پورابراهیمی: نتیجه برجام برای ما باخت و برای طرف مقابل برد بود

گروه اقتصادی الف،   3990718014 ۵۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نتیجه برجام برای ما باخت و برای طرف مقابل برد بود، گفت: تکیه به بیرون برای بهبود وضعیت اقتصادی، بنیه اقتصادی را در داخل ضعیف و در مقابل هجمه‌های بیرونی آسیب‌پذیر می‌کند.

پورابراهیمی: نتیجه برجام برای ما باخت و برای طرف مقابل برد بود

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به وضعیت متلاطم در بازار گفت: دولت آقای روحانی از ابتدا مسائل اقتصادی کشور را به مذاکرات گره زد و درواقع به دنبال راه حل برای اقتصاد کشور در بیرون بود.

وی افزود: همان طور که گفتم دولت آقای روحانی با استفاده از توان خارجی سعی داشت اقتصاد کشور را سامان دهد که در نهایت ثمره کار برجام این شد که سهم ما از این توافق باخت و سهم طرف مقابل برد بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: نه تنها آمریکا بلکه دیگر طرف‌ها در برجام هم به تعهدات خود عمل نکردند و امروز شاهد اجرای تعهدات تنها از سوی ایران در این توافق هستیم.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه ثمره درختی است که 7 سال پیش توسط دولت آقای روحانی کاشته شده است.

وی افزود: عدم تقویت بنیه اقتصادی در داخل از سوی دولت در این سال‌ها باعث شده تا اقتصاد کشور در برابر تحریم‌های خارجی قدرت مانوری نداشته باشد و ضعیف عمل کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: متأسفانه در این سال‌ها اقدام خاصی از سوی دولت برای به راه انداختن چرخه تولید انجام نشد و عدم توجه به داخل در حوزه اقتصاد امروز این بخش‌ها را در برابر تحریم‌ها و فشارهای خارجی شکننده و آسیب‌پذیر کرده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۳۴۱۹۳۱۱:۴۲:۳۸ ۱۳۹۹/۷/۱۸
مجلس انقلابی . چرا از برجام خارج نمی شوید و فقط نق میزنید؟؟؟؟؟
ناشناس۱۶۳۴۳۵۳۱۳:۵۸:۳۲ ۱۳۹۹/۷/۱۸
و نق نمی زنن واقعیت رو میگن... شما سرت رو بکن زیر برف
ناشناس۱۶۳۴۳۵۷۱۴:۰۰:۲۰ ۱۳۹۹/۷/۱۸
پس شما در این ۸ سال در مجلس چه می کردید مقصر اصلی وضع موجود نمایندگان مجلس دهم هستند
ناشناس۱۶۳۴۴۰۲۱۴:۳۲:۱۲ ۱۳۹۹/۷/۱۸
برجام را مجلس تصویب کرد و مجلس هم می تواند رد کند ، ..الان هم به عنوان نماینده مجلس وقت عمل است ،اگر هم کاری از دستتان بر نمی آید چهار سال ساکت بنشینید ..
دانشمند۱۶۳۴۵۷۹۱۷:۲۶:۳۷ ۱۳۹۹/۷/۱۸
نمی فهمم اینهایی که اصلا از قوانین و ساختارها سر در نمیارن چرا نظر می دن. برو اول مطالعه کن بعد نظر بده دانشمند. برجام مگه تو مجلس تصویب شده که مجلس کاریش بکنه؟ رفتن امضا کردنش بعد ذیل قطعنامه سازمان ملل بردنش با بندهای الزام آور برای ایران. مجلس چی کاره بوده؟! چهار نفر ..م می گن که این در مجلس تصویب شده. اگر شده کجاست؟ قانونشو به ما هم نشون بدید.
ناشناس۱۶۳۴۶۴۵۱۸:۲۳:۱۸ ۱۳۹۹/۷/۱۸
چون برجام بود مملکت را 6 سال پابرجا نگهداشت. اگر برجام نبود بدتر از این فشارها توسط کل جهان در سال 92 شروع میشد. متاسفانه برخی خودشان را بخواب زده اند!
ناشناس۱۶۳۴۷۷۳۲۰:۳۶:۲۸ ۱۳۹۹/۷/۱۸
بی انصاف الان ما به خاطر برجام در این روزگار هستیم یا به خاطر تحریم ؟؟؟؟ الان اگر بدجام نبود و تحریم ها ادامه می یافت و اون یک سال و نیم تنفس چه عاقبتی داشتیم . فقط فقط فقط حرف..
ناشناس۱۶۳۴۸۴۴۲۱:۳۹:۴۴ ۱۳۹۹/۷/۱۸
مجلس فقط در ۲۰ دقیقه برجام و تصویب کرد
محمد۱۶۳۶۰۰۲۱۷:۵۵:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۱۹
نتیجه نپذیرفتن اف آی تی اف برای شما باخت بود نه برجام
ناشناس۱۶۳۶۷۵۴۱۱:۲۴:۱۰ ۱۳۹۹/۷/۲۰
نابغه، مگه فقط توی ایران تصویب شده که الان لغوش کنن؟! ایران کلی توی دنیا تعهد داده! کلی گردن مملکتو بردن زیر تعهد بین الملل! همینطوری استدلال کردی رای دادی؟!
ناشناس۱۶۳۴۱۹۵۱۱:۴۶:۲۹ ۱۳۹۹/۷/۱۸
مایی که میفرمایید کدوم ما میباشد
ناشناس۱۶۳۴۲۳۹۱۲:۲۰:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۱۸
دولت روحانی نه تنها اقتصاد ایران را نابود کرد بلکه با سپردن منابع مالی و اقتصادی کشور به مفسدان و یقه سفیدان رانت خوار ایران را .. اژدهای هفت سر فساد کرد.
ناشناس۱۶۳۴۳۹۱۱۴:۲۲:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۱۸
قبلش گل و بلبل بود
محمود۱۶۳۶۷۵۷۱۱:۲۵:۰۴ ۱۳۹۹/۷/۲۰
حداقل جهنم نبود!!!
حسن۱۶۳۴۲۴۴۱۲:۲۳:۳۷ ۱۳۹۹/۷/۱۸
اقاي پور ابراهيمي دوره شعار بسر آمده و خود جنابعالي يكي از كساني هستي كه با تاكيد بر گراني دلار و توجیه اينكه صادرات رونق ميگيرد مملكت را به اين روز كشانديد و شمايي كه رئیس كمیسيون اقتصادي مجلس هستيد نميدانيد ديگر نميشوددر اين دنيا جزيره اي و بسته و بدون تعامل با همه دنيا نه فقط چين و روسيه زندگي كرد و چرخ اقتصاد را به گردش درآورد اوضاع وخيم تر خواهد شد .. چين و روسيه و اروپا و امريكا همه بدنبال منافع خود هستند مهم اينستكه ما با هوشمندي و كارآمدي مثل كره جنوبي و ژاپن ضمن حفظ استقلال در صحنه اقتصادي جهان نقش افريني كنيم شعار .. بدون پشتوانه براي مردم كار و زندگي شرافتمندانه به ارمغان نخواهد آورد
ناشناس۱۶۳۴۴۳۹۱۴:۵۹:۱۴ ۱۳۹۹/۷/۱۸
کره جنوبی و ژاپن, استقلال!؟!؟ شوخی بود دیگه!؟!؟
ناشناس۱۶۳۴۴۴۱۱۵:۰۰:۵۴ ۱۳۹۹/۷/۱۸
اگر من و شما به اندازه مردم ژاپن کار کنیم خیلی از مشکلات حل میشه
ناشناس۱۶۳۵۲۱۳۰۸:۱۶:۵۱ ۱۳۹۹/۷/۱۹
عامو کره و ژاپن بدون اجازه امریکا اربابشان آب هم نمی خورند چه برسه به استقلال
مظفری۱۶۳۵۹۶۵۱۷:۲۷:۳۰ ۱۳۹۹/۷/۱۹
دوست عزیز شما هنوز معنی استقلال رو نمیدانی.
ناشناس۱۶۳۴۲۴۸۱۲:۲۵:۳۴ ۱۳۹۹/۷/۱۸
شماها فقط اهل حرف و انتقاد از دیگران هستید و .. مشکلات فعلی نتیجه بی کفایتی همه مقامات در همه قوای مملکت .. است . چرا حتی .. نتونستید دولت را برکنار کنید . خودتان برای حل مشکلات چه کردید.
ناشناس۱۶۳۴۲۷۸۱۲:۵۰:۵۶ ۱۳۹۹/۷/۱۸
جناب ابراهیمی! چرا آمریکا برد را پس زد؟! نگو که برای برد بیشتر که پاسخی غیرمنطقی است.
ناشناس۱۶۳۴۳۸۸۱۴:۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۷/۱۸
متن برجام داره از طرف ایران اجرا میشه ایا امریکا به اجرای برجام نیاز داره متاسفم
ناشناس۱۶۳۴۸۲۲۲۱:۱۸:۳۹ ۱۳۹۹/۷/۱۸
گامهای عدم اجرا را چی میگی با انصاف؟
ناشناس۱۶۳۴۴۰۳۱۴:۳۳:۲۶ ۱۳۹۹/۷/۱۸
یک معادله ساده هست دو نفر بر سر یک چیز به تفاهم رسیدن یکی داره تعهداتشو که زیان بار هست انجام میده یکی بدون هیچ زیانی کشیده بیرون
ناشناس۱۶۳۴۴۴۹۱۵:۰۸:۰۱ ۱۳۹۹/۷/۱۸
قبل از خروج آمریکا از برجام جناب روحانی رفتن سازمان ملل و فرمودن ما حاضریم برجام رو با اروپا ادامه بدیم! خب هر کسی غیر از آمریکا هم بود وقتی می دید ایران بدون انجام تعهدات آمریکا هم حاضره به تعهداتش عمل کنه از برجام خارج میشد
ناشناس۱۶۳۴۴۵۴۱۵:۱۰:۰۷ ۱۳۹۹/۷/۱۸
حالا برو خدا رو شکر کن که خارج شد وگرنه با همین برجام و مکانیزم ماشه تا حالا همه تحریمهای سازمان ملل برگشته بود!
ناشناس۱۶۳۴۳۲۱۱۳:۲۴:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۱۸
اختلاسها رانتخواری دزدان قاچاقچیان داستان تحریم گرانفروشان احتکارکنندکان وام گیرندگان هزارمیلیاردی .. که دیروز 10هزارمیلیارد تراکنش انجام دادوکسی ازاونپرسید دلارباو میدادیم واودربازارمیفروخت ..
ناشناس۱۶۳۴۳۲۶۱۳:۲۹:۵۰ ۱۳۹۹/۷/۱۸
برای ما هم برد بود ولی عده ای از برد ما خوششان نیامد و خرابش کردند.
ناشناس۱۶۳۴۴۴۵۱۵:۰۳:۵۷ ۱۳۹۹/۷/۱۸
شما هم دلت رو به این حرفها خوش کن! همون اول رئیس بانک مرکزی رفت آمریکا گفت دستاورد ما تقریبا هیچ بوده! شما اگر از رئیس بانک مرکزی بیشتر اطلاعات داری و بیشتر میفهمی حق با شماست!!!
ناشناس۱۶۳۴۶۶۳۱۸:۴۷:۵۲ ۱۳۹۹/۷/۱۸
عقل کل،اون موقعی که شما میفرمایید دلار 3200 تومان بود و مشکلات بسیار کم.بهتره همه چیزها رو لمس کنی نه دو تا خبر عالم سیاست را بیاری.
ناشناس۱۶۳۴۶۲۸۱۸:۱۰:۴۱ ۱۳۹۹/۷/۱۸
برد؟ یعنی انقلاب کردیم که بعد از اینهمه سال بنشینیم با آمریکا و اروپا توافق کنیم که به ما اجازه تجارت دهند و رابطه عادی داشته باشند و ما هم تو دهن غرب زده باشیم و هم با آنها روابط حسنه مجدد برقرار کرده باشیم؟ به این میگی برد؟ آنها به روابط حسنه با ما چه نیازی دارند که متعهد به هر تعهدی باشند؟
ناشناس۱۶۳۴۳۴۲۱۳:۴۸:۳۳ ۱۳۹۹/۷/۱۸
چه جالب. پس چرا ترامپ از آن بیرون رفت؟
بسم الله الرحمن الرحیم۱۶۳۴۳۹۹۱۴:۲۷:۴۶ ۱۳۹۹/۷/۱۸
بسم الله الرحمن الرحیم ترامپ گفته باید امتیازات بیشتری مانند خلع سلاح کامل ایران برای حمله نظامی و کاستن قدرت منطقه‌ای ایران در مقابل هیچ از ایران می گرفتیم . گفته این که کل هسته ای ایران را نابود کردیم و هیچ چیزی ندادیم کم است .
ناشناس۱۶۳۴۳۵۹۱۴:۰۱:۲۰ ۱۳۹۹/۷/۱۸
دولت روحانی بدترین و بی کفایت ترین دولت ممکن بود. برجام رو جوری بستند که ما رو تو باتلاق بندازند نه راه پس نه راه پیش.مکانیسم ماشه رو میگفتن در برجام نیست.میگفتن لغو تحریم ها نه تعلیق و..یا برجام رو نخوندن امضا کردن یا اینکه دروغ گفتن. در هر دو صورت خیانت است
معلم۱۶۳۴۳۷۰۱۴:۱۰:۱۶ ۱۳۹۹/۷/۱۸
برجام به قول ترامپ و اسرائیل یک فاجعه بود..
مهدی۱۶۳۴۴۰۸۱۴:۴۱:۱۰ ۱۳۹۹/۷/۱۸
ما کلا در همه دوران باختیم در دوران کودکی و نوجوانی وحالا
ناشناس۱۶۳۴۵۷۱۱۷:۱۶:۰۳ ۱۳۹۹/۷/۱۸
بابا بر جا م رها کن عدم توانایی در رفع مشکل اقتصادی مداوم گره بزنید به برجام مردم از این گرونی در حال غرق شدن هستند اقتصاد مملکت از هم پاشیده پول ملی مانند کاغذ .. شده این مجلس که بنا بود مشکل اقتصادی حل کند
ناشناس۱۶۳۴۶۲۴۱۸:۰۲:۰۷ ۱۳۹۹/۷/۱۸
اقتصاد های نفتی همینه، انتظار زیادی نباید داشت.
حسینی۱۶۳۴۶۳۳۱۸:۱۳:۱۲ ۱۳۹۹/۷/۱۸
دیدگاه جناب ابراهیمی خلاف دیدگاه ترامپ است که می گوید برجام برای ایران خوب بود و برای امریکا بد. امریکا با ترامپ در اقتصاد موفق بود و جناب ابراهیمی که رییس کمیسیون اقتصادی ایران است چه؟ حضور کسانی چون ایشان چه در دولت و چه در مجلس، در اقتصاد ایران نتیجه این وضعیت معیشتی است.
ناشناس۱۶۳۴۶۵۴۱۸:۳۲:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۱۸
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می فرمایند منظورشان از تولید داخلی چیست؟ خودرو را می فرمایند ، کارخانه های مونتاژی منظورش هست و یا کارخانه های بسته بندی؟ آیا در ایران تولید داریم؟
ناشناس۱۶۳۴۶۷۸۱۹:۱۰:۱۸ ۱۳۹۹/۷/۱۸
در هر توافق نامه ای از هر نوع، یکی از اصول اساسی جریمه برای طرف بدعهد توافق است چرا چنین چیزی در برجام دیده نمیشود که هیچ بلکه جریمه فقط برای بدعهدی ما هست؟ حیف تکنولوژی میلیارد دلاری هسته ای که با ندونم کاری عده ای به باد رفت.
ناشناس۱۶۳۴۷۳۵۲۰:۰۰:۳۲ ۱۳۹۹/۷/۱۸
بدبختی از اونجا شروع شد که گفت تحریمها کاغذ پاره هست ، اخر سرهم انداختن به گردن روحانی ، از اصولگرایان باید پرسید چرا دوسال آخر دولت قبلی با..آمریکا.. وارد مذاکره شدید و در آخر همه چیز به گردن روحانی انداختید ، میتونستید صبر کنید بعد از انتخابات سال۹۲ مذاکره به گردن دولت روحانی بیاندازید همه بدبختی از دولت قبل به ارث رسیده الان اصولگرایان ماهی گیری میکنند و همش در حال گفتن این سه سال آخر هستند به جای گفتن حقیقت ، وقتی امریکا تحریم میکرد داد میزدند ما تحریم دور میزنم
ناشناس۱۶۳۴۷۵۱۲۰:۱۴:۵۹ ۱۳۹۹/۷/۱۸
ایشون نیز به جمع کاندیداها اضافه شدند مبارک است!
ناشناس۱۶۳۴۸۲۷۲۱:۲۱:۲۴ ۱۳۹۹/۷/۱۸
آقای ابراهیمی شما در مجلسی بودی که برجام را تصویب کرد!
مظفری۱۶۳۵۹۶۹۱۷:۳۱:۲۴ ۱۳۹۹/۷/۱۹
درسته ولی اکثریت با غرب گداها بود
محمدرضا رضایی۱۶۳۴۸۳۰۲۱:۲۷:۴۶ ۱۳۹۹/۷/۱۸
جناب پور ابراهیمی شما حقیقت را بیان میکنین پس چرا باز همان راه اشتباه را طی میکنید واقعا اگر برجام باخت بود چرا مجلس خروج از آن را تصویب نمیکند جلوی ضرر را از هرکجا بگیری منفعت است دیگر ملت همه چیز را بخوبی میفهمد شما خودتون اذیت نکنید
محی الدین۱۶۳۴۸۳۶۲۱:۳۵:۳۸ ۱۳۹۹/۷/۱۸
برجام موجب گشایش اقتصادی گردید اما متاسفانه مسئولین به تضعیف آن دامن زدند و ترامپ دیوانه هم با خروج از آن مردم را به فلاکت کشانده است.
یک جوان مسلمان۱۶۳۴۸۵۲۲۱:۴۵:۴۵ ۱۳۹۹/۷/۱۸
ترامپ یک تاجر موفق است. اگر معامله برایش ضرر نداشت خارج نمیشد. شما که دو دوره نماینده هستی و در کمیسیون اقتصادی، کاش ذره ای کمک به اقتصاد ما مردم میکردید که زیر فشار تورم خونمان به جوش آمده و استخوانمان شکسته است.
علی۱۶۳۴۸۵۸۲۱:۴۸:۰۲ ۱۳۹۹/۷/۱۸
شما خودتون چند دوره رییس و عضو همین کمیسیون هستین. اما مشخصا برنامه عملیاتی ندارین فقط عادت به گپ زدن کردین. خب بنده خدا فلسفه وجودی شما داشتن برنامه ای با ثبات جهت معیشت مردم باید باشه نه خدای نکرده .. و آرامتون کنن. بفکر قیامت هم باشین
ناشناس۱۶۳۴۸۶۶۲۱:۵۷:۲۴ ۱۳۹۹/۷/۱۸
مجلس بیست دقیقه ای برجام را تصویب کرد تیم مذاکره کننده لوح مدال گرفتند حالا میگوئید نتیجه باخت بود ؟ از وضعیت مردم خجالت بکشید
ناشناس۱۶۳۴۸۷۱۲۱:۵۹:۵۷ ۱۳۹۹/۷/۱۸
دکتر جان. ترامپ هم که همینو میگه..چجوری است ؟اونا از معاهده ای که برنده شدن خارج شدن؟؟؟حرف کدومتون رو باور کنیم
ناشناس۱۶۳۴۸۷۲۲۲:۰۱:۱۰ ۱۳۹۹/۷/۱۸
از ابتدا راه را اشتباه رفتیم بجای فروش نفت و سرازیر کردن پول آن بسوی تولید و کشاورزی و گسترش صنعت توریسم و صنایع دستی مثل فرش ابریشم ایرانی و زعفران و پسته و شدن قدرت اول اقتصادی منطقه وبعد ترمیم ارتش ،ورزش وقدرت منطقه شدن آمدیم همه را دشمن خود کردیم ،آقازاده درست کردیم ،راننده و آبدارچی بانک مرکزی دلال ارز و ابوالملیاردر مملکت شدند مشتی خدا نشناس مثل خاوری بجای جوانان مومن وکاردان پست اقتصادی بگیرن و سه هزار ملیاردو چند هزار چپو کنند، آاخرش هم.. دنبال رو چین و روسیه که اشغال هایشان در بازار پر شود و برنج هندی بیاریم و ارزش پول ملی مان بشه مضحکه عالم و آدم و پاسپورت مان ایزن عین ریالمان
slm۱۶۳۴۹۵۸۲۳:۲۸:۵۹ ۱۳۹۹/۷/۱۸
عجب یعنی امریکا از بازی برده خارج شد چه جالب خودتونم میدونید اگر برجام نبود همین دلار 30000 هزار تومانی آرزو بود
ناشناس۱۶۳۴۹۹۰۰۰:۱۶:۱۶ ۱۳۹۹/۷/۱۹
این آقا که خودش از تایید کنندگان برجام بود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین