طراحی سایت

گزارش بازرگانی،   3990903048

طراحی سایت مناسب هر کسب و کار، یکی از مهم‌­ترین قدم­‌هایی است که برای موفقیت در یک شغل برداشته می‌­شود. امروزه کمتر حرفه و شغلی است که با کامپیوتر سر و کار نداشته باشد. فرقی نمی­‌کند این کسب و کار اداری باشد یا فنی. هنری باشد یا یدی؛ کارفرما برای ثبت موجودی انبار، حساب‌­ها، اعلام وصول‌­ها، بایگانی، گزارش کار و... قطعا به یک سیستم کامپیوتری نیاز دارد. استفاده از اینترنت نیز در دنیای امروز مثل آب و برق و گاز، حیاتی است! بنابراین نمی­‌توان صاحب کسب و کاری بود و انتظار داشت بدون طراحی سایت مناسب، از دیگر رقبا پیشی گرفت و به توسعه و موفقیت رسید.

چرا باید برای کسب و کارمان وبسایت داشته باشیم؟

طراحی سایت ارزان امروزه برای صاحبان هر کسب و کاری دغدغه­‌ای جدی به نظر می‌­رسد. حتی اگر کشاورز هم باشید و بیشتر طول روز را در مزرعه و باغ مشغول کار باشید، برای معرفی محصولات‌تان، یافتن بازارهای پر سودتر، یافتن مشتریان دائمی و نیز توسعه کسب و کارتان نیاز دارید  تحت آموزش طراحی سایت قرار بگیرید و یا طراحی سایت ارزان مناسب شغلتان را به یک متخصص بسپارید. با شرایط کنونی جهان که کرونا بسیاری از کسب و کارها را با رکود و تعطیلی مواجه کرده است، بسیاری از مردم به خرید اینترنتی روی آورده­‌اند. همین مساله اهمیت طراحی سایت را در راستای افزایش سود و بهره­‌وری، چند برابر می­‌کند. شما اگر خودتان آموزش طراحی سایت دیده باشید، می­‌توانید به راحتی وبسایت مربوط به شغل‌تان را راه­‌اندازی کنید و به شرح عملکرد، محصولات و تبلیغات بپردازید. اگر هم فرصت و علم طراحی سایت را ندارید، به راحتی می‌­توانید با مراجعه به یکی از مراکز طراحی سایت ارزان، وبسایت مربوط به فروشگاه، مغازه یا حرفه خود را راه­‌اندازی کنید و در گستره­‌ای جهانی محصولات خود را عرضه کنید. داشتن یک وبسایت برای هر کسب و کاری، دنیایی بزرگ از مشتری‌­های بالقوه را دربرابر آنان باز می‌­کند. شما برای تبلیغات محیطی و یا سفارش آگهی بازرگانی در تلویزیون باید میلیون‌­ها تومان هزینه بپردازید! اما در فضای وبسایت با بهینه سازی سایت و رعایت یکسری قوانین، با کمترین هزینه می‌­توانید بیشترین سودآوری را رقم بزنید.

با طراحی سایت مربوط به کسب و کارتان در بازار بین­المللی حضور داشته باشید!

فرض کنید شما یک کارگاه کوچک تولید صنایع دستی دارید. اگر کارگاه شما از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مکان خوبی واقع شده باشد، اگر ویترین خوبی داشته باشید، اگر محصولات‌تان کیفیت خوبی داشته باشد، ممکن است در روز بین 7 تا 10 مشتری داشته باشید. برای تک تک این مشتریان باید متریال استفاده شده در محصولات را توضیح دهید، قیمت را اعلام کنید، سر تخفیف درخواستی چانه بزنید و یک نفر را در کارگاه استخدام کنید که در نبود شما به مشتریان پاسخ دهد. با طراحی سایت ارزان مربوط به فروشگاه‌تان نه تنها نیازی به صرف این همه وقت و هزینه نیست، بلکه با انجام اقدامات بهینه سازی و تبلیغات ارزان محصولات‌تان به راحتی در بازار بین­‌المللی عرضه خواهد شد و کاربران تمام دنیا می‌­توانند مشتریان شما باشند! در واقع طراحی سایت به شما این امکان را می­‌دهد که از سطح یک مغازه دار یا یک کارفرمای کوچک به یک عرضه کننده یا تولیدکننده بزرگ بین المللی تبدیل شوید. بنابراین سپردن طراحی سایت به گروهی حرف‌ه­ای و متخصص که از مرحله ایده تا اجرا در کنار شما باشند، مشاوره‌­های لازم را بدهند، عکاسی صنعتی از محصولات را بر عهده بگیرند و برای ارتقای محتوای تولید شده در وبسایت شما تلاش کنند، بسیار حائز اهمیت است.

برای کسب و کارتان یک دفتر مجازی تاسیس کنید!

با طراحی سایت مخصوص شغل و یا حرفه خود به راحتی و با کمترین هزینه صاحب یک دفتر کار مجازی خواهید شد، اما فراموش نکنید که شما صرفا با راه اندازی یک دفتر مجازی به موفقیت نخواهید رسید. تصور کنید صاحب یک شرکت فنی مهندسی هستید و یک دفتر لوکس در بهترین نقطه شهر تاسیس کرده‌­اید. اگر مدیر داخلی قدرتمندی نداشته باشید، از داشتن اتاق فکر قوی بی‌­بهره باشید، مدیریت توانمندی در اختیار نداشته باشید، روابط عمومی شما نتواند ارتباطات برون سازمانی مناسب و تبلیغات جذابی ارائه دهد محکوم به شکست خواهید بود! بنابراین مرحله بعد از طراحی سایت مخصوص کسب و کار شما، بهینه سازی وبسایت است. اگر خودتان آموزش طراحی سایت دیده باشید، با قوانین سئو، تبلیغ در گوگل، رپورتاژ آگهی و.. نیز آشنا باشید، می­توانید دفتر مجازی­تان را به سرعت ارتقا دهید. در غیر این صورت باید طراحی سایت و خدمات تبلیغی و بهینه سازی را به گروهی متبحر و متخصص بسپارید تا در بازار داغ اینترنتی، از رقبا جا نمانید. با همه این­‌ها باید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و دستپاچه و با عجله اقدام نکنید؛ چرا که برخی از آنان که مدعی طراحی سایت ارزان، آموزش طراحی سایت در 10 جلسه و تبدیل کردن سایت ها به رتبه اول گوگل هستند، کلاه‌بردارند!!

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

در هنگام انتخاب مجموعه‌ای برای طراحی سایت ارزان به اعتبار و قدمت آن مجموعه دقت کنید، مشتریانی که پروژه­‌های خود را به آنان سپرده­‌اند را بررسی کنید، آدرس دفتر، شماره­های تماس و پشتیبانی مجموعه را رصد کنید و در نهایت مجموعه­ای را انتخاب کنید که در کوتاه­‌ترین زمان ممکن، تخصصی­‌ترین خدمات را به شما ارائه دهند. به طور کلی باید گفت مجموع‌ه­ای که طراحی سایت در کرج، تهران و سایر نقاط ایران را برعهده می‌­گیرد و خدمات آموزش طراحی سایت، راه اندازی و بهینه سازی وبسایت انجام می­‌دهد، باید دارای این ویژگی­‌ها باشد:

  • سابقه طولانی
  • دارای مجوزهای رسمی
  • معتبر و قابل اطمینان
  • مشاوره رایگان
  • بهره­‌مندی از تیم متخصص
  • امنیت بالا
  • ارائه خدماتی چون عکاسی صنعتی، تبلیغات مفید مجازی و ...
  • پشتیبانی 24 ساعته   

با مولتی رایان، موفقیت آنلاین را تجربه کنید!

اگر به دنبال مجموعه‌­ای برای طراحی سایت در کرج هستید یا در نظر دارید مرکزی معتبر برای طراحی سایت ارزان بیابید، مولتی رایان (multirayan.ir) را انتخاب کنید. این مجموعه با ارائه جدیدترین متدهای روز دنیا در زمینه طراحی سایت، ویترین کسب و کار شما را به حرف‌ه­ای ترین شکل ممکن، طراحی می­‌کنند. با مراجعه به وبسایت این مجوعه می­‌توانید مشتریان بزرگ و معتبر آن را مشاهده کنید، از لیست قیمت خدمات طراحی سایت آگاه شوید و با خیال راحت، ارتقای کسب و کارتان و موفقیت آنلاین را به مولتی رایان بسپارید. فراموش نکنید دفتر مجازی شما موفقیت فردای شما را رقم خواهد زد.

 آگهی های خود را به صورت  رایگان در سایت مولتی آگهی ثبت کنید .

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین