بررسی بهترین برند های شیرآلات داخلی

گزارش بازرگانی،   3990730062

در این متن به بررسی بهترین شیرآلات تولید داخلی پرداخته و ویژگی های آن ها را بیان می کنیم. دو برند شیرآلات راسان و قهرمان جزو تولیدات برتر داخلی در این زمینه هستند که در ادامه به بیان ویژگی های آن ها می پردازیم. همچنین در انتها به بررسی قیمت شیرآلات پرداخته و بیان خواهیم کرد که این شیرآلات در مقایسه با کیفیت شان قیمت مناسبی دارند.

شیرآلات جزو ابزار های پر کاربرد بهداشتی است که در منازل و مکان های عمومی برای استفاده از آب شرب توسط انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد. اجزای تشکیل دهنده شیرآلات شامل بدنه، مهره اتصال، شلنگ و غیره می باشد. این اجزا به نحوی طراحی و تولید شده اند که اگر در تماس با آب در دمای 90 درجه قرار بگیرند آلیاژ استفاده شده در شیرآلات تغییری در رنگ و بو و مزه و طعم آب ایجاد نکند و علاوه بر این بدنه شیرآلات در دما های پایین و سرمای سخت مقاومت خوبی از خود نشان داده و ترک نخورد. در حال حاضر شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمان در طرح ها و رنگ های متنوع و ویژگی های خاص در بازار موجود هستند و دامنه انتخاب زیادی را برای خریداران فراهم کرده اند، در بین آنها برند های شیرآلات داخلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به چشم می خورد که می تواند پاسخ گوی نیاز های خریداران باشد. در بین این برند ها به بررسی دو برند معروف راسان و قهرمان پرداخته و ویژگی های آن ها را بیان می کنیم.

بررسی ویژگی های شیرآلات راسان

شیرآلات راسان یک برند با سابقه که در سال 1376 راه اندازی شده و یکی از بهترین برند های داخلی در تولید شیرآلات بهداشتی است که دارای محصولات صنعتی و کلاسیک بوده و جز برند های با کیفیت داخلی در تولید شیرآلات می باشد. محصولات راسان با بهره گیری از مواد و آلیاژ های مرغوب و با کیفیت تولید شده و در ساخت آن ها از به روزترین تکنولوژی های جهانی استفاده می شود. محصولات راسان شامل شیرآلات اهرمی پاپیون، اهرمی چشمی، اهرمی لمسی و مدل های هیپو، یونیکا، استار، ویولت، پریمو، تینا، نیوکاستا و ... می باشد. جنس بدنه شیرآلات راسان از آلیاژ های با کیفیت است که دوام بالایی داشته و با استفاده ی مکرر و طولانی مدت زنگ نمی زند؛ آلیاژ برنج استفاده شده در این محصولات با دوام است و مقاومت بالایی در برابر دمای بالا و پایین و رطوبت دارد. پوشش شیر آلات راسان به صورت آبکاری در خلاء یا PVD صورت می پذیرد، که با ایجاد یک پوشش مقاوم، بدنه محصول را در مقابل عوامل بیرونی مانند خراش، خوردگی، تجمع آلودگی و لکه شدن ایمن نگه میدارد. تمامی محصولات راسان دارای ضمانت نامه 5 ساله هستند و یکی دیگر از موارد حائز اهمیت برای انتخاب شیرآلات راسان خدمات پس از فروش به مدت 15 سال می باشد؛ در ساخت این شیرآلات استاندارد های تولید و تمام نکات بهداشتی در نظر گرفته شده است؛ تیمی از متخصصین و کارشناسان به صورت پیوسته به کنترل کیفی تولیدات نظارت دارند و تمام تلاش گروه راسان کسب رضایت مشتریان می باشد.

بررسی ویژگی های شیرآلات قهرمان

برند معروف شیرآلات قهرمان با سابقه ای بیش از 35 سال در تولید شیرآلات بهداشتی توانسته است به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه ساخت و طراحی شیرآلات خانگی، الکترونیک، بیمارستانی و انواع فلاش تانک خود را مطرح نماید؛ از جمله محصولات شرکت قهرمان می توان به شیرآلات فلت، فلت رویال، البرز، تتسو، برسام، آبشار، سوئیسی، آلمانی، صدف، ایتالیایی، تتراس و اسپانیایی اشاره کرد که هر کدام برای یک نوع سلیقه خاص مورد توجه قرار می گیرند؛ شیر آلات قهرمان با دو نوع پوشش آبکاری یا رنگ الکترو استاتیک تولید می شوند. در پوشش الکترواستاتیک معمولا از رنگ های سفید و مشکی که با آبکاری طلایی مخلوط شده اند استفاده می شود. همچنین آبکاری به دو صورت طلایی و کروم پوشش داده می شود که مدل طلایی معمولا ضد لکه و مات می باشد. شیرآلات قهرمان دارای سطح بالایی از استاندارد های جهانی هستند و می توانند با سایر برند ها در سطح بین المللی نیز رقابت نمایند. محصولات قهرمان در حال حاضر به حدود 30 کشور دیگر صادر میگردند؛ محصولات این شرکت با سابقه دارای 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشند. محصولات تولید شده توسط گروه کارخانجات قهرمان با استفاده از جدید ترین دستگاه های دنیا تولید می شوند، که همین عامل سبب بالا رفتن دقت تولیدات، دوام و عمر بالا و کاربری آسان آن می شود. بخشی از قطعات استفاده شده در تولید این محصولات از کشور های دیگر وارد می شود که در تهیه ی این اقلام دقت لازم به عمل آمده و با کیفیت ترین قطعات وارد کشور می شود. رعایت استاندارد های بهداشتی در تولید شیرآلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استیل از مواد اولیه ای است که در تولید محصولات قهرمان استفاده می شود؛ استیل استفاده شده مزیت های زیادی دارد که می توان به مواردی هم چون براق و صیقلی بودن، مقاومت مناسب، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر زنگ زدگی و فرسایش، ماندگاری بالا و مقاومت در برابر انبساط و انقباضات اشاره نمود. استیل جزو خانواده ی آهن و فولاد می باشد و در برابر ضربه و فشار مقاوم است. معمولا بر روی سطح این محصولات یک لایه ی نازک از استیل قرار می گیرد که مانع از زنگ زدگی و تغییر مزه آب می شود.

بررسی قیمت شیرآلات در بازار داخلی

یکی از مهمترین فاکتورها هنگام خرید برای هر شخص قیمت می باشد. قیمت شیرآلات با توجه به جنس و مدل و حتی برند کاملا متغیر است. اما نکته مهم این است که همیشه محصولات داخلی قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه خارجی دارند.

شیرآلات قهرمان جزو شیرآلات مورد رضایت مصرف کنندگان است. محصولات قهرمان با بهره گیری از بهترین متخصصان و با بهترین کیفیت تولید شده اند و علاوه بر بازار های داخلی، سهم زیادی از بازار های خارجی را به خود اختصاص داده و به بیش از 30 کشور جهان صادر می شود و در دسته محصولات مهم در صادرات قرار می گیرد. تنوع بالا و قیمت مناسب آن دو ویژگی اساسی در مورد این شیرآلات است، این محصولات در بازه قیمت مشابه با بقیه ی برند های با کیفیت ساخت داخل قرار می گیرد و تنوع محصولات آن می تواند نیاز تمامی سلایق را بر طرف سازد.

محصولات راسان نیز جزو محصولات با کیفیت ایرانی است که از قیمت مناسب برخوردار می باشد، این شیرآلات علاوه بر قیمت مناسب به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بهره مندی از نوآوری در ساخت محصولات خود توانسته است برند راسان را نسبت به سایر برند های موجود در بازار متمایز نماید. هر چند به دلیل نوسانات بازار قیمت این محصولات دائما در حال تغییر است ولی این قیمت نسبت به کیفیت بالای آن مناسب است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین