سناریوهای هالیوودی علیه ایران

گروه سیاسی الف،   3990826144 ۵۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

اواسط مرداد ماه برخی رسانه های داخلی از کشته شدن یک پدر و دختر عرب در تهران خبر دادند. اینک بعد از گذشت حدود چهار ماه فضاسازی جدیدی در غرب علیه ایران به راه افتاده که آن دو نفر مرتبط با القاعده بوده اند.

سناریوهای هالیوودی علیه ایران

به گزارش الف، روزنامه نیویورک تایمز روز 23 مرداد ماه مدعی ترور مرد شماره دو القاعده توسط ماموران رژیم صهیونیستی در ایران شد.

در گزارش این روزنامه عنوان شده بود که عبدالله احمد عبدالله ملقب به ابومحمد المصری، مغز متفکر حملات مرگبار به سفارتخانه های آمریکا در کنیا و تانزانیا با 224 نفر کشته در سال 1998 هدف ترور بوده است. 

مبتنی بر ادعای نیویورک تایمز، ترور در یکی از خیابان های تهران توسط دو موتورسوار در روز جمعه 7 اوت صورت گرفته و همراه ابومحمد المصری، دخترش عروس بن لادن و همسر حمزه بن لادن نیز کشته شده است.  

بر اساس مدعای این روزنامه، المصری حدود 58 سال داشته،‌ از بنیانگذاران القاعده بود و تصور می‌شد پس از ایمن الظواهری، رهبری این سازمان را به عهده گیرد. 

بعد از خبر نیویورک تایمز، آسوشیتدپرس نیز روز شنبه 24 آبان مدعی شده بود که ایالات متحده اطلاعات لازم درباره مکان و هویت مرد شماره دو القاعده را به رژیم صهیونیستی داده بود.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه به صراحت ادعای این رسانه ها را تکذیب کرد و  هرگونه حضور اعضای القاعده در ایران را رد و به رسانه‌های آمریکایی توصیه کرد در دام سناریوپردازی‌های هالیوودی مقام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی نیفتند.

خطیب زاده اظهار داشت: هرچند آمریکا در گذشته نیز از طرح هیچ اتهام کذبی علیه جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده، اما این رویکرد در دولت فعلی آمریکا تبدیل به یک روند دائمی شده و کاخ سفید تلاش کرده است با تکرار چنین اتهاماتی در اجرای طرح ایران‌هراسی خود بیش از پیش گام بردارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بدون تردید این دست اتهام‌زنی‌ها در چارچوب  جنگ همه‌جانبه اقتصادی، اطلاعاتی و روانی علیه مردم ایران انجام می شود و رسانه‌ها نباید تریبونی برای نشر دروغ‌های هدفمند کاخ سفید علیه ایران باشند.

میرویس ناب،معاون وزیر امور خارجه افغانستان نیز با رد گزارش برخی رسانه های غربی تاکید کرد: ابومحسن المصری، نفر دوم القاعده توسط عملیات نیروهای ویژه امنیت ملی افغانستان در منطقه «اندر» واقع در ولایت غزنی کشته شده است.

ماجرا از چه قرار خبر بوده است؟
روایتی که روزنامه نیویورک تایمز بعد از نزدیک به چهار ماه به آن استناد می کند مربوط به ماجرای تیراندازی در اوائل مرداد ماه است که در شبکه های اجتماعی و رسانه های ایران بازتاب یافت و ظاهراً اولین بار یک کاربر فیک توییتر به حادثه اشاره داشته است. 

این خبر در رسانه های مختلف بیشتر با تیتر «قتل پدر و دختر لبنانی در تهران» انعکاس پیدا کرد. بر اساس روایت رسانه ها در روز 18 مرداد ماه دو نفر غیرایرانی با عنوان حبیب داوود، استاد تاریخ و دخترش مریم در خیابان پاسداران به قتل رسیدند. 

بیشتر بخوانید:

نگاهی به ادعای نیویورک‌تایمز درباره ترور رهبر القاعده در تهران

نفر دوم القاعده در غزنی کشته شد نه تهران!

 فارس عنوان کرده بود: «جسد این 2 نفر حوالی ساعت 9 شب در ماشین ال 90 پیدا شده است. همسایگان این خانواده که عرب زبان بوده اند گفتند، این پدر و دختر به ضرب گلوله کشته شده اند. مسئولین کلانتری پاسداران در این رابطه مصاحبه نکردند اما پیگیری های میدانی صحت خبر را تایید می کند». 

ایلنا نوشته بود:« یک منبع آگاه خبر تیراندازی و کشته شدن دو نفر را در این تیراندازی تایید کرد. همچنین طبق اخبار منتشر شده در شبکه های مجازی این افراد از تبعه ایران نبودند. البته برخی نیز این افراد را تبعه لبنانی معرفی کرده اند».

تابناک نیز نوشته بود: «طبق اخبار رسیده، دو اتباع لبنانی که پدر و دختری به نام حبیب و مریم داودی مقابل منزل شهید ابو‌مهدی المهندس در خیابان پاسداران، گلستان یکم با ضرب 5 گلوله توسط یک تیم موتوری کشته شده‌اند!».

روابط عمومی استانداری تهران نیز این خبر را به نقل از برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی روی کانال خود منتشر کرد و نوشت: شیوه قتل این افراد به این صورت بوده که از سمت راننده چهار تیر شلیک شده و شلیک پنجم هم به یک ماشین دیگر که در حال عبور بوده، اصابت کرده است. بر اساس این گزارش فرد موتورسوار از طرف پیاده‌رو شلیک کرده و با موتور فرار کرده است و عوامل انتظامی و امنیتی به دنبال قاتل هستند.

عملیات روانی غرب علیه ایران 
هدف رسانه های غربی از اتهام زنی و مطرح کردن چنین شایعاتی با کلیدواژه ترور و تروریسم، تلاش برای تحت فشار قرار دادن ایران از طریق ادعاهای واهی است. در واقع آنها در پی این هستند با ادعای حضور اعضای القاعده در ایران، مسئولیت اقدامات این گروه را متوجه ایران سازند.

از سوی دیگر سرویس های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی تلاش دارند تا با زمینه سازی و نسبت دادن تروریسم، فضا را برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران فراهم آورند.

این اتفاق در حال رخ می دهد که آمریکا خود پدیدآور گروه های تروریستی بی شماری در مناطق مختلف جهان بوده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور دولت تروریست پرور آمریکا نیز به صراحت بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی مسئولیت این ترور را بعهده گرفت. یا اینکه در مبارزات انتخاباتی جهار سال قبل ترامپ، به صراحت از هیلاری کلینتون به عنوان موسس داعش نام برد.

رژیم جعلی صهیونیستی نیز در طول عمر ساختگی خود بارها اقدام به ترور مقامات کشورهای دیگر کرده است.

به نظر می رسد محور غربی- عبری تلاش دارد با فرافکنی و سلب مسئولیت از خود بدلیل اقدامات وحشیانه گروه های تروریست دست پرورده، ایران را به عنوان محور فعالیت های القاعده مطرح نماید. این سناریوها بخصوص زمانی حائز اهمیت بیشتری است که ترامپ در دو ماه پایانی تمایل دارد با حربه های گوناگون ایران را تحریم مضاعف نماید تا عملاً کشورمان را هدف اقدامات جدید بین المللی نماید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۸۹۹۶۷۰۰:۲۸:۵۷ ۱۳۹۹/۸/۲۷
وزیر امور خارجه افغانستان با تعجب گفته المصری نفر دوم القاعده در غزنی کشته شده و نه تهران. جنگ رسانه ای و روانی خودش یکی از ابعاد جنگ هستش.
ناشناس۱۶۹۰۳۳۱۰۹:۱۴:۳۸ ۱۳۹۹/۸/۲۷
چرا با گذشت چند ماه هنوز ردپایی از ضاربان بدست نیامده است؟ انگیزه کشتن این پدر و دختر لبنانی در ایران چه بوده؟ این پدر و دختر در ایران چه کار می کرده اند؟
ناشناس۱۶۹۰۴۰۷۰۹:۴۵:۳۴ ۱۳۹۹/۸/۲۷
مگه گردنبند علی داییه ؟
ناشناس۱۶۹۰۴۶۱۱۰:۰۷:۵۸ ۱۳۹۹/۸/۲۷
برای رفع ابهامات بهتر است تصویر گذرنامه آنها منتشر شود.
ناشناس۱۶۹۰۳۴۹۰۹:۲۴:۰۸ ۱۳۹۹/۸/۲۷
جوادِ افغانستان ، اونو با ملاعمر اشتباه گرفته
ناشناس۱۶۹۰۳۵۶۰۹:۲۵:۳۹ ۱۳۹۹/۸/۲۷
خوب تو هم پاتک بزن به جنگ رسانه ای !!! قشنگ این پدر و دختر عرب رو معرفی کن بعد از گذشت ۴ ماه !!! برو به جنگ رسانه ای اونا !
ناشناس۱۶۹۰۷۷۸۱۲:۰۰:۵۶ ۱۳۹۹/۸/۲۷
بنا به دلایل امنیتی فعلا از معرفی معذوریم!
عمران۱۶۸۹۹۷۰۰۰:۳۰:۲۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
این دو تبعه لبنانی دقیقا چه کسانی بودند و چرا ترور شدند؟ چرا جلو منزل فرمانده عراقی بودند؟
ناشناس۱۶۹۰۳۵۷۰۹:۲۶:۱۸ ۱۳۹۹/۸/۲۷
شاید شام دعوت بوده دورهمی
ناشناس۱۶۸۹۹۸۰۰۰:۳۹:۰۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
هیلاری کلینتون در کتاب خاطرات خودش (انتخاب های سخت) اعتراف میکنه که ما از مجاهدین افغان در دهه هشتاد میلادی برای جنگ با شوروی حمایت مالی و تسلیحاتی کردیم و عناصر تکفیری در خاک پاکستان توسط CIA آموزش می‌دیدند و برای جنگ به افغانستان میرفتند، حتی CIA برای آنها قرآن ارسال میکرد و تحت تعلیم عقاید وهابیت قرار میگرفتند. همین افراد تبدیل شدند به 2 گروه تروریستی القاعده و طالبان. دونالد ترامپ در سال 2016 اعتراف کرد که داعش با حمایت کامل دولت آمریکا برای سرنگونی دولت اسد در مرحله اول و نابودی محور مقاومت در مرحله دوم به وجود آمده است.
ناشناس۱۶۹۰۸۸۴۱۲:۴۴:۲۵ ۱۳۹۹/۸/۲۷
همشو درست گفتی به غیر از این جمله که صحیح اینکه اوباما برای تداوم حکومت بشار اسد داعش را درست کرد
علی۱۶۹۰۰۷۴۰۲:۵۷:۱۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
ما که نفهمیدیم اگر سخنگوی وزارت خارجه که مسول روابط خارجی هستند از موضوع کشته شدن تبعه لبنانی و پیگیری طرف لبنانی خبر ندارند چطوری نهادهای امنیتی خبر دارند. وقتی اینقدر بی‌خبرند از کجا میدونید نیویورک تایمز دروغ میگه؟!
ناشناس۱۶۹۰۴۴۶۱۰:۰۲:۳۹ ۱۳۹۹/۸/۲۷
چقدر تا باهوشی!! تبعه لبنانی را اول ببین بعد بحرف
ناشناس۱۶۹۰۴۶۹۱۰:۱۱:۰۲ ۱۳۹۹/۸/۲۷
آهان سخنگوی خبر ندارد ولی نیویورک تایمز بعد از چند ماه می آید خبر از کشته شدن القاعده می دهد در ایران!!! سخنگو قرار نیست از همه چیز خبر داشته باشد آن هم کسی که تازه آمده و باید استعلام بگیرد
ناشناس۱۶۹۰۵۳۲۱۰:۳۰:۳۹ ۱۳۹۹/۸/۲۷
آن وقت خبر کشته شدن این آدم القاعده را روزنامه می دهد؟ ولی مقامات آمریکا چرا ساکت هستند و چیزی تا حالا نگفتند؟ سند رو نمی کنند؟ یک کمی فکر کن اول!!!
ناشناس۱۶۹۰۶۵۱۱۱:۱۳:۳۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
همه دروغ می‌گویند حتی افغانستان که می گوید در انجا کشته شده ولی آمریکا همیشه درست می‌گوید!!
ناشناس۱۶۹۰۱۴۸۰۶:۵۵:۳۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
برای متهم کردن ایران چیز دیگری در چنته ندارند و از این بایت که خود را به هر پستی انداخته اند خوشحالم
ناشناس۱۶۹۰۵۱۹۱۰:۲۵:۳۷ ۱۳۹۹/۸/۲۷
فکر کن بعد چند ماه می آیند این حرف ها را می زنند آدم باید خیلی احمق باشد و نفهمند دنبال چی هستند
ناشناس۱۶۹۰۶۶۷۱۱:۱۸:۵۲ ۱۳۹۹/۸/۲۷
ولی سینه چاکانشون در ایران خیلی هوایی شدن و فکر کردن اینجا بوده هالیوود خیلی ظاهر قشنگی دارد!
ناشناس۱۶۹۰۱۷۵۰۷:۲۳:۱۵ ۱۳۹۹/۸/۲۷
حالاهويت اين مرد عرب ودخترش كه حتمامشخص شده چه كسي بوده؟
ایرانی۱۶۹۰۱۸۱۰۷:۳۰:۱۷ ۱۳۹۹/۸/۲۷
آخرش به صراحت معلوم نکردید که اون پدر و دختر که کشته شده اند واقعا هویت شان کجائی بوده وچه کسانی بوده اند. این نشون میده که شما هم تمام واقعیت را نمی گویید.
ناشناس۱۶۹۰۵۰۹۱۰:۲۲:۴۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
مگر حتما باید گفته شود!
ناشناس۱۶۹۰۱۹۰۰۷:۴۰:۱۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
خب آخرش نگفتید این پدر ودختر که بودند وچرا در کشور ما ترور شدند؟ این دلایل برای رفع اتهام زنی آمریکا حتی برای من ایرانی هم قانع کننده نیست چه برسد به شنونده خارجی .
ناشناس۱۶۹۰۴۵۷۱۰:۰۶:۳۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
القاعده آن هم نفر دوم از تبعه لبنانی ندارد پس افکارت دست خودت باشد جناب ایرانی!!!!
ناشناس۱۶۹۰۴۷۹۱۰:۱۳:۵۷ ۱۳۹۹/۸/۲۷
من را یاد سلاح های شیمیایی که آمریکا جونت می گفت در عراق است انداختی که با شیره مالیدن سر امثالی مثل تو مردم این کشور را بدبخت کردن
ناشناس۱۶۹۰۵۱۵۱۰:۲۴:۲۷ ۱۳۹۹/۸/۲۷
همانند آن محله دور افتاده که میگفتید آزمایش هسته ای می کنیم برو عمو جان
ناشناس۱۶۹۰۲۰۵۰۷:۵۱:۳۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
حالا نفر دوم القائده نبوده باشه ، نفر سوم که بوده
ناشناس۱۶۹۰۳۵۹۰۹:۲۷:۲۹ ۱۳۹۹/۸/۲۷
داعش نباشه هر کی میخواد باشه طالبان القائده . ‌. . ‌
ناشناس۱۶۹۰۵۰۰۱۰:۱۹:۳۷ ۱۳۹۹/۸/۲۷
مگه ما مثل دوستان آمریکایی شما هستیم که تروریست ایجاد کنیم جنگ زرگری هم بکنیم و افراد کلیدی آنها را هم حفظ کنیم
ناشناس۱۶۹۰۵۲۶۱۰:۲۸:۱۶ ۱۳۹۹/۸/۲۷
دوستان شما اشتباه گرفتند و افراد بی گناه را کشتند
ناشناس۱۶۹۰۲۰۶۰۷:۵۲:۵۷ ۱۳۹۹/۸/۲۷
القائده بدونه که اینجا هم امن نیستا یه موقع خیال نکنن که میتونن توی اینجا ، کنگر بخورن و لنگر بندازن
ناشناس۱۶۹۰۴۹۵۱۰:۱۸:۰۴ ۱۳۹۹/۸/۲۷
جناب مزدور اول تو ثابت کن اینجا هست
ناشناس۱۶۹۰۵۳۸۱۰:۳۱:۴۷ ۱۳۹۹/۸/۲۷
آخه بدبخت اگر این جا بود و کشته می شد که آمریکا یک هورا می کشید
ناشناس۱۶۹۰۶۶۱۱۱:۱۶:۵۸ ۱۳۹۹/۸/۲۷
عزیزم اول ثابت کن بعد برو در فاز بعد!!
ناشناس۱۶۹۰۲۰۹۰۷:۵۳:۵۶ ۱۳۹۹/۸/۲۷
ماموران رژیم صهیونیستی چه راحت کشتنشون
ناشناس۱۶۹۰۶۶۰۱۱:۱۵:۵۳ ۱۳۹۹/۸/۲۷
ماموران اسرائیلی القاعده را ترور می کنند از جوک های عالم
ناشناس۱۶۹۰۸۲۱۱۲:۱۹:۰۷ ۱۳۹۹/۸/۲۷
کشتن افراد بدون محافظ کار خیلی سختی نیست در ضمن ترور کار آدم های بزدل است
ناشناس۱۶۹۰۲۵۴۰۸:۲۱:۴۵ ۱۳۹۹/۸/۲۷
اینا همه توی ایران بودن ؟ ع ع ع ع
ناشناس۱۶۹۰۸۲۹۱۲:۲۲:۴۵ ۱۳۹۹/۸/۲۷
بالاخره ما نفهمیدیم این لبنانیا که کشته شدند کی بودند ؟ و بوسیله چه کسانی کشته شدند؟!
ناشناس۱۶۹۰۲۵۷۰۸:۲۴:۵۶ ۱۳۹۹/۸/۲۷
همه اطلاعات میدن الا مسئولای خودمون !!!! خوب منم باید باور کنم که مرد شماره ۲ القائده در ایران ترور شده توسط اسرائیل . خوب اگر مرد شماره ۲ نبوده ، پس کی بوده ؟! خوب یه چیز بگید دیگه !
ناشناس۱۶۹۰۲۵۸۰۸:۲۶:۲۳ ۱۳۹۹/۸/۲۷
چه دقیق کشته شده . با حساب و کتاب
ناشناس۱۶۹۰۲۶۰۰۸:۲۷:۲۸ ۱۳۹۹/۸/۲۷
المصری چه قدر خِنگ بوده . خیال نمیکرد اینجا و اینجوری کشته شه
ناشناس۱۶۹۰۳۴۴۰۹:۲۱:۴۴ ۱۳۹۹/۸/۲۷
لابد پیش خودش میگفته پهپاد نمیاد اینجا منو بکشه
ناشناس۱۶۹۰۶۴۳۱۱:۱۰:۳۸ ۱۳۹۹/۸/۲۷
امریکا چقدر خنگه اول با مقامات افغانستانی هماهنگ کنند بعد سوتی بدهند
ناشناس۱۶۹۰۲۶۵۰۸:۲۹:۱۱ ۱۳۹۹/۸/۲۷
خوب اگه المصری نبوده ، پس کی بوده ؟ شما بگید خوب که کی بوده !
۲۰ و سی۱۶۹۰۳۴۲۰۹:۱۸:۵۲ ۱۳۹۹/۸/۲۷
یه پدر و دختر عرب بودن ! :-)
ناشناس۱۶۹۰۵۴۲۱۰:۳۲:۴۱ ۱۳۹۹/۸/۲۷
از کی تا حالا اسرائیل با القاعده طرف می شود
ناشناس۱۶۹۰۲۶۹۰۸:۳۰:۲۷ ۱۳۹۹/۸/۲۷
ما نباید اینا رو راه بدیم توی کشورمون
ناشناس۱۶۹۰۶۴۱۱۱:۰۹:۴۵ ۱۳۹۹/۸/۲۷
مگه امده
ناشناس۱۶۹۰۲۷۲۰۸:۳۲:۲۲ ۱۳۹۹/۸/۲۷
راستی چرا ضاربای اینا رو نگرفتن ؟! علی دایی یه سفارش کنه که قاتلای اینا رو هم بگیرن
ناشناس۱۶۹۰۲۸۵۰۸:۴۰:۲۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
اطلاع رسانی مسئولای ما رو نیگا توره حضرت عباس ! قتل پدر و دختر عرب !!! اطلاع رسانی اگه نخواد بشه ، اینجوری میشه ناقص و گنگ و نصفه و نیمه کاره و به درد نخور
ناشناس۱۶۹۰۲۸۷۰۸:۴۱:۳۱ ۱۳۹۹/۸/۲۷
ایول مهندس چه جای خوبی خونه داشته
ناشناس۱۶۹۰۶۵۶۱۱:۱۴:۳۳ ۱۳۹۹/۸/۲۷
هر کی در این محل کشته شود می گویند یا طالبان است یا القاعده!
تاریخ نویس۱۶۹۰۲۸۹۰۸:۴۲:۴۵ ۱۳۹۹/۸/۲۷
المصری رویروی خونه مهندس اونجا چی کار میکرده مرد شماره ۲ ؟؟؟؟
ناشناس۱۶۹۰۵۰۴۱۰:۲۱:۲۴ ۱۳۹۹/۸/۲۷
خیلی دوست داری این فرد در ایران بوده باشد نه؟
ناشناس۱۶۹۰۳۶۵۰۹:۳۱:۲۴ ۱۳۹۹/۸/۲۷
انفجار نطنز هم خیلی هالیوودی به نظر میاد !!!!
ناشناس۱۶۹۰۳۷۸۰۹:۳۳:۲۶ ۱۳۹۹/۸/۲۷
بالاخره اون مرد و دختر که کشته شدن کیا بودن؟
ناشناس۱۶۹۰۴۳۹۰۹:۵۹:۲۰ ۱۳۹۹/۸/۲۷
یه مرد و دختر عرب ! ببینم ! تو اصلا کار دیگه ای نداری که دنبال هویت اینا میگردی ؟ ول کن دیگه ! عه !
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین