جریمه ۵۰۰ تومانی برای چه افرادی صادر می‌شود؟

گروه اجتماعی الف،   3990814100

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از کاهش ۳۷ درصدی تردد در ۲۵ استان دارای محدودیت خبر داد و گفت: در راستای اجرای این محدودیت ها، ترددها در جاده های کشور هم ۳۱ درصد کاهش داشته است.

جریمه ۵۰۰ تومانی برای چه افرادی صادر می‌شود؟

به گزارش مهر، سرهنگ احمد شیرانی، با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در سومین روز از اجرای طرح محدودیت‌های ترددی اظهار کرد: از ابتدای صبح آمارها و رفت‌وآمد و تردد در محورهای ۲۵ استان اعلام شده، تحت نظارت و کنترل قرار گرفته است. عوامل پلیس راهور، انتظامی، هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌ها در نقاط ورودی و خروجی این ۲۵ استان حضور دارند و ترددها را کاملاً دقیق کنترل می‌کنند.

وی ادامه داد: همانطور که پیشتر در خبرها مطرح شد، از خروج پلاک‌های بومی ۲۵ استان اعلام شده و ورود پلاک‌های غیربومی به این استان‌ها جلوگیری می‌شود و در صورت مقاومت افراد، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای آنها اعمال می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: امروز که سومین روز از اجرای محدودیت‌های تردد در راستای کاهش شیوع کرونا در کشور است، هیچ مشکل ترافیکی نداریم و شاهد همکاری بیشتر مردم با پلیس هستیم. در محورهای این ۲۵ استان تفکیک خودروهای بومی و غیربومی به دلیل کاهش ترددها سهل‌تر شده است.

چرایی ترافیک صبحگاهی در محور کرج-تهران

شیرانی با اشاره به ترافیک صبحگاهی محور کرج به تهران گفت: دلیل ترافیک صبحگاهی محور کرج – تهران، بار ترافیکی هر روز این محور است البته امروز زودتر از روزهای قبل و حدود ساعت ۹ صبح این ترافیک تخلیه شد و محدودیت‌های تردد در استان‌های تهران و البرز به صورت یکپارچه اعمال می‌شود.

وی تأکید کرد: تا این لحظه در مراکز استان‌هایی که محدودیت تردد داشته‌، حدود ۳۷ درصد کاهش حجم ترددها را شاهد بوده‌ایم. همچنین در کل کشور به طور میانگین ۳۱ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

کنترل‌های در استان‌های همجوار استان‌های شمالی به خوبی انجام می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به انتشار خبری مبنی بر جلوگیری از ورود پلاک‌های غیربومی به استان گلستان گفت: به دلیل آنکه استان‌های همجوار با گلستان مانند خراسان شمالی و سمنان در لیست ۲۵ استان قرار دارند و محدودیت‌های خروجی به شدت کنترل می‌شود، به طور قاطع می‌توان گفت که از استان‌های همجوار، خروج پلاک‌های بومی را به سمت استان‌هایی همچون گلستان و گیلان نداریم. حال آنکه استان گلستان بخواهد محدودیت‌هایی را خودش اعمال کند، مربوط به فرماندهی و ستاد مقابله با کرونای آن استان می‌شود.

جریمه ۵۰۰ تومانی برای چه افرادی صادر می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف از ابتدای طرح تاکنون اعمال شده و اگر راننده‌ای به این جریمه اهمیتی ندهد و اصرار بر ورود یا خروج داشته باشد، پلیس مجبور می‌شود خودروی آن شخص را توقیف کند.

شیرانی با اشاره به اینکه دوربین‌های جاده‌ای هم محورهای این ۲۵ استان را رصد می‌کنند، گفت: دوربین‌های جاده‌ای، محورهای این ۲۵ استان ذکر شده را رصد می‌کنند و اگر خودرویی در مسیری که نباید تردد کند، مشاهده شود؛ حتماً جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای آن خودروی متخلف صادر می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همانطور که روز قبل هم اعلام شد، خودروهایی که در سفر هستند، می‌توانند به شهر خود بازگردند اما اجازه ندارند از داخل شهرهای مسیر تا مقصد حرکت کنند و باید از کمربندی‌ها و کنارگذرها عبور کنند. در صورت مشاهده این خودروها در شهرهای در مسیر واقع شده، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای آنها هم اعمال می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین