قطعات الکترونیکی اورجینال را در تهران با ارزان ترین قیمت بخرید !

گزارش بازرگانی،   3990908041

همواره خرید قطعات الکترونیکی با کیفیت و اورجینال یکی از دغدغه های اصلی برای مدیران شرکت ها محسوب می شود؛ به خصوص تولیدکنندگانی که در حوزه ی الکترونیک مشغول به کار هستند و به دنبال تامین کنندگانی برای خرید قطعاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشند. خوشبختانه ورود افراد متخصص و مجرب در این حوزه باعث شده تا شاهد بهبود فرآیند خرید و تامین قطعه در صنعت الکترونیک باشیم.

شرکت هادی بان الکترونیک یکی از این تامین کنندگانی است که دارای بیش از 20 سال سابقه و تجربه کاری موفق در این زمینه می باشد. این شرکت که با مدیریت مهندس محمود شایا هدایت می شود، از دیرباز در این صنعت فعالیت داشته و همیشه از پیشگامان این عرصه در زمینه تامین انواع قطعات با کیفیت و اوریجینال بوده است.

چالشی به نام نرخ ارز

متاسفانه یا خوشبختانه، بیشتر قطعاتی که در صنایع مختلف در ایران استفاده می شوند، از کشور های خاور دور (مانند چین، تایوان، مالزی) و یا اروپا وارد می شوند. در نتیجه قیمت قطعات با قیمت ارزهای خارجی گره خورده است. این وابستگی قیمت باعث می شود که با بالا رفتن قیمت ارز، شاهد بالا رفتن قیمت قطعات الکترونیکی باشیم. اما نکته ای که در این مواقع حائز اهمیت می شود، پیدا کردن تامین کننده ای منصف برای خرید قطعات با بهترین شرایط قیمتی می باشد.

در تهران قطعات الکترونیک را از کجا میتوان خریداری کرد ؟

در تهران بزرگترین مرکز برای خرید قطعات الکترونیکی، بازار جمهوری می باشد که بیشتر مدیران، مسئولان خرید و دانشجوها برای تامین قطعات مورد نیاز خود، از مغازه های این محدوده دیدن می کنند و با پرسیدن قیمت از مغازه های مختلف به دنبال قطعه ای با کیفیت مدنظرشان می باشند که پایین ترین قیمت را هم دارا باشد. اما احتمالا آن ها از وجود شرکت هایی مثل هادی بان الکترونیک که در زمینه ی تامین قطعات سالهاست که مشغول به فعالیت با بزرگان این صنعت می باشند، اطلاعی ندارند. در حالی که می توانند با گرفتن مشاوره فنی از نیروهای متخصص این گونه شرکت ها، از دانش فنی آن ها جهت خرید مناسب تر بهره بگیرند.

اصلی ترین قطعاتی که تامین آن ها برای تولیدکنندگان چالش برانگیز است

خرید قطعات در حوزه الکترونیک صنعتی : در زمینه قطعات مربوط به حوزه الکترونیک صنعتی، قطعات زیادی وجود دارند که عموما بیشتر این قطعات از کشورهای خارجی به خصوص چین و اروپا وارد می شوند. از جمله مهم ترین قطعات آن عبارتند از : انواع نیمه هادی ها، آی جی بی تی ها (IGBT)، تریستورها، انواع خازن های صنعتی، انواع فیوز های صنعتی، انواع فن های صنعتی، پتانسیومترها و کلی قطعات دیگر که در این حوزه به فروش می رسند.

از جمله مهم ترین قطعات در این حوزه مربوط می شود به آی جی بی تی ها که عملکرد آن ها ترکیبی از دو نوع ترانزیستور MOSFET و BJT است که در واقع یک دستگاه نیمه هادی سه ترمینال با توانایی انتقال دو قطبی در جریان های بالا هستند. می توانید لیست قیمت IGBT ها را در فروشگاه هادی بان الکترونیک مشاهده کنید.

خرید انواع آی سی : گشتن به دنبال IC آن هم متعلق به برندهای مطرحی همچون MICROCHIP و ST از دیگر دغدغه هایی است که در خیلی از پروژه های حوزه الکترونیک کارفرمایان با آن رو به رو هستند. باید دقت کنید که اصل باشد و عیب و ایرادی در هنگام استفاده از آن در مدار به وجود نمی آورد.

خرید انواع نمایشگرها : از دیگر قطعات پرکاربرد در صنایع الکترونیک می توان به ال سی دی ها اشاره کرد که در دسته های مختلفی با کاربردهای متفاوتی استفاده می شوند. در الکترونیک LCD ها را به 3 دسته اصلی تقسیم می کنند.

دسته اول مربوط می شود به ال سی دی های گرافیکی که پرکاربردترین نوع آن ها مربوط می شود به LCD گرافیکی 128*64 که بیشتر در تجهیزات پزشکی، سیستم های صوتی و تصویری استفاده می گردد.

دسته دوم ال سی دی های کاراکتری می باشند که رایج ترین ابعاد آن ها 2*16 ، 4*20 و 2*20 هستند و توسط فونت های انگلیسی، روسی، ژاپنی و عربی پشتیبانی می شوند.

دسته سوم ال سی دی های رنگی (یا ال سی دی های TFT) می باشند که نسبت به 2 دسته قبلی دارای قیمت مناسب تری می باشند. ابعاد این دسته برحسب اینچ شناخته شده اند و از پرفروش ترین ابعاد آن ها می توان به 7inc ، 3.5inc و 4.3inc اشاره کرد. می توانید لیست قیمت LCD ها را در فروشگاه هادی بان الکترونیک مشاهده کنید.

سفارش PCBA : از دیگر نیازهای این صنعت، سفارش ساخت برد مونتاژ شده است که تولیدکنندگان در جستجوی شرکت هایی هستند که این بخش را به آنها واسپاری کنند. برون سپاری یکی از تکنیک های کارآمد مدیریتی است که در صورتی که به درستی اجرا شود باعث چابک شدن سازمان، افزایش قابلیت انعطاف شرکت و در نهایت سودآوری بهینه خواهد شد. این گونه شرکت ها سرمایه خود را دقیق و هدف مند استفاده می کنند و از چالش استخدام نیروی کار وفادار، کاردان و خودکار خلاص می شوند.

در هنگام خرید قطعات الکترونیکی باید حواسمان به چه نکاتی باشد ؟

  • حتما دقت کنید که سفارش خرید قطعات الکترونیک خود را به شرکت های ایرانی ای بدهید که در خارج از کشور دفاتر نمایندگی جهت بررسی سفارشات شما را دارند.
  • از شرکتی قطعات خود را سفارش دهید که به شما گارانتی کیفیت محصول بدهند.
  • هنگام سفارش قطعات الکترونیک، ordering number یا Part Number دقیق قطعات را با دیتاشیت خود تطابق دهید تا قطعه ای را به اشتباه خریداری نکنید.
  • اگر اورجینال بودن قطعه برای شما بسیار مهم و حیاتی است، می توانید برای اطمینان بیشتر قطعات را در بسته بندی اورجینال کارخانه سفارش دهید.

در گذشته و با نبود فضاهای اینترنتی، در خرید قطعات حتما می بایست به صورت حضوری به مراکز مشخصی که آن قطعات را به فروش می رساندند رفت و قطعه را با قیمتی به مراتب بالاتر خریداری کرد. اما با پیشرفته تکنولوژی و به وجود آمدن سایت های مختلفی مانند هادی بان الکترونیک (hadibanelectronic.com) در زمینه ی فروش انواع قطعات الکترونیکی در حوزه الکترونیک صنعتی، نمایشگرها، آی سی ها و سفارش گیری در زمینه ی PCBA این مشکل برطرف شده است.

حالا شما می توانید بدون مراجعه ی حضوری، تجربه ی خرید دلپذیر یک قطعه ی اورجینال با مناسب ترین قیمت را از محل کارتان تجربه کنید!

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  2. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  3. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  4. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  5. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  6. پزشک مشهدی ۱۷ میلیارد تومان جریمه شد

  7. فروش گوشت کیلویی۷۰۰ هزار تومان سودجویی است

  8. حسین شریعتمداری: این دو پیشنهاد را جدی بگیرید

  9. دستمزد ۱۴۰۳ تعیین نشد/ بررسی ها به فردا موکول شد

  10. حجم واردات گوشت بی‌سابقه است/ کمبود مراکز عرضه گوشت گرم وارداتی علت صف‌های طولانی

  11. کدام کشور بالاترین رشد اقتصادی ۲۰۲۳ را ثبت کرد؟

  12. تخصیص ارز مسافرتی قابل توجیه نیست

  13. اتمام نشست شورای عالی کار بدون نتیجه/رقم سبد معیشت همچنان محل اختلاف

  14. وزیر کار: کسی حق پرداخت دستمزد به کارگر را کمتر از مصوبه شورای عالی کار ندارد

  15. ایرانی‌ها کارت اعتباری بین‌المللی می‌گیرند

  16. وزیر نفت: بازارهای جدیدی برای نفت ایران پیدا کردیم/ ۵ طرح پتروشیمی آماده بهره‌برداری است

آخرین عناوین