بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

گزارش بازرگانی،   3990728023

تابه حال به این موضوع فکر کرده اید که در منزل یا حتی در رخت خواب خودتان زبان انگلیسی را یاد بگیرید؟! یادگیری زبان در خانه مزایای زیادی دارد. مثلاً اگر پول کافی برای کلاس زبان ندارید، یا فرصت کافی برای کلاس رفتن ندارید. اگر مشکلاتی مثل این را دارید، بهترین راه برای شما یادگیری زبان انگلیسی در منزل است. برای کسانی که میخواهند شروع کنند، توصیه میکنم مقاله زبان انگلیسی از قدم صفر را از این لینک بخوانند.

شاید دارید به این فکر میکنید که یادگیری زبان در خانه به تنهایی خیلی سخت است، چون کسی را ندارید که خطاهای شمارا اصلاح کند. برای اینکه پاسخ این موضوع را بفهمید با ادامه این مقاله همراه باشید.

این مشکلات برای زبان آموزان بسیار رایج است، خوشبختانه راه حل های زیادی هم برای این مشکلات وجود دارد. حالا از چه راه هایی میتوان زبان انگلیسی را یاد گرفت؟

1.یک مقاله صفرتاصد برای یادگیری انگلیسی در وب سایت وکب استارتر برای شما عزیزان آماده شده است تا اصول اولیه را به ترتیب یاد بگیرید. بسیار مهم است که به ترتیب آموزش های این مقاله را بخوانید و ویدیوهای بین آن ها را ببینند و مهم تر از همه نکته برداری کنید!

2.ویدیو تماشا کنید!

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی این است که ویدیوهایی متناسب با سطح زبان خودتان ببینید. اگر بخواهم دوتا از بهترین منابع یادگیری زبان با ویدیو را به شما معرفی کنم، به دو سریال خانواده سیمپسون ها و سریال فرندز اشاره میکنم. شاید بپرسید که شیوه یادگیری زبان با این فیلم ها چگونه است؟

در پاسخ به شما میگوییم که در مرحله اول باید سریال دیدن را به خاطر یادگیری ببینید نه سرگرمی! هرچند که این روش خود سرگرم کننده است. دوم باید زیرنویس مناسب را برای ویدیو پیدا کنید. توجه داشته باشید، منظورمان این نیست که همزمان با زیرنویس فارسی ویدیو را ببینید. شما باید زیرنویس فارسی و زیرنویس انگلیسی را در اختیار داشته باشید، و هر وقت جمله یا کلمه ای را نفهمیدید، اول به زیرنویس انگلیسی، بعد به زیرنویس فارسی مراجعه کنید. اینکه چگونه میتوان زیرنویس ها را پیدا کرد و چگونه زیرنویس فارسی و انگلیسی را همزمان پخش کرد را در یکی از مقالات وب سایت میتوانید یاد بگیرید.

3.یک دفتر خاطرات خوشگل همراه داشته باشید.

از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در خانه نوشتن است. هر چیز تازه ای را که از فیلم ها یاد میگیرید، فوراً داخل دفترتان بنویسید. نوشتن میتواند بسیار لذت بخش و آرامش بخش باشد. به علاوه با این کار گرامر خودتان را تقویت میکنید و انگلیسی را کاربردی یاد میگیرید.

4.با دوستان خود قرار بگذارید.

از دوست داشتنی راه ها این است که دوستانی پیدا کنید که مثل شما عاشق یادگیری زبان انگلیسی هستند و با آنها قرار بگذارید که وقتی با هم هستید، به زبان انگلیسی باهم حرف بزنید. نیازی نیست بدون نقص حرف بزنید. اصلاً شما قرار است با هم حرف بزنید تا نقص هایتان را آشکار کنید و همان لحظه یا از دوستتان بپرسید یا برای پاسخ درست جست و جو کنید.

5.از انجمن های زبان انگلیسی استفاده کنید.

اگر در گوگل انجمن آموزش زبان انگلیسی را سرچ کنید، به انبوهی از سایت ها میرسید که میتوانید سؤالات خودتان را آنجا مطرح کنید تا سایر افراد پاسخ سؤالات شمارا بدهند.

6.کتاب های داستان کوتاه را بخوانید.

تمام چیزی که برای تقویت مهارت های زبانی خود نیاز دارید را میتوانید در یک کتاب داستان کوتاه که متناسب با سطح زبان شماست، پیدا کنید. در گوگل کافی است داستان کوتاه انگلیسی را سرچ کنید.

7.با خودتان به زبان انگلیسی حرف بزنید.

شاید احمقانه به نظر بیاید، ولی حرف زدن با خودتان تأثیر فوق العاده ای در بهبود توانایی گفتاری و تلفظ شما دارد. به علاوه وقتی دارید فیلم را میبینید و جمله ای را میشنوید، فیلم را نگه دارید و جمله را چندبار با خودتان تکرار کنید تا بتوانید دقیقاً مثل گوینده جمله را تکرار کنید. این تکنیک شاید بهترین راه و سرگرم کننده ترین راه یادگیری زبان انگلیسی باشد که خودم بسیار از آن استفاده میکنم.

 

8.با موسیقی های موردعلاقه خود زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

شاید بپرسید چگونه؟ در جواب باید بگویم که شما باید متن انگلیسی و ترجمه فارسی موسیقی آماده داشته باشید. اشتباه نکنید! نگفتم سریعاً به سراغ متن بروید. اول باید موسیقی را چندبار گوش دهید و ببینید چقدر از موسیقی را متوجه میشوید. سپس به سراغ متن انگلیسی بروید و مجدد چندین بار موسیقی را گوش بدهید. بعد میتوانید به سراغ متن فارسی موسیقی بروید. اکنون شما تمام آهنگ را متوجه میشوید.

تبریک شما الآن بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی در منزل را میدانید. حالا آیا منبعی وجود دارد که تمام این روش ها را بتوان با آن یاد گرفت؟

بله! وب سایت وکب استارتر تمامی این روش ها را به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. کافی است وارد وب سایت شده و از کتاب های رایگان و ویدیوهای رایگان استفاده کنید و یک چایی بریزید و یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید!





yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین