چرا باید دندانهای خود را ایمپلنت کنیم؟

گزارش بازرگانی،   3990730079

 

جراحی ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان از دست رفته یا چندین دندان از دست رفته انجام می شود. ایمپلنت های دندانی گزینه مناسب تری نسبت به پروتزهای دندانی است و می تواند از از دست رفتن استخوان در فک جلوگیری کند.

اگر دندانهای شما کم است، از دست رفتن استخوان بعدی می تواند باعث تغییر مکان دندان های اطراف شود. ترمیم دندان از دست رفته همچنین می تواند از تجمع باکتری در دندانهای از دست رفته و اطراف آن جلوگیری کند و از پوسیدگی دندان و بیماری احتمالی لثه جلوگیری می کند.

جراحی کاشت دندان یا ایمپلنت می تواند لبخند شما را بازیابی کند، سلامت دهان شما را حفظ کند و شما را قادر به لذت بردن از غذاهای مورد علاقه خود کند.

ایمپلنت برای چه افرادی مناسب است؟

در رابطه با ایمپلنت دندان و اینکه برای چه کسانی مناسب است باید گفت که برخی از موارد میتوانند عامل تعیین کننده برای انجام ایمپلنت و یا بازداری از این عمل باشند که در این بخش سعی کرده ایم به برخی از این موارد در رابطه با زنان اشاره کنیم :

معمولا اکثر خانمها می توانند کاشت ایمپلنت انجام دهند و با مشکلی مواجه نخواهند بود;

اما براساس روال کار و طبق برنامه ریزی هایی که قرار است صورت گیرد، دکتر یا پرستار باید از شما در مورد شما و تاریخچه پزشکی خود و خانواده تان سوال کنند تا مطمئن شوند که کاشت دندان برای شما امری مطلوب و مناسب است. در صورتی که عملی یا بیماری داشته اید که فکر میکنید بهتر است با پزشک متخصصتان در میان بگزارید تا در طی کار همه شرایط را مطابق با سابقه شما در نظر بگیرد.

برای مثال ممکن است بیمار دچار بیماری شریانی یا سابقه قلب جدی بوده باشد.هم چنین سابقه سکته، بیماری های کبدی ، سرطان پستان و همانند اینها میتوانند مانع انجام ایمپلنت شوند.

علاوه بر اینها بهتر است بدانید برای خانم ها کاشت دندان ممکن است مناسب نباشد اگر:

  • در دوران بارداری به سر میبرید.

  • داروهای خاصی مصرف می کنید.

 

مزایای ایمپلنت

اولین مزیتی که در رابطه با ایمپلنت میتوان به آن اشاره کرد این است که کاشت یک ایمپلنت خوب و مقاوم توسط یک دکتر مجرب و متخصص، میتواند برای شما برای سالیان و حداقل سه سال ماندگاری داشته باشد. ایمپلنت همانند دندان معمولی برایتان عمل کرده و کارایی بالایی را در غذا خوردن، نوشیدن و ... ایفا میکند. بنابراین از بابت دوام و عملکرد آن هیچ نگرانی نداشته باشید. البته باید به این توجه داشته باشید که خودتان نیز نقش موثری در پایداری دندانتان دارید. برای مثال با رعایت بهداشت مرتب دندانهایتان میتوانید آنها را از پوسیدگی باز دارید. نکته ی دیگر و مزیت ایمپلنت برای خانم ها این است که ایمپلنت در هنگام شیردهی نیز برایشان هیج مشکلی ایجاد نمیکند.

با تجربه ترین دکتر ایمپلنت در تهران کیست؟

در رابطه با ایمپلنت دکترهای زیادی را در سرچ گوگل می توانید ببینید اما می خواهم دکتری را برای شما معرفی کنم که آمار بیشترین جراحی ایمپلنت دندان در کشور را دارد و بدلیل کار در در اکثر کلینیک های معتبر تهران به خداوندگار ایمپلنت معروف شده است. این دکتر کسی نیست جز دکترصادق آقاجری واگر به سایت این دکتر مراجعه کنید، می بینید که خدمات فوق العاده ای دارد. همیشه کسانی که درکار جراحی دندان بوده اند و با خدمات ایمپلنت آشنا هستند، این دکتر را می شناسند. سایت دکتر آقاجری لینکش را در زیر براتون قرار داده ام.

https://draghajeri.com

زیباترین دکتر دندان پزشک ایران کیست؟

خیلی جالبه که بدانید مردم دنبال زیباترین دکتردنداپزشک کشور هستند و من وقتی مراجعه می کنم برای مطالعه در مورد دندان و دندانپزشک به موردی بر می خورم که اکثرا همه به دنبال زیباترین دکتردندانپزشک ایرانی می گردند;

حتی خیلی باب شده یه مدتی این دکتر واقعا کیست و چرا مردم این کلمه را جستجو می کنند. دکتر صادق آقاجری واقعا زیباست و چشمان آبی این دکتر همه را حیرت زده کرده است.

علاوه بر اینها حتما تا به حال از اهمیت تخصص و سابقه کاری دکتر متخصص در آن زمینه مطلع شده اید و میدانید که چقدر امر مهمی میباشد. به خصوص ایمپلنت دندان که از ظرافت های زیادی نیز برخوردار است.

آیا ایمپلنت درد دارد؟

اگر برای انجام ایمپلنت دندان یک عمل دندانپزشکی انجام داده باشید، به دلیل تهاجمی بودن درمان و حساسیت دهان و فک، تا حدی احساس ناراحتی خواهید کرد. در بیشتر موارد، درد ناشی از جراحی ایمپلنت دندان معمولاً در طی 10-14 روز کاهش می یابد. دردی که طولانی تر باشد یا عود کند ممکن است نیاز به درمان فوری داشته باشد.

متخصص جراح دندانپزشک دکترآقاجری برای کمک به شما در زمینه کاشت دندان یا درد مربوط به ایمپلنت دندان در دسترس و آماده است.

 

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

چند ساعت پس از انجام ایمپلنت دندان، ممکن است احساس درد یا درد همراه با جراحی کاشت دندان در دهان و فک خود داشته باشید.

با شروع بهبودی و تا مدتی باید سعی کنید غذاهای نرم بخورید، استراحت کنید و فعالیت خود را محدود کنید. بدن شما باید بعد از جراحی استراحت کند.

دندانپزشک به شما راهنمایی می کند که چگونه درد ایمپلنت دندان را کنترل کنید و ممکن است برای تسکین ناراحتی مسکن برای شما تجویز کند.

برای سریع شدن روند بهبودی، باید به دستورالعمل های پس از عمل دندانپزشک خود عمل کنید. یکی از این دستورالعمل ها ممکن است شامل قراردادن یخ در هر منطقه از تورم برای دوره های متناوب چند روز اول باشد.

احساس کمی درد با از بین رفتن بیهوشی طبیعی است و بسته به تعداد دندان های کاشته شده و میزان کار دندانپزشک می توانید تورم یا ناراحتی دیگری داشته باشید.

اگر از دستورالعمل های دندانپزشک برای بهبودی پیروی کنید، درد ایمپلنت دندان با دارو کنترل شده و فروکش خواهد کرد. شما باید بتوانید با استراحت و بهبودی مناسب، در مدت 7-10 روز خوردن غذاهای معمولی را از سر بگیرید. حداقل یک هفته پس از جراحی ایمپلنت دندان از استعمال دخانیات خودداری کنید، زیرا مواد شیمیایی به طور قابل توجهی روند بهبود را تحت تأثیر قرار می دهند

کارهای اضافی احتمالی برای ایمپلنت

گاهی لازم است تا اقداماتی قبل از جراحی انجام شوند.

برای مثال در صورت نیاز به کشیدن دندان، این کار با بی حسی موضعی یا در صورت تمایل با بیهوشی عمومی انجام می شود. هر دردی بعد از کشیدن دندان با دستورالعمل های دقیق و مسکن ها کنترل می شود.

اگر به پیوند استخوان نیاز داشته باشید، این روش قبل یا در زمان جراحی ایمپلنت انجام می شود. جراحی پیوند استخوان با کمترین ناراحتی انجام می شود و برای جلوگیری از عفونت به بیماران آنتی بیوتیک تجویز می شود.



روند کاشت ایمپلنت

در طی روش کاشت دندان، دندانپزشک شما با جراحی یک پیچ کوچک زیست سازگار را در فک شما قرار می دهد. در طی چندین هفته، ایمپلنت دندان با استخوان فک شما ترکیب شده و لنگر پایداری برای دندان مصنوعی شما ایجاد می کند.

پس از بهبودی، لازم است تا یک پایه بر روی ایمپلنت قرار دهید و یک تاج در بالای پایه قرار دهید. شما می توانید ایمپلنت های دندانی را مانند دندان های طبیعی خود، مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید. با مراقبت مناسب و بهداشت دهان و دندان، ایمپلنت های دندانی می توانند یک عمر باقی بمانند.

مشاوره و برنامه ریزی ایمپلنت همراه با دکتر آقاجری

قبل از هرچیزی شما باید ابتدا با دندانپزشک حاذق خود مشورت کنید تا در مورد نحوه کاشت ایمپلنت های دندانی بحث کنید و تعیین کنید که آیا دندان های اضافی باید برداشته شوند یا خیر.

دندانپزشک با ارزیابی سلامت لثه و ساختار فک کار خود را انجام می دهد. اگر دهان و دندانهای شما برای کاشت مناسب باشد، برای مرحله بعدی فرآیند آماده خواهید بود. مطب دندانپزشکی دکتر آقاجری با سالها فعالیت و سابقه در عرصه لمینت، ایمپلنت دندان، جراحی لثه، ترمیم و زیبایی، این اطمینان خاطر را به شما میدهد که با خیالی راحت کار دندانهای خود را به او بسپارید.

استفاده از متریال با کیفیت و برترین مواد در کاشت دندان یکی دیگر از دلایل محبوبیت این جراح دندانپزشک است. در کنار آن قیمت ایمپلنت در نظر گرفته شده در این مطب دندانپزشکی بسیار معقول و مناسب خواهد بود و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.

شما عزیزان میتوانید برای مشاوره در رابطه ایمپلنت دندانهای خود به مطب مراجعه کرده و پس از دریافت توصیه های لازم و اقدامات اولیه کار خود را برای داشتن دندانهایی بهتر و زیباتر آغاز کنید. برای ارتباط با ما کافی است با شماره تلفن های 02122887547 – 09384444595 تماس حاصل فرمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین