دعوای مدیران استقلال و فولاد بالا گرفت

گروه ورزشی الف،   3990904063

جنجال بازی استقلال و فولاد تا بامداد سه شنبه ادامه پیدا کرد و مدیران دو باشگاه استقلال و فولاد تا توانستند به هم تاختند.

به گزارش خبرآنلاین، سعید آذری مدیرعامل فولاد و احمد مددی مدیرعامل استقلال، رودروی هم صف آرایی کردند که حاصل آن چیزی جز زبانه کشیدن آتش این اختلافات نبود. خلاصه‌ای از حرف‌های آنها را می خوانید؛

حمله مددی به سعید آذری

*چه کسی با نکونام درباره سرمربیگری استقلال صحبت کرده است؟ تا جایی که من به‌عنوان مسئول اجرایی باشگاه در جریان هستم، هیچ یک از اعضای هیئت مدیره با نکونام مذاکره نکردند و نظر آنها از ابتدا روی فکری بوده است.

*آذری توضیح بدهد چرا در کمیته اخلاق محروم شد؟

*بابت بداخلاقی و سناریوسازی باشگاه فولاد و ایجاد فضای رقت‌بار و ناامن در صحنه فوتبال کشور، از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

*اتفاقاتی که برابر فولاد افتاد، به مثابه کوه یخی بود که بسیاری از صحنه‌های زشت در آن دیده نشد و عدالت فوتبالی در آن نبود.

*چه اتفاقی افتاد که فکری به این شکل برآشفته شد؟ مگر فضای امن نیمکت استقلال برای استقلال نیست؟ آقای «میم الف» در آن فضا چه می‌کرد؟ او به نوعی استراق سمع می‌کرد و ما این را اتفاق بد فوتبالی می‌دانیم.

*این ماجرای پخش صدای مشکوک «اجی مجی لاترجی» را کجای دلم بگذارم؟ چرا هر هفته یک عضو کادر فنی فولاد اخراج می‌شود؟ این چه تاکتیکی است؟ آیا در گذشته هم این‌چنین بوده است؟

*دوستان فولاد بودند که اجازه نمی‌دادند صدای حقانیت باشگاه استقلال به گوش مردم ایران برسد!

*من فرهنگی هستم و نمی‌توانم به سادگی از ظلمی که در بازی با فولاد در اهواز به ما شد، بگذرم. آقای آذری!

*آقای آذری آیا این فوتبال پاک شماست؟ شما که مدعی‌العموم استقلال، پرسپولیس، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هستید و درباره زمین و زمان مصاحبه می‌کنید، می‌خواهید برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم ثبت‌نام کنید. پاسخ بدهید موضوع استخدام آقای کارت به کارت و جادوگری چیست؟

*شما درباره اخلاق پُست می‌گذارید و نامزد ریاست فدراسیون فوتبال می‌شوید. خدا به داد فوتبالی برسد که شما رئیس آن شوید!

*به سرمربی ما انواع توهین‌ها شد. آیا باید سر سرمربی ما بریده شود یا کسانی که به این حواشی دامن زدند؟

*آذری در امور مدیریتی باشگاه استقلال و نحوه عملکرد ما دخالت کرد که برای او متأسفم. او کارش را یاد گرفته و به طرف مقابل حمله می‌کند، اما دفاعی ندارد و من پاسخ‌هایم را دریافت نکردم.

*از همه هواداران و مردم عزیز ایران بابت همه اتفاقاتی که در دیدار با فولاد افتاد، معذرت‌خواهی می‌کنم، اما این تمام ماجرا نبود و همه اینها یک کوه یخ بود.

سعید آذری و ماجرای کوه یخ

*حکم محرومیت من با «من بمیرم و تو بمیری» لغو نشده است.

*حساسیت‌های این مسابقه به رقابت زیرجلدی مربیانی که در استقلال بودند با نکونام برمی‌گردد. سال گذشته این رقابت در مجیدی بود و امسال در فکری.

*تا آخرین لحظه انتخاب سرمربی محترم تیم استقلال، نکونام جزو گزینه‌های این باشگاه بود و با وجود اینکه او با فولاد قرارداد داشت، بارها با نکونام تماس گرفتند.

*بعد از بازی که بسیاری از عزیزان فیلم آقای فکری را دیدند، موجی از اعتراضات در خوزستان و میان هواداران فولاد ایجاد شد که ما را بر آن داشت تا محترمانه از حقوق قانونی خود استفاده کنیم.

*مطمئنم فکری هم از این اتفاق متأسف بود.

*مطمئنم بسیاری از هواداران استقلال هم از این فیلم متأسف شدند.

*در دیدار فصل گذشته با نساجی با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردیم، اما با فکری دست دادم و به او تبریک گفتم. *این موضوع (فحاشی) برای من خوشایند نبود و خیلی ساده بود مدیران استقلال به جای نوشتن بیانیه علیه من، قضیه را با یک عذرخواهی کوچک جمع می‌کردند.

*رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در پارلمان این کشور، صحبت‌هایی درباره فوتبال بانوان و مردم رنگین‌پوست مطرح کرد که با وجود توهین‌آمیز نبودن این کلام، استعفا داد. ما اینجا توهین شنیدیم، بعد اعلام کردیم کاش فکری کمی تفکر می‌کرد. پس از آن هم بدهکار شدیم و رفتار خوبی صورت نگرفت.

*آقای مددی! اینقدر استرس داشتید که فقط با دستمال کاغذی عرق خود را پاک می‌کردید! شما در جایگاهی نیستید که بگویید کمیته اخلاق چرا مرا محروم کرده است.

*این مسئله با یک عذرخواهی خیلی کوچک حل می‌شد و از شما به‌عنوان یک فرد فرهیخته و فرهنگی انتظار داشتم همان شب به جای نوشتن بیانیه عریض و طویل، یک خط از افرادی که مورد توهین قرار گرفتند، عذرخواهی می‌کردید تا اینقدر مضطرب نشوید.

*تازه متوجه شدم فکری چرا چنین توهین‌هایی کرده است. باشگاهی که چنین مدیری دارد و او به راحتی به عکاس ما می‌گوید آقای کارت به کارت، باید هم چنین اتفاقاتی در آن رقم بخورد.

*من اگر صحبتی درباره وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، استقلال و پرسپولیس کردم، در واکنش نسبت به شخصیت حقیقی من بوده است.

*یک موبایل در دست شماست و به دنبال صدا ضبط کردن هستید. شما از دوشنبه هفته گذشته و با دعواهای مدیریتی خود باعث شکست استقلال شدید.

*از جانب شما، از خانواده بچه‌هایی که به آنها توهین شده است، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم سه چهار پیچ گنده از این کوه یخ نصیب‌تان شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین