سردارسلامی: هیچ جدایی بین سپاه و ناجا نیست/‌ برخورد پلیس با اراذل و اوباش مورد قبول مردم بود

گروه جهان الف،   3990803102 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده سپاه با بیان اینکه ‌پلیس که نباشد هیچ چیزی بر سر جای خود نخواهد بود؛ گفت:برخورد پلیس با اراذل و اوباش بسیار پسندیده و مورد قبول مردم بود؛ باید برخورد مقتدرانه با مجرمان ضمن رعایت حقوق آنها ادامه یابد.

سردارسلامی: هیچ جدایی بین سپاه و ناجا نیست/‌ برخورد پلیس با اراذل و اوباش مورد قبول مردم بود

 به گزارش فارس،‌‌ سرلشکر پاسدار "حسین سلامی" به اتفاق هیات همراه برای تبریک هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافت و با سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت و گو کرد.

سرلشکر پاسدار سلامی در این دیدار ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) وتبریک آغاز امامت منجی عالم بشریت و نیز هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و آحاد کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: امسال هفته نیروی انتظامی همراه با پیام بسیار خوب فرمانده معزز کل قوا بود که نشان از شخصیت بالای این سازمان دارد. روح اعتماد و اطمینان به نیروی انتظامی در ذهن و قلب رهبر انقلاب متجلی است و این محصول زحمات و مجاهدت ها و تلاش های طاقت فرسای فرماندهان و کارکنان این نیرو و در کنار آن خانواده های عزیز آنان است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر و تشکر از سردار "حسین اشتری" فرمانده  با اخلاص، مدیر و مدبر ناجا گفت: از اینکه این فرصت را فراهم کردید تا در جمع شما تلاشگران قرار بگیرم، متشکرم؛ همچنین از مجموعه تلاش ها و زحمات شبانه روزی شما در طول سال که یک لحظه هم چشم برهم نمی گذارید و با چشمان باز و با روحیه بالا و نشاط، طراوت، صبر و آرامش همه ماموریت های مختلف را اجرا می کنید، قدردانم.  

وی گفت: ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی هیچ انفکاکی بین خود با شما نمی بینیم؛ همه ما پاسداران انقلاب اسلامی هستیم اگر چه در دو سازمان جدا قرار گرفته ایم اما قلب های ما با هم است.

سرلشکر پاسدار سلامی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد، عنوان داشت: ما برادران واقعی هستیم که کارکردن کوچکترین تعامل ما است؛ ما برای هم ایثار می کنیم و برای یکدیگر می میریم و به دنبال این نیستیم که کارها را برای خودمان و به اسم خودمان بکنیم. ما برای توفیقات همدیگر دعا می کنیم و به خود می بالیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ملت ایران در مقاطعی از سال مثل نوروز و اعیاد مختلف در کنار خانواده های خود در آرامش هستند اما شما در همان لحظات به دور از خانواده در جاده ها، مرزها و بیابان ها در حال خدمت هستید فقط برای اینکه مردم ما در امنیت و آرامش باشند.

سرلشکر سلامی گفت:بنده به صورت ویژه از خانواده های شما که نقش اساسی در پشتیبانی از کارهای شما را دارند تقدیر و تشکر می کنم. قطعا همه مردم ایران می دانند که خانواده های شما خانواده هایی پاک، نجیب و مظلوم هستند.

وی با بیان این مطلب که ناجا تجسم زیباترین معانی نظام حاکمیت است، بیان داشت: هر نظامی با معانی خوب مثل نظم، عدالت، طهارت، اخلاق، آرامش، عزت و اقتدار خود را معرفی می کند که نیروی انتظامی ما تجلی همه این معانی است.

سرلشکر پاسدار سلامی ادامه داد: به طور مثال عدالت منصوب به قوه قضائی است اما اگر امتدادی به عنوان ناجا وجود نداشته باشد این عدالت محقق نمی شود؛ همچنین امنیت، یک معنای دیگری است که وظایف دولت ها است اما مجری این امنیت، نیروی انتظامی است.

وی  بیان داشت: امروز تمامی دشمنان و کشورهای متخاصم دست به دست هم دادند تا امنیت کشور را خدشه دار کنند. اما تلاش و زحمات شما موجب شده تا امروز کشور ما در برون مرزها توسط پلیس بین الملل و در مرزها توسط پلیس مرزبانی و در داخل توسط سایر عوامل انتظامی، آگاهی، فتا، راهور، پلیس راه کشور و پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک امنیت مطلوب برخوردار باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که "اگر یک روز پلیس نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد" اظهار داشت: پلیس که نباشد هیچ چیزی بر سر جای خود نخواهد بود؛ بودن شما مساوی با خیلی از هنجارها است، هر جا که نور است خطایی نیست بلکه خطا و ناهنجاری مربوط به تاریکی است. پلیس چتر امنیت، آرامش و اعتماد عمومی است.

وی گفت: به عقیده من شغل پلیسی پیچیده ترین شغل دنیاست چون با تمام ابعاد اجتماعی و روانی زندگی مردم جامعه سروکار دارد. پلیس باید یک روان شناس و یک جامعه شناس قوی باشد چرا که شناخت انسان یک هنر است که باید پلیس ما به آن مسلط باشد.

سرلشکر پاسدار سلامی با اشاره به این مطلب که جامعه امروز را نمی شود دستوری اداره کرد، گفت: باید بر قلب مردم حاکم شد؛ نقش هدایت گرانه در کنار مهربانی و اقتدار کار بسیار سختی است. از شخصیت ظاهری پلیس تا تجهیزات، فضای فیزیکی کار، فن بیان، فن ارتباط اجتماعی و نفوذ کلام مسائل مهمی است که امروز الحمدالله پلیس ما همه آنها را دارا است‌‌ و امروز پلیس با مردم یک برخورد اقناعی دارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انصافا اقدامات شما بسیار خوب است و این اقدامات باید منعکس شود و مردم از آنها مطلع شوند.

وی با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی درگاه اعتماد به نظام است، گفت: برخورد شما با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی بسیار پسندیده و مورد قبول مردم بود که باید با هوشیاری و هوشمندی و برخورد مقتدرانه با مجرمان ضمن رعایت حقوق آنها ادامه یابد.

سرلشکر پاسدار سلامی عنوان داشت: هوشیاری و هوشمندی شما در فکر و تدبیر و در تجهیزات بسیار خوب است؛ هوش انسانی و هوش تجهیزاتی، حاصلش باید یک پلیس مقتدر و مهربان باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رفتارهای خوب پلیس تصریح کرد: هیچ وقت این رفتار خوب در ذهن مردم پاک نمی شود و توسط آنها بازگو خواهد شد. نقش های حمایتی شما غوغا می کند و در کنار این نقش ها برخورد مقتدرانه با مجرمان بسیار مهم است.

وی با اشاره به این مطلب که نگاه مردم به نیروی انتظامی یک نگاه متعالی است، افزود: امروز نیروی انتظامی طعم مردم داری، عزت، اقتدار، آرامش، مهربانی و مردمداری دارد؛ مردم شما را دوست دارند چون برای آنها فداکاری می کنید و مردم قدردان و دعاگوی شما هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: صبر و حلم برای شما بسیار مهم است؛ کسی که زیاد کار می کند، زیاد هم مورد انتقاد است ولی باید صبور باشید. امروز نیروی انتظامی ما به درجه بالایی از کفایت و رشد رسیده است و نیروی رشیدی است که همه به آن افتخار می کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که اقدامات رسانه ای ناجا خصوصا در صدا و سیما بسیار ارزشمند است، گفت: الحمدالله نیروی انتظامی از رشد بسیار خوبی در زمینه های مختلف برخوردار است که این کارها باید به مردم معرفی و انعکاس داده شوند.

فرمانده ناجا: دوران طلایی تعامل نیروهای مسلح را شاهدیم/همراهی‌ فرماندهان سپاه و ناجا در مأموریت‌ها
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح باعث افتخار کشور هستند، گفت:دوران طلایی تعامل و همکاری نیروهای مسلح را شاهدیم؛ امروز، در هر شرایط و ماموریتی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کنار هم هستند.

سردار "حسین اشتری" در این دیدار صمیمانه، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری(ع) و با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)، اعیاد ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در آخرین روز هفته نیروی انتظامی میزبان فرمانده ای مردمی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مناسبت هفته ناجا، افزود: پیام ایشان موجب ارتقاء روحیه ما و همه نیروهای پلیس شد؛ همکارانم از دورترین نقطه تا بازنشستگان، به وجود خود افتخار می کنند و توفیق سربازی ولایت را غرور آفرین می دانند.

وی با اشاره به برنامه های برگزار شده در هفته نیروی انتظامی ادامه داد: هدف ما در این هفته، ارائه خدمات بیشتر به مردم و رسیدگی بیشتر به امور کارکنان ناجا است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ماموریت های ناجا و گستردگی کار در آن، این نیرو را به عنوان یک سازمان بی نظیر در بین سایر سازمان ها رقم زده و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ناجا علاوه بر ماموریت های ذاتی خود یک سازمان خدمتگزار است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات درخشان نیروهای مسلح همزمان با شیوع کرونا ادامه داد: امروز این مهم، مورد تاکید فرمانده معزز کل قوا(مدظله العالی) است و ایشان تاکید فرمودند که همه سازمان ها باید در این خصوص پای کار باشند گرچه معظم له از اقدامات انجام شده ابراز رضایت نمودند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح باعث افتخار کشور هستند و در هر حادثه ای در کنار مردم بوده و خواهند بود و مردم هم آنها را دوست دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا با عنوان "با هم برای امنیت و سلامت" بیان کرد: امروز حافظان امنیت و سلامت در کنار هم هستند تا بتوانند این ویروس منحوس را شکست دهند.

سردار اشتری با تقدیر و تشکر از حمایت های فرمانده سپاه پاسداران گفت: دوران طلایی تعامل و همکاری نیروهای مسلح را شاهدیم چراکه در هر شرایط و ماموریتی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کنار هم هستند.

وی خاطرنشان کرد:تعامل و همدلی بین نیروهای مسلح و سایر بخش ها می تواند تلاش دشمنان را ناکام و توطئه آنان را خنثی کند و وظیفه همه ما این است که چنین تعامل و همدلی را حفظ و ارتقاء دهیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۵۷۴۷۳۲۱:۳۴:۴۲ ۱۳۹۹/۸/۳
با اراذل و اوباش باید برخورد جدی شود اما در چارچوب قانون و شرع. آدم راه انداختن و پس گردنی زدن مال این زمانه نیست.
ناشناس۱۶۵۷۵۱۰۲۲:۰۴:۱۱ ۱۳۹۹/۸/۳
مطمئن باشید ارازل واوباش همان داعش داخلی هستند برخورد شدید با انها کشور را بیمه می کند عدم برخورد آنهارا هرروز پر رو تر می کند از نیروی انتظامی تشکر از قوه قضاییه رضایت نداریم
ناشناس۱۶۵۷۷۱۷۰۲:۵۱:۵۰ ۱۳۹۹/۸/۴
داعش دقیقا خود شما هستید !
ناشناس۱۶۵۷۶۸۹۰۱:۲۹:۲۷ ۱۳۹۹/۸/۴
چرا جامعه سوئیس اراذل و اوباش ندار؟ روش بد حکمرانی باعث این پدیده شده و به آن دامن زده. باز هم طبق معمول به جای بررسی ریشه ای و ارائه راه حل دنبال برخورد فیزیکی هستند. حالا سلطان سکه اعدام شد مشکل سکه حل شد؟ وقتی سرچشمه تعقل .. خشک شود وضعیت این میشود.
ناشناس۱۶۵۷۷۱۸۰۲:۵۲:۰۵ ۱۳۹۹/۸/۴
از طرف مردم حرف نزنید !
عمران۱۶۵۷۷۳۲۰۴:۰۰:۱۷ ۱۳۹۹/۸/۴
«مورد قبول مردم است». خیلی خوب ، شما نظر سنجی کردی؟ رفراندوم گذاشتی؟ از کجا میدانید چه چیزی مورد قبول عموم مردم است؟
ناشناس۱۶۵۷۷۵۶۰۶:۴۲:۳۳ ۱۳۹۹/۸/۴
جدایی نیست اما تفاوت هست. کارکنان ناجا بسیار کار سختی دارن و بیشتر کارهای عملیاتی میکنن. ..
احمد۱۶۵۷۸۲۶۰۸:۴۴:۴۲ ۱۳۹۹/۸/۴
والا قاضی القضات خیلی سریع دستور برخورد با مامورین دادن که اشرار با حکم قاضی چرخوندن اراذل و اوباش اندازه مو سر من و شما پرونده دارن چرا قاضی با اینا مماشات میکنه و حکم سبک براشون میزنه ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین