ورود دستگاه قضایی به موضوع تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس

گروه اجتماعی الف،   3990830001 ۵۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
 ورود دستگاه قضایی به موضوع تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس

 

به گزارش الف مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان پیرامون تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس، از تشکیل پرونده قضایی و احضار کلیه عوامل دخیل در این اقدام خبر داد.

وی افزود: در این زمینه شکایت شاکی اخد شده است و در خصوص نقض حقوق شهروندی از سوی ماموران شهرداری تحقیق می‌شود.

دادستان بندرعباس با اشاره به اینکه تاکید شده که ظرف 24 ساعت نتیجه اقدامات در این زمینه اعلام شود، گفت: به بهزیستی اعلام شده که فورا سرپناه مناسبی در اختیار شاکی و فرزندان وی قرار دهد و کلیه خدمات درمانی نیز رایگان انجام خواهد شد.

 فراخواندن شبانه شهردار بندرعباس و عوامل موضوع جهت پاسخگو‌یی 

 

 همچنین بازرس کل استان هرمزگان نیز با اشاره به تخریب منزل زن سرپرست خانوار هرمزگانی اظهار داشت: ساعاتی پیش و به محض اطلاع از موضوع، بازرسی کل استان با فراخواندن شبانه شهردار بندرعباس و عوامل دخیل در تخریب، اقدام به اخذ توضیح کرد.

رضا مختاری در گفتگو با میزان افزود: با عوامل و مقصرین موضوع بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم داشت و این پرونده به صورت ویژه در دست بررسی است و تا حصول نتیجه به طور جدی و مستمر پیگیری خواهد شد. 

بازرس کل استان هرمزگان گفت: درست است که تصرف اراضی ملی به صورت غیرقانونی مجاز نیست اما اقدامات باید به صورت قانونی و با رعایت جوانب انسانی و به دور از حادث شدن این گونه مسایل قانون انجام شود.

به گزارش میزان، ساعاتی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ماموران شهرداری بندرعباس اقدام به تخریب خانه یک پیرزن کردند.

واکنش شدید استاندار  به تخریب خانه

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۹۴۶۲۲۰۱:۱۰:۵۸ ۱۳۹۹/۸/۳۰
خداییش اگر به لطف اینترنت و شبکه های ارتباطات جمعی این اقدام زشت علنی نمی شد الان کسی نگران وضعیت این خانواده بود؟
ناشناس۱۶۹۴۸۰۲۱۰:۰۳:۰۹ ۱۳۹۹/۸/۳۰
زمانی که اینترنت هم نبود بله بوده
ناشناس۱۶۹۴۸۶۳۱۰:۴۸:۴۷ ۱۳۹۹/۸/۳۰
در کشوری که بیشتر مردم زیر خط فقر هستند قوانین تخریب باید بازنگری بشه قوانین باید برای اکثریت باشه نه اقلیت
ناشناس۱۶۹۴۸۶۶۱۰:۵۰:۱۹ ۱۳۹۹/۸/۳۰
ما هم خانه نداریم برویم تصرف کنیم و بعد با داد و بیداد و کمک رسانه های مجازی یک خانه جدید صاحب بشویم!!!
ناشناس۱۶۹۴۹۸۲۱۲:۵۷:۵۱ ۱۳۹۹/۸/۳۰
حتی شما دوست عزیز!
ناشناس۱۶۹۵۴۹۹۲۲:۲۷:۰۰ ۱۳۹۹/۸/۳۰
قوه محترم قضاييه گاهي شهردارييها نسبت به تخلف هاي افراد ضعييف جامعه برخوردهاي شديد ميكنند تا ژست قانون گرايي نشان دهند و با تخلفات بزرگ ساختماني بنوعي ساخت و پاخت ميكنند با رشوه و يا براي افزايش درامدهاي شهرداري قوه قضايبه يك سر به شهر تهران بزند در مناطق صد در صد مسكوني مال و پاساژ هاي تجاري ميسازند تغيير كاربري هاي عجيب و غريب ميكنند و درختها و باغات را از بين ميبرند برج و مال و پاساژ ميسازند حال بماند كه خود شهرداريها هم به اسامي و بهانه هاي مختلف خواسته و نا خواسته مروج فرهنگ اشرافيت و همراه با شبيخون فرهنگي غرب هم هستند با اين برند سازيها و تجمل و كاخ سازيها ......
ناشناس۱۶۹۵۵۶۶۰۰:۰۳:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۱
این که اینقدر ضرب العجل خانه یک فرد مستمند را بر سرش خراب میکنید چرا این ضرب العجل را برای قانون مشروعیت سنجی چهاردهه اموال مدیران و سیاسیون مصوبه سال ۹۶ مبنی بر اصول ۴۹ و۱۴۲ قانون اساسی اعمال نمیکنید از چه هراس دارید ...
ناشناس۱۶۹۴۶۲۴۰۱:۱۶:۰۰ ۱۳۹۹/۸/۳۰
بهتر بود ابتدا شهرداری یک خانه ای برای این خانواده تهیه میکرد مثل الان که قولش رو دادند بعد دستور تخریب ملک غیرمجاز رو میداد. باید بین افراد سودجو و مستضعفان تفاوت قائل شد.
ناشناس۱۶۹۵۰۱۲۱۳:۳۰:۲۶ ۱۳۹۹/۸/۳۰
حداقل میتونستن یک اتاقک در همین اندازه در یک جای مناسب براش درست کنند. البته قبل از اینکه کار به این جای تاسف بار بکشه.
ناشناس۱۶۹۴۶۳۲۰۱:۳۸:۵۷ ۱۳۹۹/۸/۳۰
الونک یه خونواده مظلوم خراب میکنید اگر مردید اگر شرف دارید ساخت و ساز نکبت زاده ها خراب کنید
ناشناس۱۶۹۴۷۹۴۰۹:۵۹:۳۴ ۱۳۹۹/۸/۳۰
همه باید خراب شود فرقی هم نیست
ناشناس۱۶۹۴۹۸۴۱۳:۰۰:۳۸ ۱۳۹۹/۸/۳۰
باید انصاف داشت. اونایی که خراب کردن رو تاحالا ندیدی!؟
س.علی۱۶۹۴۶۶۱۰۲:۵۰:۰۹ ۱۳۹۹/۸/۳۰
تأثیرات مثبت فضای مجازی
ناشناس۱۶۹۴۶۷۶۰۳:۴۴:۰۱ ۱۳۹۹/۸/۳۰
به چه سطحی از رزایل اخلاقی سقوط کرده ایم.
ناشناس۱۶۹۴۸۰۰۱۰:۰۱:۲۹ ۱۳۹۹/۸/۳۰
به سطحی که ملک بیت المال باشد و با گریه بخواهیم جلوی دادن آن را بگیریم!
ناشناس۱۶۹۴۹۵۷۱۲:۱۹:۳۷ ۱۳۹۹/۸/۳۰
رذایل درستشه
ناشناس۱۶۹۴۶۹۷۰۷:۱۱:۲۰ ۱۳۹۹/۸/۳۰
امام علی وقتی می شنود خلخال از پای زن یهودی کنده اند می فرماید اگر از این غم بمیرم حق است!! پس چه طور در حکومت مدعی اسلام چنین مسئولین بی دین دور از اخلاق ظهور کرده اند؟ چه کسی باید از این غم بمیرد ؟
ناشناس۱۶۹۴۷۹۷۱۰:۰۰:۲۴ ۱۳۹۹/۸/۳۰
خلخال را با ملک تصرفی یکی می کنی و تحریف می کنی؟
ناشناس۱۶۹۴۹۹۲۱۳:۰۶:۲۳ ۱۳۹۹/۸/۳۰
برادر چرا همه چی رو با هم قاطی میکنی! اون برای وقتی بوده که به کشور اسلامی تجاوز کردن و خلخال از پای اون زن کشیدن. مگه همین چند روز پیش سه نفر از نیروی انتظامی در شمال غرب کشور بخاطر دفاع از کشور شهید نشدن!؟ مگه در سالهای اخیر هزاران نفر شهید نشدن!؟ البته کسی از اتفاقی که افتاده دفاع نمیکنه ولی هرچیزی به هرچیزی ربط نداره!
ناشناس۱۶۹۵۳۹۷۲۰:۰۹:۱۱ ۱۳۹۹/۸/۳۰
شما نهج البلاغه رو باز کن خطبه رو کامل بخون می بینی کاملا ربط داره !!!
ناشناس۱۶۹۴۹۹۷۱۳:۰۹:۵۷ ۱۳۹۹/۸/۳۰
این مسئولین با رای مردم اومدن و نمیگم اونایی که بهشون رای دادن باید دق کنن ولی حداقل دفعه بعد بیشتر دقت کنن! اونی که چند میلیارد برای تبلیغات انتخابات هزینه میکنه حتما یه ریگی به کفشش هست. هرچند که جای مهر به پیشانی داشته باشه!
ناشناس۱۶۹۵۵۹۸۰۰:۳۸:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۱
آفرین.کاش همه دقت کنن..
ناشناس۱۶۹۴۷۰۶۰۷:۲۴:۱۵ ۱۳۹۹/۸/۳۰
برگی از نهج البلاغه تعدی سربازان معاویه به یک زن مسلمان و یک زن غیر مسلمان و فریاد امام علی (ع) از این ستم، فراز مشهوری از خطبه ۲۷ نهج البلاغه ….. اطلاع یافته ام یکى از سربازان معاویه به یک زن مسلمان حمله کرده و دیگرى به زنى غیر مسلمان که با مسلمانان هم پیمان بوده است و سپس طلاهاى او را از بدنش بزور بیرون آورده است و زن تنها وسیله ى دفاعش التماس، خواهش و گریه و درخواست کمک بوده است. سربازان معاویه بدون رنج و زحمت و بدون ریختن یک قطره خون و زخم دیدن با دست پر بازگشته اند. اگر مرد مسلمانى از این پس از روى تأسف و غصه بمیرد سزاوار است و سرزنش نمى شود. بسیار جاى تعجب است بخدا سوگند اتحاد اینان در راه باطل و اختلاف و متفرق بودن شما در راه حق قلب را ریشه کن میکند و غم را افزایش مى دهد. فریاد امام علیه السلام روى شما زشت باد، زیان و ضرر متوجه تان گردد، هدف دشمن شده اید. به شما حمله می کنند، شما تکان نمى خورید، با شما جنگ می کنند، شما از خود دفاع نمى کنید پیروان معاویه گناه می کنند و شما به گناه آنان راضى هستید. به هنگام تابستان مى گویم بجنگ آنها برویم مى گوئید هوا گرم است مهلت بده هوا خنک شود، وقتى در هواى خنک دستور جنگ مى دهم مى گوئید هوا سرد است صبر کن هواى سرد برود. همه ى این بهانه ها بخاطر فرار از سرما و گرما است وقتى از گرما و سرما فرار مى کنید بخدا سوگند بطور حتم از شمشیر بیشتر فرار مى نمائید. اى مرد نمایانى که مرد نیستید؛ کودکان بزرگسال نما با اندیشه هاى نو عروسان، دوست داشتم شما را ندیده بودم و نمى شناختمتان. بخدا سوگند شناختن شما غیر از پشیمانى و غصه براى من نیاورده مرگ بر شما قلبم را مالامال از چرک و خون کردید، سینه ام را از غیظ انباشته ساختید، ….
محمد۱۶۹۴۷۱۲۰۷:۳۵:۳۰ ۱۳۹۹/۸/۳۰
جناب ڕئیسی عزیز اگر قانون به شما اجازه میدە شهردار بندر عباس رو برکنار بفرمائید تا درس عبرتی بشه برابقیه مفت خورهای شهرداری و همچنین شاد کردن دل مردم و دخترک بیچاره
مهران۱۶۹۵۰۶۱۱۴:۱۲:۴۷ ۱۳۹۹/۸/۳۰
رئیس قوه قضاییه شهردار برکنار کنه؟ حداقل یه ذره قانون رو مطالعه کنید شهردار فقط با رای شورای شهر اونجا برکنار یا گمارده میشه
ناشناس۱۶۹۴۷۲۰۰۷:۴۴:۳۱ ۱۳۹۹/۸/۳۰
دستگاه هاي اجرايي تكليفشان روشن نيست اگر با متصرفين زمينهاي ملي برخورد شود بايد پاسخگوي قوه قصاييه باشند واگر بر خورد هم نشود بازهم بايد جواب پس بدهند بالاخره تصرف زمين ملي نبايد صورت گيرد البته به شرطي كه برخورد با دارا وندار يكسان باشد نه اينكه با مستضعف برخورد شود ولي از پولداري كه گاها رشوه ميدهد چشم پوشي شود
ناشناس۱۶۹۴۷۲۴۰۷:۵۳:۴۱ ۱۳۹۹/۸/۳۰
انصافا اگر موضوع به شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی کشیده نمیشد و افکار عمومی جریحه دار نمیگردید، این موضوع به کل نادیده گرفته نمیشد؟؟؟
ناشناس۱۶۹۴۷۳۰۰۸:۰۳:۵۳ ۱۳۹۹/۸/۳۰
امان از دل خدایی که از حنجره آن دخر جیغ میزد آهی دامن گیر
ناشناس۱۶۹۴۷۳۶۰۸:۱۹:۵۷ ۱۳۹۹/۸/۳۰
حقیقتا عدالت این روزها از جمله واژه های محروم هست، آقای رئیسی انتظار مردم از شما خیلی بالاتر از بقیه هست ریشه های فساد رو بخشکانید.. بعضی از قوانین مثل همین دستور تخریب، مهریه و .. بنیان خانواده ها رو داره متلاشی میکنه این اصلا عدالت نیست
ناشناس۱۶۹۴۷۴۱۰۸:۳۱:۴۸ ۱۳۹۹/۸/۳۰
لطفا در کل شهرداری های کشور اگر مورد رشوه ای مشاهده شد رشوه گیرنده را جلوی شهرداری محل شلاق بزنید و انفصال از خدمت و مدت زمان متناسب با رشوه هم زندانیش کنید
بیگی29۱۶۹۴۷۶۰۰۹:۲۰:۱۰ ۱۳۹۹/۸/۳۰
گیریم ساخت این آلونک غیر قانونی باشد.مملکت که فقط مال میلیارد خور هاکه نیست.دولت باید زمینی برای حد اقل سر پناه ساختن به اینها بدهد یا اگر مردمی باشد سر پناه برای اینها بسازد اینها هم جزئی از این کشورند.اما از هیچ یک از نعمت های این کشور زر خیز سهمی ندارند.
ناشناس۱۶۹۴۷۶۲۰۹:۲۲:۳۶ ۱۳۹۹/۸/۳۰
فکر کنند این پیره زن هم یکی از اقا زاده ها است
ناشناس۱۶۹۴۸۲۱۱۰:۱۰:۵۹ ۱۳۹۹/۸/۳۰
دور از جون این پیرزن
ناشناس۱۶۹۴۹۳۷۱۲:۰۳:۵۹ ۱۳۹۹/۸/۳۰
زورشان به آقازاده ها و نور چشمی ها که نمی رسد اگر از این کارها ..
ناشناس۱۶۹۵۱۰۵۱۵:۰۳:۲۳ ۱۳۹۹/۸/۳۰
.. زاده ها یک در صد هستند و ظرفیت پذیرش نود در صد فلاکت زده را ندارند
ناشناس۱۶۹۵۲۳۷۱۷:۱۶:۰۹ ۱۳۹۹/۸/۳۰
البته پیرزن نبودن و یه خانم ۳۵ ساله بودن ولی این حرکت و رفتار نهایت بی وجدانی و دور از انسانیت اون .. هایی که خونه رو دارن خراب میکنن هست.چطوری فریاد اون دختر روشون اثر نداشته تا قیامت هست باید جلز و ولز کنن
ناشناس۱۶۹۴۸۳۸۱۰:۲۱:۲۱ ۱۳۹۹/۸/۳۰
چرا بجای پیگیری قضایی اختیار تخریب را بدون حکم مرجع قضایی از شهرداری‌ها سلب نمیکنید
ناشناس۱۶۹۴۸۴۷۱۰:۳۳:۱۷ ۱۳۹۹/۸/۳۰
انقلاب مستضعفین این بود
ناشناس۱۶۹۴۸۵۴۱۰:۳۹:۱۵ ۱۳۹۹/۸/۳۰
قانون فقط برای ضعفا است؟
ناشناس۱۶۹۴۸۶۰۱۰:۴۴:۰۱ ۱۳۹۹/۸/۳۰
آقای فتاح میگوید مرا امریکا تحریم کرد پس راه مان را درست می رویم. پس چرا یک مادر بیچاره با فرزندان باید در چنین کلبه ای آن هم در زمین بقولی غیر قانونی ساکن باشد. پس از اینهمه سال اگر چنین انسانهای فقیری هنوز وجود دارند و بی خانه هستند راه را درست نرفته اید.
ناشناس۱۶۹۴۸۶۵۱۰:۴۹:۴۱ ۱۳۹۹/۸/۳۰
این وعده وعیدهایی که الان به این زن دادید را می‌توانستید قبل از اینکه کار به اینجا برسد عملی می‌کردید. بنیاد مستضعفین دقیقا کجایی؟!
ناشناس۱۶۹۴۸۸۲۱۱:۱۰:۵۴ ۱۳۹۹/۸/۳۰
اگر در مسیر سیلاب بوده کار مثبتی انجام دادند منتها باید قبل از آن زمین را در اختیار ایشان قرار می دادند و اشکال کار این جاست.
ناشناس۱۶۹۴۹۰۳۱۱:۳۱:۳۱ ۱۳۹۹/۸/۳۰
باید قانونی تصویب بشه که دولت مواظب اسکان افراد بی خانمان بشه. در اطراف هر شهر یک زمینی درنظر بگیرن یک تعداد اتاقک بسازن با دستشویی و حمام مشترک.
ناشناس۱۶۹۴۹۲۹۱۱:۵۵:۴۲ ۱۳۹۹/۸/۳۰
تخريب منازل غيز مجاز كه در زمين هاي ملي وكشاورزي ساخته ميشود طبق قانون بايد تخريب شود مامورين شهرداري حتما طبق قانون عمل كردند ولي مشكل اصلي كشور اين است كه باغ ويلاهاي بزرگ وتخريب كنند محيط زيست كه همراه با تصرف زمينهاي ملي وكشاورزي همراه است چون مال ..زاده ها ،مسوولين ومرفهين جامعه هست كاري ندارند ولي براي اجراي قانون سراغ طبقه ضعيف جامعه ميروند بطور كلي قانون در كشور ضعيف .. است
ناشناس۱۶۹۴۹۳۹۱۲:۰۶:۰۰ ۱۳۹۹/۸/۳۰
امام علی وقتی می شنود خلخال از پای زن یهودی کنده اند می فرماید اگر از این غم بمیرم حق است!! پس چه طور اینجا که مدعی اسلامیم چنین مسئولین بی.. دور از اخلاق نمو کرده اند؟ ..
ناشناس۱۶۹۴۹۸۵۱۳:۰۱:۳۵ ۱۳۹۹/۸/۳۰
زحمتتون نشه؟
ناشناس۱۶۹۵۰۰۲۱۳:۱۵:۳۸ ۱۳۹۹/۸/۳۰
چرا کسی جرات نداره باستی هیلز لواسان رو تخریب کنه!
مجيد۱۶۹۵۰۸۶۱۴:۴۸:۴۸ ۱۳۹۹/۸/۳۰
خسته نشديد از اين همه سناريو!!!!؟؟؟
ناشناس۱۶۹۵۱۴۳۱۵:۴۳:۴۵ ۱۳۹۹/۸/۳۰
تخریب بدون مجوز دادگاه کار درستی نبوده است اما من فکر می کنم این پیرزن هم مقصر است چون عده ای از زمین خواران هستند اراضی کشاورزی قطعه بندی می کنند و می فروشند واز آن سود سرشار می برند در ابتدا شبانه آلونکی غیرقانونی می سازند و پیرزنی مثل این خانواده در آن مستقر می کنند تا با مظلوم نمایی دست ماموران شهرداری را ببندند عده ای که مدام در فضاهای مجازی پرسه می زنند بدون اطلاع از واقعیت ، از این کلاه برداری و مظلوم نمایی حمایت می کنند وبه نفع زمین خواران سودجو کار می کنند .
ناشناس۱۶۹۵۱۴۸۱۵:۵۰:۳۰ ۱۳۹۹/۸/۳۰
مهم اینه که چنین اتفاقی اصلاً و ابداً در یک مملکت رخ نده چون بعدش دیگه ..
ناشناس۱۶۹۵۱۸۶۱۶:۲۳:۳۸ ۱۳۹۹/۸/۳۰
متاسفانه تمام پست ها در جهت تایید یک اقدام غیرقانونی آلونک سازی می باشد . شهرداری مسئول اهدا مسکن به افراد بی سرپناه نمی باشد . این ارگان مسئول ساماندهی شهر بوده و اگر این نیازمند و مشابه ایشان باید پشتیبانی شود با دستگاه های دیگر است . شهرداری به وظیفه قانونی خود عمل نموده است . مگر می شود هرفردی حتی به درستی بی خانمان باشد، در هر محلی الونکی بسازد؟ ملک مردم و دولت را غصب نماید؟ متاسفانه مردم احساسی وبدون درنظر گرفتن واقعیات، فقط شعار داده و شهرداری را محکوم می کنیم .
ناشناس۱۶۹۵۲۸۴۱۸:۲۸:۲۳ ۱۳۹۹/۸/۳۰
حالا این یکی رسانه ایی شد؛ بقیه را چ..ی ؟
عبدالله۱۶۹۵۴۳۷۲۰:۵۵:۵۹ ۱۳۹۹/۸/۳۰
واقعا چه زمین خواری ، زمین خوران خوش اشتهاتر از این هستند اگر وجدان داشته باشیم در حداقل ممکن یک سرپناهی تخریب شده آنچه که عیان و هویداست که یک بی خانمان بی خانماتر شد باید مسئولی که چنین دستوری صادر کرده و مجریان دستور یک هفته با خانواده بیرون از خانه و بدون سرپناه رها شوند تا بفهمند جفا چیست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین