خرید آنلاین بیمه مسافرتی در سامانه بیمیک

گزارش بازرگانی،   3990801036

بیمه مسافرتی چیست؟ مزایای بیمه مسافرتی کدامند و این بیمه نامه چه پوشش‌هایی دارد؟ در سفرهای خارجی، مشکلات و چالش‌های مختلفی ممکن است پیش بیاید که از جمله آن‌ها بیماری و نیاز به دریافت خدمات پزشکی است. شما در خارج از ایران، دیگر پوشش بیمه‌های درمانی خود را نخواهید داشت.

اما با در اختیار داشتن این بیمه نامه، می‌توان از پوشش‌های آن از جمله پوشش دریافت خدمات پزشکی برخوردار شده و سفری ایمن‌تر را تجربه کرد. البته پوشش‌های بیمه مسافرتی دامنه بسیار گسترده‌تری دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. با خرید آنلاین بیمه نامه از سامانه بیمیک، عامل فروش آنلاین انواع بیمه نامه‌های رایج کشور، می‌توانید سفری جذاب‌تر و بی دغدغه‌تر را تجربه کنید.

بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی چیست یا Travel Insurance پیش از هر چیز باید گفت که بیمه مسافرتی به سفرهای خارج از کشور تعلق پیدا می‌کند و هزینه‌های مختلفی چون هزینه‌های بیمارستانی و خدمات پزشکی، هزینه‌های ناشی از بلایای طبیعی، تاخیر پرواز و ... را پوشش خواهد داد. با خرید این بیمه نامه، در سفر مشکلات کمتری را تجربه کرده و در صورت رخ دادن موضوعی، اطمینان خاطر از پشتیبانی از طریق شرکت بیمه خواهید داشت.

با خرید بیمه مسافرتی از بیمیک، این شانس را دارید که ضمن برخورداری از کلیه پوشش‌های بیمه نامه، بهترین قیمت خرید و در ضمن فرآیند خریدی راحت را نیز تجربه کنید.

لازم به ذکر است که بیمه مسافرتی برخلاف سایر بیمه نامه‌های رایج که دوره قرارداد یک ساله دارند، با توجه به مدت سفر و طول زمان قید شده در بیمه نامه، پوشش‌های خود را ارائه خواهد داد.

مزایای بیمه مسافرتی

با خرید بیمه مسافرتی از بیمیک از مزایای قابل توجه آن برخوردار خواهید شد. اصلی‌ترین مزایای بیمه مسافرتی را باید مزایای مربوط به پوشش‌های پزشکی و نیاز به همراه در کشور مقصد بدانیم که هزینه‌های زیادی داشته و به این شکل تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت. در نهایت باید گفت که برخورداری از مزایای بیمه مسافرتی باعث می‌شود تا در سفر خارجی خود، مشکلات کمتری را تجربه کرده و هزینه‌های ناگهانی و سنگین برای شما به وجود نیاید.

پوشش‌های بیمه مسافرتی

پوشش‌های بیمه مسافرتی شامل موارد زیر می‌شود:

  • خدمات پزشکی: این خدمات پزشکی می‌تواند مربوط به نیاز به درمان در کشور خارجی یا خرید دارو، ویزیت پزشک، تصویربرداری سونوگرافی، رادیولوژی، اورژانس و ... باشد. همین طور در صورت نیاز به انتقال بیمار (بیمه شده) به مرکز پزشکی، هزینه آن با شرکت بیمه خواهد بود.

نکته 1: لازم به ذکر است که در صورت تشخیص پزشک به ضرورت داشتن همراه، هزینه های مربوط به سفر و اقامت یک همراه از ایران به کشور مقصد توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد. این شخص باید از بستگان درجه اول باشد.

نکته 2: همین طور در صورتی که بیمه گذار به دلیل بیماری مربوط به بازگشت زودتر از موعد بلیط بازگشت خود به کشور شود، هزینه‌های آن باید توسط شرکت بیمه پرداخت گردد.

  • هزینه‌های بازگرداندن جسد متوفی به کشور: در صورتی که فرد بیمه شدن در کشور ثالث فوت کند، هزینه‌های رایج خرید تابوت و انتقال آن به کشور، برعهده شرکت بیمه است.
  • هزینه‌های ناشی از گم شدن مدارک: در صورتی که مدارک مهم هویتی چون پاسپورت، گواهینامه بین المللی و غیره مفقود شده یا به سرقت بروند، هزینه جبران آن‌ها در شمار پوشش‌های بیمه قرار دارد.
  • هزینه کنسل شدن پرواز: با داشتن بیمه مسافرتی، در صورتی که پرواز شما کنسل شود؛ نگرانی نداشته و پرواز دیگری با پوشش بیمه به شما داده خواهد شد.
  • هزینه های ناشی از مشکلات حقوقی: در صورتی که فرد بیمه شده در سفر خارجی خود دچار مشکل حقوقی غیرعمدی (غیرکیفری) شود، هزینه‌های ناشی از پیگیری مراحل قضایی و احیانا پرداخت خسارت برعهده شرکت بیمه خواهد بود.

نکته: این مورد پرداخت خسارت مربوط به اجاره اتومبیل و خسارات ناشی از عدم نگهداری و رانندگی صحیح با آن، نخواهد شد.

  • هزینه بازگرداندن کودکان زیر 15 سال: در صورتی که فرد بیمه شده در کشور ثالث فوت کرده و احیانا کودک زیر 15 سال همراه وی در آن جا بی‌سرپرست بماند، کلیه هزینه‌های بازگرداندن وی به ایران و همین طور یک همراه (نسبت درجه اول) پرداخت خواهد شد.

به جز این‌ها موارد دیگری از جمله پرداخت خسارت ناشی از تاخیر در رسیدن چمدان ها، هزینه فقدان بار، هزینه‌های مربوط به تاخیر در حرکت، سرقت وجه نقد، هزینه‌های ضروری و اورژانسی دندانپزشکی و ... نیز در شمار پوشش‌های بیمه مسافرتی قرار دارند.

لازم به توضیح است که بیمه مسافرتی با خرید بیمه حوادث یا بیمه حوادث انفرادی تفاوت دارد و اگر شما برای سفر خودتان بیمه نیاز دارید بایستی از بیمه مسافرتی استفاده کنید.

هزینه بیمه مسافرتی

هزینه بیمه مسافرتی تابعی از طول مدت سفر، کشور مقصد، سن افراد تحت پوشش بیمه، پوشش‌های انتخابی، سقف تعهدات و ... خواهد بود. با وارد کردن این المان‌ها در بخش فروش بیمه مسافرتی بیمیک، هزینه بیمه مسافرتی مربوط به شرکت‌های بیمه مختلف به نمایش درخواهد آمد و می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شرکت‌های ارائه دهنده بیمه مسافرتی

لازم به یادآوری است که شرکت‌های بیمه ایرانی، در خارج از کشور شعبه‌ای ندارند و در واقع شرکت‌های ارائه دهنده بیمه مسافرتی در عقد قرارداد با شرکت‌های کمک رسان، بیمه مسافرتی را عرضه می‌کنند. از جمله شرکت‌های کمک رسان، شرکت بیمه Mideast، شرکت بیمه Evasan و ... هستند.

در حال حاضر شرکت‌های ارائه دهنده بیمه مسافرتی از جمله شرکت بیمه سامان، شرکت بیمه ملت، شرکت بیمه آسیا، شرکت بیمه پاسارگاد و ... هستند. البته بسته به کشور مقصد این شرکت های بیمه متفاوت خواهند بود. با مراجعه به وب سایت بیمیک، می‌توانید ضمن وارد کردن اطلاعات کشور مقصد خود، شرکت‌های بیمه ارائه دهنده بیمه مسافرتی را دنبال کنید.

کلام آخر

با خرید بیمه مسافرتی از وب سایت بیمیک، سفری آسوده‌تر را تجربه خواهید کرد و فرصت دارید تا از لحظه لحظه سفر لذت برده و بابت هیچ چیز نگران نباشید. در بیمیک بهترین خدمات فروش بیمه، بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت کاملا آنلاین ارائه شده و رضایت مشتری به عنوان اولین اصل، دنبال می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین