خط و نشان پلیس برای متخلفان تدابیر بهداشتی

گروه اجتماعی الف،   3990803049

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اعمال جریمه و تشدید برخورد‌ها با متخلفان تدابیر بهداشتی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۱۵ هزار تذکر داده‌ایم.

خط و نشان پلیس برای متخلفان تدابیر بهداشتی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در همایش امنیت، ایمنی و سلامت که امروز (شنبه سوم آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به دستگاه‌هایی که در جهت نام همایش حرکت می‌کنند، گفت: دستگاه‌های مختلف با امکانات و تجهیزات خود خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند و این امر زمانی نتیجه بخش خواهد شد که در کنار هم قرار داشته باشند و امیدواریم این همایش‌ها این گونه ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: دشمنان هر چه توان داشتند برای وارد کردن ضربه به کشورمان استفاده کردند، اما نتوانستند نقشه خود را به نتیجه برسانند و این اتفاق هم با کمک و همت مردم و فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: این جلسه و جلسه‌های این گونه برای وحدت است، دشمن به دنبال آن است که این وحدت‌ را از بین ببرد. ما آغاز کننده این وحدت و همدلی هستیم. در پایتخت هر لحظه امکان دارد یک حادثه به وجود آید و اگر این وحدت نباشد، کار بسیار سخت خواهد شد.

سردار رحیمی در ادامه این همایش با اشاره به جرایم در نظر گرفته شده برای عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جمع خبرنگاران گفت: پلیس‌های تخصصی بعد از ابلاغ بخشنامه در پایتخت بر خط شدند، این هم به دلیل این است که در تهران به طور آزمایشی این کار شروع شده است.

وی ادامه داد: پلیس اماکن، راهنمایی و رانندگی، پیشگیری و ... برای این کار وارد عمل شده‌اند و تلاش کردیم در روز‌های اول اقدامات ما در مقابله با کرونا، ارشادی و ایجابی باشد و تا حد امکان از اعمال اقدامات سلبی خودداری کرده‌ایم، به طوری که در مترو، تاکسی، اتوبوس، اماکن عمومی و به خصوص در صنوف این کار در حال انجام است و تاکنون بیش از ۱۱۵ هزار تذکر داده‌ایم، اما از امروز برخورد‌ها جدی‌تر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: جریمه در نظر گرفته شده برای رانندگان خودروها ۱۰۰ هزار تومان و برای سرنشینان ۲۰ هزار تومان خواهد بود، واحد‌های صنفی متخلف در مرتبه اول تذکر گرفته و برای مرتبه دوم یک میلیون جریمه می‌شوند و با تذکر سوم پلمب خواهند شد. این کار‌ها در حال انجام است و همکارانم با تمام توان و با شدت بیشتر نظارت را انجام می‌دهند.

سردار رحیمی تصریح کرد: در چند روز گذشته جلسات مختلفی با ستاد کرونا داشتیم تا این اقدامات منسجم و هماهنگ انجام شود.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط جزء اولویت‌های مأموریتی پلیس است. ما از وزارت بهداشت درخواست کردیم مناطقی که بیشترین آمار مبتلایان به کرونا ویروس را دارند، به ما اعلام کنند که این موضوع دوباره در جلسه امروز ما بررسی خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: این کار هم برای این است که بتوانیم قوا و تمرکز بیشتر خود را به این نقاط ببریم. جریمه‌های اعلام شده هم برای تاکسی‌ها و هم برای خودرو‌های شخصی است، هر خودرویی که بیشتر از یک نفر سرنشین دارد، باید همه سرنشینان آن دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، چون ما نمی‌توانیم مسافرکش را از سایر افراد تشخیص دهیم.

سردار رحیمی گفت: سه روز است که تشدید برخورد با متخلفان تدابیر بهداشتی را شروع کرده‌ایم و ادامه می‌دهیم. اصلا به دنبال تعطیلی شهر تهران نیستیم و آنچه که باید مورد توجه مردم باشد رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین