پنج مزیت خارق العاده ی آیفون ۱۲

گزارش بازرگانی،   3990729039

این روزها همه طرفداران محصولات اپل برای ورود آیفون 12 به بازار لحظه شماری می کنند. با این حال، قطعا قیمت آیفون 12 می تواند متاثر از خیلی فاکتورهای باشد که خرید این گوشی را برای همه امکان پذیر نمی کند. بازرگانی سیب با فرآهم آوردن امکان خرید اقساطی محصولات اپل، بهترین فرصت را برای خرید این گوشی بی نظیر که قابلیت اتصال به اینترنت نسل پنجم یا همان 5G را دارد، فرآهم آورده است. 
با وجود اینکه گوشی آیفون ۱۲ هنوز وارد بازار نشده است، ولی خیلی از مشخصات آن به بیرون درز کرده و می توانیم با قطعیت در رابطه با بسیاری از ویژگی های این گوشی صحبت کنیم. 
این گوشی هوشمند برند پرچمدار آیفون، در چهار مدل آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس وارد بازار خواهد شد. در ادامه با ۵ مشخصه ی خارق العاده آیفون ۱۲ آشنا می شوید. 

 آیفون 12 را بیشتر بشناسید

۱- قابلیت اتصال به شبکه 5G

در حالی که مدل پیشین گوشی های هوشمند اپل، یعنی آیفون ۱۱، قابلیت اتصال به شبکه اینترنت نسل پنج را ندارد، هر چهار مدل آیفون ۱۲ می توانند به اینترنت 5G وصل شوند. این ویژگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا پیشبینی شده که اینترنت 5G دنیای دیجیتال را به کلی متحول خواهد کرد و فناوری های کاملا جدیدی به دنبال آن ایجاد خواهند شد و تنها در صورتی می توانید از این فناوری ها استفاده کنید که گوشی شما قابلیت اتصال به این شبکه را داشته باشد. 

۲- بهبود قابل توجه در دوربین در مقایسه با آیفون ۱۱ 

آیفون ۱۲ پرو می تواند با هر سه لنز واید، اولترا واید و حتی دوربین جلو در حالت شب (night mode) عکس بگیرد. هر چهار مدل آیفون ۱۲ دارای قابلیت پردازش تصویر deep fusion هستند که در آیفون 11 نیز مشاهده می شد. دیافراگم لنز واید آیفون ۱۲ بازتر از لنز واید آیفون ۱۱ است و بنابراین قابلیت عکاسی در نور کم تر را دارد. حسگر دوربین آیفون پرو ۴۷ درصد از آیفون ۱۱ بزرگتر است و بنابراین پیکسل های عکس های این دروبین، ۷/۱ میکرونی هستند. به علاوه، قابلیت زوم اپتیکی لنزهای تلفوتوی تمامی چهار مدل آیفون ۱۲ بیشتر از آیفون ۱۱ است و سیستم پایداری تصویر آن ها نیز نسببت به آیفون ۱۱ پیشرفته تر می باشد. البته نباید از حسگر LiDAR گوشی های سری آیفون ۱۲ نیز غافل شویم که سبب بهبود قابل توجهی در عکاسی در نور ضعیف می شود. 

۳- عملکرد بهتر تراشه و حافظه داخلی بیشتر نسبت به آیفون ۱۱

آیفون ۱۲ اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که تراشه A14 آن با فناوری ۵ نانومتری ساخته شده است. در نتیجه عملکرد CPU (پردازنده مرکزی) و GPU (پردازنده گرافیکی) تا ۵۰ درصد سریع تر از آیفون ۱۱ خواهد بود. کمترین حافظه داخلی گوشی های آیفون ۱۲، ۱۲۸ گیگابایت، حافظه متوسط آن ها ۲۵۶ گیگابایت و حاف

۴- آیفون ۱۲ مجهز به MagSafe خواهد بود

 MagSafe شامل سیستمی از آهن رباها است که برای نگه داشتن یک صفحه شارژ وایرلسی در موقعیت مناسب برای شارژ کردن آیفون طراحی شده است. البته دقت داشته باشید که آیفون ۱۲ با شارژر وارد بازار نمی شود زیرا به گفته شرکت اپل، تعداد شارژرهای آیفون در دنیا بسیار زیاد است. 

۵- استفاده از سپر سرامیکی در صفحه نمایش

 در ساخت گوشی آیفون ۱۲ از یک محافظ صفحه نمایش سرامیکی استفاده شده است که نه تنها مقاومت بسیار زیادی در مقابل خش افتادن دارد، بلکه شفاف تر از گلس آیفون ۱۱ است. 

خرید اقساطی آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب

با ورود آیفون ۱۲ به بازار می توانید این گوشی بی نظیر را از بازرگانی سیب به صورت قسطی و بدون نیاز به ضامن و تنها با استفاده از دسته چک صیاد  و پرداخت حداقل ۴۰ درصد از مبلغ کل و پرداخت مابقی مبلغ در حداکثر ۱۲ ماه، خریداری کنید. البته بازرگانی سیب طرح تعویض آیفون را نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بازرگانی سیب به آدرس bazarganisib.com مراجعه کنید. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  24. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  25. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

آخرین عناوین