وداع با شهید امر به معروف «محمدی»

گروه عکس الف،   3990730017 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مراسم وداع با پیکر پاسدار بسیجی شهید «محمد محمدی» با حضور خانواده و نزدیکان شهید شامگاه سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ در معراج شهدای تهران برگزار شد. شهید محمد محمدی روز یک‌شنبه ۲۷ مهر حوالی ساعت ۱۹ در حین نهی از منکر با حمله هفت نفر از اراذل و اوباش تهرانپارس با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفت و به شهادت رسید. بخشی از اعضای بدن شهید «محمد محمدی»،با موافقت خانواده وی به بیماران نیازمند اهداء شد.

وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»وداع با شهید امر به معروف «محمدی»

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۵۲۷۵۹۰۹:۴۲:۲۰ ۱۳۹۹/۷/۳۰
خدا لعنتشون کنه که این خانواده های محترم را عزادار میکنند انشاالله با 14 معصوم محشور بشین
حمید۱۶۵۲۷۶۲۰۹:۴۷:۲۰ ۱۳۹۹/۷/۳۰
اگه می خوایین مملکت امنیت پیدا کنه هر هفتا اوباشو تیرباران کنید
ناشناس۱۶۵۲۸۰۶۱۰:۲۲:۳۷ ۱۳۹۹/۷/۳۰
چرا واقعا فکری جدی برای اراذل و اوباش و حمل چاقو به وسیله هر شخصی نمیشود, چرا قوه قضائیه در برخورد با اوباش و چاقوکشان آنقدر اهمال میکند تا هر روز شاهد کشته شدن افرادی بیگناه باشیم ؟؟؟؟؟
کشاورز۱۶۵۲۹۵۰۱۲:۳۰:۰۹ ۱۳۹۹/۷/۳۰
باید مسببین این حادثه به نحوی مجازات بشن که امثال آنها اینقدر بی محابا بخصوص در برابر افراد متدین برخورد نکنن. متاسفانه فرهنگ و نگرش برخی افراد جامعه به سمتی می ره که نه تنها دین گریز بلکه دین ستیز شده و باکسانی رو که وجهه مذهبی دارند برخورد مناسبی ندارند. شاید اگر دیگر افراد حاضر هم در مقام دفاع از اون خانم برمی آمدند این حادثه اسفناک بوجود نمی آمد.
م.الف.كاشمر۱۶۵۳۰۱۱۱۳:۲۹:۳۳ ۱۳۹۹/۷/۳۰
خداوند رحمت كند اين شهيد سعيد را ...
ناشناس۱۶۵۳۱۰۲۱۴:۲۵:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۳۰
فقط قصاص در اسرع وقت
ناشناس۱۶۵۳۳۱۵۱۷:۲۸:۱۴ ۱۳۹۹/۷/۳۰
سر هیچ و پوچ
ناشناس۱۶۵۳۵۳۰۲۱:۰۷:۱۹ ۱۳۹۹/۷/۳۰
همین تازگی اوباش گردانی شد و پس گردنی به آنها میزدند به اندازه ۱۰ روز مانع جرم نشد و خانواده ای را داغدار کرد . خدا صبرشان بدهد
ناشناس۱۶۵۳۵۹۳۲۲:۳۲:۱۰ ۱۳۹۹/۷/۳۰
اللهم العنهم جمیعا
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین