تکرار جنایتی دیگر در حق دانشمندان ایرانی

گروه سیاسی الف،   3990908001 ۲۰۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

در دو سه ساعت اول همه چیز مبهم بود. فقط یک اسم منتشر شد. دانشمند هسته ای محسن فخری زاده به شهادت رسید؛ تکرار جنایتی دیگر در حق دانشمندان ایرانی.

تکرار جنایتی دیگر در حق دانشمندان ایرانی

به گزارش الف هر چند در این مدت و تا پیش از بیانیه رسمی وزارت دفاع و بیانیه های رییس ستاد کل نیروهای مسلح امید می رفت این دانشمند کشورمان مجروح شده باشد و به بیمارستان منتقل و نجات یافته باشد؛ اما متاسفانه ساعتی بعد شهادت وی بر اثر شدت جراحات تایید شد.

عملیات تروریستی عصر جمعه ۷ آذر ماه در منطقه آبسرد دماوند صورت گرفت. روش انجام این ترور شبیه عملیات های تروریستی داعش بود، تروری همراه با انتحار و درگیری که به آن عملیات انغماسی گفته می شود.

بنا بر گزارش های منتشر شده  محسن فخری زاده به اتفاق خانواده و همراهان در منطقه آبسرد مورد هدف قرار گرفت.

تروریست ها ابتدا یک وانت نیسان را در نزدیکی خودروی حامل فخری زاده و همراهان منفجر کرده و با توقف خودرو ۴ موتور سوار اقدام به تیراندازی و درگیری با محافظان وی پرداخته اند.

بعضی منابع گزارش داده اند یکی از تروریست ها خودروی حامل پیکر مجروح دکتر فخری زاده را در راه بیمارستان مجددا به گلوله بسته است. اگر چه هنوز روایت مشخصی از تعداد تروریستها  و این موضوع خاص به دست داده نشده است.

همزمانی ترور دکتر محسن فخری زاده با شب سالگرد ترور شهید مجید شهریاری این گمانه را جدی کرده است که عاملان ترور از جانب آمران ترورهای شهید شهریاری، شهیدعلیمحمدی وشهید احمدی روشن و شهید رضایی نژاد از دانشمندان هسته ای کشورمان در سالهای اخیر  اجیر شده باشند. بعد از این ترور تا ساعاتی هویت و خدمات شهید محسن فخری زاده واضح نبود. بعضی رسانه ها از جمله تلویزیون و زیر نویس شبکه خبر او را دانشمند هسته ای معرفی می کردند. اما کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در توییتی گفت همه دانشمندان صنعت هسته ای کشور در سلامت هستند.

اگر چه ساعاتی بعد کمالوندی در یک گفتگو گفت: شهید فخری زاده دانشمند فرهیخته و نخبه ای بود که تخصص هسته ای وی در صنعت دفاعی کشور در پدافند هسته ای منشا خدمات برجسته ای شد. نام این شهید بزرگوار در کنار سایر شهدای هسته ای جاودانه خواهد ماند و به زودی عاملان این ترور به سزای خود خواهند رسید.

سرلشگر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح هم‌ شهادت شهید فخری زاده را ضایعه بزرگی توصیف و ضمن محکوم کردن آن برانتقامی سنگین از آمران و عاملان تاکید کرد.

وزیر اطلاعات هم در مصاحبه ای گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز کرده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هادیان جنایت کار خواهند گرفت.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان هم‌در پیامی این ترور را محکوم کرد.

بسیاری از شخصیت ها روسای قوا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی علمای اهل سنت و هنرمندان به این واقعه واکنش نشان دادند و خواستار گرفتن انتقام ‌از آمران این جنایت شدند.

اکنون مشخص شده  که شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بوده است. متولد ۱۳۳۶ از شهر قم و دارای سه فرزند. وی دارای درجه سرتیپی و عضو هیات علمی دانشگاه امام‌حسین بود.

همزمان با واکنش ها در داخل کشور هم رسانه های خارجی این‌خبر را به سرخط خبر های خور برده و شروع به گرفتن واکنش هایی در این باره کردند.

ترامپ‌ خبر این ‌ترور را از صفحه خبرنگاران صهیونیست ریتوییت کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس هم همزمان در یک نشست خبری گفت این هفته کارهای مهمی انجام داده است که بازگفتن بسیاری از آنها معذور است. از نتانیاهو نقل شده است:  می‌خواهم به شما بگویم که یک چیزی در خاورمیانه به راه افتاده و دوره پر تنشی در پیش خواهیم داشت؛ شنبه خوبی داشته باشید.

همچنین‌ روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست هم‌نوشته است: طی این سالها چندین دانشمند هسته ای ایران ترور شده اند ، اما فخری زاده مهمترین دانشمند هسته ای است که تاکنون ترور شده است.
واکنش ها به این ترور ناجوانمردانه در داخل و خارج کماکان ادامه دارد، اما آنچه مشخص است، افزایش  انسجام‌ملی در بین همه ایرانیان داخل و خارج با گرایش های مختلف بر اثر چنین ترورهایی است.

افکار عمومی در ایران منتظر آشکار شدن ابعاد بیشتری از  این ترور و چگونگی آن ‌هستند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۰۵۷۵۱۰۱:۲۰:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۸
اخراج بازرسان آژانس(جاسوسان) و خروج از NPT باید دستور کار ایران باشد.
ناشناس۱۷۰۵۸۸۳۰۶:۵۴:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۸
آنچه که مسلم است رخنه جاسوسان در تشکیلات حفاظتی و امنیتی ماست نحوه ترور حکایت از زمان و مکان حضور و عبور شهید داشته بخصوص نیسان بمب گذاری شده که در مسیر حرکت منفجر شده دلیل داشتن اطلاعات حضور از آن محل بوده
ناشناس۱۷۰۶۴۷۲۱۲:۳۵:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
متاسفانه در 7 سال گذشته با جاسوس های متعددی در مراکز حساس و با دسترسی های بالا مواجه بودیم از جمله دری اصفهانی و سیامک نمازی و نازنین زاغری و کاووس سید امامی ، مراد طاهباز و غیره.
ناشناس۱۷۰۶۵۵۵۱۳:۰۳:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
آنچه که مسلم است ساختار اطلاعاتی و امنیتی ما بیشتر بر پایه شعار است و متاسفانه همین موجب شده است ساختار محکم و نفوذ ناپذیری نداشته باشیم
ناشناس۱۷۰۵۹۳۴۰۷:۵۳:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۸
پس ما کی میخواهیم از موشکامون استفاده کنیم ؟ کِی ؟! فقط موشک رو توی تلویزیون نشون دادن که فایده نداره ! پس کی انتقام میگیریم ، کِی ؟!
ناشناس۱۷۰۶۰۵۸۰۹:۲۹:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۸
انتقام تنها با ساخت سلاح هسته ای صورت می گیرد.
ناشناس۱۷۰۶۰۷۱۰۹:۴۵:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اگر فقط 10 تا بمب اتم تولید کنیم ترور و تهدید و تحریم به شدت کاهش می یابد.
ناشناس۱۷۰۶۶۰۹۱۳:۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۸
با 10 بمب اتم باید مثل کره شمالی علف بخوریم. از همه مهمتر مقام رهبری فتوای حرام بودن بمب اتم را دادند.
ناشناس۱۷۰۶۹۶۰۱۵:۵۴:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۸
کره شمالی رکود و تورم و بیکاری و آلودگی هوا ندارد و اوضاع شون از ما بهتر است.
ناشناس۱۷۰۶۰۷۲۰۹:۴۶:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
ساخت بدون استفاده ، فایده ای نداره فقط باید هزینه نگهداری و مراقبت بکنی ازش
ناشناس۱۷۰۶۱۵۰۱۰:۲۲:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۸
ساخت بمب اتم قدرت بازدارندگی بسیار دارد به گفته خود جان کری تحریمهای کره شمالی به قدر تحریمهای ایران شدید نیست زیرا از قدرت اتمی پیونگ یانگ وحشت دارند.
ناشناس۱۷۰۶۲۰۷۱۰:۵۲:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۸
پس تکلیف غیر هسته ای ها چی میشه ؟
ناشناس۱۷۰۶۳۵۳۱۱:۵۴:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پایمال است.
ناشناس۱۷۰۶۰۷۵۰۹:۴۷:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی موساد رسما"پذیرفته باید تل آیو و حیفا را بزنیم.
ناشناس۱۷۰۶۱۵۶۱۰:۲۷:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اگر صلح می خواهید آماده جنگ شوید.
ناشناس۱۷۰۶۱۶۰۱۰:۳۱:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۸
یعنی تا حالا استفاده نکردیم!؟!؟
ناشناس۱۷۰۶۱۸۷۱۰:۴۳:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا استفاده کردیم در عین الاسد !
ناشناس۱۷۰۶۱۹۳۱۰:۴۶:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۸
تا حالا بیشتر حرومشون کردیم تا استفاده. ترور سردار سلیمانی و این دانشمند چقدر کم هزینه و بدون موشک و سلاح هسته ای و... انجام شد.
نجیب۱۷۰۶۲۱۶۱۰:۵۸:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۸
چشم روحانی و ظریف روشن. خسته نباشید. سردار سلیمانی رو از ما گرفتید سردار فخری رو هم از ما گرفتید.
ناشناس۱۷۰۶۴۳۵۱۲:۲۰:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۸
به روحانی و ظریف چه ربطی دارد. مگر آنها زیر مجموعه کاری دولت بوده اند؟ مگر مراقبت از آنها کار دولت بوده است؟ همه چیز را تا حد دعواهای جناحی پایین نیاورید
ناشناس۱۷۰۶۴۸۱۱۲:۳۷:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی باید پاسخگو باشد.
ناشناس۱۷۰۶۵۲۶۱۲:۵۳:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۸
همین ها در دوره اصلاحات باج دادن ها را شروع کردن و طرف مقابل را گستاخ کرد
ناشناس۱۷۰۶۲۳۸۱۱:۰۸:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۸
آرامکو!! فکر می کنی حوثی هایی که بالاترین مقامشان دیپلم هم ندارد، چه میزان در مدیریت آنچه می رود نقش دارند؟!
تبریزی۱۷۰۶۶۰۰۱۳:۱۶:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۸
هر وقت بخوایم بمباران هسته ای بشیم از موشک هامون استفاده می کنیم. فعلا قصد خودکشی نداریم و نقشه مون اینه که به شعار دادن و تحریم و تهدید شدن ادامه بدیم.
ناشناس۱۷۰۵۹۷۳۰۸:۲۲:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۸
متاسفانه ، اوضاع اقتصادی مان ، اجازه اخراج بازرسان آژانس را به ما نمیدهد . داشتن یک اقتصاد قوی ، از مولفه های اصلی قدرت محسوب میشود .
ناشناس۱۷۰۶۳۵۶۱۱:۵۶:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۸
اوضاع فعلی اقتصاد کشور و ترورهای اخیر نتیجه برجام و اعتماد بی جا به کدخدا و غرب است.
ناشناس۱۷۰۶۵۶۴۱۳:۰۶:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۸
دست از این بیهوده گویی ها و شعارهای بی فایده بردارید! مسائل را آنقدر پیش پا افتاده و دم دستی دیده اید که مشکلاتی چون ترور دانشمندان و مراقبت هوشمند از آنان را نتوانسته ایم حل کنیم
ناشناس۱۷۰۶۴۱۸۱۲:۱۵:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۸
اقتصاد اجازه نمی‌دهد یا نوع نگاه دوستان شما به غرب؟
ناشناس۱۷۰۶۰۵۴۰۹:۲۸:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۸
ایران باید هوشیارانه عمل کند. ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان می خواهند ایران را تحریک به پاسخگویی نموده تا بهانه برای اقدامات خصمانه بیشتر داشته باشند. زمان برای انتقام گیری از این جنایتکاران نامحدود است. پاسخ به آنان باید در زمان مناسب و به شیوه ای باشد که هیچ کس به خودش جرات چنین اعمال تروریستی در این آب و خاک ندهد.
ناشناس۱۷۰۶۸۵۲۱۵:۰۰:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
امریکا کشور بایدن و کشور دوست دکتر ظریف است دولت لیبرال روحانی هم با حداکثر توان برای مذاکره با امریکا اقدام خواهد کرد حتی اگر تعدا د دیگری از دانشمندان را ترور کنند
ناشناس۱۷۰۵۷۵۴۰۱:۲۳:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی در انتقام سخت از ترور شهید سلیمانی کوتاه آمدیم و حتی قوه قصاییه و مراجع عظام حاضر به حکم قصاص برای بانیان ترور نشدند خوب معلوم است دشمنان گستاخ تر میشوند منتظر چی هستید برای انتقام سخت
ناشناس۱۷۰۵۸۸۸۰۶:۵۸:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۸
دیشب تا حالا همه مسولین پیام دادند که انتقام سخت میگیریم برای پاسخ به ترور شهید سلیمانی هم از این شعارهای تو خالی زیاد داده شد
ناشناس۱۷۰۶۰۸۲۰۹:۴۸:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۸
دو صد گفته چون نیم کردار نیست انتقام سخت انتظار ملت ایران است.
ناشناس۱۷۰۵۸۹۴۰۷:۱۲:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۸
عجیبه اینایی که به نظر این دوستمون منفی دادن... والا گریه داره یعنی یه ذره هم غیرت نداریم... که مخالف انتقام از این خون آشاما باشیم...
ناشناس۱۷۰۶۱۶۹۱۰:۳۵:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۸
اگر دار و دسته شما غیرت داشتن وضع اقتصاد مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند ! اره عمو جون
ناشناس۱۷۰۶۳۵۹۱۱:۵۸:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۸
دار و دسته شما 8 ساله سرکارند و اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند حالا طلبکار هم شدین !
ناشناس۱۷۰۶۴۲۴۱۲:۱۷:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
برجامو پله کردند / ملتو ذله کردند
ناشناس۱۷۰۶۷۲۰۱۴:۰۲:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۸
8 سال دار و دسته شما در زمان احمدی نژاد رو هم دیدیم ! تحریم و دیگر هیچ
ناشناس۱۷۰۶۳۷۵۱۲:۰۲:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۸
مگه اقتصاد دست دارو دسته ماست؟(البته به قول خودت دار و دسته) اقتصاد ما هرگز اقتصاد زیبنده ی انقلاب نبوده که البته اونم اگه دست آدمای غیور (مثل هسته ای و موشکی)می بود این طور نمی شد. پ.ن:۲۴ سال دست هاشمی و خاتمی و روحانی بوده.احمدی نژاد هم در شعار خوب بود و در بعضی از برنامه هاش اما ریل کلی رو تغییر نداد. پ.ن: فعلا که دار و ندار کشور رو به قول خودتون دار دسته ی ما ساخته(یعنی قدرت هسته ای و موشکی) پ.ن:دارو دسته ی شما هم با هسته ای و موشکی که دار و دسته ی ما رشدش دادن می خوان برن مذاکره(در واقع دارو دسته ی شما پشتشون له دار و دسته ی ما گرمه برادرر)
ناشناس۱۷۰۶۳۷۹۱۲:۰۴:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۸
دارودسته ما دیگه چکار کنند؟ باید مرزها نگه دارن سد بسازند جاده بسازند ستاره خلیج فارس بسازند تا تحریم بنزین نشیم این وسط وظیفه دولت اصلاح طلب چیه؟ تو این هفت سال چه کار مثبتی انجام داده؟ بلایی سر ملت اورده که برای احمدینژاد داریم دعا میکنیم
ناشناس۱۷۰۶۴۲۵۱۲:۱۸:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
تو اگر غیرت داشتی اقتصاد را معطل این تروریست ها نمی کردی که هم همه چیزتان را بگیرند و هم ترور کنند بلکه می رفتید اقتصاد درونی را درست می کردین
علی۱۷۰۶۶۳۰۱۳:۳۱:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۸
اتفاقا اقتصادو سیاست دست دارو دسته منفی زنهاست نابغه ی بی مانند
ناشناس۱۷۰۵۹۳۰۰۷:۴۷:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۸
همیشه ما مقصریم و دشمن بیگناه!
ناشناس۱۷۰۵۹۳۱۰۷:۴۸:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۸
مقصر کسانی هستند که در هر شرایطی لبخند خود را از دشمن دریغ نمیکنند!
ناشناس۱۷۰۵۹۳۲۰۷:۵۰:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۸
کسی از بیانیه و فتوا ترس نداره! اونا اگر یک درصد احتمال میدادن که این کارها روی لبخند بعضی از کاسبان مذاکره تاثیر داره حتما روی تصمیمشون تجدید نظر میکردن
ناشناس۱۷۰۵۹۳۵۰۷:۵۴:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
اولا که از انتقام سخت سردار سلیمانی کوتاه نیومدیم و آمریکا باید از منطقه بره و انشاءلله خواهد رفت. دوما قوه قضاییه در این زمینه پیگیر هست بهتره شما اطلاعاتت رو به روز کنی! سوما بهتره به جای منحرف کردن ذهن دیگران, به اصل مطلب که دیپلماسی التماس هست اشاره کنی!
ناشناس۱۷۰۵۹۵۸۰۸:۰۴:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
شما از اون آدمهایی هستی که اگر جواب ندیم میای غر میزنی که چرا هیچکاری نکردیم, ما فقط شعار میدیم, باید ..... اگر جواب بدیم میای غر میزنی که شما عاشق جنگ هستین, مردم نون ندارن بخورن, همه بدبختیم, همه داریم از قحطی میمیریم, بجای این کارها به فکر مردم باشین, ...... تنها کاری که میتونم انجام بدم اینه که برات دعا کنم!
ناشناس۱۷۰۶۰۷۰۰۹:۴۵:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۸
ان جواب اولیه بود جواب اصلی ترور ترامپ خواهد بود
ناشناس۱۷۰۵۷۵۵۰۱:۲۳:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۸
ترور سردار سلیمانی فرمانده ارشد نظامی ایران و شهید فخری زاده دانشمند نخبه ما نتیجه انفعال دولت و دیپلماسی لبخند است.
ناشناس۱۷۰۵۸۳۴۰۴:۴۴:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۸
عجب أمنیتی؟ نطنز پر چند کامیون اسناد اتمی پر فرد دوم القاعده پر حالا آقای فخری زاده پر وقتی آقایان مشغول کارهای اقتصادی می شوند نتیجه‌اش این می شود
ناشناس۱۷۰۶۰۸۷۰۹:۵۳:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۸
خون حاج قاسم عزیز و این دانشمند عزیز تاوان افتضاح برجام است.
ناشناس۱۷۰۶۱۲۱۱۰:۱۰:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۸
برجام به تائید تمام ارکان نظام رسیده بود و است
ناشناس۱۷۰۶۳۷۴۱۲:۰۲:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا هروقت اصلاح طلبان در کشور به قدرت می رسند نظام در مورد تخریب و تعلیق صنعت هسته ای به تصمیم می رسد؟!
ناشناس۱۷۰۶۱۵۱۱۰:۲۲:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۸
همه آقایون موافق برجام بودن و الا اجرایی نمیشد
ناشناس۱۷۰۶۳۷۱۱۲:۰۰:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۸
دولت روحانی خسارت محض برجامو به مردم و کشور تحمیل کرد.
ناشناس۱۷۰۶۳۱۸۱۱:۳۹:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
خون بقیه دانشمندا که قبل از برجام ترور شدند نتیجه چی بود؟
ناشناس۱۷۰۶۳۷۸۱۲:۰۳:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۸
خون بقیه دانشمندان تاوان توافق سعدآباد بود.
ناشناس۱۷۰۶۴۳۹۱۲:۲۱:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۸
اگر از اول دنبال مذاکره نبودین و اطلاعات دانشمندان را از چند ده سال قبل مخفی می شد این چیزها کمتر می دیدی
ناشناس۱۷۰۶۰۹۸۰۹:۵۸:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
گستاخ تر شدن دشمنان نتیجه برجام و نرمش ذلیلانه است.
ناشناس۱۷۰۶۱۶۳۱۰:۳۱:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۸
فرد دوم القاعده بی خود ایران بوده رفته به درک گروه تروریستی جایی ندارند ما نه تروریستیم نه حمایت باید بکنیم
ناشناس۱۷۰۶۱۹۲۱۰:۴۶:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۸
نفر دوم القائده چی جوری وسط تهران بوده ؟!!! چی میخواسته نفر دوم القائده توی تهران ؟!
ناشناس۱۷۰۶۵۳۵۱۲:۵۵:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۸
کوچولو آن نفر دوم در افغانستان کشته شده
ناشناس۱۷۰۵۸۹۲۰۷:۰۸:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۸
اسراییل به وحشت افتاده که روابط ایران و امریکا با آمدن بایدن نرم و مسالمت آمیز شود پیش دستی کرده برای تخریب این مسبر
ناشناس۱۷۰۵۸۹۵۰۷:۱۲:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۸
انفعال دولت در هر زمینه داخلی و خارجی به کنار، اما خودتان قرار گرفتن این کلمات را در کنار هم معنی بفرمایید: ترور فرمانده نظامی - دیپلماسی لبخند
ناشناس۱۷۰۶۰۴۱۰۹:۱۷:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۸
قابل توجه نهادهای امنیتی وجود جاسوس در بوجود آمدن این ترورها نقش اول را بازی می کنند چون آنها اطلاع حضور مقامات را در مکان ها می دهند
ناشناس۱۷۰۵۷۵۷۰۱:۲۵:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۸
سوال: صهیونیست ها از کجا به اسامی دانشمندان ما پی می برند؟!
ناشناس۱۷۰۵۷۹۶۰۲:۳۴:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۸
اینو از مفتاح الملوک تدبیر نشان بپرس
ناشناس۱۷۰۵۸۰۸۰۲:۵۹:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اکثر فارغ التحصیلان نخبه که به استخدام انرژی هسته ای در میایند بعد از یکی دو سال میروند در لیست در خواست مهاجرت به کانادا چون آینده ای برای خود نمیبینند .
تبریزی۱۷۰۶۵۹۳۱۳:۱۴:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
این دیگه چه حرفیه؟ نخبه فقط به کسی می گن که ریاضی و فیزیک و پزشکی خونده باشه؟ تعریف شما از نخبه اشتباهه. همینطوری بقیه فارغ التحصیلان نخبه رو به حاشیه روندید که کشور تو همه چی عقب مونده شده.
ناشناس۱۷۰۵۸۳۰۰۴:۰۵:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۸
موقعی که به زور نشوندیمشون جلو امانو!!
ناشناس۱۷۰۶۱۲۶۱۰:۱۲:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۸
برادر این شهید عزیز از سال 2007 تو لیست تحریمهای سازمان ملل قرار داشته ان زمان که نه روحانی مسئولیتی در پرونده هسته ای داشته و نه امانو رئیس آژانس انرژی اتمی بود بلکه دوران مسئولیت جلیلی و ریاست جمهوری احمدی نژاد بوده
ناشناس۱۷۰۶۳۸۰۱۲:۰۶:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۸
عزیزم آقای فخری زاده از سال 2003 تو لیست تحریمهای سازمان ملل بوده یعنی زمانیکه روحانی در دولت اصلاحات مسئول مذاکرات هسته ای بود.
گنجی۱۷۰۶۴۱۵۱۲:۱۴:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۸
اختیار دارید قربان ایشان جزو کسانی بود که به موجب برجام در لیست مصاحبه آژانس قرار داشت و در زمان پادشاهی روحانی آمانو با ایشان ملاقات(بازجویی )کرد الان هم باید بریم و از بقیه اونهایی که مورد بازجویی امانو قرار گرفتند مراقبت بیشتری کنیم
ناشناس۱۷۰۶۶۵۲۱۳:۳۹:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۸
یاحسین پس دیگه ببین پنج سال دیگه چه خبره که تازه باید با دسته گلهایی که الان حضرت کلید به اب میده مواجه بشیم
ناشناس۱۷۰۵۸۳۵۰۴:۴۴:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۸
عجب أمنیتی؟ نطنز پر چند کامیون اسناد اتمی پر فرد دوم القاعده پر حالا آقای فخری زاده پر وقتی آقایان مشغول کارهای اقتصادی می شوند نتیجه‌اش این می شود
ناشناس۱۷۰۶۰۹۱۰۹:۵۴:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۸
وزیر اطلاعات باید استیضاح بشود.
ناشناس۱۷۰۶۱۰۴۱۰:۰۰:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی آقایان دائما"پالس مذاکره می دهند و التماس می کنند نتیجه اش این می شود.
ناشناس۱۷۰۶۱۶۷۱۰:۳۳:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
دقیقا ترور کردن که مذاکره نشه بعد از ترور اولین حرف همین بود دیگه صحبت از مذاکره نشه! دقیقا اینو می خوان منافع خیلی ها با مذاکره به خطر می افته
ناشناس۱۷۰۶۳۹۷۱۲:۱۰:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۸
برجام به نفع اسرائیل بود زیرا بدون اینکه حتی یک گلوله به سمت تاسیسات هسته ای ایران شلیک کند و منتظر فرود آمدن موشکهای ما در تل آویو و حیفا باشد شاهد تخریب صنعت هسته ای ما بود لذا دلیلی برای کارشکنی صهیونیست ها در مذاکره وجود ندارد.
ناشناس۱۷۰۶۴۴۷۱۲:۲۵:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۸
منافع شما در واگذاری خاک کشور به خاطر اخم دیگران است؟ البته خاک یعنی صنعت کشور است که از اساس مذاکره ایراد دارد و رفتید از 20 سال پیش تعلیق کردین واین ها گستاخ شدن
ناشناس۱۷۰۶۵۱۲۱۲:۴۸:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۸
نتانیاهو بعد از برجام گفت خیال ما تا 25 سال از بابت ایران راحت شد و مقام معظم رهبری هم در پاسخ فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و از این سخن نتانیاهو اینطور استنباط می شود که برجام و مذاکره به نفع اسرائیل است.
ناشناس۱۷۰۶۲۸۴۱۱:۲۴:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی آقایان با تکیه بر نفت 120 دلاری برای صندلی های خالی سازمان ملل قمپز در می کردند هم در تهران دانشمندان هسته ای ترور می شدند، حتی پدر موشک ایران در انفجار انبار مهمات کشته شد!
ناشناس۱۷۰۶۹۶۸۱۶:۰۰:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
نفت 120 دلاری نتیجه غنی سازی 20 درصدی و مقاومت در مقابل استکبار بود با برجام صادرات نفت ایران صفر شد و تحریم ها بیشتر شد.
محمد۱۷۰۵۸۷۶۰۶:۴۷:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۸
سلام دوست عزیز، طبق پروتکل های تحمیلی تو پادگان های هسته ای که با طرفای خوش قول غربی داشتیم البته اونا هیچ وقت زیر قولشون نمیزنن، ولی خوب بعصی وقتا بعضی اطلاعات ما میره تو سرویس های اطلاعاتی دشمن و جوخه های ترورشون... ،
ناشناس۱۷۰۵۹۱۸۰۷:۳۴:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۸
کشورهای عربی منطقه پای اسرائیل رو به این منطقه باز کرده اند و سبب ناامنی برای کشور ایران شده اند ما باید از امارات و بحرین و قطر و عمان انتقام بگیریم
ناشناس۱۷۰۵۹۱۹۰۷:۳۴:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۸
اسامی دانشمندان هسته ای و موشکی ما در توافقاتی امثال برجام لو می رود.
ناشناس۱۷۰۶۰۱۸۰۸:۵۹:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۸
در داخل دولت نفوذی و جاسوس داریم.
ناشناس۱۷۰۵۷۵۸۰۱:۲۶:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی پاسخ ترور حاج قاسم سلیمانی را قاطعانه ندادیم نتیجه همین میشه.
ناشناس۱۷۰۵۹۴۰۰۷:۵۶:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۸
عین الاسد پس چی بود ؟ سخت بود و تمام کننده
ناشناس۱۷۰۶۰۶۴۰۹:۴۳:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۸
حمله به عین الاسد کوبنده و پشیمان کننده نبود وگرنه دشمنان دیگه جرئت تکرار این حرکات مذبوحانه را نداشتند.
ناشناس۱۷۰۶۱۳۰۱۰:۱۲:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۸
عین الاسد برای جلوگیری از جنگ بود و حرکت اولیه انتقام حاج قاسم کشتی برای آزاد سازی آبراه بود و فقط ترور دانشمنان باقی مانده که انتقام آن را هم می گیریم
ناشناس۱۷۰۶۲۹۶۱۱:۳۲:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۸
عین الاسد آنچه بود که از عهده موشک های ما بر می آمد، تلفاتش هم هواپیمای مسافری بود، به دلیل روابط بسیار قوی و محکمی که با جهان و خصوصا همه همسایگان داریم، کلا نمی دانستیم آسمان کدام طرف را رصد کنیم و نتیجه اش هم شد فاجعه!
ناشناس۱۷۰۶۴۴۰۱۲:۲۱:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی بعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی باید در مورد کلییر نشدن آسمان کشور در شرایط حساس و جنگی پاسخگو باشد.
ناشناس۱۷۰۶۴۵۲۱۲:۲۸:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
آمریکا جونت با دستکاری در رادار هواپیما این فاجعه را درست کرد در ضمن جنازه 100 تا تروریست‌های داخل الاسد را یواشکی کجا دفن کردین؟
یوسف۱۷۰۶۰۸۰۰۹:۴۷:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۸
خوبه که سرداران ما همگی گفتند انتقام رو نگرفتیم و عین الاسد فقط برای التیام بود و عین الاسد در مقابل کفش سردار بود.
ناشناس۱۷۰۶۰۹۵۰۹:۵۶:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
اگر تمام کننده بود که دوباره این اتفاق نمی افتاد !
ناشناس۱۷۰۶۳۰۳۱۱:۳۴:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۸
این ترور ها از زمان سخنرانی برای صندلی های خالی سازمان ملل در دوران طلایی 4 سال اول آقایان احمدی نژاد و جلیلی که به اتفاق مورد تائید بدنه اصلی نظام بودند شروع شد.
ناشناس۱۷۰۶۴۴۶۱۲:۲۵:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۸
این شهید عزیز از سال 2003 در زمان دولت اصلاحات تو لیست تحریم های سازمان ملل و موساد بوده و البته ترور شهدای هسته ای بعد از فتنه 88 شروع شد زیرا دشمن احساس کرد نظام از داخل ضعیف شده و قدرت پاسخگویی ندارد.
ناشناس۱۷۰۶۴۹۴۱۲:۴۱:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۸
لیست دانشمندان و برنامه هسته ای ایران در سال 82 توسط برخی نمایندگان مجلس ششم از جمله آقای شیرزاد لو رفت.
تبریزی۱۷۰۶۵۸۴۱۳:۱۲:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۸
عزیزم برو خدا رو شکر کن که پاسخ پشیمان کننده نبود وگرنه الان کشوری به اسم ایران روی نقشه جغرافیا وجود نداشت. شما فکر می کنید نیروهای نظامی ما قدرت واقعی ایران رو در برابر آمریکا نمی دونن؟
ناشناس۱۷۰۵۹۸۴۰۸:۲۹:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۸
ما نباید بذاریم وعده های انتقامی مون مرتب افزایش پیدا کنه
ناشناس۱۷۰۵۷۵۹۰۱:۲۶:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۸
صد درصد انتقام ترامپ از شکست انتخابات است و می خواهد زمینه های یک برخورد نظامی با مراکز هسته ای را بوجود اورد که توجیه حمله داشته باشد
ناشناس۱۷۰۵۷۹۹۰۲:۳۷:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۸
ترامپ؟؟؟؟اگه کار اون نفله بود صدبار تاحالا مخ همه رو خورده بود چرا میخوای دشمنی اونا با مارو به ترامپ تقلیل بدی اتفاقا تمام شهدای هسته ای قبلی دوره اون اوبامای ....شهید شدن که معاون نکبتش الان اومده رو کار
عابد۱۷۰۵۸۷۴۰۶:۳۳:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۸
به نظر می زنند و در رسانه ها و افکار عمومی، اینگونه القا می‌کنند.... هدف ترامپ است و.... می زنند و می‌خواهند بدون کوچکترین هزینه در بروند... به همین سادگی....
ناشناس۱۷۰۵۹۱۷۰۷:۳۲:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۸
حملات موشکی ایران به عین الاسد اگر چه خیلی شدید نبود اما نشان داد که ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند.
ناشناس۱۷۰۵۹۴۶۰۷:۵۸:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۸
آخه آدم چی بگه! یعنی ما اینقدر تو انتخابات آمریکا تاثیرگذار هستیم که باعث شکست ترامپ شدیم!؟!؟ اونوقت ترامپ انتقام شکستش رو از ایران اون هم با ترور یه دانشمند بگیره! بابا یه کم فکر کنیم اتفاقی نمیفته!!
ناشناس۱۷۰۵۹۶۲۰۸:۰۷:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۸
برای من جای سوال داشت اینایی که میگفتن با ترامپ تا 2024 یهو کجا غیبشون زد! این نظر و مثبتهایی که بهش دادن نشون میده یواش یواش دارن از کنج عزلت میان بیرون!
ناشناس۱۷۰۶۰۳۸۰۹:۱۵:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۸
با بایدن تا ۲۰۲۴ خوبه ؟ سر و کلمون پیدا شد . راضی شدی ؟
ناشناس۱۷۰۶۱۷۱۱۰:۳۵:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
من چرا!؟ خدا ازتون راضی باشه! البته فکر کنم برای شما فرقی نداره, هرکی راه بده تا 2024 باهاش میری!!!!
یوسف۱۷۰۵۷۶۳۰۱:۳۴:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
دوره این غربزده ها کی تموم میشه؟
ناشناس۱۷۰۵۸۰۴۰۲:۴۵:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی کاسه عمر من و تو تموم شه قیمت مرغم به قیمت نهنگ رسونده باشن برجام65ام روهم امضا کرده باشن با تضمین امضای نبیره جان کری
ناشناس۱۷۰۵۸۹۸۰۷:۱۸:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
مرگ بر آمریکا
ناشناس۱۷۰۶۲۴۲۱۱:۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
اینایی که منفی میدن ، یعنی چی ؟؟؟؟
ناشناس۱۷۰۶۶۵۶۱۳:۳۹:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۸
مرگ بر جاسوس های داخلی چین و روسیه !
ناشناس۱۷۰۶۸۷۵۱۵:۱۳:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۸
جوابی ندارید پیله می کنید بر روسیه و چین
ناشناس۱۷۰۵۷۶۷۰۱:۳۹:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی چرا هنوز بیانیه نداده؟
گمنام۱۷۰۵۸۰۱۰۲:۴۱:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۸
چون ایشون بهره انتخاباتی نداره چون ایشون سلبریتی نیست چون ایشون تو خط مقاومته چون ایشون خیلی خیلی خیلی مظلومه چون ارزش دانشمندان از سلبریتیها کمتر است در این دوران والبته از همه مهم تر چون اینجا ایران است
ناشناس۱۷۰۵۸۰۳۰۲:۴۳:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۸
زیرا ایشون سرهنگ بود اوشون حقوقدان
ناشناس۱۷۰۵۸۳۱۰۴:۲۶:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
عادت داره صبح شنبه همه چی رو بفهمه.عصر هم دوباره حرف از مذاکره بزنه.
ناشناس۱۷۰۶۳۱۴۱۱:۳۷:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۸
صبح جمعه! چون این اتفاق ظهر جمعه بود باید تا صبح جمعه دگر صبر کنی!
ناشناس۱۷۰۵۸۹۹۰۷:۱۹:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۸
صبح جمعه هفته بعد
ناشناس۱۷۰۵۹۲۹۰۷:۴۵:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۸
داره فکر میکنه چی بگه که یهو به بایدن برنخوره!
ناشناس۱۷۰۵۹۳۸۰۷:۵۵:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۸
خبر نداره
ناشناس۱۷۰۶۰۰۹۰۸:۵۲:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
احتمالا"روحانی صبح جمعه آینده بیانیه خواهد داد !
ناشناس۱۷۰۶۱۷۵۱۰:۳۸:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۸
احتمالا تلفنی با مکرون درباره این موضوع رایزنی کنه!
ناشناس۱۷۰۶۱۹۰۱۰:۴۵:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۸
چون ادارات دولتی بخاطر کرونا یک هفته تعطیل هستن! انشاءا... هفته آینده که تشریف آمردن در اولین فرصت اقدام میکنن!
ناشناس۱۷۰۵۷۶۹۰۱:۴۱:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی انتقام به تاخیر میافتد دشمنان بی پرواتر و دشمن پرست‌های داخلی گستاخ‌تر شده و ساز مذاکره را کوک میکنند _____ انتقام از حقوق قطعی و عقلی و منطقی و مایه‌ی عبرت است وقتی از بدیهی‌ترین حقوق خود صرف نظر یا به تاخیر میاندازید تطهیر کنندگان و بزک کنندگان و تلطیف کنندگان شیطان جای خالی را پر میکنند و جولان میدهند
سید۱۷۰۵۷۷۸۰۲:۰۵:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۸
بی مبالاتی دستگاه های مسئول
علی۱۷۰۵۷۹۳۰۲:۳۱:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی ده دقیقه بعد از مردن شجریان پیام تسلیت داد مطمنا ارزش و تاثیر ایشون وعلم از شجریان و اواز کمتر است تعجب نکنید ما دردوران سلبریتیها نفس میکشیم الف عزیز سانسور نکن خواهش میکنم سانسور نکن
ناشناس۱۷۰۶۱۷۲۱۰:۳۵:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۸
چون این دو فرد متفاوت هستند و خروجی ریاست جمهوری باید استراتژیک و با سیاست باشد نه احساسی متوجه میشی؟
ناشناس۱۷۰۶۴۱۲۱۲:۱۴:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۸
روحانی اگر سیاست بلد بود و سیاست خارجی درستی اتخاذ می کرد حالا دولتش به بن بست نخورده بود.
ناشناس۱۷۰۶۵۴۵۱۳:۰۰:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
عجب همه سیاستمداران این گونه هستند؟!!!
احساسی۱۷۰۶۶۸۱۱۳:۵۰:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۸
بابا استراتژیک بابا بلد بابا اینکاره خدایا اقلا منو مرگ بده شجریان شد استراتژیک فخری زاده شد احساسی علوم اتمی شداحساسی دیمبیلی دیمبو شد استراتژیک همین دیگه همینجوری استراتژیک مدیریت کرده که مملکت شده این دغدغه ما شده مرغ و نهاده های دامی تو چجوری روت شده این حرفو بزنی الف شرف داشته باش پخش کن
کاوه۱۷۰۵۸۳۲۰۴:۳۷:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
ترور بهر صورتی محکوم است .
ناشناس۱۷۰۵۸۴۰۰۴:۵۳:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی جلوی کفتار عقب بنشینی و سیستم امنیتی ترسو باشه، انتظار بیشتر از اینها رو باید داشت.
ناشناس۱۷۰۵۸۵۰۰۵:۳۲:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۸
مسیر حرکت . زمان حرکت. نوع خودرو اینها را کی میتواند از پیش به تروریستها داده باشد. این مثل ترور شهید سلیمانی کاملأ و دقیق از پیش طراحی شده بوده. تروریستها از تمام جزعیات لحضه ای با خبر بودنند. آنها خودرو بمب گذاری شده در مسیر قرار داده بودنند؟ یعنی ثانیه حرکت و مسیر حرکت را در مقیاس متر میدانستند. چرا خودرو ایشان از نوع ضد گلوله و ضد بمب نبوده چرا تعداد محافظان انقدر کم بوده. معمولأ باید چند خودرو نامحسوس محافظت میکردنند.
ناشناس۱۷۰۵۸۶۷۰۶:۱۹:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۸
مرگ بر اسرائیل
ناشناس۱۷۰۵۸۶۹۰۶:۲۴:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۸
اقامت موقت و یا دائمی خیل عظیمی از مسئولان و یا اعضای خانواده آنها در آمریکا ، کانادا و اروپا می تواند خواسته و یا ناخواسته اسباب نشت اطلاعات حساس باشد .
علی۱۷۰۵۸۹۶۰۷:۱۴:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
وقتی اطلاعات کشور دنبال فعالان محیط زیست و مردم عادی برای پرونده سازی هستند نتیجه این است که تروریستها آزاد تو مملکت می چرخند.
ناشناس۱۷۰۶۱۰۱۰۹:۵۹:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
اینقدر پرت هستی که آنها در قالب بخش دیگر علیه کشور بودن و جاسوسی می کردن افکارت دست خودت باشد و نه افراد و رسانه های مورد دار
ناشناس۱۷۰۶۶۹۲۱۳:۵۲:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۸
جغرافیای شوتی دستکاری شد بابا نتیجه کار همونا رو داری میبینی افلاطون
ناشناس۱۷۰۵۹۰۱۰۷:۱۹:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۸
# انتقام _ سخت
ناشناس۱۷۰۵۹۰۳۰۷:۲۰:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۸
منتظر انتقام سخت و تمام کننده و پشیمان کننده باشند
ناشناس۱۷۰۵۹۰۵۰۷:۲۵:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۸
چشم در برابر چشم
ناشناس۱۷۰۵۹۰۶۰۷:۲۷:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۸
ایشون از سرمایه ها و ذخیره های اصلی نظام بودند .
ناشناس۱۷۰۵۹۰۷۰۷:۲۸:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
چرا ما در انتقام گرفتن دچار تعلل شده ایم ؟
ناشناس۱۷۰۵۹۰۹۰۷:۲۹:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
همین امروز بازرسان آژانس رو پرت کنید بیرون از کشور
ناشناس۱۷۰۶۰۹۹۰۹:۵۸:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۸
هوا سرده بیرون گناه دارن
ناشناس۱۷۰۵۹۱۱۰۷:۳۰:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۸
رژیم صهیون باید انتقام سختی پس بده فان حزب الله هم الغالبون
ایران۱۷۰۵۹۱۳۰۷:۳۰:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۸
باز دم از مذاکره بزنید آقایان خوش خیال مشت را با مشت باید پاسخ داد
ناشناس۱۷۰۶۰۷۳۰۹:۴۶:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۸
ضعف اطلاعاتی و امنیتی چه ربطی به مذاکره داره . البته این ترور برای جلوگیری از مذاکره است
ناشناس۱۷۰۶۱۳۴۱۰:۱۵:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
خیلی پررو هستید صنعت کشور را نابود می کنید و اطلاعات را هم در قالب آن می دهید بعد مدعی هم هستید
ناشناس۱۷۰۶۱۵۴۱۰:۲۵:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
ترورهای اخیر نشان داد که مذاکره باعث گستاخ تر شدن دشمنان می شود.
ناشناس۱۷۰۶۱۷۷۱۰:۳۹:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۸
اصلا دقیقا به قصد ازبین بردن دیپلماسی و مذاکره انجام شده اینجام اولین چیزی که گفتن این بود دیگه حرف از مذاکره نزنین ها!!! مشخصه خیلی ها از مذاکره ضربه می خورند
ناشناس۱۷۰۶۴۵۵۱۲:۲۸:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
نتانیاهو بعد از برجام گفت خیال ما تا 25 سال از بابت ایران راحت شد و رهبر معظم انقلاب هم در پاسخ فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و از این سخن نتانیاهو اینطور استنباط می شود که مذاکره و برجام به نفع اسرائیل است.
ناشناس۱۷۰۶۴۷۱۱۲:۳۴:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۸
چقدر تو باهوشی رفتید زمینه مذاکرات را در 20 سال پیش ایجاد کردین که حالا باید میوه آن را بخورید وگرنه اگر دنبال نمی کردین و این جاسوسان را راه نمی دادین اوضاع فرق داشت
ناشناس۱۷۰۵۹۱۶۰۷:۳۲:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۸
نتیجه دوستی و نزدیکی کشورهای حوزه خلیج فارس با اسرائیل و نزدیک شدن این رژیم به مرزهای جغرافیایی ایران
ناشناس۱۷۰۵۹۲۳۰۷:۳۶:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
امارات و عربستان شریک جرم اصلی اسرائیل در این ترور ناجوانمردانه هستند
ناشناس۱۷۰۵۹۲۷۰۷:۳۸:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۸
این کمالوندی رو عوض کنید . همیشه از خبرهای حوزه کاری اش عقبه !
ناشناس۱۷۰۵۹۴۲۰۷:۵۸:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۸
یک فکری برای ضعف مفزط اطلاعاتی بکنید. این همه ضعف و استیصال عجیبه!
ناشناس۱۷۰۵۹۴۴۰۷:۵۸:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۸
پس ماشین دانشمندان هسته ای ضد گلوله نیست!
ناشناس۱۷۰۵۹۵۱۰۸:۰۰:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۸
ساعت صفر انتقام نباید به تاخیر بیفتد
ناشناس۱۷۰۶۴۸۲۱۲:۳۸:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
این دفه هم قرار هواپیمای مسافری بزنید ؟ برنامه انتقام سخت ؟
ناشناس۱۷۰۶۶۷۴۱۳:۴۵:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۸
ساکت مزدور
ناشناس۱۷۰۵۹۵۳۰۸:۰۰:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۸
نزنیم ، میزنن
ناشناس۱۷۰۶۳۳۶۱۱:۴۶:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۸
البته کشور های باثبات که بیرون رینگ بزن بزن ایستاده اند بهترین پیشرفت ها را سهم مردمشان کرده اند. بهتر است بدانید کشور های اسکاندیناوی در پیاده سازی احکام اجتماعی قرآن موفق تر از کلیه کشور های مسلمان بوده اند!
ناشناس۱۷۰۵۹۵۶۰۸:۰۲:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۸
اگر سری قبل ، یه انتقام درست و حسابی و به درد بخور گرفته بودیم الان این اتفاق نمی افتاد
ناشناس۱۷۰۵۹۶۰۰۸:۰۵:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۸
ما کماکان منتظر انتقام میمانیم !
ناشناس۱۷۰۵۹۶۱۰۸:۰۶:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۸
ما نباید به اجازه بدیم گزینه " بزن در رو " به حقیقت بپیوندد .
صمصام۱۷۰۵۹۷۴۰۸:۲۲:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۸
لطفا برای انتقام دیگر پایگاه خالی از نفرات را نزنید ! فقط نفر را برنید یکی از این دونفر : 1. بنیامین نتانیاهو 2. دونالد ترامپ یکی از این دو نفر را بزنید
ناشناس۱۷۰۵۹۸۳۰۸:۲۷:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۸
انتقام سخت نباید به سردرد دشمن ختم شود
ناشناس۱۷۰۵۹۸۷۰۸:۳۳:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۸
بر همه کس واضح و مبرهن است که این ترور کار اسرائیل است . اسرائیل به جبهه مقاومت در سوریه نیز خسارت زده و در حال اقدام است . انتقام ما فقط باید از اسرائیل باشد
ناشناس۱۷۰۵۹۸۹۰۸:۳۵:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۸
کمالوندی هم مثل روحانی خیلی دیر از خبرها ، با خبر میشه
ناشناس۱۷۰۶۰۲۱۰۹:۰۴:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
از بس تو فکر حقوق و مزایا هستن
ناشناس۱۷۰۶۰۲۶۰۹:۰۶:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۸
سخنگوی بیخبر
ناشناس۱۷۰۵۹۹۰۰۸:۳۵:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۸
مرگ بر آمریکا
ناشناس۱۷۰۵۹۹۴۰۸:۳۸:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۸
انتقام ما باید خیلی فوری و در زمان حضور ترامپ در کاخ سفید باشد .
ناشناس۱۷۰۵۹۹۹۰۸:۴۱:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۸
اعراب ، اسرائیل رو اوردن توی حیاط خلوت ما و سبب ناامنی برای ما شدند و ما نیز فقط نظاره گریم
کیهان۱۷۰۶۰۰۳۰۸:۴۶:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۸
آرامشان نگذارید که آرامتان نمیگذارند
ناشناس۱۷۰۶۱۴۴۱۰:۲۰:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۸
آرامش در برابر آرامش
ناشناس۱۷۰۶۰۱۳۰۸:۵۸:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۸
این ترور چند نکته را نمایان کرد و باید درس گرفت: اول اینکه در حفاظت بعد از ترورهای قبلی باز هم گویا ساده انگاری و غیرحرفه ای عمل کردن وجود داشته دوم اینکه این اتفاقات نشون میده که ضعفها و حتی نفوذی های بزرگی در سازمانهای اطلاعاتی داریم سوم اینکه از نظر سخت ابزاری هم کم کاری شده.اگر خودروی ضدگلوله بود شاید تروریستها موفق نمی شدند
ناشناس۱۷۰۶۰۴۲۰۹:۱۷:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۸
ظاهرا دوران بزن در روعی است
ناشناس۱۷۰۶۱۱۰۱۰:۰۳:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۸
یه دونه زدن باید ۱۰ تا بخورن
ناشناس۱۷۰۶۰۵۹۰۹:۳۱:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۸
تحلیل من اینه که چون اسرائیل فهمیده ترامپ رفتنیه ، میخواهد تو این دو ماه باقی مانده حداکثر ضربه خودش را بزنه. حکومت باید انرژی و توانش را برای مبارزه و جلوگیری از خرابکاریهای اسراییل بگذارد
ناشناس۱۷۰۶۰۷۴۰۹:۴۶:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
من نمیدونم چرا همیشه به دولت حمله می کنید ؟ این همه نهاد امنیتی و اطلاعاتی چکار میکردن ؟ مگه نیسان پر از مواد منفجره سوزن بود که به راحتی توی جاده کشور چرخیده؟ چرا تیم حفاظت نداشته؟
ناشناس۱۷۰۶۱۰۳۱۰:۰۰:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۸
چشم در مقابل چشم و دست در مقابل دست لعنت بر ترسو‌هایی که از ترس اجازه ی انتقام گرفتن نمی دهند
ناشناس۱۷۰۶۱۵۵۱۰:۲۵:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۸
این وسط چرا کسی نپرسید چطور تروریستها به اطلاعات دقیق مربوط به زمان و مسیر حرکت ایشان دست یافتند چون کاملا مشخصه ترور با برنامه ریزی دقیق قبلی و با اطلاع کامل از مسر حرکت انجام شده و نه یک ترور کور و اتفاقی واگر نه از کجا می دانستند در کدام نقطه کمین کنند و ماشین منفجر کنند و ان جاسوس رده بالا که این اطلاعات را لو داده چه کسی بوده و با توجه به این اتفاق معلوم نیست اطلاعات چند نفر و نقطه حساس دیگر لو رفته
علی۱۷۰۶۱۵۷۱۰:۲۸:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۸
سلام وزارت اطلاعات باید همه صاحبان املاک رو ملزم کنه به افراد مشکوک و مجرد اجاره ندهند و در صورت اجاره باید اطلاعات افراد رو به وزارت بدهند.
ناشناس۱۷۰۶۲۵۳۱۱:۱۳:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۸
والاه ما مجردیم ولی تروریست نیستیم و تازه شدیدا هم محکوم میکنیم . توره حضرت عباس با این نظرات غیر کارشناسی تون ، ۲۵ متر سوئیت رو سر زمستون از ما نگیرید که بیرون از سوئیت و زیر بارون و برف خیس میشیم و کرونا میگیریم
ناشناس۱۷۰۶۳۶۶۱۱:۵۹:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۸
مجرد بره کارتن خوابی؟ آی کیو
ناشناس۱۷۰۶۲۵۲۱۱:۱۳:۴۴ ۱۳۹۹/۹/۸
متاسفانه قابلیت های نظامی و اطلاعاتی ما در سطح پایین تری از شعارها و وعده های ماست
شهروند۱۷۰۶۳۱۶۱۱:۳۹:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۸
من نمی دونم این موشکها و...که در تلویزیون به ما نشان می دهند بابت چیست؟ چرا علیه اسرائیل استفاده نمی کنن؟ واقعا که....
ناشناس۱۷۰۶۶۵۵۱۳:۳۹:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۸
شهروند گرامی امثال شما از مرگ بر اسرائیل هم میترسن اونوقت موشک!؟!؟
ناشناس۱۷۰۶۳۶۳۱۱:۵۹:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۸
هو المنتقم-
ناشناس۱۷۰۶۴۷۷۱۲:۳۶:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۸
دستگاه اطلاعاتی باید به شدت مورد بررسی قرار بگیرند نفوذ اصلی در این دستگاه صورت گرفته یعنی امنیت کشک
ناشناس۱۷۰۶۵۳۶۱۲:۵۵:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۸
دانشمند یا سپاهی؟!
ناشناس۱۷۰۶۶۵۹۱۳:۴۱:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۸
دانشمند سپاهی! یا سپاهی دانشمند! فرقی نداره هرکدوم خوشت اومد!
وحیدی۱۷۰۶۵۹۲۱۳:۱۴:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۸
ما چندین بار اعلام کردیم اگر یکی بزنند ده تا میخورند .در حد شعار باقیماند. اسراییل جنایتکار بصورت مستمر در سوریه و دانشمندان هسته ای در داخل را میزند اما دریغ از انتقام. اسراییل به راحتی هر کاری بخواهد در داخل انجام میدهد اما ما؟ چون انها میبینند ما فقط شعار میدهیم نمیتوانیم مقابل به مثل کنیم جری تر شده.اقایان تصمیم گیر اگر توان مقابله ندارید مسولیت خود را به افراد دلسوز و شجاع بدهید. شما مسول حفاظت از مردم هستید.
صبور۱۷۰۶۶۰۷۱۳:۲۰:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۸
ما در زمینه پیام دادن همیشه اماده ایم اما در انتقام و تبدیل شعار به عمل کند و ضعیف هستیم بیایم واقعیت را بپذیریم.
ناشناس۱۷۰۶۶۶۷۱۳:۴۳:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۸
اسراییل باکو واردوغان وسعودی به عامل فتنه وترور در کشور تبدیل شده اند وما کماکان بدنبال دشمنان خودساخته نظیر امریکا میگردیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  23. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

  24. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  25. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

آخرین عناوین