چند میلیون نفر مناظره بایدن و ترامپ را دیدند؟!

گروه جهان الف،   3990803060

رتبه بندی های تلویزیونی نشان داد که مناظره نهایی ترامپ و بایدن با کاهش ۱۰ میلیون بیننده نسبت به مناظره اول مواجه شده است. بنابر اعلام‌ها، این مناظره ۶۳ میلیون بیننده را به خود اختصاص داد.

چند میلیون نفر مناظره بایدن و ترامپ را دیدند؟!

به گزارش فارس به نقل از ورایتی، دونالد ترامپ و جو بایدن در آخرین مناظره ریاست جمهوری شب گذشته برای آخرین بار در تلویزیون زنده با یکدیگر درگیر شدند. با این حال، در نهایت مخاطبان بسیار کمتری نسبت به مناظره قبلی اواخر سپتامبر به خود جلب کرد.

در رتبه بندی های تلویزیونی مناظره نهایی ترامپ و بایدن با کاهش ۱۰ میلیون بیننده نسبت به مناظره اول مواجه شد.

بنابر اعلام «نیلسن»، مناظره شب گذشته ۶۳ میلیون بیننده را به خود اختصاص داد که تقریباً ۱۴٪ (یا ۱۰ میلیون بیننده) از اولین مناظره، که ۷۳.۱ میلیون بیننده داشت، کاهش داشت.

برای مقایسه بیشتر، مناظره نهایی دور انتخابات سال ۲۰۱۶ با ۷۱.۵ میلیون بیننده به پایان رسید.

این رقم نهایی شامل هر شبکه ای می شود که مناظره را به صورت زنده پخش کرده که شامل شبکه های تلویزیونی «فاکس نیوز» «اِی بی سی» «سی بی اس» «ان بی سی» «سی ان ان» «ام اس ان بی سی» «تله موندو» «یونیویژن» «پی بی اس» «سی ان انe» «شبکه تجاری فاکس» «نیوز مکس» «نیوزی» «وایس» و «دبلیو جی ان اِی» می شود.

«فاکس نیوز» با نگاهی جداگانه به شبکه ها، با ۱۵.۴ میلیون بیننده، بار دیگر در رده نخست پربیننده ترین شبکه تلویزیونی پخش کننده مناظره مذکور قرار گرفت.

شبکه «اِی بی سی»(ABC) با ۱۱.۲ میلیون بیننده در جایگاه دوم و «ان بی سی»(NBC) با ۱۰.۶ میلیون بیننده در رده سوم قرار دارند.

«سی ان ان»(CNN) با ۷.۵ میلیون بیننده در رتبه چهارم و «ام اس ان بی سی»(MSNBC) با ۶.۹ میلیون بیننده در رده پنجم پربیننده ترین شبکه های تلویزیونی مناظره بایدن و ترامپ قرار گرفتند.

در پایان، هیچ یک از دو مناظره ترامپ و بایدن به اولین مناظره ترامپ و هیلاری کلینتون در چهار سال پیش که در مجموع ۸۴ میلیون نفر آن را تماشا کردند، نزدیک نشد. و هنوز به عنوان پربیننده ترین مناظره تاریخ ریاست جمهوری آمریکا محسوب می شود.

قبل از دور انتخابات ۲۰۱۶، بیشترین تماشاگر مناظره در سال ۱۹۸۰ بین «جیمی کارتر» و «رونالد ریگان» بود که حدود ۸۱ میلیون بیننده داشت.

در دوره انتخابات سال ۲۰۱۲، بیشترین تماشای مناظره بین «باراک اوباما» و «میت رامنی» کمی بیش از ۶۷ میلیون بیننده را به خود جلب کرد.

و اما در مورد محتوای مناظره شب گذشته، این مناظره تا حد زیادی منسجم تر از مناظره اول بود، بخشی به این دلیل که میکروفن نامزدها هنگام صحبت کردن دیگری بی صدا بود، که به آنها اجازه می داد تا بیشتر بی وقفه صحبت کنند. با این وجود بار دیگر، دو رقیب در مورد موضوعات کلیدی مانند همه گیری کووید ۱۹، نژاد و تغییرات آب و هوایی با یکدیگر درگیر شدند.

این مناظره با اجرای «کریستِن وِلکِر» و از شبکه تلویزیونی «ان بی سی نیوز»(NBC News) در محل دانشگاه بلمونت در نشویل، تِنِسی برگزار شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین