ترامپ: نتایج برآمده از آرای تقلبی را تایید نمی‌کنم

گروه جهان الف،   3990904030

رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی بعد از اعلام موافقت خود با آغاز روند انتقال قدرت به «جو بایدن»، در پیامی توییتری انتخابات اخیر ریاست جمهوری را فاسدترین انتخابات تاریخ این کشور خواند و شکست در آن را نپذیرفت.

ترامپ: نتایج برآمده از آرای تقلبی را تایید نمی‌کنم

به گزارش فارس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور را فاسد خواند و اعلام کرد، هرگز نتایج برآمده از «آرای تقلبی و نرم افزار دومینیون» را تایید نخواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که طی روزهای گذشته حتی از سوی قانونگذاران هم حزبی جمهوری خواه خود برای آغاز روند انتقال قدرت بعد از انتخابات ریاست جمهوری اخیر تحت فشار قرار داشت، بامداد امروز سه شنبه از موافقت خود با شروع این روند خبر داد.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی«سازمان خدمات عمومی آمریکا» به «جو بایدن» اطلاع داده که آماده پیشبرد روند انتقال قدرت است. این سازمان در نامه به تیم بایدن گفت، به نظر می‌رسد که او در انتخابات برنده شده است و می‌تواند روند انتقال قدرت را آغاز کند.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که تا کنون از اذعان به شکست در انتخابات خودداری کرده، هم در در دو پیام توییتری ابتدا، آغاز روند انتقال قدرت را تأیید کرد و سپس انتخابات اخیر ریاست جمهوری را «فاسد ترین انتخابات تاریخ سیاسی آمریکا» خواند.

او در توییت اول نوشت: «می‌خواهم از امیلی مورفی، رئیس سازمان خدمات عمومی به خاطر فداکاری سرسختانه و وفاداری‌اش به کشورمان تشکر کنم. او مورد آزار، تهدید و سوءاستفاده قرار گرفته است و من نمی‌خواهم شاهد وقوع این اتفاقات برای او، خانواده‌اش و کارکنان سازمان خدمات عمومی باشم. پرونده ما با قدرت ادامه دارد و ما این مبارزه خوب را ادامه می‌دهیم و معتقدم که پیروز می‌شویم. با وجود این، من در راستای منافع کشورم، توصیه کرده‌ام که امیلی و تیم او کارهای لازم در خصوص پروتکل‌های اولیه را انجام دهند و به تیم خودم هم گفته‌ام همین کار را انجام دهند».

رئیس‌جمهور آمریکا در توییت دومش نوشت: «آنچه که به سازمان خدمات عمومی اجازه داده شده انجام دهد، کار مقدماتی با دموکرات‌هاست و این موضوع باید با ادامه پیگیری موارد مختلف ما (شکایتهای حقوقی ما از تقلب و تخلف در انتخابات) انجام می شود، انتخاباتی که به عنوان فاسدترین انتخابات در تاریخ سیاسی آمریکا ثبت خواهد شد؟ ما داریم با بیشترین سرعت پیش می رویم. هرگز (نتایج برآمده از) آرای  تقلبی و "دومینیون" را تایید نخواهیم کرد».

حمله لفظی دوباره ترامپ به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا و اشاره او به نرم افزار دومینیون در حالی صورت گرفت که پیش از این سیدنی پاول یکی از اعضای تیم وکلای رئیس جمهور آمریکا گفته بود، «افشاگرهایی» وجود دارند که می‌گویند نرم‌افزار رأی‌گیری شرکت دومینیون، «میلیون‌ها» رأی ترامپ را حذف کرده است.

این ادعا در حالی مطرح شد که سازمان امنیت زیرساخت و فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا ادعاها علیه این نرم‌افزار را رد و نقایصی که در آن رخ داده را ناشی از خطای انسانی توصیف کرد.

این سازمان همچنین اعلام کرد، هیچ شواهدی از حذف یا گم‌شدن یا تغییر آرای انتخاباتی توسط این نرم‌افزار وجود ندارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین