سخنگوی کاخ سفید از تقلب در انتخابات گفت؛ فاکس نیوز پخش سخنانش را قطع کرد!

گروه ویدئو الف،   3990820053 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

مجری فاکس نیوز: تقلب و دست بردن در انتخابات واقعا اتهام بسیار سنگینی است که سخنگوی کاخ سفید علیه دموکرات‌ها دارد مطرح می‌کند؛ نمی‌توانم اجازه دهم پخش این برنامه ادامه یابد!

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۸۰۳۸۷۱۲:۳۱:۰۴ ۱۳۹۹/۸/۲۰
سیاست کثیف آمریکا
ناشناس۱۶۸۰۴۳۱۱۲:۴۹:۴۸ ۱۳۹۹/۸/۲۰
جالبه که زور رسانه از دولت بیشتره
ناشناس۱۶۸۰۵۸۲۱۳:۴۶:۵۷ ۱۳۹۹/۸/۲۰
فقط زور سرمایه است بقیه مطیع
علی۱۶۸۰۴۳۲۱۲:۴۹:۵۵ ۱۳۹۹/۸/۲۰
سال 88 میرحسین موسوی می گفت به من تریبون بدهید تا بیام بگم تقلب شده! لااقل در این یک مورد خاص اصلاح طلبان از ترامپ حمایت کنند!!!
ناشناس۱۶۸۰۶۷۴۱۴:۴۴:۵۵ ۱۳۹۹/۸/۲۰
اگر اونجا هم ..دموکراسی واقعی وجود داشت الان ترامپ با 400 رای الکترال برنده شده بود.
ناشناس۱۶۸۰۷۳۵۱۵:۱۸:۵۸ ۱۳۹۹/۸/۲۰
انتخابات آمریکا در همه ادوار به خاطر نوع رای گیری کلا زیر سوال هست .. نکته اینجاست که ترامپ از یک ماه قبل فهمید که رودست خورده و قرار نیست رئیس جمهور بعدی باشه! اون فهمیده بود صهیونیست ها ازش حمایت نمی کنند و جمهوری خواهان هم تمایلی به وجود فرد شومنی مثل ترامپ در راس قدرت ندارند.
ناشناس۱۶۸۰۷۳۷۱۵:۱۹:۵۰ ۱۳۹۹/۸/۲۰
خیلی عجیب نیست که رسانه های یهودی علیه ترامپ متحد شده اند؟ مگه ترامپ کم برای آنها کار کرده؟ یک جای قضیه لنگ می زند!
ناشناس۱۶۸۰۷۶۶۱۵:۳۶:۵۹ ۱۳۹۹/۸/۲۰
آدم از این همه استقلال رای حتی یک مجری اون هم در شبکه فاکس که جزو طرفداران ترامپ هست لذت میبره.
بانو۱۶۸۰۷۷۷۱۵:۴۱:۴۸ ۱۳۹۹/۸/۲۰
دنیا شده پر دروغ برای رسیدن به مقام و پول همه کار میکنن همه چیز رو پله میکنن برای بالا رفتن سیاست مادر و پدر نمیشناسه ما توی این کره زمین مهمون هستیم نباید به هر کاری دست بزنیم واقعا به همین منوال پیش بره کره زمین نابود میشه اما بد بودن آدما نه نگران نباشید آدما وقتی کره زمین نابود شد نابود نمیشن میرن مریخ زندگی میکنن کره زمین که دیگه نمیشه کاریش کرد شده پر آدم بد کاش میشد جلو دروازه ورود به مریخ بزنن ورود افراد خود خواه و بد ممنوع
کهن۱۶۸۱۲۴۰۲۱:۵۴:۳۷ ۱۳۹۹/۸/۲۰
چرا خیلیها دوست ندارند واقعیت را ببینند، هیچ کس نگفته چون از تقلب حرف زده شد پس سخنرانی قطع میشود، صحبت دقیق اینست که چون بدون ارائه دلایل و اسناد در حال ایراد اتهام است پس اجازه انتشار ندارد، و این مسئولیت رسانه است. از قضا فاکس نیوز نزدیک ترین رسانه به ترامپ است و اگر دلایل و مستنداتی در این مورد پیدا شود شاید اول از همه فاکس نیوز منتشر کند.
ناشناس۱۶۸۱۳۰۷۲۳:۱۰:۵۴ ۱۳۹۹/۸/۲۰
پشت رسانه ها هم كه صهيونيست ها هستند داستان چيه ، حتما ترامپ از خط قرمزها عبور كرده ، آنها جنگ ميخواستند ، جنگ نكرده ، با همه ساخت و پاخت كرده ، حتما ترسيدند با ايران هم ساخت و پاخت كند ،، بالاخره ايرانيها حتما فهميده اند كه طرف تاجر است و اهل معامله ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین