رئیس پلیس کشور: به هیچ کس اجازه تعدی و تجاوز به حقوق مردم را نمی‌دهیم

گروه اجتماعی الف،   3990801058 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز اگر با قدرت و قاطعیت در مقابل مخلان نظم و امنیت می‌ایستیم و به هیچ کس اجازه تعدی و تجاوز به حقوق مردم را نمی‌دهیم در واقع راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

رئیس پلیس کشور: به هیچ کس اجازه تعدی و تجاوز به حقوق مردم را نمی‌دهیم

به گزارش تسنیم؛ سردار حسین اشتری در مراسم نکوداشت شهدای عرصه امنیت در چهلمین سال دفاع مقدس، ضمن خیرمقدم به خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، بسیج و امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: ما همواره قدردان خانواده مکرم شهیدان هستیم؛ چرا که بر این باوریم که امنیت مثال‌زدنی کشور را به لطف و عنایت خداوند متعال، تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و به برکت خون شهدا داریم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌هایشان خاطرنشان کرد: همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی، این مراسم را برگزار کردیم تا بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدا، با مقام معظم رهبری "مدظله العالی" پیمان ببندیم که تا آخرین قطره خود برای حفاظت از ارزشهای این نظام مقدس دفاع کنیم.

وی با تأکید بر لزوم مرور بر وصیت‌نامه شهیدان خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه خود ما را به پیروی از ولایت توصیه و تأکید کردند؛ همه ما باید از روش و منش آنها درس بگیریم چرا که راهشان، مسیر عاقبت به خیری است.

باب شهادت در نیروی انتظامی باز است

این مقام انتظامی با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است، ادامه داد: سبزپوشان نیروی انتظامی، شبانه‌روز در حال جهاد و مجاهدت هستند و مدال پرافتخار مجاهدان فی سبیل‌الله را بر سینه دارند.

وی تصریح کرد: امروز افتخار ما این است که خادم و در خدمت مردم باشیم و برای حفظ و ارتقاء امنیت نقش‌آفرینی کنیم؛ تأمین و حفظ امنیت مردم خط قرمز ما است و به کسی اجازه تعدی به نظم و امنیت را نمی‌دهیم.

به هیچ کس اجازه تعدی و تجاوز به حقوق مردم را نمی‌دهیم

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: امروز اگر با قدرت و قاطعیت در مقابل مخلان نظم و امنیت می‌ایستیم و به هیچ کس اجازه تعدی و تجاوز به حقوق مردم را نمی‌دهیم در واقع راه شهدا را ادامه می‌دهیم و به طی این مسیر افتخار می‌کنیم.

اشتری با اشاره به ابلاغ پیام قدردانی رهبری از نیروی انتظامی همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: پیام فرماندهی معزز کل قوا سرشار از بزرگواری و محبت است و به نمایندگی از خیل عظیم نیروهای پلیس، آحاد فرماندهان، مدیران، افسران، درجه‌داران، کارمندان و سربازان نیروی انتظامی از لطف و عنایتی که مقام معظم رهبری "مدظله العالی" نسبت به فرزندان خود در نیروی انتظامی عنایت داشتند قدردانی می‌کنم و خداوند تبارک و تعالی را برای وجود بابرکت چنین رهبر و مقتدای نازنینی شکرگزار هستم.

پیام مقام معظم رهبری روح تازه‌ای در کالبدمان دمید

این مقام انتظامی ادامه داد: پیام مقام معظم رهبری "مدظله العالی" روح تازه‌ای در کالبدمان دمید و بار دیگر پیمان می‌بندیم که تا پای جان سرباز مطیع ولایت باشیم و برای حفاظت و صیانت از آرمانها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تأمین نظم و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی سالانه بیش از 70 میلیون خدمت به مردم ارائه می‌کند و این خدمتگزاری را توفیق و سعادت می‌دانیم و برای خدمات‌دهی مطلوب بیش از گذشته تلاش می‌کنیم؛ ما سبزپوشان نیروی انتظامی برای انجام وظیفه ذاتی و قانونی تا پای جان پیش می‌رویم و گواه این ادعا تقدیم 13 هزار شهید (هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس و پنج هزار شهید پس از آن) است.

رئیس پلیس کشور تأکید کرد: امروز پلیس در خدمت مردم است و ان‌شاءالله با اقداماتی که انجام می‌دهیم به پلیسی در تراز دولت و انقلاب اسلامی برسیم، در کنار توجه به این مهم، بیانات مقام معظم رهبری "مدظله العالی"درباره گام دوم انقلاب را با توجه به مأموریتهای خودمان اجرایی می‌کنیم.

اشتری متذکر شد: ان‌شاءالله بتوانیم راه امام و شهدا را ادامه دهیم و شرمنده آنها نشویم.

گفتنی است در پایان این مراسم از سامانه "ایثار" و نرم‌افزار "شهدای نیروی انتظامی" رونمایی شد.

دیدگاه کاربران

نادر۱۶۵۴۲۹۳۱۵:۲۱:۴۵ ۱۳۹۹/۸/۱
اینکه هرروز و هرساعت قیمت ارزاق عمومی افزایش وتعداد فقرا صعودی و سفره شان کوچک وپول کشور بی ارزش ترمی شود ،مصداق تعدی وتجاوز به حقوق عامه نیست . حتما بایستی مردم در ملا عام ا ز فقر به.. تا حامیان امنیت صورت مسیله را.. و خاطی .. فقیر را کت بسته تحویل شعبه جرایم ..دهد
ناشناس۱۶۵۴۴۲۰۱۷:۲۹:۴۱ ۱۳۹۹/۸/۱
اون چیزا حقوق عامه نیست
ناشناس۱۶۵۴۶۲۰۲۰:۵۷:۳۶ ۱۳۹۹/۸/۱
به هیچ کس اجازه تعدی و تجاوز به حقوق مردم را نمی‌دهیم ! بسیار عالی ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین