معرفی پلتفرم پزشکی دکتر معروف

گزارش بازرگانی،   3990904097

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که به سلامت بدن و زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهید، احتمالا تا به حال تجربه ی این موضوع را داشته اید که در اینترنت به دنبال پزشکی جهت حل مشکل خود باشید.

سایت ها و بانک های اطلاعاتی بسیار زیادی برای معرفی پزشکان، ارائه ی شماره تماس ها و آدرس آن ها وجود دارد که شما می توانید از آن ها به آسانی هر چه تمام تر اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

حال باید بدانیم آیا فقط ارائه ی اطلاعات می تواند نیاز کاربران را فراهم کند یا خیر! قطعا پاسخ این سوال منفی است؛ زیرا کاربرانی که وارد یک سایت می شوند، تمایل دارند علاوه بر اطلاعاتی که به دست می آورند، تجربه ی خوبی را پس از ترک آن سایت کسب کرده باشند.

در واقع منظور از تجربه ی خوب، همان ظاهر زیبا و کاربرپسند است که نظر هر کسی را به خود جلب می کند. همه ی ما می دانیم حداقل در ایران، کم تر سایتی وجود دارد که هم اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قرار دهد و هم ظاهر و رابط کاربری جذابی نیز داشته باشد.

امروز می خواهیم یکی از کامل ترین و جذاب ترین پلتفرم های پزشکی را برای شما بررسی کنیم که از اواسط تابستان فعالیت خود را شروع کرده است و توانسته نظر بسیاری از کاربران علاقه مند به حوزه ی پزشکی را به خود جلب کند.

این پلتفرم که دکتر معروف نام دارد، خدمات بسیار متنوعی را هم برای کاربران، هم برای پزشکان و هم برای فروشندگان محصولات بهداشتی و آرایشی در نظر گرفته است.

امکانات دکتر معروف برای پزشکان

شاید بتوان گفت هدف اصلی مجموعه ی دکتر معروف، ایجاد قابلیتی بوده است که پزشکان و مراکز درمانی از آن طریق بتوانند خود را به مردم سراسر کشور معرفی کنند، اما در این بین امکانات دیگری نیز برای پزشکان و مراکز درمانی در نظر گرفته شده است که کار آن ها را بسیار آسان تر از قبل می کند. همین قابلیت ها باعث شده است که سایت دکتر معروف، ویژگی های منحصر به فرد بیشتری نسبت به سایر سایت ها داشته باشد.

استخدام منشی، دستیار پزشک و سایر موارد

یکی از ویژگی هایی که در سایت های پزشکی دیگر، آن را مشاهده نمی کنید، استخدام منشی، دستیار پزشک و سایر عناوین شغلی است که در دکتر معروف وجود دارد. پزشکان از این طریق می توانند منشی، دستیار، نظافتچی یا هر عنوان شغلی دیگری را برای خود استخدام کنند. مراکز درمانی نیز می توانند برای استخدام متخصص مورد نظر خود، اقدام به درج آگهی استخدام کنند و از سایت دکتر معروف کمک گیرند.

معرفی رویداد های پزشکی و سلامت

یکی دیگر از خدماتی که هم برای پزشکان و هم برای افراد دیگر در نظر گرفته شده است، معرفی رویداد های پزشکی و سلامت در دکتر معروف است. شما می توانید رویداد خود را از هر نوعی(کنفرانس، وبینار و ...) که باشد به مردم و سایر همکاران خود معرفی کنید.

آیا می توانم بلیط رویداد خود را نیز در دکتر معروف به فروش برسانم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، بله. دکتر معروف حتی به این موضوع نیز فکر کرده و پیش دستی کرده است. شما می توانید پس از ثبت رویداد خود، بلیط آن را نیز در این پلتفرم پزشکی به فروش برسانید.

معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی در دکتر معروف

پزشکانی که قصد فروش محصولات پزشکی و سلامت خود را در دکتر معروف دارند، می توانند از این قابلیت استفاده کنند. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هر محصولی در این وبسایت قدرتمند تایید نمی شود؛ زیرا هدف اصلی این مجموعه رضایت دو طرف، یعنی فروشنده و خریدار است. برای مثال، یک متخصص زیبایی ممکن است وارد کننده ایمپلنت های موجود در بازار نیز باشد؛ بنابراین او می تواند محصولات خود را در دکتر معروف به فروش برساند تا پزشکان دیگر از آن استفاده کنند.

امکنات دکتر معروف برای مردم

دکتر معروف فقط به جلب رضایت پزشکان بسنده نکرده است و خوشبختانه امکانات مناسبی را در اختیار کاربران عادی نیز قرار داده است. بر این اساس، می خواهیم برخی از امکانات این پلتفرم کامل برای کاربران عادی را با یکدیگر مرور کنیم.

صحبت با پزشک

شما می توانید با هر پزشکی که در نظر دارید، به گفت و گو بپردازید و از او مشاوره بگیرید. این قابلیت به صورت پیشفرض برای تمامی کاربران فعال است، اما پزشکان هیچ گونه وظیفه ای برای پاسخگویی به پیام ها ندارند؛ بنابراین نمی توانید انتظار داشته باشید که بلافاصله پاسخ مناسبی از پزشک دریافت کنید و حتی ممکن است پزشک مورد نظر شما، پاسخی به پیام شما ندهد.به عنوان مثل، شما می توانید قبل از انجام جراحی زیبایی باسن، با پزشکان متفاوتی در این سایت مشورت کنید و سپس اقدام به تصمیم گیری نمایید.

خرید و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در دکتر معروف

مانند قابلیتی که برای پزشکان نیز فعال است، شما می توانید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را در فروشگاه دکتر معروف به فروش برسانید، اما در صورتی که این محصولات دارای مجوز های لازم باشند و توسط تیم فروشگاه این پلتفرم تایید شوند. همچنین برای خرید محصولات نیز می توانید اقدام کنید و محصولات مورد نظر خود را بدون هیچ گونه محدودیتی خریداری کنید.

رزرو وقت برای پزشک

کاربران عادی می توانند نسبت به رزرو وقت برای پزشک خود از این سایت اقدام کنند، اما این قابلیت در صورتی فعال است که پزشک مورد نظر شما، درخواست فعال شدن این قابلیت را به تیم پشتیبانی این مجموعه ارسال کرده باشد؛ در غیر این صورت شما نمی توانید وقتی برای ملاقات با پزشک رزرو کنید و می بایست از طریق تلفن هایی که داخل سایت برای شما قرار داده شده است، با وی تماس گرفته و نسبت به رزرو وقت اقدام کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین