نکات کلیدی در خرید بهترین آیفون تصویری

گزارش بازرگانی،   3990803032

امروز قصد داریم تا شما را با نکاتی کلیدی در خرید و انتخاب و حتی تعمیر آیفون تصویری آشنا سازیم. نصب آیفون تصویری چه نقشی در انتخاب دارد؟ بهترین آیفون تصویری در ایران کدام است؟

آیفون های تصویری در سالهای اخیر جای خود را به آیفون های صوتی قدیمی در بازار داده اند. تا امروز همه به دنبال بهترین آیفون تصویری در بازار به گشت و گذار می پرداختند. البته این امر با اوضاع اقتصادی کنونی بسیار حساس تر از قبل گشته است... چراکه :

  1. قیمت آیفون های تصویری رو به فلک کشیده است.
  2. هزینه تهیه یا خرید آیفون تصویری بسیار سخت تر از قبل مهیا میگردد.
  3. با انتخاب نادرست هزینه تعمیرات و نگه داری بالایی متحمل خواهیم شد.
  4. یک انتخاب درست ما را به هدف مناسب و هزینه کمتر در آینده نزدیک خواهد کرد.

بهترین آیفون تصویری در ایران کدام است؟

این سوال بسیار پیچیده تر از آن است که شما تصور میکنید... بهترین آیفون تصویری در ایران از چه نظر قابل قیاس است؟ در جواب ابتدا نگاهی به عملکرد آیفون های تصویری می اندازیم. آیفون های تصویری یک سیستم نوین ساختمانی است که قرار است ارتباط میان چندین واحد را برقرار ساخته و حتی شاید عکس ها را ذخیره کرده و دایورت تماس هم داشته باشد.. شاید شما ظاهر هر آیفون تصویری بسیار مهمتر از کیفیت تصویر آن باشد. یا شاید شما نیاز به صدای بلند برای شنیده شدن صدا دارید.. پس بهترین انتخاب در صورتی امکان پذیر است که ما تمامی جوانب مورد نیاز خود را در نظر بگیریم.

  • تعمیرات آیفون تصویری نکته بسیار مهم در انتخاب بهترین آیفون خواهد داشت
  • نصب آیفون تصویری یا شاید نصاب آیفون تصویری در کیفیت ارائه شده تاثیرگذار خواهد بود
  • طول عمر آیفون تصویری مساله بسیار مهم است.
  • امکانات هر آیفون بیانگر قدرت تولید آیفون تصویری خواهد بود.
  • کیفیت تصاویر و صدا نیز برای بسیاری حائز اهمیت است.

تعمیرات آیفون تصویری

وقتی سخن از بهترین آیفون تصویری میکنیم بهتر است به آینده کار کمی توجه کنیم. یعنی اگر من یک آیفون تصویری با کیفیتی را تهیه و نصب کردم و بعد از گذشت زمان گارانتی ( معمولا در مدت گارانتی آیفون های تصویری خراب نخواهند شد) این آیفون تصویری دچار ایراد شد، آیا هزینه تعمیرات آیفون تصویری چقدر است؟ آیا اصلا قابل تعمیر خواهد بود؟  اینها سوالاتی است که در انتخاب بسیار مهم خواهد بود... داشتن گارانتی در شهر من نیز یکی از مهمترین عوامل در انتخاب است. 

امروزه مراکز بسیار زیادی جهت تعمیرات آیفون تصویری در تهران و ایران وجود دارد. که خوشبختانه وجود همین مراکز سبب شده تا در انتخاب یک آیفون تصویری و نگرانی های تعمیرات آن کمی راحت تر عمل کنیم. با بالاتر رفتن قیمت های آیفون تصویری نیاز به تعمیرات بعد از خرابی آیفون تصویری بسیار بالاتر رفته است. چراکه قبلا به علت ارزان بودن آیفون بعد از خرابی یک آیفون تصویری بعد از گذشت چندین سال، شخص به فکر تهیه یک آیفون تصویری کاملا نو می افتاد و اصلا به سمت تعمیرات نمیرفت. اما امروزه تعمیرات آیفون تصویری حرف اول در بازار آیفون تصویری را خواهد زد.

نکته مهم :

پس قبل از تهیه هر برندی از آیفون تصویری ابتدا در مورد هزینه تعمیرات آن تحقیق نماییم!!!

نصب آیفون تصویری

شاید با خود بگویید نصب آیفون تصویری چه تاثیری در روند انتخاب بهترین آیفون تصویری خواهد داشت؟ اما با کمی تحقیق در این زمینه خواهید دانست که نحوه صحیح نصب آیفون تصویری نکته بسیار مهم در عملکرد و طول عمر آیفون تصویری خواهد داشت. نصب آیفون های تصویری در ایران متاسفانه توسط برقکاران صورت میگیرد که همین امر سبب بروز بسیاری از مشکلات میگردد. چراکه این امر باید توسط متخصصین نصب و تعمیرات آیفون تصویری صورت پذیرد. میتوانید جهت تحقیقات خود سری به سایت تخصصی نصب آیفون تصویری بیاندازید و با روند نصب تمامی برندهای آیفون تصویری آشنا شوید. 

پس همواره در انتخاب نصاب آیفون تصویری بیشترین دقت را به خرج دهید!!

نکاتی کوتاه در برخی برندهای آیفون تصویری

هر آیفون تصویری و هر برندی در زمینه آیفون تصویری دارای برخی مدلها با امکانات متفاوت می باشند. اما در کل در خرید آیفون تصویری باید نکات زیادی را بررسی نماییم. ما در اینجا برخی از این آیفون های تصویری را ذکر خواهیم نمود.

آیفون تصویری تکنما:

آیفون های تصویری تکنما نوع جدیدی از آیفون های تصویری در بازار ایران هستند که امکانات خوبی را به کاربران میدهند که البته برخی از مدلها نیز ضعف هایی دارند که بهتر است قبل خرید از یک مرکز متخصص تحقیق نماییید. این آیفون تصویری از سیستم هفت سیمه استفاده نموده و مناسب برای تبدیل سیم کشی صوتی به تصویری هستند. متاسفانه با خرید این آیفون امکان نصب آیفون های با برند دیگر در ساختمان نیست...

آیفون تصویری کوماکس:

آیفون های کوماکس نیز نوع قدیمی و برندی کره ای هستند که امروزه باید بسیار توجه کرد چراکه نوع چینی این آیفون ما را در انتخاب بهترین آیفون تصویری گمراه خواهد کرد. پس مراقب اجناس تقلبی این شرکت باشید چراکه بسیار بی کیفیت تر از هر آیفون تصویری خواهند بود. اما نوع کره ای آن یا های کپی آن هم از کیفیت مطلوبی .و هم قیمت بالایی برخوردار هستند. منظور از نوع تقلبی آیفون های تصویری با نام کامکث نیست! این آیفون های تصویری  با نام لاتین CAMAX نوعی دیگر از برند آیفون تصویری در بازار ایران هستند، که البته در ابتدا به نوع تقلبی معروف بودند اما کم کم به یک برند تبدیل گشتند و تعمیرات آیفون تصویری کامکث فقط در برخی مراکز به صورت تخصصی دنبال میگردد.

آیفون تصویری کالیوز:

آیفون های تصویری کالیوز نوعی دیگر از برند آیفون تصویری در بازار ایران هستند که البته بسیار با کیفیت هستند و نوع تقلبی فعلا در بازار ایران دیده نشده است. این برند بسیار نا آشنا در ایران است اما از کیفیت مطلوبی برخوردار است. امکانات بسیار زیادی در آنها دیده میشود و بسیار زیبا هستند. تعمیرات آیفون تصویری کالیوز در برخی مراکز بسیار تخصصی دنبال میگردد و اگر خدمات ضعیفی در ایران نیز داشته باشد میتوان از این مراکز جهت تعمیرات آنها استفاده نمود.

آیفون تصویری تابا:

آیفون های تصویری تابا در ابتدا از کیفیت مطلوبی برخوردار بودند اما بعد از گذشت چند سال و نبود قطعات سبب گردید تا تعمیرات تخصصی این آیفون های تصویری با مشکل نبود قطعات مواجه گردد و روند تعمیرات را کمی سخت و گاها امکان ناپذیر نماید. تولیدات این شرکت از نوع آنالوگ می باشد. متاسفانه با خرید این آیفون امکان نصب آیفون های با برند دیگر در ساختمان نیست...

آیفون تصویری سوزوکی:

یکی از آیفون های تصویری با کیفیت متوسط رو به پایین در ایران که با داشتن امکانات ساده و گاها تقلید از دیگر شرکتها به روند تولیدات خود ادامه داده است. این شرکت نیز خدمات ضعیفتری نسبت به سایر رقبا داشته و همین امر سبب شده تا تعمیرات تخصصی کمتر صورت گیرد.

آیفون تصویری الکتروپیک:

متاسفانه با خرید این آیفون امکان نصب آیفون های با برند دیگر در ساختمان نیست... یعنی همانند آیفون های تصویری تابا از سیستم آنالوگ چهارسیمه پشتیبانی میشود و کیفیت متوسطی خواهد داشت.

نکات نهایی در خرید بهترین آیفون تصویری

همانطور که در ساختمان های عظیم از سیستم های مرکزی استفاده میگردد کیفیت آیفون تصویری نیز بسته به تعداد واحدها و نوع سیم کشی بسیار متغیر خواهد بود. در سیستم هایی نظیر آنتن مرکزی ساختمان این مشکلات وجود ندارد چراکه در تمامی برندها ما یک روش در نصب آنتن مرکزی و حتی یک روش در تعمیرات آنتن مرکزی داریم. آنتن های مرکزی هرچند بسیار متفاوت از آیفون های تصویری هستند اما آنتن مرکزی نیز همانند آیفون تصویری بسیار حساس در انتخاب است اما این موضوع برند در انتخاب ما تاثیر چندانی نخواهد داشت بلکه فقط نوع و سیگنال دهی تاثیرگذار خواهد بود. حال ما در اینجا نکاتی در انتخاب بهترین آیفون تصویری ذکر خواهیم نمود.

سخن پایانی:

  1. سعی کنید در انتخاب برندها بیشتر از مدلها توجه کنید
  2. سعی کنید به خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی بعد آن نیز فکر کنید
  3. با یک مرکز متخصص در زمینه نصب و تعمیرات آیفون تصویری مشورت کنید و نوع ساختمان و نحوه سیم کشی را بیان نمایید.
  4. آیفون های ایرانی بهترین انتخاب در حال حاضر هستند چراکه هم نوع تقلبی نخواهند داشت و هم کمکی به اقتصاد ایران خواهیم نمود.
  5. در این زمینه با کسانی مشورت کنید که وابسته به برند خاصی نباشند چراکه از نظر هیچ کسی ماست من ترش نیست...
  6. بعد از انتخاب بهترین آیفون حتما حتما وظیفه نصب را به یک متخصص نصب آیفون تصویری و شرکتهای متخصص در این زمینه واگذار کنید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  2. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  3. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  4. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  5. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  6. پزشک مشهدی ۱۷ میلیارد تومان جریمه شد

  7. فروش گوشت کیلویی۷۰۰ هزار تومان سودجویی است

  8. حسین شریعتمداری: این دو پیشنهاد را جدی بگیرید

  9. دستمزد ۱۴۰۳ تعیین نشد/ بررسی ها به فردا موکول شد

  10. حجم واردات گوشت بی‌سابقه است/ کمبود مراکز عرضه گوشت گرم وارداتی علت صف‌های طولانی

  11. کدام کشور بالاترین رشد اقتصادی ۲۰۲۳ را ثبت کرد؟

  12. تخصیص ارز مسافرتی قابل توجیه نیست

  13. اتمام نشست شورای عالی کار بدون نتیجه/رقم سبد معیشت همچنان محل اختلاف

  14. وزیر کار: کسی حق پرداخت دستمزد به کارگر را کمتر از مصوبه شورای عالی کار ندارد

  15. ایرانی‌ها کارت اعتباری بین‌المللی می‌گیرند

  16. وزیر نفت: بازارهای جدیدی برای نفت ایران پیدا کردیم/ ۵ طرح پتروشیمی آماده بهره‌برداری است

آخرین عناوین