دوره پادفک زبان روسی چیست

گزارش بازرگانی،   3990908043

دوره پیش نیاز و مهمی که برای اماده سازی دانشجویان غیر روسی زبان برای دروس دانشگاهی مورد نیاز است دوره پادفک می باشد. دوره پادفک که مخفف شده عبارت روسی подготовительный факультет است دوره مهمی است که دانشجویان دیگر کشورها برای ورود به دانشگاه های کشور روسیه باید بگذرانند. این دوره اموزشی که اموزش زبان روسی است به اموزش مقدماتی برخی دروس پایه نیز میپردازد که دروسی چون شیمی و زیست یا دروس فنی مهندسی از قبیل ریاضی فیزیک نیز می باشد. این دوره یکی از دوره های الزامی است که باید گذرانده شود و الزاما گذراندن دوره پدافک کافی نیست و باید در این دوره حتما نمره قبولی را کسب کرده و و ازمون ورودی آن را با موفقیت به پایان برسانند. در رشته های پزشکی و دندان پزشکی در روسیه جدای از اموزش به زبان رویس به اموزش دروس شیمی و زیست نیز می پردازند و برای رشته های غیرپزشکی نیز دروس تخصصی همان رشته همچون دروس ریاضی فیزیک و دروس پایه رشته های هنر و غیر نیز اضافه کرد. دوره پادفک روسیه دوره‌ای است که به‌صورت میانگین بین 6 الی 10 ماه طول می‌کشد. گذراندن این دوره به رشته تحصیلی مورد و دانشگاه مختلف بستگی دارد.  

جهت اطلاع از شرایط دوره پادفک روسیه این لینک را مطالعه نمایید

دانشگاه پزشکی پاولوف

(مورد تائید وزارت بهداشت ایران)

دانشگاه اول پزشکی دولتی پاولوف سنت پترزبورگ هم اکنون یکی از دانشگاه های برتر پزشکی در کشور روسیه است. این دانشگاه در حال حاضر بیش از 75 بخش مختلف می باشد و همچنین سالانه بیش از 5 هزار دانشجو را در خود جای داده است.کلینیک پزشکی عمومی این دانشگاه سالانه به درمان هزاران بیمار از سرتاسر کشور می پردازد. 

همچنین در محوطه دانشگاه چندین موزه وجود دارد، که بیشتر آنها اکنون به کلیساهای جامع تبدیل شده اند. این دانشگاه دارای یک کتابخانه بسیار بزرگ ، یک مجموعه آموزشی با استخر و بسیاری از سالن های ورزشی همچنین دارای یک مرکز تفریحی-ورزشی در بیرون از شهر می باشد. همچنین 4 خوابگاه دانشجویی فعالیت می کنند و دانشجویان بسیاری را در خود از خارج و داخل روسیه در خود جای داده اند. پردیس اصلی این دانشگاه تشکیل شده از 63 ساختمان می باشد، بیمارستان خصوصی این دانشگاه و برخی از مراکز اداری آن در خارج از محوطه دانشگاه قرار دارند. 

تحصیل در این دانشگاه به صورت تمام وقت می باشد. طول زمان تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف 5 سال می باشد. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه در سال 1959 افتتاح گردید. لازم است بدانید رشته دندانپزشکی در آموزش عالی کشور روسیه از سال 1899 اینجاد گردیده است و سپس دانشگاه پالوف 60 سال بعد این رشته را در دانشگاه خود آغاز کرد. 

هم اکنون حدود 2 هزار دانشجو در دانشکده پزشکی دانشگاه پاولوف تحصیل می کنند. این روند آموزشی توسط 16 استاد تمام ، 47 دانشیار ، 82 دستیار و کارکنان تدریس و کمکی اداره می شود. هدف اصلی فعالیت های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سنت پترزبورگ،  آموزش دندان پزشکان با رعایت کامل الزامات و استاندارد آموزشی دولتی (GOS)  و بین المللی در تخصص "دندانپزشکی" می باشد.

ساختار برنامه درسی و ساعات مربوط به کلیه بلوکهای مربوطه این رشته شامل بیش از 54 ساعت در هفته و مدت زمان تحصیل در کلاس اجباری 36 ساعت در هفته)می باشد.

 

جهت مطالعه معرفی کامل دانشگاه پاولوف سن پترزبورگ اینجا را کلیک کنید.

 

دانشگاه سماشکو

(مورد تائید وزارت بهداشت ایران)

این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه تخصصی در رشته دندانپزشکی شناخته می شود. تاریخچه دانشگاه علوم پزشکی و دندانپزشکی ایالتی مسکو (سماشکو ) به قرن نوزدهم میلادی باز می گرددو این دانشگاه در سال 1892 افتتاح گردید و پس از گذشت چند سال بعد پس آنکه دولت این کشور با دشواری ها و معضلات درمانی دندانپزشکی مردم رو به رو شد؛ به خانه دندانپزشکی شوروی تبدیل گشت.

 از آغازین روز شروع به کار این دانشگاه تمرکز اصلی  "MSMSU" تربیت و آموزش متخصصان واجد شرایط علوم پزشکی و دندانپزشکی بوده و هست. در طول سال های تاسیس این دانشگاه، دانشمندان برجسته ای از سراسر کشور روسیه نام و شهرت خود را به این موسسه هدیه نمودند و حالا به لطع دانش علوم پزشکی و به لطف تلاش های آنها ، دندانپزشکی به یک رشته پزشکی مهم در روسیه تبدیل شده است.

در حال حاضر دانشگاه سماشکو دارای 11 دانشکده می باشد که به نام های دانشکده دندانپزشکی ، پزشکی ، اقتصادی ، دانشکده آموزش معلمان، دانشکده آموزش پیش دانشگاهی (FDP) ، دانشکده روانشناسی بالینی ، دانشکده تحصیلات تکمیلی (FPDO) ، دانشکده آموزش متوسطه حرفه ای (پزشکی) ، گروه کار اجتماعی و مرکز آموزش نظامی می باشد.

متقاصیان مقاطع تحصیلات تکمیلی در 100 بخش در دانشگاه سماشکو آموزش می بینند. این دانشگاه دارای برنامه آموزشی در مقاطع کارشناسی ارشد ، دبیرستان ، کارشناسی ارشد دکترا ، کارورزی و همچنین شورای پایان نامه برای دفاع از پایان نامه های نامزد و دکترا است.

دانش آموزان تمام وقت و همچنین دانشجویان شبانه، مشغول به تحصیل در این دانشگاه با جدیدترین متد های روز دنیا آموزش می بینند.

 

جهت مطالعه معرفی کامل دانشگاه سماشکو مسکو اینجا را کلیک کنید.

چرا تقاضای تحصیل در روسیه بسیار بالا است ؟

روسیه به دلایل زیادی دارای بیشترین اعزام دانشجو به خارج از کشور می باشد. از مهمترین این دلایل می تواند به :

  1. هزینه مقرون به صرفه تحصیل در روسیه : روسیه به عنوان یکی از ارزانترین کشور ها برای ادامه تحصیل در جهان شناخته می شود، شهریه رشته های پزشکی و دندانپزشکی این کشور در بازه ای از حدود 3 هزار تا 7 هزار دلار در سال می باشد که به نسبت دیگر کشور های جهان بسیار ارزان تر است...
  2. پذیرش آسان در دانشگاه های روسیه : اکثر دانشگاه های روسیه با وجود اعتبار بالای آنها دارای شرایط پذیرش نسبتا آسانی می باشند، اکثر دانشجو های خارجی در روسیه در این دانشگاه های پذیرش می شوند.
  3. دانشگاه های روسیه نیاز به مدرک زبان ندارند: یکی از مهمترین دلایل تحصیل در روسیه این موضوع می باشد که دانشگاه های روسی از افراد متقاضی تحصیل در روسیه، تقاضای مدرک زبان نمی کنند، زبان تحصیل در بیشتر دانشگاه های روسیه به روسی می باشد و بعضی از دانشگاه های روسیه رشته های پزشکی و دندانپزشکی را به زبان انگلیسی نیز به متقاضیان ارائه می کنند، ولی در بدو پذیرش نیازی به مدرک زبان برای متقاضیان نمی باشد.
  4. روابط کشور روسیه و ایران بسیار خوب و نزدیک است: روسیه یکی از متحدان اصلی کشورمان  می باشد، به همین دلیل مراودات سیاسی و اقتصادی و علمی بسیاری با کشورمان نیز دارد. بسیاری از دانشگاه های این کشور مورد تائید وزارت بهداشت ایران می باشد و همچنین رفت و آمد دانشجویان از روسیه به ایران و بالعکس نیز بسیار آسان تر از شرایط دیگر کشور های جهان می باشد.
  5. هزینه زندگی بسیار مناسب در روسیه: هزینه زندگی در روسیه برای دانشجویان ایرانی روسیه بسیار مقرون به صرفه است، روسیه دارای شهرهای بسیاری است که برخی از آنها هزینه زندگی به مراتب پائین تری نیز نسبت به برخی شهرهای ایران دارند، اما همچنان زندگی در دو ابر شهر معروف روسیه، مسکو و سنت پترزبورگ در حال حاضر با در نظر گرفتن دلار 18 هزار تومانی، فرق چندانی با زندگی در تهران ندارند، با این تفاوت که این دو شهر از بزرگترین و با کیفیت ترین شهر های اروپایی و جهانی به حساب می آیند.
  6. دانشگاه های روسی مورد تائید ایران و معتبر جهانی روسیه : روسیه دارای دانشگاه های معتبری در سطح جهان می باشد، دانشگاه ملی مسکو و ملی سنت پترزبورگ در رتبه های زیر 200 جهان قراردارند و دارای اعتبار بسیار بالایی در سطح جهان می باشند. همچنین هرساله لیست دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت ایران منتشر می شود که دانشگاه های بسیاری از این کشور در این لیست قراردارند، به این معنا که مدرک فارغ التحصیلی در رشته های علوم پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی روسیه مورد تائید ایران می باشد.
  7. امکان تحصیل رایگان در روسیه: همچنین کشور روسیه یکی از کشور هایی است که دارای برنامه های متعدد اختصاص بودجه و  بورسیه های رایگان بسیاری برای دانشجویان خارجی است.

تخصص ما اعزام دانشجو به روسیه است

کارگزار تخصصی اعزام دانشجو به روسیه ستاره داوود یک گروه بین المللی ثبت شده در کشور روسیه می باشد. ما به طور تخصصی در زمینه اعزام دانشجو به روسیه فعالیت می کنیم اما در دیگر کشور های جهان نیز بعضا دارای دفاتر نمایندگی و یا همکاری ها مشترک با دیگر شرکت های رسمی می باشیم. چرا ما به عنوان گروه بین المللی معرفی می شویم؟ شرکت ستاره داوود به عنوان یک شرکت حقوقی با 31 تخصص در اساسنامه خود توانسته است از دولت فدراسیون روسیه مجوز بگیرد. به همین جهت ما خدمات متنوع و بسیاری را در بخش های بسیاری به هموطنان خود ارائه می دهیم. خدمات حقوقی، توریستی، ورزشی و غیره... و به واسطه فعالیت های تجاری دیگری که در گوشه کنار دیگر جهان داریم به عنوان یک گروه بین المللی فعالیت می نماییم. موسسه اعزام دانشجو به روسیه ستاره داوود در شهر های اصفهان، تهران، شیراز و مشهد دارای دفتر و نماینده رسمی می باشد.

گروه بین المللی دیویداستار

www.davidstar.net

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین