پرسش های بی پاسخ در ترور شهید فخری زاده

راحله کاویار،   3990908031 ۲۴۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
پرسش های بی پاسخ در ترور شهید فخری زاده

 ترور یک دانشمند هسته‌ای دیگر غم روی غم بود. این روزها خبرهای ناراحت کننده ای  به دلیل وجود کرونا و فوت هزاران نفر از هموطنانمان به گوشمان می‌رسد وخبر ترور شهید محسن فخری زاده این روزهای تلخ را تلخ تر کرد!

ظهر روز ۷ آذر حوالی ساعت ۱۴ خودرو شهید فخری زاده به همراه دو خودرو محافظ وارد آبسرد می‌شود. یک کیلومتر جلوتر از ورودی شهر آبسرد و نزدیک باغی معروف به باغ سرهنگ، خودرو با رگبار متوقف می‌شود و پس از آن یک نیسان که در آن پر از الوارهای چوبی بوده است منفجر می‌شود.بعد از انفجار تا شعاع ۵۰۰ متری خیابان پر از تکه‌های خودرو و چوب دیده شده و بر اثر انفجار آسیب به دکل برقی مجاور نیسان برق شهر آبسرد نیز قطع می‌شود.

با وقوع انفجار تروریست‌هایی که کمین کرده‌ بودند از نقاط نامشخصی شروع به تیراندازی به سمت خودروی ایشان می‌کنند و یکی از محافظان نیز برای حفاظت از شهید فخری زاده خود را در مسیر رگبار قرار می‌دهد که همان لحظه به فیض شهادت می‌رسد.

در هر حال این اقدام مانع از اصابت گلوله به شهید فخری‎زاده نشد و او دچار جراحات جدی‌ای شد. بعد از فروکش کردن تیراندازی‌ها چند تروریست‌ متواری می شوند و بلافاصله شهید فخری زاده را به داخل درمانگاه شهر آبسرد منتقل می‌کنند و بعد از گذشت ۳۰ دقیقه با بالگرد به بیمارستان انتقال داده می‌شود. ولی متاسفانه در بیمارستان در اثر جراحات وارده از اصابت چهار گلوله به شهادت می رسد .

شهید فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و استاد فیزیک هسته ای بود و طبق آنچه درنشریه فارن پالیسی آمده است جزو ۵۰۰ نفر از قدرتمندترین افراد جهان. او همچنین  در سال ۲۰۰۷ در لیست تحریم ها قرار گرفته بود.

شهید فخری زاده انقدر برای نتانیاهو مهم بود که رسما نام وی را در برنامه تلویزیونی اعلام كرد و همچنین دوسال پیش ایهود اولمرت نخست وزیر سابق اسرائیل اعلام می کند فخری زاده را خوب می شناسد و او مصونیتی ندارد!

همه اینها نشان می‌دهد که موساد سالهاست بدنبال شکار شهید فخری‌زاده بوده است و اما چند نکته:

اول شهادت فخری زاده با ضرب گلوله نشان می دهد که ماشین وی ضد گلوله نبوده و او در اثر اصابت گلوله به شهادت می رسد. حال سوال اینجاست که چرا برای ایشان چنین ماشینی تهیه نشده بود؟!


 دوم موساد چگونه به لیست دانشمندان هسته ای ما دسترسی پیدا کرده و توانسته است این ترور را در نزدیکی تهران با موفقیت به سرانجام رساند؟! 


سوم گزارش چند روز قبل تایمز اسرائیل اعلام می‌دارد که بخش هسته‌ای ایران هدف اصلی است و ایران پاسخی نخواهد داد. و آمریکا و اسرائیل برای یک رشته عملیات‌های پنهانی علیه ایران در هفته‌های باقی مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه ریزی کرده‌اند. بر اساس گزارش‌ رسانه اسرائیلی، این عملیات با این پیش‌فرض طراحی شده که ایران در این چند هفته از نشان دادن هر گونه واکنش خودداری خواهد کرد! ضمن آن‌که تشدید فشار اقتصادی نیز بخشی از اقدامات هماهنگ شده اسرائیل و آمریکا در ارتباط با ایران در هفته‌های پیش‌رو است. 

این گفته ها نشان می دهد آنها افرادی خائن درسیستم داخلی ایران دارند که برای رسیدن به اهداف نظامی و اقتصاد و جاسوسی فعالیت می کنند و به گونه ای در صدد القاء این موضوع هستند که ما رسما ترور می کنیم و شما عاجز از پاسخ دادن هستید!

چهارم در خبرها آماده بود که اطلاعات هسته ای ایران از قلب تهران به سرقت رفته است و چندی پیش یک خرابکاری و انفجار عظیم در سایت هسته ای نطنز رخ داد حال سوال اینجاست که این اتوبان جاسوس و نفوذ را چه کسانی برای این افراد باز کرده اند که به راحتی ترور و خرابکاری می‌کنند و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی متوجه این حجم از خرابکاری در قبل از وقوع حادثه نمی شوند.

پنجم خوشحالی سعودی ها و اسراییل بی وجه و مضحک است. دانش هسته ای ایران متکی به فرد نیست بلکه این دانش بدست توانای دانشمندان ما بومی شده است و با به شهادت رساندن یک نفر این دانش نابود نخواهد شد..

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۰۶۲۷۱۱۱:۱۸:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۸
یکی از سئوال‌های مهم اینه: شیخ حسن روحانی چرا نبود و کجا بوده؟ __ یکی جواب بده
ناشناس۱۷۰۶۳۲۴۱۱:۴۱:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۸
با توجه به حادثه نطنز و حادثه ترور دیروز وجود جاسوسان و عوامل دشمن کاملا آشکار است نهادهای امنیتی باید تلاش بیشتری کنند
ناشناس۱۷۰۶۳۵۲۱۱:۵۴:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا هروقت اصلاح طلبان در کشور به قدرت می رسند نظام در مورد تخریب و تعلیق صنعت هسته ای به تصمیم می رسد؟!
کهن۱۷۰۶۴۷۳۱۲:۳۵:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۸
یه عده هستند که فقط حرف میزنند و گویی در پازل دشمن هستند و فقط قصد دارند آدرس غلط به مردم بدهند ، اولا ترور دانشمندان هسته ای به دفعات در دوره احمدی نژاد انجام شده، نکنه ایشان هم اصلاح طلب بوده. دوما یگانهای حفاظت که اینجا باید پاسخگو باشند جسارتا تحت امر دولتها نیستند .
ناشناس۱۷۰۶۵۸۶۱۳:۱۲:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۸
اولا"که اسامی دانشمندان هسته ای در دولت اصلاحات در سال 1382 لو رفت ثانیا"روحانی بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی باید در مورد این ترورها پاسخگو باشد.
ناشناس۱۷۰۶۷۵۱۱۴:۱۲:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
تمام اطلاعات صنایع هسته ای و نظامی ایران توسط جاسوسهای آژانس در دو دوره ، یکی زمان خاتمی که روحانی مسئول مذاکرات بود و یکی هم در زمان خود روحانی ، جمع آوری شده و در اختیار موساد و سیا قرار گرفته . هر بار ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه دسترسی نامحدود به اماکن خاص رو میده چند وقت بعد یکی از دانشمندهای ما ترور میشه .
ناشناس۱۷۰۶۹۰۹۱۵:۳۰:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۸
این ترورها نتیجه همان بازدیدهای بدون قید و شرط جاسوسان آژانس از سایت های ایرانه که با اجرای پروتکل الحاقی در دولتهای خاتمی و روحانی صورت گرفت.
ناشناس۱۷۰۶۹۲۷۱۵:۳۶:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۸
احمدی نژاد جاسوسان آژانس(بازرسان) را اخراج کرده بود اما دولت روحانی با اجرای مجدد پروتکل الحاقی پای این جاسوسان را به کشور باز کرد.
ناشناس۱۷۰۷۱۷۹۱۸:۳۲:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۸
یه دشمن خارجی یه دانشمند ما رو ترور کرده، اونوقت ما به جای اینکه با هم برعلیه اون متحد بشیم افتادیم به جون هم و داریم همدیگه رو متهم میکنیم!
آرمان۱۷۰۶۵۰۶۱۲:۴۷:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۸
از زمانیکه آرشیو کامل هسته مان را توسط موساد سر از دفتر نتانیاهو در آمد باید منتظر اتفاقاتی همانند نطنز و ... و شهادت فخری زاده باشیم . متاسفانه چرا هیچ مقامی پاسخگو نیست دو وانت اصل مدارک هسته ای سر از اونجا درآورد ؟
ناشناس۱۷۰۶۶۷۹۱۳:۴۸:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۸
حتما آن وانت منظورت است که آن مکان پرت تو خالی را لو داد؟ اسناد به صورت رسمی از آژانس داده می شود و حتی یاسر جبرائیل هم رسوا کرده
ناشناس۱۷۰۶۷۴۴۱۴:۱۰:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۸
جاسوسها در ایران از امنیت کامل برخوردارن . برادرها و خواهرزاده های و بچه های مقامات درجه یک مملکت ، از اونها حمایت میکنن . حتی اگر دستگیر هم بشن توسط دولت و به سرعت آزاد میشن
ناشناس۱۷۰۶۷۶۰۱۴:۱۶:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
الان معلوم میشه چقدر نکاتی که توسط گاندو مطرح میشد حقیقت داشت .
ناشناس۱۷۰۷۰۰۷۱۶:۳۴:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
سریال گاندو هنرمندانه حقایق تلخ نفوذ پذیری برخی مدیران اصلاح طلب را به تصویر کشید.
فری۱۷۰۷۲۲۳۱۹:۲۸:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۸
اولا که این دولت اصلاح طلب نیست دولت اصولگرا و اعتدالگرا بود نیمچه اصلاحات هست اون اقا که میگی اصلاح طلب بود سید خندان کشور با نفت ده دلار مدیرت کرد ایران و رشد اقتصادی تو ایران به پنج درصد رساند توردم تو سطح پایین بود
مشیری۱۷۰۶۳۵۷۱۱:۵۷:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
سوال اول این است که‌ این تیم قوی چطور آزادانه وارد کشور شد و فعالیت کرد؟ چون کار اطلاعاتی مقدم‌ بر کار حفاظتی است. کار اطلاعاتی یعنی تیم ترور را از خارج‌مرز تا داخل رصد و متلاشی کنی اگر رصدومتلاشی نکردی و تیم ترور با صدهاکیلو بمب و دهها تروریست مسلح بر سر تیم‌ حفاظت بریزد چه کاری از آنها ساخته است؟ سیستمهای اطلاعاتی امنیتی هم پاسخگو باشند
ناشناس۱۷۰۶۴۰۵۱۲:۱۱:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۸
در خصوص پاسخ به سوال شما اين تيم ها سالها در ايران وچود دارند و در تمام از اركان نظلام به واسطه اصلاح طلبها وجود داشته و دارند نيازي نيست از خارج بيايند.
ناشناس۱۷۰۶۴۵۶۱۲:۲۸:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۸
این شهید عزیز از سال 2003 در زمان دولت اصلاحات تو لیست تحریم های سازمان ملل و موساد بوده و البته ترور شهدای هسته ای بعد از فتنه 88 شروع شد زیرا دشمن احساس کرد نظام از داخل ضعیف شده و قدرت پاسخگویی ندارد.
ناشناس۱۷۰۶۶۱۷۱۳:۲۵:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
ببین اینا در سازمانهای انتصابیند که اصلاح طلبی وجود نداره. وزیر اطلاعاتم دولت تایین نمیکنه
ناشناس۱۷۰۶۷۳۳۱۴:۰۶:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۸
شما بروید ببینید کدام دولت بزرگترین خدمات را به اصهیونیستها کرده . آنوقت در همانجا بگردید تا نفوذی ها را پیدا کنید . بیهوده و ساده لوحانه سراغ اصلاح طلبها نروید . الآن هم اسراییل دقیقا دشمن کسانی که دنبال مذاکرات عزتمندانه با آمریکا هستند . چرا که از غیر خصمانه شدن روابط ایران و آمریکا وحشت دارند .
ناشناس۱۷۰۶۸۵۴۱۵:۰۰:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۸
عزت مندانه!! با کسی که خودش بمب دارد!!!! آیندگان خوب قضاوت خواهند کرد
ناشناس۱۷۰۷۳۲۰۲۰:۴۰:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۸
برادر عزیز مسیر حرکت ایشان را فقط تیم حفاظت اطلاع داشته که مسئولیتش هم برعهده یگان حفاظت سپاه است ثانیا لو رفتن این مسیر تنها توسط فردی با رده بالا که به اطلاعات دسترسی داشته امکان پذیر بوده و نه یک ابدارچی و فرد رده پایین ثالثا بسیاری از نفوذی ها خود را بعنوان سوپر انقلابی جا می زنند و با دادن ادرس غلط توجه ها را به سمت دیگر منحرف می کنند مثل ان دزدی که وقتی دید مردم دنبالش هستند خودش بلندتر از بقیه داد می زد دزد را بگیرید
ناشناس۱۷۰۶۷۵۴۱۴:۱۴:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۸
امکان نداره بدون کمک جاسوسهای رده بالا در دولت بتونن وارد ایران بشن
ناشناس۱۷۰۶۹۲۳۱۵:۳۴:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۸
متاسفانه در 7 سال گذشته با جاسوس های متعددی در مراکز حساس و با دسترسی های بالا مواجه شدیم از جمله دری اصفهانی و سیامک نمازی و نازنین زاغری و کاووس سید امامی و مراد طاهباز و غیره.
ناشناس۱۷۰۷۲۰۹۱۹:۱۳:۵۷ ۱۳۹۹/۹/۸
اطلاعات سپاه وظیفه اش چیست؟
ناشناس۱۷۰۷۵۲۴۲۳:۵۰:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۸
تیم ترور داخله مهندس
ناشناس۱۷۰۶۴۰۸۱۲:۱۲:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۸
وزیر اطلاعات کل سابقه ای که دارد همین ۷ سال است
ناشناس۱۷۰۶۴۵۹۱۲:۳۰:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۸
گفتم من تجربه اطلاعاتی ندارم روحانی گفت به مادرت حضرت زهرا توسل کن! گفتم چشم وزیر میشوم!!؟
ناشناس۱۷۰۶۵۳۲۱۲:۵۵:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
ا- از نظر من وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه هردو وجودشان لازم است. و یکی را بر دیگری ارجح دانستن بویژه در تحلیل ها اشتباه بزرگی است. 2- حفاظت از دانشمندان هسته ای بعد از اولین ترورها به اطلاعات سپاه سپرده شده است. 3- ایجاد و القاء شکاف بین این دو فقط دشمنان را خوشحال خواهد کرد و هیچ کاربردی مثبتی جهت منافع ملی کشور و نظام ندارد.
ناشناس۱۷۰۶۵۷۶۱۳:۰۹:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۸
کی هست اصلا الان وزیر اطلاعات؟
ناشناس۱۷۰۶۴۴۵۱۲:۲۵:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
این ترور نشان از نفوذ بیگانگان در سطوح بالای اطلاعاتی کشور قرار دارند که میدانند روز و ساعت و مسیر را باید این ها را شناسایی نمود
مانی۱۷۰۷۲۰۵۱۹:۰۴:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۸
بخش حفاظت باید پاسخگو باشد.. نباید با یک تبریک و تسلیت،مسئولیت یک سازمان لوث شود.
ناشناس۱۷۰۶۳۲۵۱۱:۴۱:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۸
احتمالا توی تله کابین توچال بوده
ناشناس۱۷۰۶۳۳۰۱۱:۴۳:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۸
این موضوع برای انحراف افکار عمومی از تلاش مجدد برای استیضاح روحانی است
ناشناس۱۷۰۶۳۳۲۱۱:۴۳:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۸
خجالت بکش. چرا همه چیز را به روحانی ربط می دهی؟
ناشناس۱۷۰۶۴۱۷۱۲:۱۴:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۸
از آلبانی است
ناشناس۱۷۰۶۵۲۴۱۲:۵۳:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
برایت متاسفم بدجوری تو خودتی! آلبانی کجا بود؟ برای فرار از رفع مشکلات آلبانی را دستاویز خود قرار داده ای؟ شجاعت به خرج بده و مستقل فکر کن. گور پدر هرچه منافق و مزدور است
ناشناس۱۷۰۶۵۲۷۱۲:۵۴:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی بعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی باید پاسخگو باشد.
ناشناس۱۷۰۶۵۷۵۱۳:۰۹:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۸
باشه تقصیر احمدینژاده
ناشناس۱۷۰۶۹۷۳۱۶:۰۶:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۸
سوراخ شدن لایه اُزن هم تقصیر احمدی نژاد است !!!!
مرتضي۱۷۰۶۶۶۶۱۳:۴۳:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۸
ميگن يكي شاكي بود ميگفت من نمي‌فهمم چرا هركي هرچيش توي محله ما گم ميشه، مياد از من شكايت ميكنه ميگه تو دزديدي. بهش گفتن خب يه بار بذار بيان خونه‌تو بگردن، وقتي ببينن نيست ديگه نميان ديگه. گفت خودشون ميان ميگردن نميدونم چرا هربار اوني كه گم كردن رو توي خونه من پيدا ميكنن!
ناشناس۱۷۰۶۷۲۹۱۴:۰۴:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۸
راس میگه چرا جنبه ندارین مرغ گردن روحانی خانه روحانی ماشین روحانی خوراک دام روحانی حراج طلای بانک مرکزی روحانی دلار جهانگیری روحانی هرچی میشه میگن روحانی بسه بابا یجوری میگن انگار روحانی رییس جمهوره خوبه حالا همه میدونن مشکلات گردن نخست وزیر محترم اقای دکتر مصدقه روحانی چقد مظلومه ادم اشکش درمیاد
ناشناس۱۷۰۷۱۰۸۱۷:۴۰:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۸
اره واقعا چرا چه ربطی به روحانی داره تقصیر ماهاتیر محمده
ناشناس۱۷۰۷۷۳۲۰۸:۴۱:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۹
اگر بگویم نظرم منتشر نمیشود
گنجی۱۷۰۶۴۵۳۱۲:۲۸:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۸
از نکات جالب این رئیس جمهور عزیز آن است که وزیر اطلاعاتش کسی است که حتی از در اداره اطلاعات هم رد نشده بود و به گفته خودش با گفتن یا زهرا(س) وارد گود اطلاعات شده و وزیر کلید دار معروف شده است خب پس این قبیل اتفاقات عادی است عادی است که در مراسم رژه اهواز براحتی به مردم بی سلاح حمله کنند و کسی مراقب نباشد عادی است که فکر کنند همه ترور ها فقط با چسباندن بمب به اتومبیل انجام می شود و حتما حالا می گویند بابا ما منتظر این نوع ترور نبودیم !!!!
ناشناس۱۷۰۶۵۰۴۱۲:۴۶:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۸
اگه خبر نداری که وزیر اطلاعات تنها وزیری است که از بدو انقلاب توسط هیچ رئیس جمهوری انتخاب نمیشه برات متاسفم
ناشناس۱۷۰۶۶۶۰۱۳:۴۲:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
رییس جمهور گزینه وزارت اطلاعات خودش رو به رهبری معرفی میکنه و بعد از تایید رهبری به مجلس برای کسب رای اعتماد معرفی میشود.
ناشناس۱۷۰۶۶۸۵۱۳:۵۱:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۸
عزیزم هنوز نمی دانی شخص رئیس جمهور پیشنهاد می دهد به رهبری و نه این که شخصا رهبری انتخاب کند؟ حالا برو اول انقلاب!
ناشناس۱۷۰۷۵۳۱۲۳:۵۶:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۸
رهبری با چه معیاری تایید می کنن؟
ناشناس۱۷۰۶۷۰۲۱۳:۵۶:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۸
وزیر کشور هم؟!
محمدایوب۱۷۰۶۷۰۴۱۳:۵۷:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
پروفسور. وزیر اطلاعات توسط رییس جمهور انتخاب میشه. فقط رهبری تایید میکنه خواستی حرف بزنی. اول کمی تحقیق کن. خود وزیر اطلاعات گفت روحانی به من وزارت اطلاعات راپیشنهاد داد من گفتم تخصص ندارم گفت فرزند زهرایی بیا. من هم گفتم باشه. هدیه برات عکستو نقاشی میکنم. اونم گفت علی برکت الله
ناشناس۱۷۰۷۱۳۷۱۸:۰۵:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۸
دوست عزیز با خبر! لطفا یک بار مصاحبه وزیر اطلاعات درباره نحوه وزیر شدنش رو ببین بعد اظهار نظر کن! اونجا به صراحت میگه روحانی با من صحبت کرد و به من گفت به مادرت توسل کن! انتخاب وزیر با رئیس جمهوره و رهبر فقط تایید میکنه!
نیما۱۷۰۷۲۷۰۱۹:۵۷:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۸
چی میگی؟ اولا وزیر توسط رئیس‌جمهور انتخاب میشه و فقط باید تایید رهبری رو بگیره. این هم عین قانون هست. دوما فقط وزیر اطلاعات نیست. رئیس‌جمهور باید وزیر بهتری انتخاب می کرد و انتخاب وزیر مسئولیت رهبری نیست.
ناشناس۱۷۰۶۵۱۷۱۲:۵۰:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۸
این پرسش درباره دیگران هم هست! می شود پرسید قالیباف و رئیسی کجا بودند و چه می کردند؟ متاسفانه نگاه جناحی به همه چیز، کشور را بسوی فرسودگی و سایش بی مورد نیروها برده است
ناشناس۱۷۰۶۸۱۰۱۴:۳۵:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
مجلس مگه کار اجرایی می کند؟ یا قوه قضائیه؟!!!
ناشناس۱۷۰۶۹۰۱۱۵:۲۶:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۸
نه پس پدر من وزیر را انتخاب می کند
ناشناس۱۷۰۷۰۱۴۱۶:۴۲:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۸
مراقب از دانشمندان هسته ای و موشکی با سپاه است
ناشناس۱۷۰۷۰۸۸۱۷:۲۳:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۸
اولا فقط تایید میکنه، نه انتخاب! دوما، مجلس امیدتون وزیر رو تایید کرده بود
مهران۱۷۰۶۵۶۷۱۳:۰۷:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۸
یکی دیگر از سوالات این است که به جای حفاظت از مسئولین از این افراد محافظت کنید مسئولین دولتی رو.کسی ترور نمی کنه برعکس کشورهای بیگانه از دولتی ها محافظت میکنند تا بهشون آسیبی وارد نشه
ناشناس۱۷۰۶۶۵۰۱۳:۳۸:۵۷ ۱۳۹۹/۹/۸
دقیقا درسته، کی میاد نفوذی در مقامات عالی دولتی را که سال ها براشون برنامه ریزی کرده که به مقامات عالی نظام برسند، ترور کنه. اینها از خودشون هستند. همواره زحمت کشان و تلاشگران برای این مملکت و دلسوزان واقعی هدف کین خصم قرار می گیرند.
ناشناس۱۷۰۶۸۸۵۱۵:۱۸:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۸
مساله ساده است وقتی دولت برای قیمت مرغ باید جلسه بزارد معلوم است اوضاع چقدر در کنترل است برادر!. حالا حی بگید تحریم فرصت است و دشمن تراشی کنید...
ناشناس۱۷۰۷۱۴۸۱۸:۱۰:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۸
حق با شماست! کار همه وزرا حفاظت از دانشمندان بوده حال بخاطر مرغ همه کارشون رو ول کردن چشبیدن به اصلاح قیمت مرغ!؟ لطفا توی این ایام کرونا که در منزل تشریف دارین 10 دقیقه هم به فکر کردن اختصاص بدین! با تشکر
علی آتابای۱۷۰۷۴۳۳۲۲:۱۲:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۸
تا وقتی اصلاح طلب جماعت هستند این مصیبتها هست
ناشناس۱۷۰۶۲۷۲۱۱:۱۸:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
پرسش اول چرا این کمالوندی اینقدر بی خبر است از همه چی ؟
ناشناس۱۷۰۶۴۰۳۱۲:۱۱:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
اتفاقاً باخبر هست منتهی ذهن ها نباید سمت هسته ای باشد چون قرار است مذاکره کنیم
ناشناس۱۷۰۶۵۹۴۱۳:۱۴:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۸
فقط ازش سئوال کن کِی حقوق میدن ؟ اون روز و ساعت و دقیقه اش رو دقیق بهت میگه
ناشناس۱۷۰۷۲۳۵۱۹:۳۳:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۸
فک کنم اشتباه گرفتی داداش
ناشناس۱۷۰۶۲۷۵۱۱:۲۱:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۸
چون یک عده در داخل دوباره می خواستند پیگیر استیضاح روحانی شوند دشمنان خارجی که اینکار را مانع برقراری روابط روحانی با امریکا دیدند دست به این جنایت زدند تا افکار داخلی از استیضاح روحانی پراکنده شود و به حاشیه برود
ناشناس۱۷۰۶۴۱۳۱۲:۱۴:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
بیشتر بنظر میاد یه عده داخلی از مذاکره ترسیدن و دارن هرکاری می کنند که نشه این بیشتر به سناریو می خوره تا اون که گفتی!
ناشناس۱۷۰۶۵۳۹۱۲:۵۸:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
ترور حاج قاسم عزیز و این دانشمند شهید فخری زاده تاوان افتضاح برجام است زیرا که باعث گستاخ تر شدن دشمنان شد.
ناشناس۱۷۰۶۵۸۹۱۳:۱۳:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
کل نظام موافق برجام بود . والا اجرایی نمیشد برجام
ناشناس۱۷۰۶۶۹۱۱۳:۵۲:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
این دولت نمی آمد برجام شکل نمی گرفت
ناشناس۱۷۰۶۷۲۳۱۴:۰۲:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا هروقت اصلاح طلبان در کشور به قدرت می رسند نظام در مورد تعلیق و تخریب صنعت هسته ای به تصمیم می رسد؟!
ناشناس۱۷۰۶۵۶۵۱۳:۰۶:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۸
درس عبرت برجام نافرجام این بود که هیچگاه در گفتگو به امریکای تروریست جنایتکار درجه یک اعتماد نکنیم.
یوسف۱۷۰۶۵۷۴۱۳:۰۹:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۸
مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید هم میترسه
ناشناس۱۷۰۷۵۳۲۰۰:۰۰:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۹
بنازم به این دولت که هم تمام قدرت کشور دستشه و هم با کل دنیا هماهنگ هست ! و بقیه...؟
ناشناس۱۷۰۶۲۷۶۱۱:۲۲:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
بقیه محافظها چی شدن ؟
ناشناس۱۷۰۶۵۳۷۱۲:۵۷:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۸
یکی از محافظ ها شهید شده بقیه محافظ ها هم جزئی زخمی شدند که تونستن تا درمانگاه شهید را منتقل کنند.
ناشناس۱۷۰۶۵۸۵۱۳:۱۲:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
خوب چرا بقیه که جزئی زخمی شدن ، تروریستها رو نکشتن و یا دنبالشون نرفتن ؟
ناشناس۱۷۰۶۶۶۵۱۳:۴۳:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۸
منتظر دستور جنابعالي بودند قربان!
ناشناس۱۷۰۶۶۱۴۱۳:۲۳:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
میخواهی کلا شما ماجرا رو یه بار کامل توضیح بدی ؟!
ناشناس۱۷۰۶۲۷۹۱۱:۲۲:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۸
خودروی ضد گلوله؟؟ نه اون فقط برای حسن هست و اگه ترورش کنند اصلا کشور فلج میشه!!!
آرمان۱۷۰۶۶۱۶۱۳:۲۵:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی امنیت نباشه ماشین ضد گلوله کار کرد نداره . با آرپی جی میزنن براحتی
ناشناس۱۷۰۷۱۵۶۱۸:۱۶:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
معلومه ایام کرونا وقتت آزاده زیاد فیلم می‌بینی!!
ناشناس۱۷۰۷۵۳۶۰۰:۰۴:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۹
حالا فرض کنید روحانی نخواسته ماشین ضد گلوله در اختیار دانشمندان قرار بده، اطلاعات سپاه پیگیر این کار بوده؟ دولت های قبلی چرا این کار رو نکردن؟
ناشناس۱۷۰۶۲۸۰۱۱:۲۳:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۸
چند نفر کشته شده اند و بقیه محافظ ها در ۲ خودروی دیگر چه شده اند ؟
ناشناس۱۷۰۶۷۱۷۱۴:۰۰:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۸
دو خودرو محافظ داشته! واقعا کیا این محافظ ها رو آموزش دادند؟! چند نفر در این درگیری حضور داشته اند! اگر مثلا کلا 2 محافظ داشته یک حرفی ولی وقتی می گویید 2 خودرو محافظ آدم می ماند مگر چند نفر حمله کرده اند؟!!
ناشناس۱۷۰۶۲۸۱۱۱:۲۳:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۸
تروریست ها تلفات ندادن ؟
ناشناس۱۷۰۶۲۸۲۱۱:۲۴:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۸
تروریست ها کجا رفتن الان ؟!
ناشناس۱۷۰۶۶۰۳۱۳:۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
اختمالا الان آبگرم هستن !!!
ناشناس۱۷۰۶۶۵۱۱۳:۳۹:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۸
بی مزه :-)
ناشناس۱۷۰۷۱۶۲۱۸:۱۹:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۸
احتمالا میدونن فقط نمیخوان به ما بگن!
ناشناس۱۷۰۶۲۸۳۱۱:۲۴:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
سایر محافظان کجا هستند ؟
ناشناس۱۷۰۶۲۸۶۱۱:۲۶:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
نتیجه دیپلماسی التماس
ناشناس۱۷۰۶۷۲۴۱۴:۰۳:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۸
تمام شهدای هسته ای در زمان احمدی نژاد شهید شدن. این اولین شهید هسته ای در دولت روحانی است که در آخرین سال فعالیت این دولت، به شهادت می رسد.
ناشناس۱۷۰۷۲۶۰۱۹:۵۱:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۸
دولت اصلاحات با ساده لوحی اسامی دانشمندان هسته ای را در اختیار آژانس(جاسوس خانه) گذاشت و آژانس هم این اطلاعات را در اختیار موساد قرار داد.
ناشناس۱۷۰۶۲۸۷۱۱:۲۷:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا کلا این آقای کمالوندی سخنگو از همه جا و همه چیز بی خبر است ؟
ناشناس۱۷۰۶۲۹۰۱۱:۲۸:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
تروریست ها با این حجم آتش و درگیری و تعداد زیادشان ، چطور شناسایی و دستگیر نشده اند ؟!
ناشناس۱۷۰۶۲۹۱۱۱:۳۰:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۸
و همچنین چطور به اطلاعات دقیق مسیر حرکت این شهید گرامی دست پیدا کرده اند مطمئنا یک ابدارچی نمی توانسته به چنین اطلاعاتی دست پیدا کند و جاسوس باید در رده های بالا نهاد مسئول حفاظت نفوذ کرده باشد و معلوم نیست تا حالا اطلاعات چند مقام و نقطه حساس را به دشمنان لو داده اند
ناشناس۱۷۰۶۳۸۷۱۲:۰۷:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
می خوان مذاکره نشه مذاکره براشون خطر داره ایم یه راه برای سنگ اندازی حالا ببین کی بوده
ناشناس۱۷۰۶۵۰۷۱۲:۴۷:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
از 20 سال پیش که اسم مذاکره اوردین این چیزها هم درست شد حالا چه مذاکره ای مذاکره برای دادن نوامیس کشور آن وقت تو این جا مدعی هم هستی
ناشناس۱۷۰۶۵۹۵۱۳:۱۴:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۸
برجامو پله کردند ؛ ملتو ذله کردند
ناشناس۱۷۰۶۶۹۶۱۳:۵۴:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۸
منظورت از پله چی هست؟
ناشناس۱۷۰۶۷۰۶۱۳:۵۷:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۸
همه مشکلات بعد از غنی سازی شروع شده هم سرمایه کشور بر باد رفت هم مردم فقیر شدند هم دنیا با ما لج افتاد هم احتمال جنگ برایمان رقم خورد هم از دنیا عقب افتادیم . اخر این دکان را تخته کنید مردم دیگر تحمل اینهمه مصیبت را ندارند
ناشناس۱۷۰۶۸۹۱۱۵:۲۰:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
قطعنامه 1929 که بسترساز تحریمهای بانکی و نفتی شد نتیجه فتنه اصلاح طلبان در سال 88 بود.
ناشناس۱۷۰۶۸۹۶۱۵:۲۲:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۸
همه مشکلات بعد از فتنه 88 شروع شد و به غنی سازی مربوط نیست با برجام برنامه هسته ای ایران نابود شد اما تحریم ها به بهانه های موشکی و منطقه ای تشدید شد.
ناشناس۱۷۰۷۱۶۴۱۸:۲۲:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
غنی سازی در دولت اصلاحات شروع شد!
ناشناس۱۷۰۷۱۶۷۱۸:۲۵:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۸
منظور از پله اینه که دور اول بگی ما زبان دنیا رو بلد هستیم و برای رسیدن به برجام رای جمع کنی! دور دوم هم بگی اگر غیر از ما کسی دیگه بیاد برجام از بین میره و .... و دوباره رای جمع کنی! الان هم برای سومین بار از پله برجام بالا بری تا برای یکی مثل خودشون رای جمع کنن!
ناشناس۱۷۰۶۶۸۴۱۳:۵۱:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۸
خوب اصلا دیگه حرف مذاکره رو نمیزنیم ! فقط جنگ جنگ جنگ تا پیروزی خوبه ؟ راضی شدی ؟
ناشناس۱۷۰۷۱۷۰۱۸:۲۶:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
یعنی بجز جنگ یا مذاکره راه دیگه‌ای وجود نداره!؟
ناشناس۱۷۰۶۵۵۷۱۳:۰۴:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۸
درس عبرت برجام بی فرجام و ترورهای اخیر این بود که هرگز نباید به صلح با دولتهای بدعهد و خبیث اعتماد کنیم.
ناشناس۱۷۰۶۷۲۶۱۴:۰۳:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
ویلای آخر هفته هایشان بوده، رفتار تکرار شونده قابل شناسایی هم هست. مثلا همه می دانند ترامپ هر شنبه می رود به زمین گلف شخصیش. چنین مکان هایی باید به شدت تحت حفاظت باشد. ولی چون ما می خواهیم ادای این را در بیاوریم که ویلا بد است و همه زندگی ساده دارند، چنین مکان هایی را سعی می کنیم اصلا انکار کنیم برای همین خیلی هم قابل حفاظت نیست!
ناشناس۱۷۰۶۲۹۳۱۱:۳۱:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اینم نتیجه دارودسته شما که اتوبان نفوذ درست کردن
ناشناس۱۷۰۶۲۹۷۱۱:۳۲:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۸
چقدر هم که شما از مرگ مردم بر اثر کرونا ناراحت هستید ! همش دنبال شعار و ...
ناشناس۱۷۰۶۳۰۱۱۱:۳۴:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۸
اون موقع که از آذربایجان دوست جون جونی اسراییل در منطقه حمایت میکردید باید فکر اینجاها رو میکردید
محسن۱۷۰۶۳۹۹۱۲:۱۰:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۸
ارمنستان متجاوز بود.عین عراق حالا شما دوس داری از آذربایجان حمایت نکنیم.
ناشناس۱۷۰۶۴۷۰۱۲:۳۴:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۸
اون منطقه کلا ارمنی نشین هست شورای ... اون رو دست آذربایجان داده تا اختلاف ایجاد کنه
ناشناس۱۷۰۶۷۶۳۱۴:۱۶:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
آذربایجان ایران هم کلا ترک نشین هست پس با منطق بچه گانه شما باید از ایران جدا بشه.
ناشناس۱۷۰۶۹۱۰۱۵:۳۱:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
دانشمند تقسیم اذربایجان و ارمنستان توسط شوروی انجام شده چرا شعر میگی ؟
ناشناس۱۷۰۷۰۰۲۱۶:۲۹:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۸
ایرانیان آذری زبان را «ترک» خطاب نکن. زبان بنای تفکیک هیچ ملتی نبوده. کشورهایی که امروز با یکدیگر میجنگند پاره های تن ما هستند و مرزهایشان یاد زخمهای کهنه.
ناشناس۱۷۰۷۰۶۹۱۷:۱۰:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۸
کوچولو همه این ها زیریک حکومت مرکزی به نام ایران اداره می شد و ترک هم وجود نداشت
ناشناس۱۷۰۶۴۹۹۱۲:۴۳:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۸
ارمنستان متجاوز!!!
ناشناس۱۷۰۷۰۲۲۱۶:۴۸:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۸
کی از آذربایجان حمایت کرد. یعنی آذربایجانیها بعنوان شاهدان عینی شمالغرب کشور، نمی دانند بیشتر حمایت از ارمنستان از کجا بود؟ همین کامنت امثال تو از کجا نشات میگیره. سوزش از کجاست؟
ناشناس۱۷۰۷۱۷۳۱۸:۲۸:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۸
ما از آذربایجان حمایت نکردین از حق حمایت کردیم!
ناشناس۱۷۰۶۳۰۴۱۱:۳۴:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی و تیمش باید پاسخگو باشند
ناشناس۱۷۰۶۶۷۳۱۳:۴۵:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی و تیمش زیاد زرنگ باشن جواب قیمت مرغ و تخم مرغ رو بدن !
ناشناس۱۷۰۶۸۳۱۱۴:۴۴:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اول جواب هویج رو بدن، بعد تخم مرغ و بعد مرغ.
ناشناس۱۷۰۷۰۹۰۱۷:۲۴:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۸
روز آخر پاسخگو هستند با بیگ لایک
ناشناس۱۷۰۶۳۱۰۱۱:۳۶:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۸
تروریستها چطور تونستن فرار کنن از توی یه شهرستان کوچیک آبسرد ؟!!!
ناشناس۱۷۰۶۳۱۳۱۱:۳۷:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
آیا زمان انتقام فرا نرسیده ؟
ناشناس۱۷۰۶۳۷۷۱۲:۰۳:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۸
همون دفه انتقام گرفتید کافیه !!
ناشناس۱۷۰۶۳۹۰۱۲:۰۸:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا فرا رسیده ان شالله تدابیری اتخاذ شود مردم خودمان صدمه نبینند
ناشناس۱۷۰۶۴۷۵۱۲:۳۵:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۸
این دفه هم قرار هواپیمای مسافری بزنید ؟
ناشناس۱۷۰۶۷۰۱۱۳:۵۶:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
ساکت مزدور
ناشناس۱۷۰۶۷۴۱۱۴:۰۹:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۸
همون موقعم شورای عالی امنیت ملی تحت امر حسن با درخواست ممنوعیت پروازها مخالفت کرد کلا تو هر شاهکاری ردی از کلیدش کرد
ناشناس۱۷۰۷۵۴۲۰۰:۱۰:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۹
حالا روحانی تا 7 ماه دیگه میره و یکی دیگه میاد و اگر از همفکر های شما ها نباشه دوباره هر مشکلی رو میندازین گردن دولت و بقیه چقدر کارشون درسته. بس کنید این همه فرا فکنی رد . دیگه حناتون رنگی نداره.
ناشناس۱۷۰۶۷۴۲۱۴:۰۹:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی بعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی باید در مورد کلییر نشدن آسمان کشور در شرایط حساس و جنگی پاسخگو باشد.
ناشناس۱۷۰۶۸۶۷۱۵:۰۸:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
خوب ایندفعه کلییر کنید
ناشناس۱۷۰۶۹۳۲۱۵:۳۹:۵۷ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی باید کلییر کند.
ناشناس۱۷۰۶۹۵۵۱۵:۵۰:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی باید پاسخگو باشد.
ناشناس۱۷۰۷۱۵۳۱۸:۱۴:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
عمو حرست مرزها دست سپاه همین الان هیچ هواپیمایی بدون هماهنگی با سپاه نمی پره ، هواپیمایی هم دستور اونها اجرا می کنه!
ناشناس۱۷۰۷۲۰۶۱۹:۰۶:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۸
مگه تو هشت سال بمباران تهران و دیگر شهرها که پدافند هوایی فعال بود آسمان کشور کلیر میشد؟؟ یه کلمه کلیر رو یاد گرفتید و مثل طوطی تکرار میکنید.ا
ناشناس۱۷۰۶۳۱۵۱۱:۳۸:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۸
۳ خودرو . ۲ نفر شهید . بقیه ؟؟؟؟
ناشناس۱۷۰۶۳۲۰۱۱:۳۹:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۸
تروریست ها چی جوری از مسیر حرکت و ساعت اون خبر داشتن ؟
ناشناس۱۷۰۶۳۲۱۱۱:۴۰:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا از تروریستها کسی کشته نشده ؟
ناشناس۱۷۰۶۳۲۷۱۱:۴۲:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا اینا قبل از ورود به کشور شناسایی نشدند؟
ناشناس۱۷۰۶۴۳۷۱۲:۲۱:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۸
خوب شاید از اولش هم داخل کشور بودن و هستند و از خارج مرزها نیومدن
ناشناس۱۷۰۶۷۰۷۱۳:۵۸:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۸
این همه خرابکار گرفته می شود تازه خیلی هم زیاد هستند و قرار نیست همه را بتوانند بگیرند
ناشناس۱۷۰۶۳۳۵۱۱:۴۵:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا فقط ۱ خودروی مشکی در فیلم ها و عکس ها وجود دارد و یک نیسان منهدم شده ؟ ۲ خودروی دیگر محافظین در عکس و فیلمهای موجود محل حادثه نیستند ؟
ناشناس۱۷۰۶۳۹۸۱۲:۱۰:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۸
راستی چرا هیچ عکسی از اون ۲ خودروی محافظ دیگر نیست ؟!
ناشناس۱۷۰۶۸۵۳۱۵:۰۰:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
احتمال زیاد با ان دو خودرو ایشان را به درمانگاه رسانده باشند
ناشناس۱۷۰۷۱۵۵۱۸:۱۵:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۸
نخیر با هلیکوپتر بردن درضمن تیر اندازی شده صد درصد به اون ماشینهام اگر بودن خورده پس کجان توی جاده نیستند درضمن فیلم شاهد عینی هم هست که می گه اونها 5 نفر بودن ولی چیزی از 2 ماشین دیگه نمی گه!
محمدرضا۱۷۰۶۳۴۳۱۱:۴۹:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۸
اقتدار و قدرت یک کشور در اقتصاد وثروت آن کشور ریشه دارد. در یک کشور فقر زده آدمها را ارزان میتوان خرید. باید ریشه های این ضعف بزرگ اطلاعاتی را نه در ضد انقلاب خارج نشین که در میان خود عناصر مسئول این حفاظت جستجو کرد.افراد نفوذی با ظاهر و کلام به شدت غلط انداز. دانش موشکی و هسته ای کشور فرد محور نیست که با حذف یکنفر از مسیر خود خارج شود و باید هوشمندانه از بازی که رسانه های غربی برای بزرگ کردن یک نفر(به قیمت بی ارزش کردن کل سیستم ) راه انداخته اند پرهیز کرد. پروژه نتانیاهو و همفکرانش بدون ادامه همراهی نفوذیها برای کشدار کردن این مساله و دامن زدن به آتش در این شرایط و زمان حساس تکمیل نخواهد شد.
ناشناس۱۷۰۶۳۴۶۱۱:۵۰:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۸
واقعا بعد از ترورهای قبل با بمب مغناطیسی حداقل کار تهیه ی خودروی ضدگلوله بود از طرفی نتانیاهو رسما اعلام کرده بود قصد ترور ایشون رو دارنبا این حال هیچ کار خاصی انجام ندادیم. گویا هنوز تفکر سران اطلاعاتی ما فقط توکل به نیروی ایمان است.
علی۱۷۰۶۴۹۵۱۲:۴۲:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۸
تحریم هستیم
ناشناس۱۷۰۶۳۷۰۱۲:۰۰:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
این سوال بی پاسخ بود؟ انتقام حاج قاسم رونگرفتید این ادامه دارد
ناشناس۱۷۰۶۳۹۲۱۲:۰۸:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۸
انشاالله آقا امام زمان ( عج ) ، خودش انتقام این عزیزان رو میگیره
ناشناس۱۷۰۶۴۵۴۱۲:۲۸:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
اگر منتظر انتقا ازسوی اقا هستی پس برای چی داری موشک میسازی ومردم را درمعیشت مضیقه قرارمیدی؟ بگو میترسیم وعرضه انتقام نداریم
ناشناس۱۷۰۶۶۲۲۱۳:۲۷:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۸
خوب میشه موشکا رو صادر کرد و فروخت و با پولش مردم رو از مضیقه در اوورد .
ناشناس۱۷۰۶۴۶۸۱۲:۳۳:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۸
پس اینهمه موشکای ما چی ؟!
ناشناس۱۷۰۶۵۶۸۱۳:۰۷:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۸
اونا رو قراره صادر کنیم به ونزوئلا . البته وقتی ترامپ رفت نه الان
سالار۱۷۰۶۵۷۳۱۳:۰۹:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۸
سلام از تو حرکت از خدا برکت
ناشناس۱۷۰۶۴۰۴۱۲:۱۱:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۸
مرزهایمان بویژه در طول جمهوری باکو آسیب پذیر و با توجه به وجود پایگاه و ارتباطات ویژه اسرائیل با خاندان علی اف و پان ترک ها رخنه پذیر شده ومحتملا تجزیه طلبان و پان ترک ها داخلی متصل به باکو و پان کردها از طرف اسرائیل جذب و اموزش خرابکاری میبینند همینطور در جنوب فرقه رجوی والاهوازیه نیز ستون پنجم اسرائیل و سعودی ها و اماراتی هستند و باید خیلی هوشیار باشیم تا سرمایه های ملی و امنیتی ما اینچنین ناجوانمردانه پرپر نشوند
ناشناس۱۷۰۶۴۰۷۱۲:۱۱:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۸
آیا نمره امنیت ما ۱۷ به بالاس ؟!!
ناشناس۱۷۰۶۴۱۱۱۲:۱۳:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا دزدان گردنبند علی دایی ۲۴ ساعته پیدا شدن ولی این ۶ - ۷ تا تروریست جانی پیدا نشدن ؟!
ناشناس۱۷۰۶۵۷۸۱۳:۱۰:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۸
آخه علی دایی آقای گُل جهان بود
ناشناس۱۷۰۶۷۱۴۱۴:۰۰:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۸
یعنی هنوز فرق افراد آموزش دیده دولتی با دزد خرد را نمی دانی؟
ناشناس۱۷۰۶۸۷۱۱۵:۱۲:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۸
یعنی فقط دزد خرد را باید دستگیر کرد ؟!!!!
ناشناس۱۷۰۶۷۵۸۱۴:۱۵:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۸
چون اونا سلبریتین تو کشوری زندگی میکنیم که سلبریتیها رییس جمهور انتخاب میکنن تو ایران ارزش سلبریتیها از دانشمندان بیشتره بدبختی اینجاس بین مردمم تقریبا همینه
ناشناس۱۷۰۶۴۲۲۱۲:۱۶:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
چگونه به این سادگی در پایتخت عزیزترین ومفیدترین دانشمندان کشورمان توسط تروریستهای ناتانیاهو به شهادت میرسند اگر پنج نفر تروریست شلیک کرده چرا فقط جای حدودا سه عدد گلوله انهم روی شیشه جلو مشخص است وخودرو تقریبا سالم است
ناشناس۱۷۰۶۸۷۷۱۵:۱۴:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۸
آبسرد ، پایتخت نیستا
ناشناس۱۷۰۶۴۲۶۱۲:۱۸:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۸
به هر حال در تاریخ این کشور تا رییس جمهور و نخست وزیر خاین هم تا همین چند دهه پیش داشتیم!
ناشناس۱۷۰۶۴۲۷۱۲:۱۸:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۸
عجب أمنیتی؟ نطنز پر چند کامیون اسناد اتمی پر فرد دوم القاعده پر حالا آقای فخری زاده پر وقتی آقایان مشغول کارهای اقتصادی می شوند نتیجه‌اش این می شود
ناشناس۱۷۰۶۵۵۳۱۳:۰۱:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۸
ترورهای اخیر نتیجه برجام و دیپلماسی لبخند است که باعث جری تر شدن دشمن شد.
ناشناس۱۷۰۶۶۵۴۱۳:۳۹:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اتفاقا نتیجه لجاجت بر ادامه دادن دشمنی با امریکا است
ناشناس۱۷۰۶۷۱۹۱۴:۰۱:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۸
برعکس گفتی تا حالا دست دوستی ایران بارها کنار زد آمریکا جونت
ناشناس۱۷۰۶۷۳۴۱۴:۰۶:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
قرار بود با برجام و تعامل ،دشمنی امریکا با ایران کم بشه پس چرا خباثت شون بیشتر شد ؟!
ناشناس۱۷۰۶۹۳۵۱۵:۴۱:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
کلا ما بمیریم خوبه ما میگیم مرگ بر امریکا دکترمصدق چی ؟اونم میگفت مرگ بر امریکا اونم میگفت مرگ بر اسرائیل اونم میگفت نفوذ منطقه ای میگفت ولایت فقیه اون که اصلا با امریکا مشکل نداشت حتی میگفت باید باامریکا همراه بود تا ازشر انگلیس راحت شدخب مرضشون چی بود چرا سرنگونشون کردن محمد مرسی چی درامریکا درس خونده بود به اسرائیل هم که اون سال نامه فدایت شوم نوشت قذافی چی اونا که تااین اخرا گل و بلبلبودن اینا داشتن اردوغانم سرنگون میکردن اردوغان!!!!!! شماها چرا نمیفهمین مشکل از امریکاست
ناشناس۱۷۰۷۳۸۵۲۱:۲۶:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
گیرم مشگل آمریکاست ، حالا می خواهیم چه غلطی بکنیم ، کشوری که روسیه و چین هم از ترسش مبادلات اقتصادی و بانکی شون رو با ما قطع کردند فقط بایستی باهاش مدارا کرد ، منازعه یعنی فروپاشی اقتصادی و اجتماعی
ناشناس۱۷۰۶۹۵۳۱۵:۴۹:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۸
برجام باعث تشدید تنش ها و تشدید تحریم ها شد و دستاورد آن تقریبا"هیچ بود.
ناشناس۱۷۰۶۶۹۳۱۳:۵۳:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
ربط دادن ... به ... مشکل شما رو حل نمیکنه اقای انتقام سخت
ناشناس۱۷۰۶۸۲۷۱۴:۴۲:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
این جنگ درگیری دار و دسته شما با اسراییل و امریکا کی تمام میشه ؟
ناشناس۱۷۰۶۹۴۰۱۵:۴۳:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۸
دار و دسته شما 8 ساله سرکارند و اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند حالا طلبکار شدین ؟!
ناشناس۱۷۰۷۰۰۱۱۶:۲۸:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۸
7/5 سال اقتصاد کشور را معطل کدخدا کردند و تورم 700 درصدی سرسفره مردم گذاشتن حالا طلبکار هم هستن !
ناشناس۱۷۰۶۹۵۱۱۵:۴۸:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
اگر صلح می خواهید آماده جنگ شوید.
ناشناس۱۷۰۷۵۴۷۰۰:۱۵:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۹
سپاه، امنیت رو بیخیال شو و خودرو بساز!
ناشناس۱۷۰۶۴۳۱۱۲:۱۹:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
فیمت سوراخ موش چنده اینروزا؟!
ناشناس۱۷۰۶۴۳۴۱۲:۲۰:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۸
باکوعملا پایگاه اسراییل جهت انجام هر اقدام تروریستی در کشور شده قابل توجه پنج امام جمعه عزیز شمالغرب کشور
ناشناس۱۷۰۶۶۳۸۱۳:۳۵:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
حمایت ایران از باکو و آذربایجان دوست اسراییل ، باعث خنده تمامی دشمنان بود
حسن۱۷۰۶۴۴۲۱۲:۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
عربستان و اسراییل خودشان می‌دانند که برنامه هسته ای متکی به فرد نیست ولی خوشحالی آن‌ها از این جهت هست که مانع جدیدی بر سر کاهش احتمالی تنش‌ها میان ایران و آمریکا در دولت بایدن ایجاد کرده‌اند.
ناشناس۱۷۰۶۴۶۵۱۲:۳۲:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۸
با این اتفاقات اخیر نتیجه می گیریم دستگاه امنیتی نفوذی دارند
ناشناس۱۷۰۶۴۸۹۱۲:۳۹:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
اون موقع که دائم در تیم هسته ای ازدری اصفهانی جاسوسی می کردند و عده ای انکار می کردند ... از کاوه مدنی نیز حمایت می کردند.. تمام اطلاعات کشور رو به بازرسان آژانس می دادند.... به امید برجام .... این روزها پیش بینی میشد....
کهن۱۷۰۶۴۹۸۱۲:۴۳:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اولا دوستانی که میگن چرا کمالوندی در ابتدای حادثه بی خبر بوده ، چون شهید فخری زاده جزو پرسنل سازمان انرژی اتمی نبوده اند و آقای کمالوندی قبل از قطعی شدن خبر در مورد دانشمندان هسته ای مورد سوال قرار گرفت. دوما ضعف نهادهای امنیتی و حفاظتی بدون شک مشهود است ، شهید فخری زاده چند بار تهدید شده بودند و این اتفاق کاملا محتمل بود. دفعه قبل در ماجرای شهید سلیمانی تقصیر گردن پرسنل فرودگاه بغداد و ایرلاین بود؛ امروز چی ؟؟ یک شبکه نفوذ سنگین داره هر کاری در کشور میکنه، همه هم از اقتدار صحبت میکنند، خیلی عجیبه
ناشناس۱۷۰۶۵۰۸۱۲:۴۷:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
مضحکه و حیاط خلوت دنیا شده ایم
ناشناس۱۷۰۶۵۲۵۱۲:۵۳:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اسرائیل با اطمینان از ایجاد شبکه بسیار پیچیده و عظیم جاسوسی و نفوذ در سیستم امنیتی ایران صحبت می کند و اصطلاح نزدیکی بودن بیش از اندازه را بکار برد .تهدید و رجز دشمن را جدی بگیرید .در سیستم امنیتی و اطلاعاتی نیاز به بازنگری بسیار جدی داریم .
ناشناس۱۷۰۶۵۴۰۱۲:۵۸:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۸
آبروریزی عظیم و عدم انتقام آبروریزی بزرگتر
ناشناس۱۷۰۶۵۵۰۱۳:۰۱:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۸
جواب سوالات شما: ۱- خودرو های ضد گلوله در اختیار مسئولینی هست که بعضی از آنها آنقدر بی خاصیت هستن یا برای دشمن مصرف دارند که اصلا کسی به فکر ترور آنها نیست. ۲-وقتی به اسم برجام همه اسرار کشور رو میدیم که پولهای بلوکه شده آزاد بشه برسه دست آقازاده ها اسمها هم لو میره ۳-متاسفانه عمه من هم از احتمال خرابکاری تا پایان ریاست جمهوری ترامپ خبر داشت ولی مسئولین حفاظت و اطلاعات کشور تو تعطیلات کرونا بودن احتمالا. در ضمن اگر سایتهای خارجی فیلتر نبودن احتمالا مسئولین حفاظت میتونستن به این مقاله دسترسی داشته باشن که متاسفانه نشد و چون نمیدونستن پس مقصر وزارت ارتباطات هست. ۴- خدایش ما این مردک زم رو از فرانسه با گول زدن سرویسهای اطلاعاتی میآریم ایران ولی تو خود ایران گل میخوریم؟ آخه چرا؟ ۵- قربونت بشم شماره پنج اصلا سوالی نبود.
اعصاب نیست۱۷۰۶۵۶۳۱۳:۰۶:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۸
اینطور که معلومه کشور به هیچ وجه دارای امنیت پایدار نیست . به این دلیل که تقریبا هر سال حادثه ای از این قبیل داریم . ارگان های دفاعی هم که فقط در شرایط عادی حرفی برای گفتن دارند . وما امنیت رو باید در این شرایط داشته باشیم نه وقتی که دشمن هیچ کاری نکرده .
امیر۱۷۰۶۵۸۲۱۳:۱۲:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
از همه ی این حرفا بگذریم مگه دولت قرنطینه اعلام نکرده بود ایشان شما چکار میکردند اگر در منزل تشریف میداشتند اینگونه حیف نمی شدند
یوسف۱۷۰۶۵۸۷۱۳:۱۲:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۸
سرطان اصلاحات خدایا این دوره این ها کی به سر میاد؟
ناشناس۱۷۰۶۶۴۹۱۳:۳۸:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۸
پایان سرطان اصلاحات ، آغاز کرونای اصولگراهاست
ناشناس۱۷۰۶۹۴۹۱۵:۴۷:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۸
کرونای بنفش مردم ایران را گرفتار کرده است.
ناشناس۱۷۰۶۵۹۹۱۳:۱۶:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اظهار تاسف از این ضایعه بزرگ و عوامل مجری چگونه از خط سیر خودرو این شهید مطلع بودند و چطور می دانستند که ایشان از بهشهر به سمت بلوار ابسرد در حرکت هستند وچگونه ساعت ودقیقه انرا می دانستند ،چطور نیسان را در یک منطقه مشخص پارک کرده بودند ،وانت نیسان متعلق به چه کسی بوده است وچطور در اختیار ترور کنندگان قرار گرفته ،
ناشناس۱۷۰۶۶۱۸۱۳:۲۵:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۸
مرزبان های کشور جلیقه ضد گلوله نداشتن، انتظار داشتن ماشین ضد گلوله برای حفاظت از نیروی انسانی با ارزش کشور کاملا بیهوده است، متاسفانه نیروی انسانی در ایران از نظر سیستمی بی ارزش است
ناشناس۱۷۰۶۹۰۴۱۵:۲۸:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
قبول دارم راس میگی حیف از این نابغه که مفت مفت از دستمون رفت یعنی میترکیدن ماشین ضد گلوله بدن بهش ؟ پولا میره کجا تو این مملکت اونم میتونست بره امریکا ولی مونده تو ایران خدمت کنه روحش شاد برا مسئولین که مهم نبودولی واسه ما مردم خیلی محترم و ارزشمنده روحش شاد
ناشناس۱۷۰۶۶۲۸۱۳:۳۱:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
روحش شاد نیروها امنیتی در کجا آرمیده اند
ناشناس۱۷۰۶۶۴۲۱۳:۳۶:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۸
هر کس که در مناقشه قره باغ از باکو نوچه اسراییل حمایت کرد در این ترور شریک است
علی 671۱۷۰۶۶۴۵۱۳:۳۷:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
حالا دو روز همه وعده انتقام سخت می دهند تا خشم مردم آرام شود ودولت نیز کار خودش که هدفش است التماس کدخدا و بعد هم همه چیز عین شهادت حاج قاسم .که چها ر تا موشک زدند و طوری زدند که به یک سرباز آمریکایی هم خسارت وارد نشد و اسمش را انتقام سخت گذاشتند و چند روز مردم را سر گرم کردند و یادشان رفت گه چه مهره ی شطرنجی را از دست داده اند و آثارش را می بینیم .این رسم خونبازی دلاوران و سربازان این مرز و بوم نیست .اسرایل به راحتی در سوریه پایگاهیمان را می زند و سردارانمان و بجه هایمان را شهید می کند و دولت و سپاه ما وعده سر خرمن می دهد .چرا نباید از فرماندهان صهیونیسم کسی کشته نشود .چرا در برار انتقام سرداری بزرگ چون حاج قاسم هم پایه اش آمریکایی کشته نشود پس این همه قدرت برای چیست .بایدخونبهای این عزیزان را ثابت کرد نه با حرف که با عمل
ناشناس۱۷۰۶۷۸۸۱۴:۲۲:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
بزار ترامپ بره منطق داشته باش
dayani۱۷۰۶۶۵۷۱۳:۴۰:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
باید در اعلام نظر به همه جوانب توجه داشت، وزیر اطلاعات در سطحی فراتر از ریاست جمهور تعیین می شود، لذا بد گفتن به او ربطی به ریاست جمهور ندارد.
ناشناس۱۷۰۶۷۹۱۱۴:۲۳:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۸
شما کجا زندگی میکنید خدایی تو ایرانید وزیر اطلاعات با معرفی رئیس جمهور میاد بالا تا جایی که ما دیدیم تایید هم میشه تمام وزرای اطلاعات همسو باریسس جمهور خودشون بودن کاملا همسو همیشه اگه وزیر اطلاعات با رهبر بود خدایی کسی که سابقه اطلاعاتی نداشت میشد وزیر یه همچین جای حیاتی
ناشناس۱۷۰۷۰۷۲۱۷:۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۸
قهر و خانه نشینی وزنده باد مهرورزی، بابت عدم اجازه وزیر اطلاعات کردن فرد مورد علاقه اش بود.
ناشناس۱۷۰۷۴۹۵۲۳:۰۹:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
وزیر اطلاعات فقط و فقط با معرفی رئیس جمهور و موافقت رهبر تعین یا برکنار بشه بدون موافقت رهبر نه وزیر منصوب نه برکنار میشه داستان زمان احمدی نژاد و قهر ده روزه چی زود یادت رفت
ناشناس۱۷۰۷۵۵۷۰۰:۲۱:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۹
اتفاقا چون در ایران زندگی می کنیم این مسائل رو میدونیم. در گشورهای دیگه انتخاب وزیر اطلاعات با رئیس جمهور هست. در ضمن اطلاعات سپاه چرا جلوی نفوذ اینها رو نگرفت؟
ناشناس۱۷۰۶۶۶۱۱۳:۴۲:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۸
یک سوال: مگر محدودیت کرونایی برای همه نیست؟ ایشان به مهمانی خانوادگی رفته بودند
ناشناس۱۷۰۶۷۱۳۱۳:۵۹:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
تهران قرمزه دماوند هم قرمز تردد بین ۲ شهر قرمز هم ۱ میلیون تومن جریمه داره
ناشناس۱۷۰۶۷۷۷۱۴:۱۹:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۸
اخه هایزنبرگ اینا دانشمندای برجستن اصلا وقت اضافی ندارن اونم مطمن باش سفر کاری بوده وگرنه خانمش باید زخمی میشد یاپسراش امروز اخبار با همه مصاحبه کرد تو خونشون اونم سالم
ناشناس۱۷۰۶۶۸۲۱۳:۵۰:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
انموقع که مدارک اسناد اتمی را مانند داستانهای تخیلی بار کردند و بردند سازمانها ی امنیتی باید متوجه می شدند که سازمانهای اطلاعاتی در کشور نفوذ کرده اند و اساسی میکردند.
خودم۱۷۰۶۷۰۳۱۳:۵۶:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۸
این حرفها ی صد تا یز غاز رو رها کنید انتقام سخت بگیرید حمله کنید ما همه چی رو به دوپر بعد ریاست جمهوری بایدن و 1400 خودمان موکول کردیم مرگ یک با ر شیون هم یک بار
ناشناس۱۷۰۶۸۵۷۱۵:۰۳:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۸
کاش حمله کردن به همین آسانی بود اسراییل ملعون بمب هسته ای دارد میدانی یعنی چه؟ یعنی کشتار دسته جمعی انسانها برایش مثل آب خوردن است.
ناشناس۱۷۰۶۷۰۸۱۳:۵۸:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
نفوذ از سال 84 با احمدی نژاد شروع شد و الان او عواملش را در کل دستگاه ها تزریق کرده است
ناشناس۱۷۰۶۹۰۰۱۵:۲۶:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
برنامه ای هسته ای ایران و اسامی دانشمندان در سال 82 توسط برخی نمایندگان مجلس ششم از جمله آقای شیرزاد لو رفت.
ناشناس۱۷۰۷۰۰۵۱۶:۳۱:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۸
گاندو هنرمندانه حقایق نفوذ پذیری برخی مدیران اصلاح طلب را به تصویر کشید.
ناشناس۱۷۰۶۷۱۵۱۴:۰۰:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۸
این دفه احتمالا برنامه انتقام سخت به زدن برج میلاد در تهران ختم بشه ! دفه پیش که هواپیما مسافری رو جای کروز زدن ! فردا هم از باکو امارات به عنوان دوستان اسراییل تشکر ویژه میشه
ناشناس۱۷۰۶۷۲۵۱۴:۰۳:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
از عامل نفوذ نباید غافل شد. چه کسی گرای این شهید عزیز رو داده؟
ناشناس۱۷۰۶۸۵۶۱۵:۰۱:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۸
شاید بتوان از زاویه دیگر هم به موضوع رژیم جعلی اسرائیل نگاه کرد. رویکرد نظام به گونه ای است که ما در اکثر میادین چه ورزشی چه نظامی و غیره ابتکار عمل را از خود گرفته ایم! اسرائیل براحتی در خاک ایران عملیات تروریستی انجام میدهد اما ما نمیتوانیم مقابله به مثل کنیم در ورزش از پیش خود را میبازانیم در عرصه فرهنگی هم که برای انجام هر گونه روشنگری و تبیین ابعاد این رژیم جعلی در نظام بین الملل ما از پیش مقصر شناخته میشویم و همگان در برابر مواضع ما گارد میگیرند. در حالیکه ما باید بر بسترهای فروپاشی فرهنگی اسرائیل در بین تمام ملتها و حتی در درون سرزمینهای اشغالی و بین ساکنان آن تمرکز کنیم خود را به تمامی در این حوزه نیز خلع سلاح کرده ایم. سیاستهای نظام در این سالها حتی نتوانسته از شهرک سازی صهیونیستها در کرانه باختری که خواسته اروپا و سازمان ملل هم هست جلوگیری کند. وقت آن رسیده هوشیارتر سیاست گذاری و عمل کنیم.
ناشناس۱۷۰۷۵۱۲۲۳:۳۴:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
اتحاد بین ایران و اسراییل تنها راه نجات منطقه است و البته کابوس ابرقدرتها و مفتخورهای منطقه خواهد بود
ناشناس۱۷۰۶۸۶۱۱۵:۰۵:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۸
مراسم تشییع جنازه را اعلام بفرمائید
ناشناس۱۷۰۶۸۹۳۱۵:۲۱:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۸
علی مطهری: ترور فخری زاده با هدف کشاندن ایران به درگیری در زمان باقی مانده از دوره ترامپ انجام شد؛ می خواهند راه تفاهم دولت آینده آمریکا با ایران بسته شود
ناشناس۱۷۰۶۹۴۶۱۵:۴۵:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۸
علی مطهری و علی لاریجانی پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریمها را تشدید کرد؟!
ناشناس۱۷۰۶۹۷۰۱۶:۰۳:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۸
پنجم خوشحالی سعودی ها و اسراییل بی وجه و مضحک است. دانش هسته ای ایران متکی به فرد نیست بلکه این دانش بدست توانای دانشمندان ما بومی شده است و با به شهادت رساندن یک نفر این دانش نابود نخواهد شد..واقعا گل گفتی
سینا۱۷۰۶۹۸۵۱۶:۱۳:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
من از کرده خودم که به اصلاح طلبها رای دادم پشیمونم نه بخاطر نون و آب بالاغیرتا" بخاطر از دست دادن تمام سرمایه ها و ارزشهای کل انقلاب به یاد حرفهای امام افتادم که نامحرمان و نااهلان را مواظب باشید بخاطر نفوذ نفوذ وحشتناک در هد و رده های بالای سیستمها این نتیجه اعتماد به لیبرالها بود
ناشناس۱۷۰۷۰۷۹۱۷:۱۶:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۸
تو مشخصا ژنتیکی اصلاح طلبی! فقط موضوع این است که با این حجم علاقه ای که به همه آنچه گذشته داری، اساسا چی رو می خوای اصلاح کنی!
ناشناس۱۷۰۷۲۵۱۱۹:۴۷:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
این نتیجه سیاستهای جناح تندرو است
ناشناس۱۷۰۷۵۶۵۰۰:۲۶:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۹
حالا اینجا نیاز نیست دروغ بگی. شما اصلا به اصلاح طلب ها رای ندادی که حالا پشیون شده باشی.
ناشناس۱۷۰۷۵۶۸۰۰:۳۰:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۹
محافظ از مقامات با سپاه عزیز دل برادر
ناشناس۱۷۰۷۰۳۱۱۶:۵۲:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
واقعا فایده این مطلب چیه؟ یعنی نمی بینید که اسراییل و آمریکا و عربستان و امارات و کلی گرگ دیگه به جون ما افتادن؟ به جای زدن اونها تفرقه میندازید! به خدا دشمن داریم. برای دشمن من و شما فرق نداریم. اینا با هم شریک شدن و به کمتر از تکه تکه شدن ایران راضی نمی شن. به جای دعوا و اختلاف ببینید کجای کار اشتباهه که وسط کشور اینقدر راحت ترور صورت می گیره. راحته بشینید و مطلب جنجالی بنویسید که به دولت یا سپاه یا اطلاعات یا جای دیگه تهمت بزنید. مجموعه ای از اشتباهات باعث این وضع شده. چرا با همسایه ها دشمن شدیم؟ چرا ؟ دوستی با ونزوئلا و دشمنی با همسایه ها چه فایده ای داره؟
ناشناس۱۷۰۷۰۳۴۱۶:۵۳:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۸
میشه تصویر جنازه را نشون بدید ببینیم تیر به کجاشون خورده؟
ناشناس۱۷۰۷۰۵۵۱۷:۰۴:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اسراییل، ایران را اشغال نکرده، ولی ارمنستان آذربایجان را اشغال کرده بود، از برخی کامنتها مشخصه که از آزادسازی قره باغ چه درد بی درمانی به جانشان افتاده است. اسراییل در بیشتر کشورهای همسایه و کشورهای دارای روابط با ایران، سفارت داشته و روابط مستحکمی دارد. چرا فقط از رابطه با آذربایجان درد بی درمان گرفته اید. من میدانم چرا.
ناشناس۱۷۰۷۱۰۶۱۷:۳۹:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
چون مدیران ارشد اطلاعاتی کشور بصورت جمعی منصوب یا تایید می شوند همه مسئولند. چندتا عزل و استیضاح و دمیدن روحی تازه لازم است.
مجید۱۷۰۷۱۶۹۱۸:۲۶:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
بعضی از شما(مسئولین)به اندازه ای بی عرضه شدید که عربستان بی مصرف داره از این کارهای شما ذوق میکنه د خجالت بکشید دیگه به والله حیف میشن این دانشمندا و نیروهای بدرد بخور
ناشناس۱۷۰۷۲۰۸۱۹:۱۰:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۸
جز ۵۰۰ شخصیت قدرتمند دنیا بوده فقط دو تا محافظ داشته با یه ماشین معمولی حتما محافظا هم با خودش تو اون ماشین معمولی بودن
ناشناس۱۷۰۷۲۸۹۲۰:۱۴:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۸
امام این ها از نقطه مرزی ایران-نخجوان-ترکیه میان.اونجا پایگاه اسرائیل هست.ایران باید نخجوان را پس از 200 سال پس بگیره
حامد۱۷۰۷۲۹۶۲۰:۲۰:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۸
سر تا پای دولت روحانی پر از افراد نفوذی است. اعضای ستاد انتخاباتی را بدون هیچ تحقیق همه جا پر کرده اند و ریز و درشت همه چیز را در سازمان ها و وزارت خانه ها به دشمن می دهند. وزارت اطلاعات بازیچه ی روحانی شده و کارش جاسوسی از منتقدان روحانی است. کار انتخاباتی می کنند. داعش وارد مجلس می شود. دانشمند ترور می شود. به رژه حمله می شود. به نطنز حمله می شود. صنایع نفت و پتروشیمی هدف قرار می گیرد. تروریست ها راحت ترور کردند و فرار کردند. نه پلیس توانست کاری کند. نه محافظان. نه وزارت اطلاعات.
ناشناس۱۷۰۷۴۲۱۲۱:۵۹:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
آقای احمد توکلی، رییس دیدبان شفافیت، مگه سازمان اطلاعات سپاه مسوول حفاظت از سیاسیون و نامداران نظامی و..نیست
ناشناس۱۷۰۷۵۰۲۲۳:۱۴:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
لطفا خیانت و تسویه حساب درونی هم در نظرت داشته باشید ، همه جوانب باید توسط وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه بررسی بشه ، مفت مفت نخبه ها از دست ندیم و قاتلین داخلی یا خارجی به ریش ما بخندن ، مگر میشه ۱۲ نفر تروریست به این اسانی عملیات تروریستی با ۱۰۰ در صد موفقیت وسط ایران با وجود صدها دوربین ، شخصا قبول ندارم ،
ناشناس۱۷۰۷۵۷۸۰۰:۵۱:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۹
پرسشهای بی پاسخ ایناست: 1.چطور از مسیر و زمان حرکت آگاه بودن؟ 2.چرا ماشین ضد گلوله نبود؟ 3.چرا محافظان جلیقه ضد گلوله نداشتند؟ 4.در فیلمها فقط یک ماشین -همان ماشین فخری زاده - دیده میشود و ادعای دو ماشین محافظ دیگر برای چه مطرح میشود؟ 5.اگر سه ماشین محافظ حضور داشته اند چرا هیچ کدام از تروریستها کشته نشدند؟ چطور از مهلکه گریختنند؟ 6.اگر محافظان حرفه ای بودند چرا مهاجمان کلیه آنها را تقریبا از بین برده اند؟ 7.در این بلوار دوربین نیست که مهاجمان وماشینشان را تشخیص دهند؟ 8.چه کسانی از مسیر و زمان رفت و امد فخری مطلع بوده اند ؟ به طور معمول درتمامی کشورها تنها افرادی هم سطح و یا بالاتر از افراد مهم، میتوانند اطلاعات رفت و امد این اشخاص را داشته باشند... پس تنها افرادی که از زمان و مسیر اگاه بوده اند باید در سطح معاون وزیر و یا بالاتر بوده باشند که اگر در این مملکت اینطور نباشد باید گفت الفاتحه! 9.ادعای امنیت در ایران به شدت اسیب دیده است. چرا پرونده های امنیتی سابق از جمله ترورها هیچگاه به نتیجه نمیرسند؟ 10. از ابتدای انقلاب این ترورها بوده است و هیچگاه هم نتواسنته اند به منشا آن برسند! آیا فکر نمیکنید وقت بررسی افراد سطح بالا باشد 11 . تیم سعید امامی کجا مشغول بکارند؟ 12.شک نکنید کسانی که امثال مازیار ابراهیمی بیگناه را به عنوان متهم شکنجه کردند را باید به عنوان سرمنشا ترورها مورد بازجویی قرار دهید 13.هنوز پرونده ترور رجایی باز است پس نفوذیها به شدت سابقه انقلابی طولانی دارند!
ناشناس۱۷۰۷۷۵۰۰۹:۰۱:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۹
جواب همه اینا اینه: گزینش نادرست. ورود افراد بی عرضه به سطوح مختلف با گذشتن از گزینش و بدون داشتن لیاقت. اتفاقا نفوذ اینجوری خیلی راحته
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. به تنهایی نمی توانست

  17. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  18. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  19. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  20. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  21. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  22. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  23. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  24. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  25. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

آخرین عناوین