پیام رئیس قوه قضائیه به مسئولانی که چشم به غرب و انتخابات آمریکا دوخته اند

گروه ویدئو الف،   3990820040 ۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در آئین شکرانه ایجاد ۱۵۰ هزار شغل پیامی به مسئولان غرب گرا کشورمان را داد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۸۰۲۷۸۱۱:۳۱:۳۳ ۱۳۹۹/۸/۲۰
ای کاش به مسوولان شرق گرا هم یک اخطاری می دادند.
بهروز۱۶۸۰۴۶۹۱۳:۰۵:۵۴ ۱۳۹۹/۸/۲۰
فهميدن اين نكته سخت نيست كه همه تحريمها ازطرف غرب است ولي اگرنخواهيم قبول كنيم كارسختي است
ناشناس۱۶۸۰۶۱۷۱۴:۱۵:۰۴ ۱۳۹۹/۸/۲۰
و فهمیدن اینکه همه شرقیها از تحریمهای غرب تبعیت میکنند هم سخت نیست پس توجه به تحولات غرب بسیار بسیار مهمتر از بازی کودکانه پوتین و مدودف یا دیکتاتوری حزبی کمونیستی چین است.
ناشناس۱۶۸۰۹۰۹۱۷:۱۸:۳۳ ۱۳۹۹/۸/۲۰
چرا از طرف غربه؟
ناشناس۱۶۸۰۴۷۶۱۳:۰۷:۳۳ ۱۳۹۹/۸/۲۰
مسئولینی داریم که معتقدند راهی به جز تسلیم و قبول خواسته‌های غربیها نداریم به اینها گفته میشه غربگرا یا غربگدا اما مسئولی که معتقد باشه راهی به جز تسلیم و قبول خواسته شرقیها نداریم، ندیدیم. تعامل سازنده با احترام متقابل با همه کشورها، چه غرب و چه شرق لازم است، اما اگر یکی اصل احترام متقابل را رعایت نمیکند، منافع ملی ایجاب میکند، تسلیم نشویم، و از تمام ظرفیت‌ها و استعدادها که فراوان هم داریم استفاده کنیم برای رسیدن به اهداف
ناشناس۱۶۸۰۶۲۳۱۴:۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۸/۲۰
چون اصولا چیزی به نام شرق دیگر وجود ندارد آیا روسیه یا چین بدون اجازه آمریکا به ایران سلاح میفروشند؟ یا حتی پول نفت خریداری شده را میدهند؟ پس دلیلی برای شرق گرایی وجود ندارد چون خود شرق غربگراست.
ناشناس۱۶۸۲۲۵۵۱۵:۳۶:۰۳ ۱۳۹۹/۸/۲۱
فقط میتونم بگم دمت گرم آفرین به اینهمه شعور بالا احسنت برتو هموطنم
ناشناس۱۶۸۰۵۳۳۱۳:۳۱:۳۰ ۱۳۹۹/۸/۲۰
کسی شرق گرا نیست بر اساس منافع اقتصادی کار می کنیم بر خلاف غرب زده ها که می خواهند همه چیزتان را تاراج کنند تازه تحریم دوباره هم می کنند
ناشناس۱۶۸۰۳۱۸۱۱:۵۴:۳۸ ۱۳۹۹/۸/۲۰
تا زمانی که از داخل قدرتمند نشویم در غرب و شرق عالم کسی تره هم برای ما خرد نخواهد کرد!
ناشناس۱۶۸۰۹۰۸۱۷:۱۶:۵۰ ۱۳۹۹/۸/۲۰
البته قدرت نظامی بدون فرهنگ تکنولوژی روز دنیا کشاوزی پیشرفت.اقتصاد سالم بهداشت. مشکل کم آبی کشور پیش بینیهای بروز برای زلزله از بین بردن تنش سیاسی.ارزشی ندارد مایه موفقیت نخواهد بود .تنها یکی از این همه است
ناشناس۱۶۸۰۵۰۶۱۳:۲۲:۳۷ ۱۳۹۹/۸/۲۰
اگر قانونی برای مجازات فوری مدیرانی که به تکلیف خود عمل نمی کنند داشتیم امروز شاهد این همه تکلیف انجام نشده نبودیم. حرف های آقای رییسی مصداق تکالیف انجام نشده توسط مدیران.. انقلاب است حاکمان کشور به مانند پدران نالایق تکالیف خود را نسبت به ملت انجام نداده اند. به جای یاد دادن ماهیگیری به ملت دست گرفتن را یاد دادند.
ناشناس۱۶۸۱۶۴۶۰۹:۳۷:۰۰ ۱۳۹۹/۸/۲۱
کاش باچین قرارداد نبندند چون یکی از مفاد این بود که چین از نیروی کار ارزان ایران بهره مند بشه .چراهمه چی گران شده ونیروی کار هنوز ارزانه ..
ناشناس۱۶۸۰۶۹۷۱۵:۰۰:۲۸ ۱۳۹۹/۸/۲۰
به نظرم جناب رييسي از اوضاع ملت و مردم بي خبرند و گويي يك صدم سختي ها و مشقتي كه مردم مي كشند ، ايشان حس نكرده اند !!
ناشناس۱۶۸۰۸۹۲۱۷:۰۶:۲۸ ۱۳۹۹/۸/۲۰
مشکلات داخلی ما از همه لحاظ آنقدر زیاد است کسانی که بالای ۲۰ سال دارند خوب شدن را نخواهیم دید
ناشناس۱۶۸۱۱۵۵۲۰:۲۳:۵۶ ۱۳۹۹/۸/۲۰
ظریف در این حدودا 7 سالی که وزیر خارجه بوده فقط31 بار به مسکو سفر کرده که رقم بالایی حساب نمیشود
ناشناس۱۶۸۱۱۶۶۲۰:۳۱:۲۴ ۱۳۹۹/۸/۲۰
در روانشناسی اصل پذیرفته شده ای هست که میگوید اگر فرزندان در خانه عشق و محبت و احترام نبینند آنرا در خارج از خانه جستجو میکنند و لاجرم به دام افراد ناباب می افتند حالا در مقیاس کشور ببینید چه کرده ایم..
ناشناس۱۶۸۱۱۷۲۲۰:۳۵:۵۸ ۱۳۹۹/۸/۲۰
از این سخنان کم نشنیده ایم ،فقط ادعاهای تکراری..
ناشناس۱۶۸۱۱۷۸۲۰:۴۳:۰۹ ۱۳۹۹/۸/۲۰
شعار .. پس این همه سال چکار می کردید؟
ناشناس۱۶۸۱۳۱۸۲۳:۲۵:۲۴ ۱۳۹۹/۸/۲۰
وقتی فقط افزایش احتمال رییس جمهور شدن جو بایدن بزرگترین سقوط قیمت دلار رو در چند سال اخیر بهمراه داره ، بنظرم نمیشه کسایی رو که دنبال نتیجه انتخابات آمریکا هستن مقصر دونست!
ناشناس۱۶۸۱۳۲۱۲۳:۲۷:۳۸ ۱۳۹۹/۸/۲۰
این ۱۵۰ هزار شغل که تیتر خبر بود، کجا و کی ایجاد شده؟
ناشناس۱۶۸۱۴۱۹۰۵:۰۲:۰۲ ۱۳۹۹/۸/۲۱
روسیه و چین چطور..،.. فقط غرب بده نننننننننه به چین کمونیست
ناشناس۱۶۸۱۴۴۳۰۶:۳۷:۰۰ ۱۳۹۹/۸/۲۱
راهکار حل مشکلات کشور دشمنی با آمریکاست نگاه ما فقط و فقط باید به داخل باشد و همه مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی را باید در داخل کشور حل کرد؟!! ۱.آیا کشوری توانسته بدون صادرات و مراودات تجاری و اقتصادی با همه کشورها از جمله غرب و بویژه آمریکا رشد اقتصادی داشته باشد و مشکلات اقتصادی مردمش را حل کند. ۲.چین نیز که گفته میشود بعد از آمریکا بزرگترین اقتصاد دنیا را دارد بیشترین مراودات تجاری اش با آمریکا است. اگر صادرات چین به آمریکا قطع شود صدها میلیون چینی بیکار و معیشت مردمش قطعا به خطر خواهد افتاد.
ناشناس۱۶۸۱۴۵۹۰۷:۰۹:۳۹ ۱۳۹۹/۸/۲۱
دو صد گفته چون نیم کردار نیست! تا زمانی که مسئولین ما سخنوری را جایگزین سیاست نکنند اوضاع درست نخواهد شد و هر روز بدتر خواهد شد.
ناشناس۱۶۸۱۹۳۸۱۲:۲۷:۳۲ ۱۳۹۹/۸/۲۱
آقای رییسی لطفا درد من که یه مادر زندانی کار آفرین هستم را بررسی کنید در حال حاضر مرخصی اومده لطفا خواهشا
ناشناس۱۶۸۲۰۱۹۱۳:۰۹:۵۱ ۱۳۹۹/۸/۲۱
سلام آقای رئیسی شماکه داد ازقانون میزنی آیاشرایط مردم که روبه خلاف طلاق وهزارجرم دیگرازچی منشامیگیرد ازاقتصاد خراب است مگرمردم چقدر باید زجر بدبختی بکشن ..
ناشناس۱۶۸۲۲۰۲۱۴:۵۰:۳۹ ۱۳۹۹/۸/۲۱
منظورازشرق بهیچ وجه چین یاروسیه واساسا شرق جغرافیایی نیست بلکه نوع تفکریست که استیلای اروپا وامریکارابه صرف پیشرفتهای فن آوری وعلوم تجربی رانمیپذیردچراکه تفکرغالب انهابه لحاظ علوم انسانی به رغم پیشرفتهای فنی واقتصادی ازبنیادسست ونادرست است نگاه اروپا وامریکا وتفکری که زیربنای عملکردسیاسی اقتصادی این کشورهاست نسبت به انسان وروابط انسانی اشتباه وگمراه کننده است انقلاب اسلامی براساس فرهنگ عاشورایی این نظام رانمیپذیرد گرچه سرجنگ هم باهیچ کس نداردمگردرموضع دفاعی گناه ملت انقلابی اینست که ماتفکربهتری داریم ومیخواهیم ان رابه منصه ظهوربرسانیم این معنی تفکرشرقی یااسلام راستین است
نت۱۶۸۲۷۵۱۰۴:۵۲:۵۶ ۱۳۹۹/۸/۲۲
باید اینارو درست کرد تا نتیجه دهد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین