چگونه با دوربین خودرو دید در شب ماشین خود را از سرقت حفظ کنیم ؟

گزارش بازرگانی،   3990902081

روز به روز با پیشرفت تکنولوژی ماشین‌ها، دزدها هم مهارت‌های خود را به روز می‌کنند و شما باید همواره به فکر امنیت ماشین خود باشید. به همین دلایل نیروی انتظامی نیز تاکید بسیار زیادی روی حفظ امنیت ماشین دارد و همیشه توصیه می‌کند از تجهیزات مراقبتی مختلف مثل ردیاب خودرو و یا تجهیزاتی مثل دوربین ضد سرقت خودرو یا دوربین ماشین و دوربین ضد سرقت ماشین استفاده کنید.

خودرو و وسایل جانبی خودرو همیشه از مواردی بوده‌اند که سارقان به آن‌ها علاقه زیادی داشته‌اند. سارقان هر روز با استفاده از ترفندهای به روز در پی سرقت در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند. به همین خاطر حفظ امنیت ماشین موضوعی است که به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شود.

در ادامه به برخی از نکاتی که باید برای حفظ امنیت ماشین خود رعایت کنید، اشاره خواهیم کرد:

  1. همیشه از تجهیزات و وسایل ایمنی مثل دزدگیر، دوربین مداربسته، قفل فرمان، قفل پدال و… برای حفظ امنیت ماشین خود استفاده کنید.
  2. پس از اینکه ماشین خود را ترک کردید، مطمئن شوید که تمامی درها و شیشه‌ها به صورت کامل قفل هستند.
  3. به هیچ عنوان در نقاطی که خلوت و یا تاریک هستند پارک نکنید.
  4. حتی برای چند ثانیه نیز ماشین خود را با موتور روشن رها نکنید
  5. در صورتی که مجبور هستید ماشین خود را هل دهید، اجازه ندهید افراد ناشناس پشت فرمان بنشینند.
  6. در صورت خرید ماشین از افراد ناشناس تجهیزات ایمنی آن را تعویض کنید.
  7. از نصب وسایل تزئینی اضافی داخل خودرو خودداری کنید.
  8. و ……

دوربین خودرو دید در شب دارای لنز شیشه ای میباشد که با زاویه ای عریض Spuper Wide Angle اقدام به فیلم برداری میکند و میتوان از این دوربین به عنوان دوربینی با کیفیت بالا High-resolution نام برد .عکس هایی که این دوربین ثبت میکند FULL HD  میباشد .

دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب دارای یک صفحه نمایشگر میباشد که به شما امکان نمایش زنده دوربین ها را میدهد و میتوانید از این دروبین برای گرفتن عکس های تکی نیز استفاده کنید .

برای تأمین انرژی دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب میتوانید از باتری ۳٫۷ ولتی و یا شارژر فندکی استفاده کنید.

این دوربین تا ۳۲ گیگا بایت کارت مموری را پشتیبانی میکند . دیگر نگران پر شدن حافظه خود نباشید .

همچنین دوربین دارای میکروفن و اسپیکر میباشد .

از اقلام موجود در بسته بندی این دوربین خودرو می توان به شارژر فندکی، پایه نگهدارنده دوربین، دفترچه راهنما، لنز دوم با طول کابل بلند اشاره کرد.

دوربین خودرو دید در شب ، یکی از دوربین هایی است که کلیه آپشن های دوربین خودرو را به صورت کامل داراست. این دوربین دارای دو لنز جدا میباشد، به صورتی که میتوانید هر لنز این دوربین را در مکان خاصی قرار دهید . دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب از  کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و استفاده از آن با توجه به امکانات کاملی که دارد در همه مواقع کاربردی است.

خرید دوربین خودرو

با خرید دوربین خودرو شیائومی این امکان را دارید که تمامی اتفاقاتی که حول اتومبیل شما رخ می دهد را ثبت کنید. دوربین خودرو را می توان همچون جعبه سیاهی دانست که در قطار، کشتی، هواپیما و ... وجود دارد و تمامی رخدادهای به وجود آمده از طریق آن قابل بازبینی هستند.

ثبت وقایع خودرو می تواند در برخی از دوربین های خودرو هوشمندانه تر باشد، برای مثال برخی دوربین خودرو ها وجود دارند که تا نیم ساعت بعد از خاموش شدن خودرو همچنان به ثبت وقایع می پردازند و بلافاصله پس از روشن شدن خودرو نیز به صورت اتومات روشن شده و شروع به فیلمبرداری از محیط می نمایند.

کاربرد دوربین برای ماشین

از آنجایی که دوربین مدار بسته ماشین دارای لنزهای مختلفی است، قابلیت نصب بر اساس کاربرد های مختلف در قسمت های مختلف خودرو را دارد.

  • ثبت حوادث رانندگی توسط دوربین خودرو

در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند. دوربین ثبت وقایع خودرو برای هر ماشینی ضروری است و بهتر است روی هر ماشینی نصب گردد تا در صورت پیش آمدن وقایع بتوان مقصر را توسط دوربین ثبت وقایع خودرو شناخت. دوربین ثبت وقایع خودرو در صورت لرزش به طور خودکار روشن می شود و شروع به ضبط می کند. البته دوربین ثبت وقایع خودرو کمک بزرگی هم به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است.

  • ثبت لحظات بوسیله دوربین ماشین

گردش و سفر بهترین لحظات را برای ما می سازند، اما هنگام رانندگی یا لذت بردن از منظره های اطرافمان گرفتن دوربین در دست جلوه جالبی ندارد و ممکن است باعث رخ داد حادثه ای شود، دوربین مدار بسته ماشین شما این قابلیت را دارد که در هنگام رانندگی از مناظر فیلم برداری کند و برای شما خاطرات را ثبت نماید.

  • استفاده در داخل ماشین

برای اکثر رانندگان تاکسی پیش آمده که مسافر کرایه را درست پرداخت نکرده یا وسیله مسافری جا مانده باشد و راننده نداند برای کدام مسافر است، نصب دوربین برای ماشین در داخل اتاقک می تواند کمک بزرگی به رانندگان کند.

  • دوربین ماشین مخصوص دنده عقب

بسیاری از تولیدکنندگان خودرو، دوربین برای خودرو را برای گرفتن دنده عقب روی ماشین به صورت نصب شده دارند اما در بعضی خودرو ها لازم است خود راننده دوربین خودرو را پشت ماشین نصب کند. دوربین ماشین برای گرفتن دنده عقب یکی از ویژگی های بارز برای خودروی شما محسوب می شود.

در بخش قبل از کاربردهای اساسی دوربین ماشین صحبت کردیم. کاربردی که شاید دلیل عمده و اصلی خرید دوربین خودرویی شما باشد. اما در این بخش می خواهیم کمی ماجرا را جذاب تر کنیم و بّعدی دیگر از کاربردهای دوربین خودرو را برای شما نشان دهیم. از جمله:

  • ثبت تمام اتفاقات جاده ای توسط دوربین
  • ثبت خاطرات زیبای سفر شما
  • ثبت اتفاقات پشت خودروی شما
  • حفاظت از خودروی شما در حالت پارک
  • حفاظت از خودروی شما در برابر سرقت
  • کمک به پارک خودرو

عملکردهای مختلف دوربین خودرو

  • نور کم یا تاریکی

دوربین مدار بسته خودرو تا حد امکان باید بتواند در تاریکی هم تصویر برداری کند چون بسیاری از سارقان در هنگام شب دزدی می کنند و شب زمان خوبی برای آنهاست پس با قابلیت داشتن مادون قرمز ، دوربین می تواند به راحتی در تاریکی تصویر برداری کند .

  • سنسورهای حرکت

بسیاری از دوربین های خودرو ، زمانی که متوجه حرکتی غیرمعمول در خودروی شما شوند بلافاصله به شما اطلاع خواهند داد . یا با صدای آژیر و یا با ارسال پیغام به تلفن همراه ، این هشدار به شما داده می شود .

  • ارسال آنلاین و تماشای آنلاین تصاویر

از آنجایی که دوربین ماشین قابلیت اتصال به اینترنت دارد و حتی سیم کارت جداگانه هم در آن نصب می گردد ، می تواند به صورت آنلاین پیغام هشدار به شما ارسال کند .

  • پوشش کامل 360 درجه

بهتر است دوربین ماشین فضای اطراف را هم تصویر برداری کند تا در صورت نزدیک شدن شخصی ، متوجه آن شود و به صاحب ماشین اعلام هشدار دهد .

  • نصب آسان

نمایندگی دوربین خودرو در تهران

معیارهای انتخاب بهترین نمایندگی دوربین خودرو در تهران :  اگر قصد خرید دوربین خودرو از نمایندگی‌ها را دارید و می‌خواهید در زمان خرید ضرر نکنید و سر شما کلاه نرود،

. برای اینکه بفهمید که کدام نمایندگی فروش دوربین خودرو بهتر است سعی کنید حتما آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید، یعنی دو نمایندگی را معیار قرار دهید. نمایندگی‌ها معمولا ویژگی‌های بسیار زیادی دارند که این ویژگی‌ها نسبت به رقبای خود تعیین می‌شوند. بطور مثال اگر یک نمایندگی دوربین را با دریافت مبلغی به درب خانه شما می‌رساند، نمایندگی دیگر سعی می‌کند، دوربین را به صورت رایگان بدست شما برساند. نمایندگی‌های معتبر معمولا سعی می‌کنند که از تمامی جوانب از رقیب خود بهتر باشند. بطور مثال محصولات با کیفیت خود را با قیمت کمتر و ظرافت بیشتری به دست شما برساند. از دیگر کارهایی که نمایندگان برای دیده شدن انجام می‌دهند، می‌توان به ایجاد تنوع در روش و شرایط پرداخت و تحویل محصول اشاره کرد. برخی از این نمایندگی‌ها نیز اقدام به ارائه خدمات پس از فروش می‌کنند که اعتبار نمایندگی خود را بیشتر از قبل کنند. برخی دیگر خدمات پس از فروش را برای اطمینان مشتری از کیفیت محصول ارائه می‌دهند.

مطمئن‌ترین فروشگاه برای تهیه دوربین خودرو کجاست‌؟

فروشگاه آذرال با سابقه ارائه خدمات لوازم حفاظتی و جانبی خودرو (انواع دوربین‌های خودرو، دوربین خودرو سیم کارت خور و...) به مدت 8 سال یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای تهیه دوربین‌های خودرو می‌باشد.

برای تهیه دوربین‌های خودرو باکیفیت با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه آذرال به نشانی:

https://azaral.com

می‌توانید از محصولات و قیمت‌ها و سایر خدمات این شرکت آگاه شوید.

تلفن تماس با فروشگاه آذرال: 

04135552539 - 09143005618

نشانی فروشگاه:

آذربایجان شرقی- تبریز- شریعتی- ساختمان آلومنیوم طبقه دوم واحد یک

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین