تایید رسمی اقدام به خودکشی ۶ دانش آموز در یک شهر

گروه حوادث الف،   3990829037 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

مهر نوشت: با وجود تکذیب فرماندار رامهرمز، استاندار خوزستان ۶ مورد اقدام به خودکشی دانش آموزان در شهرستان رامهرمز را تائید کرد.

تایید رسمی اقدام به خودکشی ۶ دانش آموز در یک شهر

غلامرضا شریعتی شامگاه گذشته در نشست خبری آنلاین خود اخبار منتشر شده درباره خودکشی دانش آموزان را غلوآمیز توصیف کرد و گفت: بر اساس گزارش فرمانداری رامهرمز، در یک سال گذشته در این شهرستان دو مورد خودکشی منجر به فوت و ۶ مورد اقدام به خودکشی در میان دانش‌آموزان اتفاق افتاده است.
وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته این خودکشی‌ها ارتباطی با فقر و مسائل مالی نداشته اما بررسی در این رابطه ادامه دارد و منتظر گزارش نهایی خودکشی‌ها هستیم.

شریعتی اضافه کرد: قبول دارم که پاک کردن صورت مساله به حل شدن این مشکلات کمک نمی‌کند و باید برخورد واقعی و منطقی با قضیه داشته باشیم، به این معنی که اگر فقر ریشه این خودکشی‌ها باشد باید به آن رسیدگی شود و اگر مسائل دیگر علت اصلی باشد، آنها نیز باید مورد توجه و اقدام قرار گیرد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید به اطلاع رسانی صحیح در این زمینه کمک کنند و اجازه ندهند اخبار جعلی و ساختگی که احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند، منتشر شود، زیرا انتشار اخبار جعلی خطری است که اکنون همه دنیا با آن روبه رو است.

شریعتی همچنین درباره اختصاص تبلت‌های دانش آموزی نیز توضیح داد: اعتبار این تبلت‌ها تأمین شده و در اختیار اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس قرار گرفته است.

وی افزود: این اداره کل دو قرارداد برای تأمین تبلت‌ها منعقد کرده که در یک مورد تأمین یک هزار دستگاه و در مورد دیگر تأمین دو هزار دستگاه تبلت باید انجام شود که اکنون سفارش یک هزار دستگاه تبلت آماده است اما سفارش دوم هنوز تکمیل نشده است.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با کمیته امداد امام خمینی (ره) قرارداد تأمین ۳۰ هزار دستگاه تبلت را منعقد و تکلیف کرده است که شرکت مونتاژکننده تا زمان اتمام این سفارش، موارد جدیدی را انجام ندهد، از آنجا که شرکت مونتاژ کننده قرارداد ستاداجرایی با خوزستان مشترک است این تأخیر مشمول کار خوزستان شده اما پس از مذاکره با ستاد اجرایی موافقت کرده‌اند که سفارش خوزستان به صورت ویژه در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: دو هزار دستگاه تبلت نیز از طریق پتروشیمی‌ها برای شهرستان ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) خریداری شده که تا هفته آینده توزیع می‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۹۳۸۱۱۱۰:۲۸:۱۱ ۱۳۹۹/۸/۲۹
مشکل نوجوانان این جامعه با تبلت حل نمیشه
ناشناس۱۶۹۳۸۱۸۱۰:۳۳:۰۰ ۱۳۹۹/۸/۲۹
خدا لعنت کنه و سرنگون باعث و بانیشو
آریابان۱۶۹۳۸۵۷۱۰:۵۶:۵۲ ۱۳۹۹/۸/۲۹
ما در جامعۀ خودمون هرچند شاهد بروز انواع آسیب های اجتماعی بودیم و هستیم ، از سونامی بیکاری و میلیونها چک بی محل و خفت گیری و انباشتگی زندانها گرفته تا کودک کار و کارتن-خوابی زنانه و اعتیاد شدید و فروش نوزاد و..، ولی تا مدتها پیش خوشبختانه گویا بدلیل نوعی بی خیالی و وجود نوعی از آرامش روحی و روانی در میان عامۀ مردم ، عمدتا با پدیدۀ ناهنجار خودکشی در میان نزدیکان و دوست و آشنا و همسایه و همکار مواجه نبودیم ولی متأسفانه این جای خالی در پازل ناهنجاریهای اجتماعی ما هم مدتیه یواش یواش داره پر میشه و اونهم با شکل های عجیب خودش یعنی خودکشی جوانان ، خودکشی زنان و حتی خودکشی کودکان دانش آموز ؛ باید از این ترسید که دامنۀ این ناهنجاری اجتماعی به مهد کودک ها هم برسه !!!!!
ناشناس۱۶۹۳۸۷۲۱۱:۱۱:۳۸ ۱۳۹۹/۸/۲۹
تبلت بعد از ماه مهر بدرد چی میخوره. این همه تبلت چینی دانش آموزی در بازار است، حالا در این مورد خاص باید از تولید کننده یا در حقیقت مونتاژ کننده ایرانی خرید بشود. کل پول این تبلت ها ۳ میلیارد تومن بوده
ناشناس۱۶۹۳۸۹۵۱۱:۲۶:۰۶ ۱۳۹۹/۸/۲۹
سیستان و بلوچستان بااین همه فقر این همه مشکلات اجتماعی ندارد ولی ناهنجاری برخی مناطق را در آموزش ها و فرهنگ باید جستجو کرد
احسان۱۶۹۳۹۱۴۱۱:۳۷:۵۷ ۱۳۹۹/۸/۲۹
جالبه که همیشه در ایران علت خودکشی چیزی به غیر از فقر هست (البته اصلا فقری هم وجود نداره ) و حتی این احتمال هم قویا از سوی مسئولین تکذیب میشه، احتمالا دلیل بیشتر خودکشی ها رفاه بیش از حد، تفریحات بی اندازه و خوشی های زیاده که آدمها رو به مرز جنون رسونده و دلیلی برای ادامه زندگی ندارند و فقط میخواهند هیجان مرگ رو تجربه کنند.
ناشناس۱۶۹۴۰۲۸۱۲:۵۵:۱۵ ۱۳۹۹/۸/۲۹
جمعیت باید کم بشه
ناشناس۱۶۹۴۰۶۲۱۳:۴۷:۵۹ ۱۳۹۹/۸/۲۹
هر خبری که تکذیب میشه درسته. اینم نمونه اش.
ناشناس۱۶۹۴۰۶۹۱۳:۵۶:۲۱ ۱۳۹۹/۸/۲۹
این استاندار خوزستان .. عجیب روی اعصاب مردم خوزستانه.. عجیب..
ناشناس۱۶۹۴۰۹۳۱۴:۱۵:۳۸ ۱۳۹۹/۸/۲۹
همچین میگید ستاد اجرایی فرمان امام ۳۰ هزار تبلت قرارداد بسته ، انگار رایگان میخواد بده ، نه جانم بخشنامه به مدارس اومده هر تبلت قیمتش بین سه و نیم تا چهار ملیون تومان هست (البته اقساطی) دانش آموزی که چهار ملیون داشته باشه دیگه لنگ یه تبلت قسطی نمیمونه.خودکشی هم نمیکنه. از بالای کوه هم پرت نمیشه .
ایرانی آباد و آزاد۱۶۹۴۲۰۰۱۶:۱۱:۵۰ ۱۳۹۹/۸/۲۹
مسئولین خدوم!!!! که انکار و تکذیب می کردند! خودتان مردم را مجبور می کنید اخبار صحیح را از رسانه های معاند و دشمن بگیرند.
شناس۱۶۹۴۳۳۷۱۸:۵۸:۵۹ ۱۳۹۹/۸/۲۹
پیشنهاد می کنم به مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان جایزه بدن..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین