عفو گسترده زندانیان با موافقت رهبر انقلاب/واکنش روحانی به انتخابات آمریکا/پاسخ ربیعی به یک شایعه درباره قرنطینه/فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا قصد نامزدی در انتخابات را دارد؟

گروه سیاسی الف،   3990814128 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

عفو گسترده زندانیان با موافقت رهبر انقلاب/واکنش روحانی به انتخابات آمریکا/پاسخ ربیعی به یک شایعه درباره قرنطینه/فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا قصد نامزدی در انتخابات را دارد؟

عفو گسترده زندانیان با موافقت رهبر انقلاب

به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات سه هزار و هفتصد و هشتاد تن از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات سه هزار و هفتصد و هشتاد تن از محکومان را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی، واجدِ شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان

***

آخرین آمار کرونا در ایران

 دکتر سیماسادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۴۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۸۵۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۴۶ هزار و ۱۶۴ نفر رسید. لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۶ هزار و ۵۷۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت در توضیح استانهای در شرایط قرمز بیماری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۸۴۵۲ مبتلا و فوت ۴۱۹ بیمار کرونایی/ مجموع بهبودیافتگان از نیم میلیون نفر گذشت

تصویری از اجساد قربانیان کرونا در بهشت زهرای تهران

کرونا هر روز مرموزتر می‌شود/ خطر ابتلای شدید در محیط خانه

***

مراقب باشید دچار اینفودمی نشوید

دکتر مینو محرز،عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تکذیب فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی که به او منتسب شده بود و اظهاراتی ضد تزریق واکسن در آن مطرح شده بود، گفت: از ابتدایی که کووید_۱۹، اپیدمی شد، زمانی که با مردم صحبت می کردم، اعلام می کردم که مراقب باشید تا دچار اینفودمی نشویم. اینفودمی یعنی اپیدمی ناشی از خبرها در فضای مجازی که بسیاری از آن ها ممکن است کذب باشد و نتوان درست و غلط آن را از نظر علمی از یکدیگر تشخیص داد.

وی با بیان اینکه متاسفانه دنیا به این اینفودمی دچار شده است که بسیار بدتر از بیماری کووید_۱۹ است، افزود: از طرفی یک عده افرادی هم هستند که ضد واکسن هستند، یکسری اخبار و اطلاعات و افکار مالیخولیایی را از قول من و با صدایی که صدای من نیست، پخش کردند و عکس مرا هم روی آن قرار دادند و اعلام کردند که واکسن نزنید و ... .

محرز ادامه داد: متاسفانه این اطلاعات غلط را منتشر کردند و مردم دست به دست آن را می بینند و فکر می کنند که از آنجایی که من آن ها را بیان کردم، درست است. در حالی که اصلا این صدا متعلق به من نیست.

بیشتر بخوانید:

اگر کرونا میدان را از کادر درمان خالی ببیند...

***

پیشنهاد تعطیلی ۲ تا ۳هفته‌ای تهران 

علیرضا زالی،فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا پیک بعدی کرونا قوی تر از پیک های قبلی خواهد بود، گفت: هم اکنون در پیک سوم این بیماری  به سر می بریم و در حال حاضر صحبت کردن از پیک چهارم شاید مقداری شتاب زده باشد.

وی با یادآوری این که شرایط سخت تری به دلیل سرما در پیش داریم، تاکید کرد: با شروع سرما و تغییرات اقلیمی و نتایج حاصل از آن، شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان در دنیا به خصوص در نیمکره شمالی از جمله در ایران خواهیم بود.

زالی ادامه داد: وجود بیماری تنفسی همراه، آلودگی هوا و تغییرات فصلی سرما عواملی هستند که سبب افزایش بیماری کرونا می شود.

وی افزود: همچنین بیماری آنفلوآنزا که معمولا از اواسط آبان ماه شروع می شود و تا اوایل دی ماه موج اول آن ادامه پیدا می کند، می تواند در افزایش روند کرونا نقش داشته باشد.  

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا با تعطیلات چند هفته تهران موافق هستید؟، گفت: تعطیلی تهران صرفا برای کنترل اپیدمی نیست بلکه برای فرصت احیا و ایجاد بازیابی توان کادر پزشکی است و براین اساس  پیشنهاد ما  تعطیلی  ۲ تا ۳ هفته ای در تهران است.

دکتر سیدمحمد علوی،رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: ما می‌دانیم که بیماری کووید - ۱۹ ارتباط تنگاتنگی با آلودگی هوا در زمینه افزایش موارد بیماری دارد؛ به محض اینکه آلودگی هوا افزایش می‌یابد موارد بیماری نیز در هفته بعد از آن افزایش می‌یابد.

***

شورای عالی امنیت ملی مخالف تعطیلی و قرنطینه کردن است؟

علی ربیعی،سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که برخی می‌گویند شورای عالی امنیت ملی اجازه قرنطینه را نمی‌دهد، تصریح: اساسا شورای عالی امنیت ملی هیچ مصوبه ای در مورد تعطیل و قرنطینه و یا عدم قرنطینه و به طور کل موضوع کرونا نداشته است. شورا تنها یک مصوبه تشکیل ستاد ملی کرونا را داشته است و این موضوع صحت ندارد ‌و شایعه است.

سخنگوی دولت افزود: گاهی با دیدگاه یک کارشناس مواجه می شوید و آنچه برای ما ملاک عمل است، تصمیم کمیته بهداشت و سلامت است و هر تصمیمی که برای تعطیلی بگیرند جاری و ساری خواهد شد. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم می کنم تعطیلی یا کنترل را مقابل هم قرار ندهند. ما ناچار هستیم هر جا لازم است تعطیلی را داشته باشیم ‌هر جا لازم است پروتکل را رعایت کنیم و مردم در یک تلاش همگانی آن را به پویشی تبدیل کنند که از کودکان تا سالمندان به سمت پروتکل ها بروند. بیش از تعطیلی مراعات خود مردم موثر است.

***

اگر آمریکا تهدید را کنار گذاشت و تکریم را پیش گرفت، آن وقت شرایط فرق می کند

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: تصمیمات اقتصادی دولت از چند هفته قبل بدون توجه به اینکه در آمریکا چه اتفاقی می افتد اتخاذ شده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مهم نیست که چه فرد یا حزبی در آمریکا روی کار می آید، اظهار داشت: دولت بر فرض اینکه شیوه و اخلاق آمریکا به روش صحیح برنمی‌گردد برنامه‌ریزی‌های اقتصادی خود را انجام داده است.

روحانی با تاکید بر اینکه برای ما انتخاب فرد و حزب در آمریکا مهم نیست، گفت: آنچه اهمیت دارد شیوه‌ای است که در دولت بعدی آمریکا اتخاذ می‌شود برای ما مهم این است که آمریکا به قانون و تمام معاهدات بین‌المللی و چندجانبه برگردد و به ملت ایران احترام بگذارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: می‌خواهیم به جای تحریم احترام باشد اگر به جای تحریم غیرقانونی و ظالمانه احترام گذاشته شود در این صورت شرایط ما فرق خواهد داشت و اگر به جای تهدید، تکریم و احترام گذاشته شود و به جای عهدشکنی، اجرای قانون باشد در آن صورت شرایط فرق می‌کند.

بیشتر بخوانید:

روحانی: تصمیمات مهمی را برای ۹ ماه پایانی دولت گرفته‌ایم/ مهم نیست در آمریکا چه کسی انتخاب می‌شود

روحانی: آمریکا به قانون و معاهدات بین المللی برگردد

***

نقش قدیمی‌ترین جبهه فعال اصولگرایی در انتخابات 1400

روزنامه شرق نوشت: ... تاکنون شنیده‌ها حاکی از این بود که جبهه پیروان خط امام و رهبری که این سال‌ها با وجود قدمت و همراهی ۱۷ حزب اصولگرا به حاشیه رفته بود، با انتخاب حسین دهقان، نظامی سابق، می‌خواهد وارد گود انتخابات شود. ‌حضور حسین دهقان در جلسه جبهه پیروان خط امام و رهبری به دبیرکلی محمدرضا باهنر، این گمانه را که او از سوی این تشکل در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت خواهد شد، تقویت کرده بود.

زمزمه آمدن دهقان به عرصه انتخابات ۱۴۰۰ از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسد. این جبهه هم که زمانی دبیرکلی‌اش با حبیب‌الله عسگراولادی بود، دیرزمانی است به حاشیه سیاست اصولگرایی کوچیده است. حتی سهمش از هر دو لیست انتخاباتی مجلس فعلی و پیشین اصولگرایان در مقایسه با وزنش حداقلی بود. امثال جبهه پایداری و هم‌مسلکانش سهمی بسیار بیشتر از جبهه پیروان در فهرست داشتند...

این تشکل سیاسی در خط ‌ مشی سیاسی خود قرابت نزدیکی به جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دارد.‌ جبهه پیروان خط امام و رهبری به تقلید از جریان نیروهای خط امام متعلق به جریان چپ مذهبی دهه ۶۰، در دهه ۸۰ و پس از روی‌کارآمدن دولت اصلاحات تشکیل شد. اصولگرایان در خلأ حضور در قدرت نیاز به هم‌گرایی داشتند و جبهه پیروان را با ریاست حبیب‌الله عسگراولادی تشکیل دادند. جبهه پیروان هیچ وقت در جریان اصولگرایی، تبدیل به مرکز ثقل نشد و همان میزان اثرگذاری‌اش هم وابسته به شخصیت دبیرکلش یعنی حبیب‌الله عسگراولادی بود.

بعد از فوت او این سمت به محمدرضا باهنر رسید؛ درحالی‌که جبهه پیروان خط امام و رهبری مدعی بزرگ‌ترین جبهه اصولگرایی است اما در بزنگاه‌های سیاسی هیچ‌وقت منشأ اثر نبوده است و اصولگرایان در آستانه هر انتخاباتی دست‌به‌دامان سازوکاری دیگر شده‌اند.

***

آیا فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا واقعا قصد نامزدی در انتخابات 1400 را دارد؟

سردار محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا درباره اخباری مبنی بر حضور وی در انتخابات ۱۴۰۰ یا شهرداری تهران در دوره بعد گفت: ما اهل کار هستیم و کارگریم. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا آن قدر ماموریت‌های مهم در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور دارد که تمام فکر خود را در تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه متمرکز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبری و دستورات ایشان می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در پاسخ به این سوال که اگر از شما خواسته شود در انتخابات شرکت کنید، چه تصمیمی خواهید گرفت، اظهار داشت: بستگی به شرایط دارد. باید توجه کنیم که شرایط این دوره از انتخابات پیچیده است باید جلوتر برویم و ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار ما است.

سردار محمد درباره اثرگذاری نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال پیروزی ترامپ بر اقتصاد ایران به ویژه پروژه‌های عمرانی گفت: نه فقط دولت بلکه همه باید فکر و ذکر خود را از خارج به داخل کشور معطوف کنند.

سردار محمد تاکید کرد: اگر تولید در ایران بالا برود این آمریکایی هستند که برای مذاکره با ایران باید خواهش و التماس کنند.

***

 25 لایحه اقتصادی تقدیم مجلس شده است

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت با اشاره به لوایحی که از سوی دولت تقدیم مجلس شده گفت: نزدیک به ۶۷ لایحه دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است و بعد از تشکیل مجلس یازدهم از مجلس و نمایندگان محترم درخواست کردیم لوایح را در دستور رسیدگی قرار دهند. چند مورد هم با مجلس و رئیس مکاتبه کردم و درخواست ما در دستور کار قرار گرفتن این لوایح است.

وی با بیان اینکه از لوایح اشاره شده ۲۵ لایحه اقتصادی است، افزود: خلط مبحث پیش آمده به جهت معیاری است که ما با نمایندگان مجلس از لوایح اقتصادی دارند. ممکن است لایحه اقتصادی نباشد اما مواد و مفاد آن اقتصادی باشد. مثلا لایحه حمایت معنوی احکامی را در مورد مسائل اقتصادی دارد.

امیری گفت:‌ لایحه شفافیت، لایحه مدیریت تعارض منافع آثار اقتصادی دارند ضمن اینکه لایحه مالیات بر درآمد و دارایی های اقتصادی، لایحه مبارزه با فساد و لایحه اصلاح بخش تعاون کاملا اقتصادی است.

***

طلاق توافقی نباید به سهولت انجام شود

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بازدید سرزده از مجتمع قضایی خانواده شماره یک استان تهران با بیان اینکه طبق آیات و روایات، اساس و بنیان خانواده بر مودت، رحمت و عشق‌ورزی بنا شده است، گفت: رابطه زوجیت یک ارتباط حقوقی است، اما اساس و پایه آن را دلدادگی تشکیل می‌دهد.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر این نکته که تمام تلاش‌ها باید معطوف به استحکام بنیان خانواده باشد، گفت: عدم گسست خانواده یک اصل اساسی است و تمام تلاش‌های فرهنگی، اجتماعی، قضایی و سیاسی ما باید برای حفظ بنیان خانواده باشد.

رئیس قوه قضاییه همچنین به مسئله مهریه اشاره کرد و افزود: از مهریه در متون دینی به عنوان صداق یاد شده که صداق به معنای نشانه صداقت طرفین است. برهمین اساس مهریه نباید به سلاحی بین دو طرف برای کشمکش آن‌ها تبدیل شود. گاهی زوج به واسطه مهریه بر زوجه ظلم می‌کند و گاهی این ابزار توسط زوجه علیه زوج استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه مهریه حقی بر جانب زوجه است که حتماً باید پرداخت شود، گفت: مهریه برعهده زوج است و اگر زوج توانایی پرداخت آن را نداشته باشد، باید مهریه را تقسیط کرد، ولی این موضوع به معنای ساقط شدن دِین از او نیست. از سوی دیگر هم اگر افرادی برای فرار از پرداخت دِین اموال خود را به نام کس دیگری کنند، این خود مجدداً یک جرم دیگری است که نباید با آن مماشات کرد.

رئیسی با بیان اینکه مهریه دِینی است که باید پرداخت شود و کسی نگفته این دِین نباید پرداخته شود، تاکید کرد: ما گفته‌ایم اگر احراز شود که زوج توانایی پرداخت مهریه را ندارد، راهکار پرداخت مهریه توسط او «زندان رفتن» نیست.

***

بسیاری از مسائل انتخاباتی، بعد از آبان ماه یا نیمه دوم آذر روشن می‌شود

احمد حکیمی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیرکل حزب اراده ملت به برنا گفت: در حال حاضر بسیاری منتظرند که ببینند نتیجه انتخابات آمریکا چه می شود و این برای کشور بد است؛ کشوری که مهمترین مسأله و دستاورد انقلابش را استقلال می‌داند، نباید این گونه فکر کند. هیچ زمانی مانند حال حاضر نبودیم که تحولات داخلی مان وابسته به تحولات داخلی کشور دیگری باشد.

حکیمی پور ادامه داد: بسیاری فکر می کنند چون انتخابات آمریکا روی این فضا تاثیر دارد ارزیابی را به بعد انتخابات گذاشته اند. بسیاری از مسائل، بعد از آبان ماه یا نیمه دوم آذر روشن می شود و در طیف اصلاح طلبان، با کاندیدای حداکثری حضور داریم البته شرکت با کاندیدای ائتلافی هم، مطرح است.

در مقابل مهدی چمران، چهره سیاسی اصولگرا درباره این ادعا که اصولگرایان چشم به نتیجه انتخابات آمریکا دوخته‌‌اند و منتظرند ترامپ در کاخ سفید بماند، افزود: انتخابات ریاست جمهوری ما به انتخابات آمریکا ارتباطی ندارد نه تنها ارتباط ندارد بلکه نگاه به نتایج انتخابات آمریکا نداشتیم بلکه نگاه ما به داخل و خودمان است و مسائل داخلی را اصلا نباید به مسائل خارجی گره زد چراکه ارتباط منطقی و سیاسی با یکدیگر ندارد.

***

می‌خواستیم کار کنیم، تحریم‌ها و خروج آمریکا از برجام نگذاشت!

فارس نوشت: سیدمحمود میرلوحی، عضو اصلاح طلب و فعلی شورای شهر تهران اظهار کرد: تحریم‌های آمریکا و خروج ایالات متحده از برجام و همچنین شیوع بیماری کرونا در سه سال اخیر عاملی شد تا اعضای شورای شهر تهران نیز برای انجام فعالیت‌های خود با مشکل مواجه شوند، اما با همین شرایط نیز تلاش شده تا خروجی قابل قبولی از فعالیت‌های انجام شده حاصل شود. هرچند هنوز نواقصی در شهر تهران از جمله موضوع حمل و نقل عمومی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران به صورت شفاهی به مردم متعهد شده‌اند تا لحظه آخر خدمت رسانی کنند، تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران امروز نیز همچنان بر میثاق نامه‌ای که با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان امضا کرده‌اند پایبند هستند و خارج از چارچوب های تعریف شده اولیه حرکت نخواهند کرد. 

میرلوحی در حالی این دلایل را برای بی‌توفیقی شورای شهر تهران عنوان کرده است که تحریم‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر ملت ایران تحمیل شده و هر گروهی که تمایل به خدمت به مردم را دارد باید بر اساس وجود این مانع برنامه‌ریزی کند و تلاش کند تا این تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۷۲۴۵۸۲۱:۲۸:۲۱ ۱۳۹۹/۸/۱۴
دکتر ناظران استاداقتصاد دانشگاه اوهایو: دلیل رشد ده برابری دلار و کاهش ارزش ریال رشدنقدینگی در چندسال اخیر بود نه ترامپ .
ناشناس۱۶۷۲۴۸۳۲۲:۰۷:۵۳ ۱۳۹۹/۸/۱۴
ژن خوبها‌ و احتکارگرا آرزو دارن ترامپ رای بیاره
مصطفي۱۶۷۲۵۰۲۲۲:۴۹:۴۰ ۱۳۹۹/۸/۱۴
جناب روحاني با شروع فصل سرما در اروپا ، واگيري به كويد ٥ تا ١٥ برابر دو ماه قبل رسيده است
ناشناس۱۶۷۲۶۶۵۰۸:۲۹:۵۰ ۱۳۹۹/۸/۱۵
گرانی و بیکاری و بیماری / پاسخ بده روحانی
ناشناس۱۶۷۲۶۶۹۰۸:۳۱:۴۱ ۱۳۹۹/۸/۱۵
شورای شهر و شهرداری تهران در 3 سال گذشته کلا"تعطیل بود و فقط به تغییر نام خیابان ها و معابر مشغول بودند !
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین