واکنش روحانی به لغو جلسه سران قوا

گروه ویدئو الف،   3990716063 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

واکنش روحانی به لغو جلسه سران قوا و حضور قالیباف در بیمارستان کرونایی‌ها: من هرجلسه ای را منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا کردم. کسی نمی‌تواند برود وسط سیل و بگوید که من نمیترسم!

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۳۰۸۰۴۱۲:۲۲:۵۴ ۱۳۹۹/۷/۱۶
مسوول اجرایی کشور را ببین چه طور فرار رو به جلو می کند تو اگر مجبور باشی باید هم بروی چون مسوول هستی
ناشناس۱۶۳۱۷۰۲۲۰:۲۲:۱۱ ۱۳۹۹/۷/۱۶
به گزارش رویترز، مکرون در جریان بازدید از بیمارستانی در پایتخت فرانسه، بدون آنکه لباس مخصوصی برتن کند، در جمع گروهی از پزشکان گفت: بحرانی را پیش رو داریم و همه گیر شدن این بیماری در شرف وقوع است.مسکو - ایرنا - رئیس جمهوری روسیه با حضور در بیمارستانی در منطقه کامونارکا در جنوب مسکو از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در خصوص بیماران مشکوک به داشتن ویروس کرونا قرار گرفت.به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، خانم سوفی ویلمز نخست وزیر بلژیک از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون از دو مؤسسه بهداشتی بازدید داشته است،بیمارستان سنت پیتر، مؤسسه مرجع در بلژیک برای درمان بیماران ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری بوده است. سوفی ویلمز بعد از بازدید از بیمارستان سنت پیتر، در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.رییس جمهور ما هم قایم شده نکند کرونا بگیرد .جل الخالق ..علی برکه .. ما که در امانیم.
ناشناس۱۶۳۱۷۸۴۲۱:۱۵:۱۴ ۱۳۹۹/۷/۱۶
تو قضیه بنزین هم تصمیم گیری را به کمیته سپردن و خودشون تازه صبح جمعه خبر شدن
ناشناس۱۶۳۰۸۳۷۱۲:۳۴:۲۶ ۱۳۹۹/۷/۱۶
پس چرا بچه های مردم را به مدرسه فرستادی و گوش به هشدارهای وزارت بهداشت و ستاد کرونا نکردی
ناشناس۱۶۳۱۶۹۵۲۰:۱۷:۳۲ ۱۳۹۹/۷/۱۶
بچه ها به مدرسه نمیروند.
ناشناس۱۶۳۰۸۴۳۱۲:۳۷:۱۲ ۱۳۹۹/۷/۱۶
وظیفه ملی، اخلاقی، قانونی، شرعی شما مقابله با فاسد و مفسد و حمایت از گزارشگران فساد بود. طی هفت سال چه .. کردی و در این آخری چه .. خواهی کرد.
امیر حسین سلطان/تهران۱۶۳۰۸۵۹۱۲:۴۳:۴۰ ۱۳۹۹/۷/۱۶
متاسفانه به نظر می رسد گروهی تنها چیزی که برای شان اهمیتی ندارد مرگ و زندگی جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور است. به طوری که اگر ایشان چپ برود می گویند چرا راست نرفتی؟! راست برود همان ها می گویند چرا چپ نرفتی؟! بالا برود می گویند چرا پایین نرفتی؟! پایین برود همان ها می گویند چرا بالا نرفتی؟! و قس علیهذا!
یوسف۱۶۳۱۹۳۸۲۳:۱۶:۵۰ ۱۳۹۹/۷/۱۶
بیراه نگو ..
علی۱۶۳۰۸۶۲۱۲:۴۴:۴۱ ۱۳۹۹/۷/۱۶
پس اینطوریه آقای تدبیر و امید جون شما فقط عزیزه، جمعیتی که بخاطر معیشت هر روز مجبورن سوار مترو شوند، دانش آموزان ابتدایی مدرسه بروند، و همچنان چشمانت رو بسته ای و مدعی هستی اقتصاد ما از آلمان بهتره، مکروا و مکرا.. و در آخر علی برکت ..
م.ر.۱۶۳۰۸۷۸۱۲:۵۳:۰۷ ۱۳۹۹/۷/۱۶
پس چرا ملت را فرستادید به میان عزاداران حسینی و گفتید که وضعیت سفید و زرد و قرمز و سیاه تفاوتی نمی کند؟؟؟ جان شما عزیزتر از بقیه است؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۶۳۰۹۵۴۱۳:۳۷:۳۳ ۱۳۹۹/۷/۱۶
آقای روحانی به فرض آقای قالیباف 100 درصد کرونا دارد شما پروتکل رعایت کن و وظیفتون رو لطفا انجام بدین.
ناشناس۱۶۳۰۹۶۰۱۳:۴۳:۲۰ ۱۳۹۹/۷/۱۶
اتفاقا کار دکتر روحانی درست بوده و عدم رعایت پروتکل ها شجاعت نیست.
ناشناس۱۶۳۱۳۰۷۱۶:۱۹:۰۲ ۱۳۹۹/۷/۱۶
آقای رئیس جمهور! شما حقوق نمی گیری که فقط از خودت محافظت کن! تن آدمی شریف است به جان آدمیت
ناشناس۱۶۳۱۳۴۶۱۶:۵۴:۴۸ ۱۳۹۹/۷/۱۶
والا واقعا من تعجبم جناب روحانی تو جلسه ملی کرونا که همه اقایون هستن دارن ماسک جوانب بهداشتیو رعایت میکنن و تعداد بیشتر هست حضور داره ولی جلسه سران قوا که درواقع سه نفر اونم با فاصله معین میرفتن اتفاقه خاصی نمیفتاد بهرحال بنده طرفداره شخصی نیستم ولی اقای روحانی بعنوان رئیس جمهور باید میرفتن که بعدش حرفی نباشه حالا بنده خدا اینهمه حرفو حدیث هست و دارن مدام میکوبنش نباید برا ی نرفتن بهانه دسته کسی میداد
ناشناس۱۶۳۱۴۱۲۱۷:۳۰:۲۸ ۱۳۹۹/۷/۱۶
جالب اینجاست که در امریکا همه ترامپ را به دلیل همین رفتارهای تبلیغاتی و عمل نکردن به پروتکل های بهداشتی مورد انتقاد قرار می دهند ، اما در اینجا ما به رئیس جمهوری که به این مسائل احترام می گذارد انتقاد می کنیم
ناشناس۱۶۳۱۵۶۴۱۹:۱۱:۳۹ ۱۳۹۹/۷/۱۶
این بابا خودش ماسک نزده
ناشناس۱۶۳۱۶۰۶۱۹:۳۳:۳۵ ۱۳۹۹/۷/۱۶
روحانی باید استیضاح بشه
ناشناس۱۶۳۱۶۲۰۱۹:۴۲:۵۸ ۱۳۹۹/۷/۱۶
این و واعظی واقعا چی فکر می کنند که اینقدر به راحتی مردم مظلوم رو تمسخر می کنند.
محمد۱۶۳۱۷۴۳۲۰:۴۸:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۱۶
ستاد کرونا میگه ماسک بزنید چرا ماسک نمی زنی آقای روحانی
ناشناس۱۶۳۱۷۶۲۲۱:۰۷:۵۳ ۱۳۹۹/۷/۱۶
به ما میگن مسافرت نرین اونوقت رییس مجلس رفته عیادت بیماران بدحال کرونایی از نزدیک؟؟؟ هم ما هم ایشون ماسک میزنیم. پس چرا ما نباید مسافرت بریم؟
ناشناس۱۶۳۱۸۵۲۲۲:۱۶:۵۸ ۱۳۹۹/۷/۱۶
چرا میگید مردم برن سر کار اونا مجبور هستن ولی شما نه ماسک میزدی مثل ملت بعد میرفتی
ناشناس۱۶۳۱۸۷۴۲۲:۳۳:۱۰ ۱۳۹۹/۷/۱۶
آقای رئیس جمهور قبل از کرونا صدها سفر استانی و افتتاحیه های مختلف داشتند حالا که بصورت نمادین پروتکل بهداشتی را رعایت می کنند متهم به نرفتن به محل های آلوده ویروس می شود .
ناشناس۱۶۳۱۹۱۳۲۲:۵۹:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۱۶
ببخشید ولی ستاد مقابله با کرونا زیر نظر کیست؟ آیا دستورات رهبری فقط وفقط برای کرونا باید مد نظر قرار بگیره و نصب العین بشه یا برای گرانی و ارزش پول ملی و قیمت دلار و مبارزه با فساد و این که نگاه مسئولین باید به توانمندی نخبگان و داخل باشه نه به غرب هم باید مد نظر قرار بگیره .
علی۱۶۳۱۹۶۵۲۳:۴۳:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۱۶
متاسفانه در دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی نباید شرکت میکرد ..
ناشناس۱۶۳۱۹۹۰۰۰:۱۱:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۱۷
وقتی مردم برای یک لقمه نان باید اینطور در مترو و اتوبوسهای مملو از جمعیت متراکم شوند و کرونا بگیرند در حالیکه اکثریتشان حتی قدرت خرید روزانه ماسک یکبار مصرف را هم ندارند رییس جمهور نباید تافته جدا بافته باشد، حالا اگر هنر یا معلومات خاصی داشتند میشد حق داد که سرمایه ملی است و جانش ..ارزشمند.. است ولی واقعا مسوولانی که ارزش پول ملی کشور را هزاردرصد نابود کرده اند نبودنشان..،..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین