شخصیت منفور این روزهای ایرانیان/انتقاد معین از عملکرد دولت در مبارزه با کرونا/روایت باهنر از تصمیم ناطق نوری برای انتخابات/سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی می‌گذارد؟

گروه سیاسی الف،   3990722096 ۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

شخصیت منفور این روزهای ایرانیان/انتقاد معین از عملکرد دولت در مبارزه با کرونا/روایت باهنر از تصمیم ناطق نوری برای انتخابات/سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی می‌گذارد؟

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۲ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۹۴۹ نفر از آنها بستری هستند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۸ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۹ هزار و ۷۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

با فوت ۲۵۴ بیمار؛ قربانیان کرونا در ایران از ۲۹ هزار نفر فراتر رفت/ شناسایی ۴۱۰۸ بیمار جدید

افزایش چاقی بعد از همه‌گیری کرونا

***

وضع جریمه برای عدم استفاده از ماسک،‌ آخرین تصمیم سخت‌‌گیرانه نیست

علی ربیعی، سخنگوی دولت گفت: در جلسه ستاد ملی مطرح شد که علت بالا بودن آمار جان باختن افراد در مدت اخیر، دیر مراجعه کردن به مراکز درمانی و پیشرفته شدن بیماری بوده است و یک بررسی دیگر هم نشان می دهد ابتلای خانوادگی شدت گرفته است و این نشان از عدم رعایت مسائل بهداشتی در سطح خانواده ها می باشد.

سخنگوی دولت گفت: وضع جریمه برای عدم استفاده از ماسک،‌ آخرین تصمیم سخت‌‌گیرانه نیست.

ربیعی اظهار داشت: تعطیلی راه حل مناسبی برای مقابله با کرونا نیست. در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری شد که فعلا تعطیلی مشاغل پرخطر هفته به هفته تمدید شود.

بیشتر بخوانید:

ربیعی: جرایم کرونایی برای حفظ جان شهروندان است/ قیمت دلار واقعی نیست/ نامه قالیباف ارسال نشده است

۸۰ درصد تهرانی‌ها غربالگری کرونا شده‌اند

***

ناطق‌نوری برای نامزدی ۱۴۰۰ قانع نشد

 مهر گفت‌وگویی با محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری انجام داده که در ادامه بخش هایی از آن آمده است:

- در سال ۹۲ اگر مرحوم هاشمی ثبت نام نمی‌کرد و صلاحیت او احراز نشده بود، اگر محمد رضا عارف با فشار حزبی انصراف نمی‌داد و اگر از چهار کاندیدای اصولگرایان، فقط یک نفر در صحنه رقابت باقی می‌ماند و هرکدام از این اگرها اتفاق می‌افتاد، آقای روحانی رئیس جمهور نمی‌شد.

- بحث ریاست جمهوری ۲ ماه قبل از انتخابات به صورت جدی شکل می‌گیرد، از الان نمی‌توانم تصویری ارائه دهم که چه کسی انتخاب می‌شود.

- آقای «ناطق نوری» تمایلی برای نقش آفرینی در صحنه سیاسی چه به عنوان یک کاندیدای انتخابات و چه به عنوان کارگردان صحنه سیاسی ندارد. او قاطعانه می‌گوید احساس تکلیف نمی‌کنم به همین جهت در حوزه علمیه خود مشغول به فعالیت است.

-کابینه روحانی اصلاح طلب است و تعداد کمی هم جز معتدلین هستند و ما یک اصولگرای رسمی شناخته شده در کابینه روحانی نداریم پس دیگر اصلاح طلبان نمی‌توانند فرافکنی کنند.
***

ورود مجلس به موضوع خودکشی دانش‌آموز بوشهری
احمد نادری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکشی دانش‌آموز ۱۱ ساله بوشهری آن را فاجعه خواند و تاکید کرد که باید این فاجعه علت‌یابی شود تا در آینده شاهد تکرار چنین مصیبت‌هایی نباشیم.

نادری در صفحه توییتر خود نوشت: « پدیده خودکشی آنهم برای یک دانش آموز ۱۱ ساله فاجعه است و نباید به راحتی از کنار آن عبور کنیم. این فاجعه باید به درستی علت‌یابی شود تا در آینده شاهد تکرار چنین مصیبت‌هایی نباشیم. ‏خدا به خانواده این دانش آموز صبر عنایت کند.‏حتما علت دقیق آنرا پیگیر خواهم بود.»

بیشتر بخوانید:

تکذیب خودکشی دانش‌آموز دیری به علت نداشتن گوشی

«محمد» فقط یک گوشی هوشمند می‌خواست که پاسخ سوالات درسی را بدهد

***

دستور رئیسی برای برخورد با بازپرس و ماموران اوباش‌گردانی

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در ماجرای اوباش گردانی اخیر، آیت الله رئیسی ازهمان لحظات اولیه اطلاع، به دادستان تهران دستور داده است در خصوص مصادیق تعدی از قانون و نقض حقوق شهروندی، با متخلفین اعم از بازپرس و یا مامورین برخورد شود. ایشان ضمن تاکید بر برخورد قاطع و بی امان با اراذل و اوباش، حکم به تشهیر را صرفا در صلاحیت دادگاه و آن هم در چارچوب قوانین و مقرارت می‌داند که تعرض به متهم ولو اوباش قطعا مجاز نیست.

بیشتر بخوانید:

دستور رئیس قوه قضائیه در ماجرای اوباش گردانی/ تعرض به متهم ولو اوباش قطعا مجاز نیست

***

«شیرین عبادی» شخصیت منفور این روزهای ایرانیان

روزنامه صبح نو در گزارشی به اقدام خائنانه اخیر شیرین عبادی درباره تحریم شدن ورزش ایران پرداخته است که بخش‌هایی از آن در ادامه می‌آید.

قصاص نوید افکاری باعث شد تا نیروهای ضدانقلاب، موج تازه‌ای را علیه نظام جمهوری اسلامی  به راه بیندازند و با ضدحقوق بشری خواندن ساختار قضایی ایران، خواستار تحریم بیشتر کشورمان در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش شوند. یکی از این نیروها که پیش از این در ایران، مدعی اصلاحات و اصلاح‌طلبی بود، شیرین عبادی، فعال به اصطلاح حقوق بشری است...

البته اولین‌بار نیست که عبادی از لزوم تشدید تحریم‌ها علیه ایران سخن می‌گوید. او پیش از این و در اردیبهشت سال‌۹۸ نیز در سخنرانی خود در پارلمان کانادا خواستار تحریم‌های حداکثری علیه مردم ایران شد و تاکید کرد که معامله با ایران فقط باید محدود به دارو و غذا باشد. 

***

انتقاد از مدیریت روزهای کرونایی

مصطفي معين، فعال سياسي اصلاح طلب به روزنامه شرق گفت: دولت روحانی و حامیان آن به دلیل ضعف پایبندی به وعده‌های انتخاباتی، ناکارآمدی اقتصادی و ناتوانی در مدیریت درست بحران کرونا تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته‌اند و تحریم‌های اقتصادی آمریکا نیز مزید بر علت و نارضایتی بیشتر مردم شده است... احساس خطر شبانه‌روزی و لحظه‌به‌لحظه ناشی از همه‌گیری ویروس وحشی کووید‌۱۹، زورگویی حکام نامتعادل آمریکا، تهدیدات منطقه‌‌ای و نگرانی از خدشه‌دار‌شدن مرزها و امنیت ملی، تاکنون سرپوشی بر طرح مطالبات و اعتراضات بوده است.

معين گفت: متأسفانه تاکنون وعده‌های انتخاباتی آقای رئیس‌جمهور و همکارانش در دولت تحقق نیافته است. آنها نتوانسته‌اند صادقانه به گفت‌وگو با جوانان و جامعه و مشارکت در درد و رنج آنها بنشینند، با دفاع از حقوق شهروندی فضای سیاسی و اجتماعی امن و آزادی را تحقق دهند و ارتباط فعال و اعتماد‌آمیزی با دانشگاهیان و نخبگان علمی و مدیریتی برقرار کنند. نگاه به خارج برای حل مسائل و تنگناهای اقتصادی یا سیاسی و نقض عهد با مردم، به بی‌اعتمادی بیشتر جامعه و کاهش بیشتر سرمایه اجتماعی کشور انجامیده است.

اين فعال سياسي اصلاح طلب گفت: از همان ابتدای پاندمی در سال ۹۸، دولت آن را جدی نگرفت و رویکردی علمی، عملکردی شفاف و منطقی هم از مسئولان دولتی مشاهده نشد!

بیشتر بخوانید:

استاندار تهران: تردد در مترو و اتوبوس مدیریت کرونا را دشوار کرده است

***

نامزدهای حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری

سید حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوع خود گفت: حزب کارگزاران هنوز به طور رسمی وارد انتخاب ریاست جمهوری و مصادیق آن نشده، اما چندین نامزد در دورن خود می‌تواند معرفی کند. برای مثال افرادی نظیر اسحاق جهانگیری، محسن هاشمی، عبدالناصر همتی، ملک‌زاده و هاشمی طبا جزو لیستی هستند که می‌توانند مد نظر کارگزاران باشند.

مرعشی افزود: اولویت اصلی کشورمان را اقتصاد و توسعه می‌دانیم و با همین معیار هم در انتخابات ریاست جمهوری آینده حضور خواهیم یافت.

***

 اصلاح‌طلبان دنبال براندازی نیستند

حجت الاسلام محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز به خبرآنلاين گفت: انتخابات با مشارکت حداقلی موضوعی است که برخی در سال ۱۴۰۰ نیز تمایل به تکرار شدن آن را دارند.

ابطحی گفت: اصلاح طلبان باید از تفکرات براندازانه دوری کنند و سعی کنند تا در صورت ایجاد بستر مناسب، به سوی شرکت فعالانه در انتخاب روند، اما حتی اگر شرایط نیز برای ایشان محقق نشد، نباید آنها موضوع تحریم انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را دنبال کنند.

اين عضو مجمع روحانیون مبارز در واکاوی شرایط فعلی جریان اصلاحات در فاصله باقیمانده تا انتخابات ۱۴۰۰ به بیانیه اخیر آقای موسوی خوئینی ها اشاره کرد و گفت: ایشان هم مثل هر اصلاح طلب دیگری اعتقاد دارند که باید از درون نظام به اصلاح آن پرداخت و فکر کردن به تغییر نظام یا براندازی بیشتر به کشور و مردم آسیب می زند که این هم حرف غیر شناخته شده ای از ایشان یا از بقیه سران اصلاح طلب نیست. 

ابطحی گفت: تصور من این نیست که آقای موسوی خوئینی ها با توجه به این بیانیه مشروط قصد داشته باشند که فعالیت های حزبی و جریانی قوی تر و وسیع تر از گذشته انجام دهند، ایشان یک شخصیت محترمی هستند اما لیدری به معنای اینکه رهبری حزبی و سیاسی یک جریان را به عهده بگیرند و در آن جریان فعال شوند، من چنین احتمالی نمی دهم و بیشتر از هرچیزی معتقد هستم که احترام و حرمتی که بخش های مختلف اصلاحات دارند برای آیت الله موسوی خوئینی ها همیشه باقی خواهد ماند و ادامه خواهد داشت.

***

روحانی با ماشین شاسی‌بلند داخل کارخانه می‌‌چرخید

عباس سلیمی‌نمین، تحليل گر مسائل سياسي در روزنامه صبح نو نوشت: آقای روحانی حتی در زمان ابتدایی شیوع ویروس کرونا حاضر نبود ریاست شورای ستاد ملی مبارزه با کرونا را برعهده گیرد و این مسوولیت را به عهده وزیر بهداشت قرار داده بود و بعد از اعتراضات و ناهماهنگی‌‌هایی که در این ستاد به وجود آمد، مجبور شد مسوولیت ستاد ملی مبارزه با کرونا را برعهده بگیرد. اصلاح‌طلبان از یک‌سو بحث استعفای آقای روحانی را مطرح می‌‌کنند تا نسبت به کم‌کاری و کم‌تحرکی دولت پاسخگو نباشند و از سویی دیگر تلاش‌های رییس مجلس را نقد می‌‌کنند تا کم‌تحرکی آقای روحانی دیده نشود...

فراموش نمی‌کنیم بازدیدهای میدانی آقای روحانی که قبل از کرونا صورت می‌‌گرفت؛ با ماشین وارد کارخانه می‌‌شد؛ آنقدر کم‌تحرک بود كه نمی‌خواست به سختی بیفتد و حتی در بازدیدهای کارخانه با ماشین وارد می‌‌شد و با ماشین شاسی‌بلند داخل کارخانه می‌‌چرخید تا مبادا میان کارگران قرار گیرد. ایشان در میان مردم بودن را نمی‌پسندد.

***

آیا سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بازار گمانه زنی‌های انتخاباتی به خصوص در جبهه اصلاح طلبان روز به روز گرم‌تر شده و در این میان نام‌های آشنایی هم به گوش می‌رسد، نام‌های که شاید بد نباشد درباره آنها بیشتر نوشت...

چندی پیش هم خبری با  تیتر ۵ گزینه پیشنهادی حزب کارگزاران سازندگی به اصلاح طلبان منتشر شد مبنی بر اینکه کارگزاران تا کنون علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، سردار حسین دهقان را به عنوان گزینه‌های غیر حزبی و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت تدبیر و امید و محسن هاشمی رفسنجانی فرزند ارشد مرحوم آیت الله هاشمی و رئیس شورای شهر تهران را به عنوان چهره‌های حزبی در سبد انتخاب خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌بینند... حالا این تنها زمان است که معلوم می‌کند که حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به عنوان گزینه اصلاحات وارد کارزار رقابت ریاست جمهوری سال آینده خواهد شد یا نه؛ تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان خواهد گرفت و یا به طور کل قید صحنه سیاسی کشور را خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

سید حسن خمینی جا پای حسن روحانی خواهد گذاشت؟

***

کاندیداتوری جهانگیری یک اشتباه بزرگ است / هیچ اصلاح‌طلب عاقلی با لاریجانی ائتلاف نمی‌کند/ آخوندی با آن سابقه چطور می‌تواند مملکت را اداره کند؟!

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طب و نماینده پیشین مجلس کاندیداتوری اسحاق جهانگیری را اشتباهی بزرگ خواند و به نامه نيوز گفت: «آقای جهانگیری در این هشت سال چه کرده که حالا دوباره کاندیدا شود؟! دلار شده ۳۱ هزار تومان. واقعا خنده دار است که بخواهند کاندیدا شود و فکر کند که مردم نمی‌گویند شما در این مدت چه کردی که به خاطر آن به شما رای بدهیم».

او درباره کاندیداتوری محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: «محسن هاشمی هم در شورای شهر کار خاصی نکرد و مردم عملکرد ویژه‌ای از او ندیدند. هیچ تحولی در تهران که مردم را راضی نگه دارد ندیدیم. شما خبرنگاران اگر دیدید به ما هم بگویید».

وی در واکنش به اینکه محمدرضا عارف هم از جمله گزینه‌های مطرح اصلاح طلبان است، گفت: «عارف که دیگر هیچ. او کلا اوت است. عارف با عملکردی که در مجلس دهم داشته است کسی او را قبول ندارد. به نظر من عارف عاقل‌تر از آن است که کاندیدا شود. 

قوامی همچنین در واکنش احتمال کاندیداتوری عباس آخوندی گفت: «آقای آخوندی وزارت راه و مسکن را به گند کشید حالا چطور می‌خواهد مملکت را اداره کند؟!»

تنها گزینه مورد تایید قوامی محمدرضا خاتمی بود و گفت: «به نظر من اگر آقای خاتمی بیاید و تایید صلاحیت هم بشود، گزینه بسیار بسیار خوبی است».

این نماینده پیشین مجلس در پاسخ به اینکه آیا اصلاح طلبان ممکن است که راضی به ائتلاف با علی لاریجانی شوند، نیز گفت: «هیچ اصلاح‌طلب عاقلی با آقای علی لاریجانی ائتلاف نخواهد کرد»

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۴۲۳۹۷۲۰:۴۷:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۲۲
حسن خمینی ، کلا ۲۳ دقیقه هم سابقه کار اجرایی نداره .
ناشناس۱۶۴۲۹۸۸۱۰:۲۶:۰۷ ۱۳۹۹/۷/۲۳
ملت دوست دارن فریب همین بازی هارو بخورن.
ناشناس۱۶۴۳۰۴۵۱۱:۱۱:۳۹ ۱۳۹۹/۷/۲۳
ایشون مشغول گشت و گذار و تفریح در باغ های لواسان باشند کافیه. اصلاح طلب ها زدن توی جاده خاکی!!!!!!! .
ناشناس۱۶۴۲۳۹۹۲۰:۴۸:۳۳ ۱۳۹۹/۷/۲۲
بعید میدونم ناطق نوری ۱۳ تا دونه رای داشته باشه
ناشناس۱۶۴۲۴۰۳۲۰:۵۰:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
حسن خمینی هیچگونه سابقه کار مدیریتی و اجرایی ندارد و گزینه مناسب برای ریاست جمهوری نیست.
ناشناس۱۶۴۲۴۰۷۲۰:۵۳:۱۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
تورم ۸۷۰ درصدی با حسن خمینی
ناشناس۱۶۴۲۴۰۸۲۰:۵۳:۳۹ ۱۳۹۹/۷/۲۲
روحانی باید در مورد افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان و شیوع شدید کرونا در کشور پاسخگو باشد.
ناشناس۱۶۴۲۸۸۳۰۹:۲۰:۴۹ ۱۳۹۹/۷/۲۳
خصوصا به دلیل از دست دادن فرصت طلایی اسفندماه و توهم پایان کرونا در شنبه دوم اسفند!
ناشناس۱۶۴۲۴۰۹۲۰:۵۴:۱۷ ۱۳۹۹/۷/۲۲
مدیریت تولیت برای سیدحسن خمینی کفایت میکند
ناشناس۱۶۴۲۹۱۲۰۹:۴۱:۳۸ ۱۳۹۹/۷/۲۳
زیاد هم هست
ناشناس۱۶۴۲۴۱۸۲۰:۵۹:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۲۲
عصر لاریجانی ها و ناطق نوری ها و عادل ها و رضایی ها و جلیلی ها و بعضیا که الان هستن ، دیگه تموم شده اقبال مردم به اینا در حد صفر است . کسی دیگه به اینا رای نمیده
ناشناس۱۶۴۲۴۲۴۲۱:۰۱:۳۲ ۱۳۹۹/۷/۲۲
ما هم یه رئیس جمهور میخواهیم که تاجر باشه و شکمش سیر باشه و به فکر پر کردن جیبش نباشه . یه چهره جدید
ناشناس۱۶۴۲۹۴۲۰۹:۵۷:۰۰ ۱۳۹۹/۷/۲۳
شما اگر تاجر شکم سیری دیدید به ما هم خبر بدید!
امید۱۶۴۲۹۶۴۱۰:۰۸:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۲۳
دقیقا با همین منطق شکم سیری به روحانی مورد حمایت رفسنجانی و دیگر شکم سیر ها رای دادید. منطقتون عین بی منطقیه..
ناشناس۱۶۴۲۴۳۰۲۱:۰۵:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۲۲
کسی که سفره مردم رو کوچیک کرده و آسایش رو ازشون گرفته و مردم رو به بدبختی انداخته ، منفوره
ناشناس۱۶۴۲۴۴۷۲۱:۱۷:۵۰ ۱۳۹۹/۷/۲۲
جان کندن است زندگی ما،حیات نیست
ناشناس۱۶۴۲۴۴۹۲۱:۱۹:۱۸ ۱۳۹۹/۷/۲۲
شیرین عبادی شخصیت منفور این روزها نزد ایرانیان است .
ناشناس۱۶۴۲۴۵۶۲۱:۲۲:۲۷ ۱۳۹۹/۷/۲۲
آخر با این همه گرانی چگونه می‌توان ازدواج کرد؟
ناشناس۱۶۴۲۴۵۷۲۱:۲۲:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۲۲
علی ربیعی خودش جزء اولین کسایی بود که کرونا گرفت حالا داره درس بهداشت میده به مردم و نقش معلم بهداشت رو میخواد بازی کنه . امام زمان توره حضرت عباس دیگه ظهور کن وقتشه دوره آخر الزمون شده توی ایزان !
ناشناس۱۶۴۲۴۸۹۲۱:۴۵:۴۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
آره سید حسن خیلی خوبه هم میتونه دلار رو بیاره پائین هم پرایدو
ناشناس۱۶۴۲۴۹۵۲۱:۵۱:۰۹ ۱۳۹۹/۷/۲۲
مسیح مهاجری جوری حرف میزنه انگار جنتی حامی حسن بوده نه او این اند فریبکاریست
ناشناس۱۶۴۲۵۲۶۲۲:۱۸:۴۰ ۱۳۹۹/۷/۲۲
نام سید حسن مصطفوی را با نام امام خمینی گره نزنید
عبدالله۱۶۴۲۵۴۲۲۲:۳۶:۲۴ ۱۳۹۹/۷/۲۲
بجز عارف هیچ اصلاح طلب طراز اولی پای کار نمی آید
محمود۱۶۴۲۶۲۲۰۰:۵۱:۱۴ ۱۳۹۹/۷/۲۳
درودبر قوامی، خیلی کوتاه، مختصر و مفید در خصوص شخصیت های سیاسی اظهار نظر فرمودند، عالی بود
ناشناس۱۶۴۲۶۷۵۰۲:۴۱:۱۲ ۱۳۹۹/۷/۲۳
باهنر کلا دنبال لابی ست و فقط منافع خودش را مد نظر دارد ‌
ناشناس۱۶۴۲۸۰۸۰۸:۳۶:۳۹ ۱۳۹۹/۷/۲۳
اگر شیرین عبادی تقاضای تحریم بیشتر ایران را کرده است بقول عباس عبدی واقعا از سوچی جنایتکار هم بدتر است
ناشناس۱۶۴۲۸۸۶۰۹:۲۳:۳۰ ۱۳۹۹/۷/۲۳
خنده دار است که اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی با این کارنامه می خواهند کاندیدا بشوند !
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. بازی با کلمات

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    آخرین عناوین