانی از مسیر و زمان رفت و امد فخری مطلع بوده اند ؟ به طور معمول درتمامی کشورها تنها افرادی هم سطح و یا بالاتر از افراد مهم، میتوانند اطلاعات رفت و امد این اشخاص را داشته باشند... پس تنها افرادی که از زمان و مسیر اگاه بوده اند باید در سطح معاون وزیر و یا بالاتر بوده باشند که اگر در این مملکت اینطور نباشد باید گفت الفاتحه! 9.. چرا پرونده های امنیتی سابق از جمله ترورها هیچگاه به نتیجه نمیرسند؟ 10. از ابتدای انقلاب این ترورها بوده است و هیچگاه هم نتواسنته اند به منشا آن برسند! 11 . تیم سعید امامی کجا مشغول بکارند؟ 12.شک نکنید کسانی که امثال مازیار ابراهیمی بیگناه را به عنوان متهم شگنجه کردند را باید به عنوان سرمنشا ترورها مورد بازجویی قرار دهید 13.هنوز پرونده ترور رجایی باز است پس نفوذیها به شدت سابقه انقلابی طولانی دارند!
ناشناس۱۷۰۷۵۸۷۰۱:۰۰:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۹
دشمنی ما با اسراییل مثال کاسه داغتر از اش است
ناشناس۱۷۰۷۹۵۰۱۱:۲۷:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۹
بله دقیقا همینه اعراب یکی یکی دارن با اسراییل صلح میکنند
ناشناس۱۷۰۷۵۸۸۰۱:۰۱:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۹
بهترین کار اخراج همه سفرای اروپایی و متحدان آمریکا و قطع رابطه با این کشورها میباشد.
حميد۱۷۰۸۱۱۷۱۲:۴۳:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۹
بهترين كار همينه: منتظر بمونيم ببينيم كي چي رو كجا چطوري بزنيم! نه شايد راه بهتري هم باشه. مثلا نفرينشون كنيم و شعارها رو با غلظت و خشم بيشتري نثارشون كنيم.
ناشناس۱۷۰۸۳۶۳۱۴:۲۷:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۹
بهترین دوست انسان عقل اوست بدترین دشمنش جهلش ،ما درسیاست جهانی از عقلمان درست استفاده نمی کنیم و مشکلات عدیده داریم .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین