روحانی: رئیس جمهوری بعدی آمریکا ناچار به تسلیم در برابر ایران است/ پیروزی‌های بین‌المللی می‌تواند مرهمی بر آلام مردم باشد

گروه سیاسی الف،   3990730047 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه موفقیت‌های خودمان را باید به خوبی برای مردم تبیین کنیم، اظهار داشت: مردم در فشار و سختی هستند. فشار اقتصادی روی مردم است ولی مردم باید به خوبی موفقیت‌های سیاسی ما در دنیا را بدانند. حتی این پیروزی‌ها می‌تواند مرهمی بر آلام مردم باشد.

روحانی: رئیس جمهوری بعدی آمریکا ناچار به تسلیم در برابر ایران است/ پیروزی‌های بین‌المللی می‌تواند مرهمی بر آلام مردم باشد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهارداشت: این ماه برای ما اهمیت خاصی دارد غیر از ولادت مبارک پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام صادق(ص)، لیله المبیت و خوابیدن امیرالمومنین جای پیامبر برای حفظ جان رسول خدا جزو حوادث شب‌های اولیه این ماه است.

رییس جمهوری با اشاره به هجرت پیامبر اکرم(ص) گفت:  هجرت پیامبر(ص)  نشان می‌دهد که اسلام و حکومت اسلامی با چه مشکلات و سختی‌هایی توام بود و پیامبر در میان آن همه توطئه‌هایی که علیه اسلام و جان ایشان طراحی شده بود، با هدایت حق توانست از مکه خارج و ۱۲ ماه ربیع المولود وارد مدینه شود و با این هجرت و ورود به مدینه می‌توانیم بگوییم حکومت اسلامی در جهان آغاز شد.

روحانی ادامه داد: پیامبر در طول ۱۳ سال حضورشان در مکه دنبال دعوت مردم برای حق و حقیقت و راه اسلام بود و از ورود به مدینه در کنار آن دعوت و رسالت، بحث امامت و آغاز حکومت اسلامی شروع شد و خیلی مهم است که مبداء تاریخ اسلام  نه تولد و نه بعثت پیامبر بلکه هجرت پیامبر(ص) است و این نشان می‌دهد از دید اسلام و مسلمانان جامعه اسلامی و حکومت اسلامی چه قدر حائز اهمیت است.

وی با اشاره به پایان محدودیت‌های تسلیحاتی ایران گفت: این موضوع برای مردم مهم بود نه از این لحاظ که ما از نظر مقررات سازمان ملل امروز آزادی هستیم که اسلحه بخریم و بفروشیم که البته به جای خود این مساله مهم است اما از همه مهم‌تر این است که منطق حق و حقیقت و قانون و منطق عقلانیت بر زور و قلدری پیروز شد.

رییس جمهوری افزود: آمریکایی‌ها سال‌ها تلاش کردند ملت ایران را از حقوق خود محروم کنند مهم این نیست که چه قدر اسلحه می‌خریم و یا چه قدر می فروشیم مهم این است که به حقمان برسیم.

وی افزود: ملت ایران باید آزاد باشد اگر سلاحی نیاز داشت بخرد و اگرخواست بفروشد. حق مردم و احقاق حقوق مردم بسیار حائز اهمیت است. روز یکشنبه معلوم شد توطئه‌های آمریکا در طول چهار سال گذشته ناموفق بود. آمریکایی‌ها از آغاز دولت جدید آمریکا به دنبال این بودند که برجام را به هم بزنند نه این که به تنهایی خارج شوند تمام تلاش آنها این بود که کاری کنند که همه از برجام خارج شوند.

رییس جمهوری با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار داشت: اینها به دنبال آن بودند که شورای حکام و آژانس را وادار کنند با توطئه‌های رژیم صهیونیستی و خودشان همراه شده و قطعنامه‌ای علیه ما صادر کنند تا با آن قطعنامه، کشورهای دیگر را وادار کنند از برجام خارج شوند.

دوست و دشمن نتوانست از کار ایران ایراد بگیرد 

روحانی اضافه کرد: آنها موفق نشدند و ترامپ ناچار شد به تنهایی از برجام خارج شود. همه امید آنها این بود که بعد از خروج از برجام، ایران هم از این توافق خارج شده و قطعنامه‌های سازمان ملل برگردد اما تدبیر نظام و حاکمیت بسیار مهم بود.  

رییس شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران سیاست بسیار پیچیده‌ای در پیش گرفته و نتایج درخشانی گرفته است، تصریح کرد: هم از تعهدات هسته‌ای خود کاستیم و به نوعی از آن فاصله گرفتیم ولی بسیار حساب شده، مرحله به مرحله و گام به گام بود، به گونه‌ای که دوست و دشمن نتوانست از کار ایران ایراد بگیرد و بگوید خلاف مقررات بین‌المللی بوده است. به طرف مقابل هم مهلت دادیم و صبر نیز کردیم.

به گفته روحانی، روزهایی گذشت که حتی دوستان ایران نتوانستند از ما حمایت کنند. روسیه و چین دوست ما هستند اما نتوانستند از ما حمایت کرده و حتی ناچار شدند، کنار صف دشمن بایستند ولی ایران شرایطی فراهم کرد که دوستان ما فعال شوند و روسیه و چین به قدرت بایستند.  

وی با اشاره به شکست‌های آمریکا در شورای امنیت خاطرنشان کرد: شرایطی ایجاد کردیم که حتی کشورهای اروپایی هم کنار ما قرار بگیرند. آنچه در سازمان ملل متحد در ماه مرداد و روزهای پایانی شهریور پیش آمد، یکی از پیروزی ما برابر آمریکا بود. این مساله در تاریخ سازمان ملل بی‌سابقه بوده است.

پیروزی‌های بین المللی می‌تواند مرهمی بر آلام مردم باشد

روحانی ادامه داد: آمریکا منزوی و تنها شد و کسی از آمریکا حمایت نکرد. آنها نه تنها حمایت نکردند بلکه به درخواست آمریکا هم اعتنا نکردند. شورای امنیت نامه آمریکا را کان لم یکن تلقی و به آن اعتنا نکرد.  

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه موفقیت‌های خودمان را باید به خوبی برای مردم تبیین کنیم، ابراز داشت: مردم در فشار و سختی هستند. فشار اقتصادی روی مردم است ولی مردم به خوبی موفقیت‌های سیاسی ما در دنیا را بدانند. حتی این پیروزی‌ها می‌تواند مرهمی بر آلام مردم باشد. حرفی را که امام (ره) زد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، در همین ایام تجلی یافت که آمریکا همه تلاش خود را به کار برد ولی به نتیجه‌ای نرسید.

روحانی با تشکر از وزارت امور خارجه و تمام کسانی که موجب پیروزی‌های ایران شدند، بیان کرد: هر جا پیروز شدیم، همه ارکان نظام کنار هم بودند. هر جا پیروز شدیم، ملت یکپارچه باهم بودند. هر جا پیروز شدیم، هدایت‌های رهبری ما را به مسیر درست هدایت کرده است. بدون همراهی ارکان نظام، حمایت مردم و هدایت رهبری این پیروزی‌ها امکان‌پذیر نبود.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گذشت هشت ماه از شیوع کرونا در کشور گفت: هشت ماه از سختی‌های ویروس کرونا عبور کردیم و روزهای بسیار سختی را داشتیم و امروز هم روزهای بسیار سختی داریم و باید کاری کنیم با کمک یکدیگر از این روزها عبور کنیم.

 اختصاص ۱۵۰ میلیون دلار برای تامین نیازهای وزارت بهداشت

روحانی با بیان اینکه امروز وزارت بهداشت و درمان در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد، اظهار داشت: من روز دوشنبه با وزیر بهداشت و معاونان و روسای دانشگاه‌های استان‌ها جلسه داشتم. روحیه و برنامه‌ریزی آنها کاملا برای من مشهود بود.  بحمدالله ما با روحیه کافی و کامل و البته با زحمات فراوان پزشکان و پرستاران، بهورزان و همه کادر درمانی، با این ویروس مبارزه می‌کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که می‌بینید ما با یک موج بسیار وسیع و سختی روبرو شدیم و دنیا هم همین‌طور است. کشورهای مختلف جهان هم با موج جدیدی مواجه شدند، تعداد بیمار، بستری، تخت‌های آی‌سی‌یو، تعداد فوتی و همه اینها مشکلاتی است که برای مردم درست شده است.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: دولت با همه توان در این زمینه و سایر ارکان کشور، نیروهای مسلح، صدا و سیما و قوای دیگر همه در کنار هم هستیم برای اینکه همدیگر را یاری و کمک کنیم و از سختی‌های مردم بکاهیم.

وی یادآور شد: در این مدت با وجود سختیهایی که در زمان تحریم داشتیم، همه نیازمندی‌ها و خریدهای مورد نیاز وزارت بهداشت و درمان  را انجام دادیم. به محض اینکه وزیر بهداشت به من نامه نوشت که ما برای بیش از ۳۰ میلیون کیت جدید آزمایشگاهی نیاز به ۱۵۰ میلیون دلار داریم، من همان لحظه موافقت کردم و دستور دادم و به وی گفتم که ۱۵۰ میلیون دلار در اختیار شماست برای اینکه بتوانیم کیت‌های جدید بخریم و وارد کنیم تا در یک زمان خیلی کوتاه مشخص کنیم فردی که احتمال می‌دهیم مبتلا است، آیا تست وی مثبت است یا منفی و این کار انجام می‌گیرد.

اختصاص ۹ هزار میلیارد تومان برای کارانه پزشکان و پرستاران

روحانی گفت: هم سازمان برنامه و بودجه و هم بانک مرکزی یاری و کمک کردند با مشکلاتی که ما داشتیم و داریم، بحمدالله اکثر نیازمندی‌ها توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته و در اختیار مردم قرار داده می‌شود. امروز ۲۲ میلیون ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد. ماسک‌هایی که مورد نیاز پرستاران است و ونتیلاتورهایی که مورد نیاز است،  در داخل کشور تولید می‌شود.

رییس جمهوری با بیان اینکه بسیاری از نیازمندی‌ها و تجهیزاتی که امروز مورد نیاز ما است در داخل توسط متخصصین و دانشمندان تولید می‌شود، اظهار داشت: تقریبا یک سوم مقالات مهم و متنوع علمی راجع به کرونا توسط دانشمندان ایرانی در مجلات مهم علمی به چاپ رسیده و کار بسیار بزرگ و مهمی است.  

روحانی خاطرنشان کرد: همه بخش‌ها تلاش می‌کنند. سازمان برنامه و بودجه علیرغم مشکلاتی که داشت در این ایام، ۹ هزار میلیارد تومان که ۶ هزار میلیارد آن تا امروز پرداخت شده و ۳ هزار میلیارد هم در هفته‌های آینده پرداخت می‌شود، برای کارانه پزشکان و پرستاران اختصاص داده شده است. مشخص است که همه پای کار هستند و تلاش می‌کنند.

هدف از جرایم کرونایی، پول گرفتن از مردم نیست

رییس جمهوری با تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از زحمات نیروهای مسلح و نیروی انتظامی گفت: در مبارزه با کرونا همه پای کار آمده اند، نیروی انتظامی وظایف زیادی برای امنیت کشور، حفاظت از مرزها، مبارزه با مواد مخدر و جرایم سایبری به عهده دارد و به عنوان ضابط قوه قضاییه، وظایف سنگینی بر دوش دارد با این حال در مبارزه با کرونا انچه از آنها خواستیم در کنار دولت بودند وبسیار تلاش کردند.

روحانی تصریح کرد: جرایمی که برای تخلفات کرونایی مقرر شده است برای این است که مردم به خطر این بیماری بیشتر توجه کنند مقصود ما جریمه کردن و پول گرفتن از کسی نیست ما می خواهیم به مردم بگوییم از نظر نظام این مساله مهم است و همه باید همدیگر را یاری و کمک کنیم.

وی بیان کرد: به کمک و همکاری بیشتری برای مبارزه با کرونا نیازمند هستیم و مطمئن هستیم نیروی انتظامی، بسیج و همه پای کار هستند و ان شاءالله به یاری و کمک هم از این خطر و مشکل عبور خواهیم کرد و نیازمندی های جدید وزارت بهداشت را ما تامین خواهیم کرد.

رییس جمهوری بعدی آمریکا ناچار به تسلیم در برابر ایران است

روحانی با اشاره به روز جهانی صادرات گفت: صادرات غیر نفتی برای کشور بسیار مهم است، دشمنان تلاش کردند جلوی صادرات نفت و میعانات و فراورده‌های نفت که جزو صادرات مهم ما  در گذشته بود را بگیرند، اما تنوع صادرات کشور مانع شد تا آنها موفق شوند.

رییس جمهوری بیان کرد: دشمن در توطئه چهارساله‌ای که علیه ما طراحی کرد و از سه سال گذشته آن را به اجرا گذاشته است شکست خواهد خورد و حتما نمی‌تواند ادامه بدهد، اینکه در آمریکا چه کسی و چه حزبی پیروز می شود برای ما مهم نیست هر فردی در آمریکا روی کار بیاید ناچار است در برابر ملت ایران تسلیم شود.

روحانی با بیان اینکه راه آمریکایی ها در مقابل ایران را کاملا اشتباه توصیف کرد و افزود: آنها می خواستند ملت ایران را به زانون در بیاورند و کاری بکنند که نظام جمهوری اسلامی برابر آنها تسلیم شود ما نه تسلیم شدیم و نخواهیم شد آنها گروهی هستند که بی تردید و دیر و یا زود تسلیم خواهند شد.

روز گذشته ۲۴۰ میلیون دلار در سامانه نیما عرضه شد/ صادرات کشور به حرکت درآمده است

رییس جمهوری صادرات غیرنفتی را یکی از بازوهای اقتصاد کشور دانست و  اظهار داشت: صادرکنندگان در این حوزه به عنوان گروهی هستند که در خط مقدم با دشمن مبارزه کردند، اینکه در بازار ارز در سامانه نیما روز گذشته ۲۴۰ میلیون دلار ارز عرضه شده به معنای این است که صادرات کشور به حرکت درآمده است و همه صادرکنندگان، نیازمندی‌های کشور را کاملا احساس می کنند.

روحانی با اشاره به آمار وزارت اقتصاد و امور دارایی گفت: یکی از تلاش‌های مهم دولت تدبیر و امید را افزایش صادرات غیرنفتی است در دولت نهم و دهم مجموع صادرات غیرنفتی کشور در ان دوره هشت ساله ۱۷۰ تا  ۱۷۱ میلیارد دلار بوده است اما از آغاز دولت یازدهم تا امروز صادرات غیرنفتی کشور ۳۰۱ میلیارد دلار شده است و امیدواریم تا پایان این دولت صادرات غیرنفتی در هشت سال حدود دو برابر هشت سال قبل از آن شود که حرکت بزرگی است.

رییس جمهوری با بیان اینکه فشار تحریم باعث شده همه آنهایی که در باید صحنه باشند، فعال شده اند، گفت: امروز در جهش دوم پتروشیمی قرار داریم و در آینده نیز جهش سوم را شاهد خواهیم بود، بخش فولاد، آلومینیوم و مس توسعه  یافته است.

وی با بیان اینکه حرکت بزرگی در صادرات غیر نفتی ایجاد شده است، تصریح کرد: در این بخش می‌توانیم فعال تر از گذشته باشیم و نشان می‌دهد میدان بزرگتری پیش روی اقتصاد کشور قرار دارد، و باعث شده توطئه دشمن با مشکلات بزرگی مواجه شود و اجاره نداده آنها در این حرکت نادرست خود به پیروزی برسد.

رسانه‌ها همانطور که مشکلات را مطرح می‌کنند اقدامات صورت گرفته را هم بیان کنند

روحانی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای کمک به آنهایی که دارای حقوق ثبات هستند، انجام شده زیرا آنها در تورم مشکلات‌شان بیشتر است، ابراز داشت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان برای کارگران انجام شد که ۳.۵ میلیون نفر بازنشسته حقوق آنها افزایش یافت. دیروز هم برای بازنشستگان کشوری یعنی ۱.۵ میلیون بازنشسته این همسان‌سازی انجام شد و دریافتی‌آنها به طور متوسط ۷۷ درصد افزایش یافت.  

رئیس دولت تدبیر و امید اضافه کرد: در این شرایط اقتصادی کمک خوبی به آنها انجام شد. رسانه‌ها همانطور که مشکلات را مطرح و نقد می‌کنند، اقداماتی که صورت گرفته را هم بیان کنند.  

صادرات غیرنفتی در یک هفته گذشته افزایش یافت 

روحانی با بیان اینکه فردا افتتاح در بخش مسکن را داریم و مردم شاهد خواهند بودند اقدامات خوبی برای مسکن ملی انجام شده است، عنوان کرد: مردم هر پنجشنبه موجی از تلاش‌ها و فداکاری‌هایی که شرکت‌های خصوصی، دولتی، عمومی و همه آنهایی که تلاش می‌کنند، مشاهده می‌کنند.  

وی با بیان اینکه ماه‌های نخست امسال بسیار در سختی بودیم، یادآور شد: در برخی از مسائل مانند ارز و کالاها فشار وارد شد زیرا در اسفند و ماه‌های ابتدایی امسال، صادرات ما دچار مشکل شد اما در هفته گذشته در مقایسه با هفته گذشته سال قبل، صادرات ما افزایش یافت که نشان می‌دهد در صادرات غیرنفتی شرایط بهتری داریم.  

رئیس‌جمهوری با اشاره به تصمیمات جلسه دیروز ستاد اقتصادی دولت بیان کرد: در جلسه اقتصادی دیروز تصمیم خوبی گرفته شد و آن تقسیم کار در نحوه دریافت ارز صادراتی بود که بین بانک مرکزی و وزارت صمت انجام شد که البته باید تکمیل شود. امیدواریم با این روند مردم شاهد مشکلات کمتری در زندگی خود باشند.  

روحانی ادامه داد: ۶ ماهه دوم امسال  بهتر از شش ماهه نخست امسال است. کرونا و فشار دشمن را داریم ولی شش ماهی را در پیش داریم که بهتر از شش ماه اول امسال است.  

نباید به مسائل حاشیه‌ای وارد شویم 

روحانی با تاکید بر اینکه وظیفه خود را باید رفع مشکل مردم بدانیم، گفت: مردم با مشکلاتی مواجه هستند و از ما انتظار دارند. ما به عنوان دولت در میدان هستیم. ما باید ارز، ریال و کالا را تامین و خدمات را به مردم عرضه کنیم. همه فشارها بر دولت است. قوای دیگر باید ما را حمایت کنند که می‌کنند. درخواست می‌کنم هم‌افزایی‌ها بیشتر شود و وارد مسائل حاشیه‌ای نشویم.  

رئیس دولت دوازدهم با بیان اینکه گاهی پیش می‌آید فردی، حزبی، گروهی، جناحی یا رسانه‌ای حرفی می‌زند اما ما نباید به مسائل حاشیه‌ای وارد شویم، اظهار داشت: ما نماینده مردم هستیم. نماینده کس دیگری که نیستیم. مردم به پای صندوق‌ها آمدند و مردم رئیس‌جمهوری را انتخاب کردند. وزرا هم نماینده و منتخب بلافاصله مردم هستند، یعنی هم رئیس‌جمهوری آنها را انتخاب کرده و هم نمایندگان مجلس به آنها رای دادند.

 با یک دست با تحریم و با دست دیگر با کرونا مقابله می‌کنیم

روحانی افزود: مردم می‌دانند ما در مشکل هستیم و شرایط ما عادی نیست. دو دست داریم؛ با یک دست با تحریم و با دست دیگر، با تحریم مقابله می‌کنیم. اگر یک حاشیه و جنجالی درست شود، ما نباید اعتنا کنیم بلکه باید از آن عبور کنیم.  

دولت دست همکاری را به سوی همه قوا دراز کرده است

روحانی رمز پیروزی را وحدت، اتحاد و یکپارچگی برشمرد و تصریح کرد: با اختلاف و جدایی به جایی نمی‌رسیم. دولت بدون مجلس، دولت بدون قوه قضاییه، دولت بدون نیروهای مسلح، دولت بدون صدا و سیما، دولت بدون بخش خصوصی و دولت بدون مردم نمی‌تواند کاری را انجام دهد.  

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت هدایت رهبری، حمایت مردم و وحدت و اتحاد را می‌خواهد، خاطرنشان کرد: دولت دست همکاری را به سوی همه قوا دراز کرده است. روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت. تردید ندارم مردم در جنگ تحریم اقتصادی مانند هشت سال جنگ تحمیلی، پیروز میدان و این صحنه خواهد بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۵۲۹۷۶۱۲:۵۰:۴۲ ۱۳۹۹/۷/۳۰
رئیس محترم جمهور بهای ارز نیما 26 هزار توامن است؟!!!!! اگر قرار باشد وارد کننده ای به دولت تعهد بدهد و دلار 26 هزار تومانی بگیرد معلومه که این کار را نمی کند. مگر نمی گویی قیمت ها انقدر نیست چرا دولت ارز نیمایی را زیر 20 تومن نمی آورد آن که دست بازار نیست دست خودتان است. در ضمن مطمئن باشید هر دولتی در امریکا راس کار بیاید این تحریم ها را که باعث از هم پاشیدن اقتصاد ما شده است را کنار نمی گذارد و خواهان دریافت امتیاز خواهد بود اگر هم ترامپ برنده شود احتمال حمله محدود نظامی برای ایجاد بحران در خاورمیانه و فروش بیشتر سلاح به اعراب وجود دارد و جنگ همیشه ویران کننده است
ناشناس۱۶۵۳۰۰۷۱۳:۲۴:۰۲ ۱۳۹۹/۷/۳۰
حسن آقا شما لطفا دلار را به قیمت سال 92 برگردون این بزرگترین پیروزیه ، بقسه پیروزیها پیش کش!
ناشناس۱۶۵۳۰۶۹۱۴:۰۱:۳۵ ۱۳۹۹/۷/۳۰
شما چه اهرم فشاری داريد که اونا رو وادار به تسليم کنيد؟اونا دارن راحت زندگيشونو ميکنن واين مردم ايران هستتن که دارند له ميشن
امیر۱۶۵۳۰۸۴۱۴:۱۰:۰۷ ۱۳۹۹/۷/۳۰
ضعیف ترین رییس جمهوری که از وضع قیمت بنزین خود خبر ندارد نباید در مورد دیگران نظر دهد .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین