انتقاد صریح رهبری از هتک حرمت روحانی/ماجرای بخشش دناپلاس یک نماینده مجلس/آخرین پیگیری قاسم سلیمانی قبل از شهادت/روایت رحیم‌پور ازغدی از جلسه جنجالی و پاسخ حسام‌الدین آشنا چه بود؟

گروه سیاسی الف،   3990803059 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

انتقاد صریح رهبری از هتک حرمت روحانی/ماجرای بخشش دناپلاس یک نماینده مجلس/آخرین پیگیری قاسم سلیمانی قبل از شهادت/روایت رحیم‌پور ازغدی از جلسه جنجالی و پاسخ حسام‌الدین آشنا چه بود؟

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۳ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۶۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین آمار کرونا در ایران: فوت ۳۳۵ بیمار و شناسایی ۵۸۱۴ مبتلا

ربیعی: «مسئول قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا» تعیین می‌شود/ دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان در تهران

روحانی: برای مقابله با کرونا فعلاً راهی جز رعایت ضوابط بهداشتی و پیشگیری وجود ندارد

***

افزایش فوتی‌های کرونا با تشدید آلودگی هوا

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کرونا در تهران بیشتر از سایر کلانشهرها قربانی می گیرد و یک هفته ای است که آلودگی هوا نفس های پایتخت نشینان را تنگ کرده است و حالا آلودگی هوا دردی شده بر دردهای دیگر ناشی از شیوع کرونا و باید در این شرایط مسئولان شهری به سرعت سیاستگذاری کنند و پیش از آنکه کرونا از فرصت آلودگی هوا استفاده کند و بیشتر قربانی بگیرد اقدامات را اجرایی کنند...

عمده عوارض آلودگی هوا و کرونا بر گروه‌های آسیب پذیر مانند بیماران تنفسی و قلبی عروقی، زنان باردار، کودکان، بیماران مزمن و صعب العلاج و سالمندان است که در این روزها توصیه می شود، این گروه ها برای حفظ سلامت خود از تردد غیر ضرور در کلانشهرها بپرهیزند، همچنین مسئولان باید هر چه زودتر اقدام های فوریتی خود را انجام دهند تا بیش از پیش شاهد افزایش مرگ و میرهای کرونایی نباشیم.

بیشتر بخوانید:

فرمول هایی برای کاهش آلودگی هوا در روزهای کرونایی

هشدار جدی حریرچی درباره شیوع کرونا

***

انتقاد صریح رهبری از اقدام برخی‌ در برخورد با دولت و رئیس جمهور

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم اتحاد و انسجام درونی در کشور، به اقدام اخیر برخی‎ها در مواجهه با دولت و شخص رئیس جمهور اشاره کردند و گفتند: اگرچه در میان این برادران، افراد خوبی هم هستند، اما این کار غلط بود و این موضوع را بطور صریح اعلام می‌کنم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتقاد را غیر از هتک حرمت دانستند و افزودند: هتک حرمت در میان مردم حرام است و نسبت به مسئولان بیشتر، بخصوص در میان مسئولان بالای کشور.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: هنگامی که وزارت بهداشت، مصادیق محدودیت را تعیین کرد، بقیه دستگاهها باید بدون در نظر گرفتن ملاحظات دیگر، آنها را رعایت و اجرا کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: کنترل دقیق مبادی ورودی کشور، محدودیت ترددهای غیرضرور بین شهری به همراه اقناع مردم و اِعمال سخت‌گیرانه ضوابط در ناوگان حمل و نقل شهری و محیطهای عمومی، از جمله مصادیق محدودیت‌ها است که مسئولیت اصلی اجرا و نظارت، با شورای امنیت کشور و نیروی انتظامی است.

«آموزش همگانی درباره راههای شیوع و شیوه‌های پیشگیری به صورت محله‌محور و با استفاده از ظرفیت مساجد و بسیج و البته با محوریت وزارت بهداشت و همکاری وزارت ارشاد و صداوسیما» و «لزوم تصویب جرائم سختگیرانه برای افرادی که مرتکب تخلفات بزرگ از ضوابط بهداشتی می‌شوند» توصیه‌های دیگر رهبر انقلاب اسلامی به مسئولان برای مقابله با کرونا بود.

رهبر انقلاب اسلامی مسئولان را به رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی توصیه کردند و افزودند: متأسفانه گاهی برخی از مسئولان در رعایت مواردی مثل ماسک زدن به شیوه صحیح یا رعایت فاصله، کوتاهی می‌کنند که این بی‌اعتنایی‌ها بر رعایتهای عمومی مردم هم اثر منفی می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

رهبر انقلاب: برای مقابله با کرونا باید تصمیم قاطع حاکمیتی گرفته شود/ توصیه‌های مهم برای مواجهه با ویروس کرونا/ انتقاد صریح از هتک حرمت رئیس‌جمهور

***

موضع جدید حجت الاسلام ذوالنوری 

ذوالنوری، نماینده قم در مجلس که اخیرا انتقادات تندی به رییس جمهوری داشته بود بعد از سخنرانی امروز رهبری پیام تازه ای در این خصوص منتشر کرد.

وی در حساب توییتری خود نوشت:

«بسمه تعالی
تبعیت از فرامین الهی رهبر عزیز و ولی امرم را از اوجب واجبات میدانم و تمام آبرو، هستی، و وجود خود را در اطاعت اوامرش تقدیم میدارم.
و در چارچوب تکالیف قانونی خود و تدابیر معظم له لحظه ای از احقاق حقوق مردم شریف غفلت نخواهم کرد».
***

روایت رحیم‌پور ازغدی از ماجرای مشاجره‌ با روحانی در جلسه شواری عالی انقلاب فرهنگی
 حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ناظر به ماجرای آبان ۹۸ و مشاجره در شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیحاتی در صفحه شخصی خود منتشر کرد. متن این توضیحات به شرح ذیل است: 

«آبان سال گذشته در چنین ایامی، در بلوای بنزین، دوستان شورا از رئیس مجریه توضیح خواستند.ایشان داستان خود را تعریف و ماجرا را خاتمه‌ یافته اعلام‌کرد.داستان کمی ساختگی و حق ‌به‌ جانب بود. مودبانه اما واضح، اعتراض شد. ترکیب عدم کفایت اینان و فرصت‌‌طلبی آنان، بدترین حادثه پس از انقلاب در نوع خود بود. کرونا هم نبود تا ضعف‌ها را پوشش دهد. این آخرین جلسه حضور بنده در شورا بود. بسیاری دوستان پس از جلسه، تایید فرمودند و البته در جلسه، سکوت.متن آن مذاکرات حتی برای اعضا هم، محرمانه اعلام شد ...»

 حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور در حساب توییتری خود خطاب به وی نوشت: «ظاهرا در بیان واقعیت بسیار صرفه‌جویی شده ‌است.»

بیشتر بخوانید:

ماجرای مشاجره رحیم‌پور ازغدی با روحانی

***

اصلاح طلبان و اصولگرایان برنامه‌ای برای ارائه ندارند

برنا نوشت: اخیرا «حسین مرعشی»، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، گفته بود: کاندیداهای حزبی ما مشخص هستند، جهانگیری، محسن هاشمی، همتی، ملک زاده، هاشمی طبا، کرباسچی و غیره مطرح هستند البته هنوز خودشان نپذیرفته اند.

در این ارتباط «مصطفی هاشمی‌طبا»، کاندیدای پیشین انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، درباره قرار گرفتن نامش در لیست کاندیدای حزب کارگزاران گفت: بنده این مطلب را در یکی از رسانه‌ها خواندم؛ اینکه برخی آقایان محبت دارند بحث دیگری است. 

او در پاسخ به این سوال که آیا حزب کارگزاران با شما در این باره صحبتی داشته یا خیر؟ افزود: خیر. با بنده صحبتی نشده است.

هاشمی‌طبا در پاسخ به این سوال که آیا برای کاندیداتوری در ۱۴۰۰ اعلام آمادگی می‌کنید؟ ادامه داد: خیر. قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ندارم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این باره که به نظر می‌رسد، اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده دچار سردرگمی شده‌اند، عنوان کرد: متاسفانه همه سردر گم‌اند. هیچ کس برنامه‌ای برای برون رفت از شرایط فعلی ندارد؛ اصلاح طلبان و کارگزاران و یا اصولگرایان برنامه‌ای برای ارائه ندارند حال ممکن است، شرکت کنند و چهار نفر را نیز معرفی کنند اما برنامه‌ای برای کشور ندارند. 

هاشمی‌طبا گفت: حدود ۵ ماه است که  این مجلس در حال کار کردن است اما تاکنون، هیچ کاری نکرده است. قبل از ورود به مجلس ادعا می‌کردند که وضعیت مردم و معیشت را سر و سامان می‌دهیم، حال چه کردند؟ 

***

ماجرای بخشش یک نماینده از جیب مجلس

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به خبر اهدای خودرو دنا پلاس مجلس توسط یکی از نمایندگان به خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: خودروی دنا پلاسی که در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته جزو اموال مجلس شورای اسلامی بوده و سند آن به نام نمایندگان نیست که بخواهند آن را به فرد یا نهادی ببخشند.

وی افزود: از آقای کوچکی نژاد تقاضا داریم تا سند خودروی دنا پلاس را منتشر کند تا مشخص شود وی چگونه خودروی مجلس را فضل و بخشش کرده‌اند، البته شاید وی یک دنا پلاس دیگر به نام خود دارد که آن را به مدرسه سازان بخشیده است.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: هیچ نماینده‌ای حق ندارد خودروی متعلق به مجلس را به غیر واگذار کرده و یا آن را ببخشد. بنده به این نماینده پیشنهاد می‌کنم که خانه یا ماشین خود را برای مدرسه سازی اهدا کند به عنوان مثال مگر می‌شود اتوبوس یا مترو که جز اموال دولت است را به کسی بخشید؟

جبار کوچکی نژاد درباره اعطای خودروی دناپلاس خود به سازمان مدارس توضیح داد: این خودرو بر اساس بند ۱ تعهدنامه ایران‌خودرو، انتقال سند رسمی حداکثر یک سال بعد امکان دارد.

وی ادامه داد: این خودرو را به سازمان نوسازی مدارس واگذار کردیم تا خیریه‌ها پول این خودرو را دریافت کنند. سپس با یک سند عادی یا قولنامه، واگذاری صورت بگیرد تا سند رسمی انتقال یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: معترضان به این موضوع شاید خودشان حاضر به انجام چنین کاری نباشند و می‌توان آن را نوعی حسادت دانست.

بیشتر بخوانید:

هیچ نماینده‌ای حق ندارد خودروی متعلق به مجلس را به غیر واگذار کرده و یا آن را ببخشد

***

ریاست جمهوری بایدن کمکی به اصلاح‌طلبان نمی‌کند

ناصر ایمانی، تحلیل گر مسائل سیاسی درباره تاثیر نتیجه انتخابات آمریکا در افزایش یا کاهش شانس پیروزی نامزد‌های انتخاباتی در ایران به نامه نیوز گفت: من برداشتی مبنی بر این ندارم که در ایران یک جناح سیاسی خواهان ماندن ترامپ باشد. اصولگرایان منطق دیگری دارند و می‌گویند که تفاوتی در عمل بین ترامپ و بایدن نیست و این را در عمل خواهیم دید. حتی اگر بایدن هم روی کار بیاید تاثیر قابل توجهی در شرایط ندارد. شاید در کوتاه مدت شاهد تاثیراتی داشته باشیم، اما در بلند مدت اینطور نیست. اصلاح طلبان، اما نظر دیگری دارند و فکر می‌کنند که اگر آقای بایدن رئیس جمهور شود، راه برای آنان باز می‌شود که در انتخابات ریاست جمهوری آتی فعال‌تر باشند.

***

محمدعلی نجفی به کدام زندان منتقل می‌شود؟
حمیدرضا گودرزی، وکیل محمدعلی نجفی درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود اظهار کرد: آقای نجفی هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد و مرخصی به او داده نشده است.

وی اظهار کرد: پرونده موکلم از سوی دادگاه به اجرای احکام ارسال شده، اما هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. یعنی قطعیت ورود موکلم به زندان اوین برای ما مشخص نشده است.

گودرزی با بیان اینکه همه افراد باید حکم صادرشده برای خود را طی کنند، گفت: مرخصی جزء محکومیت به حساب نمی‌آید. از روزی که نجفی بازداشت شد، تنها دو شب آزاد بوده و پس از آن به زندان برگشته است.

بیشتر بخوانید:

قطعیت ورود نجفی به زندان اوین مشخص نشده است

***

دستورات فوری برای اجابت برخی خواسته‌های زندانیان

علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه به اتفاق رئیس سازمان زندان‌ها از ندامتگاه زنان استان تهران بازدید کرد. در این دیدار هفت ساعته که روز جمعه صورت گرفت، رئیس سازمان زندان‌ها و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان با بسیاری از مددجویان از جمله نسرین ستوده و کایلی مور گیلبرت (اتباع بیگانه)، به گفتگوی رو در رو پرداخته و سخنان این افراد را شنیدند و درخصوص اجابت برخی خواسته‌های ان‌ها دستورات فوری صادر شد.

بیشتر بخوانید:

گفت‌وگوی باقری‌کنی با نسرین ستوده و کایلی مور گیلبرت

***

آخرین پیگیری حاج قاسم قبل از شهادت
 
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده ارشد جمهوری اسلامی ایران، 2 ساعت قبل از پرواز به عراق و شهادت به دست تروریست‌های آمریکایی، به صورت جدی پیگیر موضوع شهدای خان طومان در سوریه بود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۵۷۴۱۸۲۰:۳۷:۲۱ ۱۳۹۹/۸/۳
چرا قانون از کجا آورده ای و مشروعیت سنجی اموال را اجرایی نمی کنید از رهبری مطالبه داریم دستور فرمایند این قانون که مادر تمامی مبارزات با فساد است اجرا شود
ناشناس۱۶۵۷۴۲۰۲۰:۳۹:۵۵ ۱۳۹۹/۸/۳
روحانی باید در مورد افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان و شیوع شدید کرونا در کشور پاسخگو باشد.
ناشناس۱۶۵۷۴۲۱۲۰:۴۰:۴۰ ۱۳۹۹/۸/۳
طرح سوال از رییس جمهور که هتکاکی نیست هتکاکی آن است که رییس جمهور از مردم دعوا کرد سرمایه زندگیشان را بورس بیاورند و اینطوری از پشت به آنها خنجر زد گوجه کیلویی ۱۲ هزار تومان هتکاکی به ملت است
ناشناس۱۶۵۷۴۳۷۲۰:۵۴:۲۸ ۱۳۹۹/۸/۳
چه دست هایی در کار بوده است که با وجود تصویب طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در صحن مجلس دهم باز هم نگذاشتند این تفحص اجرایی شود
ناشناس۱۶۵۷۴۸۰۲۱:۳۶:۵۸ ۱۳۹۹/۸/۳
اقای خامنه ای خیلی سیاستمداره خیلی خیلی سیاسی هست خیلی سیاستمدار
ناشناس۱۶۵۷۵۹۴۲۳:۱۴:۵۱ ۱۳۹۹/۸/۳
توهین های این اقای رئیس‌جمهور به دیگران درکجا قرار دارد؟!!!!!!
ناشناس۱۶۵۷۶۴۱۰۰:۱۳:۱۵ ۱۳۹۹/۸/۴
آیا این که هر روز دروغ گفته شود و دو قطبی سازی هتک حرمت به مردم نیست و نباید واکنش صریح نشان داد؟
ناشناس۱۶۵۷۷۶۶۰۷:۰۱:۵۵ ۱۳۹۹/۸/۴
مگه روحانی حرمت مردم رو نگه داشت ؟
ناشناس۱۶۵۷۸۰۱۰۸:۲۰:۱۲ ۱۳۹۹/۸/۴
بجای استیضاح قانون از کجا اورده ای و مشروعیت سنجی اموال را اجرایی کنید تا معلوم شود هتک حرمت را چه کسانی به ملت کرده اند
ناشناس۱۶۵۷۸۷۳۰۹:۴۵:۴۹ ۱۳۹۹/۸/۴
اقای اشنا دیگه تمامش کنید.
ناشناس۱۶۵۷۹۲۶۱۰:۱۷:۳۱ ۱۳۹۹/۸/۴
روحانی حرمتی باقی نگذاشته حالاهم که گند دخترش دیگر آبرویی برای این دولت نگذاشت
محمد۱۶۵۷۹۶۳۱۰:۴۱:۳۸ ۱۳۹۹/۸/۴
فقط پول بگیرید، تو تهران همینطوری شلخته و بی نظم خونه و برج و پاساژ بسازید. بسازید، بسازید، فقط و فقط بسازید. پدر این شهر رو درآوردید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین