دانلود سریال قورباغه از ۲۴ آذر

گزارش بازرگانی،   3990904064

قورباغه ای که در حواشی شنا میکند
قورباغه از همان ابتدا که کلنگ ساختش خورده شد، علاوه بر تولید سریال، تولید اخبار میکرد. با وجود هومن سیدی به عنوان کارگردان و بازیگرانی چون نويد محمد زاده، صابر ابر ، سحر دولتشاهی و ... جز این توقعی نمیرود. 

حاشیه از اردیبهشت ۱۳۹۸ آغاز شد که خبر دستمزد میلیاردی نوید محمد زاده جنجال به پا کرد. گفته شد وی قرار داد بسته در مجموعهی دیگری حضور پیدا نکند. آخرین بحث خبر ساز نیز در 6 مهر ماه ۱۳۹۹ ریشه دارد. زمانی که روزنامهی «صبح‌نو» مقالهای دربارهی قورباغه منتشر کرد. 
به گزارش خبرنگار دلیل توزیع نشدن «قورباغه» دعوا و اختلاف میزان مالکیت آن است. ظاهراً طبق قرارداداولیه مالکیت و بستر پخش «قورباغه» سامانه نماوا بوده است. نماوا رقمی بین 15تا 18میلیارد تومان برای ساخت این سریال هزینه کرده است،  

در همان روز کانال ارتباطی تلگرام این سریال به نام frogseries اعلام کرد: «خبر منتشر شده در روزنامه صبح نو ، راجع به سریال قورباغه سراسر دروغ و کذب است و قطعا شکایت قضایی انجام خواهد گرفت. همکاران گرامی لطفا از انتشار خبر سراسر دروغ این رسانه خودداری نمایید. متاسفانه افرادی با هدف تخریب در آستانه پخش سریال شروع به دروغ پردازی نموده اند از جمله پلتفرم وی او دی بزرگی که سریال به ایشان فروخته نشده است منشا این شیطنت هاست .»


از ابتدا علی اسدزاده در این مجموعه به منظور نمایش خانگی سرمایه گذاری کرده. واضح است منظور از پلتفرم وی او دی بزرگی که سریال به ایشان فروخته نشده فیلیمو میباشد. اگر ماجرا به همین شکل ادامه پیدا کند قورباغه میتواند نقطهی جدایی نماوا و فیلیمو باشد. 
روز بعد از این اخبار یعنی 7 مهر صحبت از نبودن پروانهی نمایش شد. محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: «از سوی سازندگان قورباغه تقاضای بازبینی به ارشاد داده شده است و در همین راستا 6 قسمت اولیه سریال نیز ارائه شده است.»


با پخش تریلر دوم دانلود سریال قورباغه در 23 مهر به نظر میآید مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در یک بیانیه از کانال رسمی سریال قورباغه گفته شده: «با گذشت ۱۸ ماه از دریافت پروانه ساخت، ۱۱ ماه فیلمبرداری کامل و صدور پروانه نمايش سریال «قورباغه» به نويسندگى و كارگردانى هومن سيدى و تهيه كنندگى على اسدزاده؛ تاريخ دقيق انتشار اين سريال مشخص شد. سریال «قورباغه» از سوم آذر ماه در ١٦ قسمت به صورت هفتگى، هر دوشنبه منتشر می‌شود.»


در این اعلامیه فقط به پروانه ی ساخت اشاره شده پس همچنان پروانه ی نمایش در حال صدور است. ممکن است فیلم‌هایی با وجود داشتن پروانه ساخت موفق به دریافت پروانه نمایش نشوند. اما این نگرانی دربارهی این سریال کمتر وجود دارد. چرا که به گفته ی فرجی صدور پروانه در دستور کار شورا میباشد. علاوه بر آن صحبت از مذاکره با نتلفیکس و پخش از این پلتفرم جهانی هم به میان آمده است. اگر چنین قراردادی امضاء شود موفقیت بزرگی محسوب میشود.

پیش از این فیلمسازان ایرانی دیگری فیلم های خود را از جمله آنها که توقیف شده بودند به کمپانی نتفلیکس ارائه دادهاند. دانلود سریال آقازاده نتفلیکس تا پیش از سال 2016 به دلیل تحریم‌ها علیه ایران محتوای خود را برای ایرانیان مسدود کرده بود. سپس مدیران نتفلیکس که تا آن زمان با ۶۰ کشور جهان همکاری داشتند اعلام کردند ۱۳۰ کشور دیگر از جمله ایران نیز به فهرست خدمات‌گیرندگان این شبکه ی نمایش اضافه شده است. پس از آن‌که دسترسی برای ایران باز شد به دلیل نا مناسب بودن محتوای بعضی فیلمها، فیلتر شد و ‌اکنون با فیلترشکن قابل دسترسی است.

دلیل پخش نشدن سریال «قورباغه» هر چه که باشد برای دیده شدن آن مفید به نظر میآید. عدهای معتقدند قورباغه منتظر است آقازاده از دور خارج شود. در خبر اولیه پخش نیز قرار بود پس از پایان سریال همگناه قورباغه نمایش داده شود. سریال آقازاده که توانسته رکورد بزند میتواند یک رقیب در این عرصه محسوب شود. به هر حال تعلل و حواشی تماشاگران را تشنه دیدن قورباغه کرده است.

با توجه به تریلرهای پخش شده، سریال هومن سیدی هیجانی و جنایی است. کسانی که سریال دارک را (که اتفاقا از نتفلیکس پخش شد) دیده باشند متوجه شباهت موسیقی تریلر قورباغه با دارک میشوند. دانلود فیلم پس احتمال دارد فضای قورباغه نیز مثل آن پیچیده باشد. موضوع اصلی دارک سفر زمان بود ولی با توجه به دیالوگ ها احتمالاً قورباغه در مورد روابط مافیایی و مواد مخدر باشد.
به نظر میآید سریال قورباغه حتی پیش از اکران توانسته توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. از عوامل محبوب گرفته تا حواشی و لوکیشن خارج از ایران همگی خبر از یک سریال ماندگار و دیدنی میدهند. فراموش نکنید که بازیگران محبوب نامبرده مدتی غیبت داشته اند که خود این موضوع جذب مخاطب میکند. بی شک عده ی زیادی مشتاق تماشای قورباغه میباشند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین