سرقت حرفه‌ای موبایل از یک موتورسوار

گروه ویدئو الف،   3990803018 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک سارق حرفه‌ای توانست با سرعتی باورنکردنی، تلفن همراه موتور سواری را که برای سوخت گیری به پمپ بنزین رفته بود، سرقت کند. در فیلم زیر، لحظه غفلت این موتور سوار را که منجر به سرقت تلفن همراهش شد، مشاهده می‌کنید.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۵۶۵۳۱۱۰:۱۵:۲۸ ۱۳۹۹/۸/۳
این القاب چیه برای یه مشت دزد بی سر و پا به کار میبرید؟؟!! انگار یه حرفه تخصصی شریف داره.با این اخبار اینا بیشتر دلیر میشن و سعی میکن کارهای محیرالعقول انجام بدن که بیان تو صدر اخبار و ویدیوهای پر بازدید.براشون مهم نیست زندان باشن یا آزاد تو زندانم با همین ویدیوها برای هم سلولیهاشون احتمالا پز بدن که ما کارمون خیلی درسته..تو رو خدا نکنید این کارها رو، قبح عمل شکسته میشه با این تیترها و تعاریف. یه جمله یا کلمه من ندیدم نه توی تیتر نه توی خبر که نشان از تقبیح عمل این ناجوانمرد داشته باشه، فقط ستایش و تعریف.و متاسفانه این قبیل اخبار و تعاریف داره خیلی زیاد میشه!!!!!!!
ناشناس۱۶۵۶۶۰۹۱۰:۵۴:۵۶ ۱۳۹۹/۸/۳
هر روز نا امنی بیشتر این شیوه زندگی برازنده ما نیست
ناشناس۱۶۵۶۸۸۷۱۳:۱۵:۴۸ ۱۳۹۹/۸/۳
طبری‌‌ها و فریدون‌های فردا
ناشناس۱۶۵۶۹۲۵۱۳:۴۰:۴۳ ۱۳۹۹/۸/۳
خیلی بده که زندگیمون فقط احتیاط کردن باشه ! این که زندگی نیست .
تبریزی۱۶۵۷۱۷۲۱۶:۲۴:۵۶ ۱۳۹۹/۸/۳
"یک سارق حرفه‌ای توانست با سرعتی باورنکردنی، تلفن همراه موتور سواری را که برای سوخت گیری به پمپ بنزین رفته بود، سرقت کند." WOW! آره موافقم. واقعا حرفه ای عمل کرد. سرعتش هم باورنکردنی بود! باید بهش جایزه داد و اسمش رو هم در کتاب رکورد گینس ثبت کرد!
ناشناس۱۶۵۷۵۰۲۲۱:۵۵:۱۳ ۱۳۹۹/۸/۳
این مدلی دیگه ندیده بودم!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین