برخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرین

گروه عکس الف،   3990710126 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

به گزارش مهر عصر امروز چند خمپاره درگیری میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان به روستای پرویزخانلو از توابع بخش گرمادوز شهرستان خدا آفرین اصابت کرد. متأسفانه در پی این حادثه، یک کودک بر اثر جراحات به بیمارستان منتقل شده و ۶ واحد مسکونی نیز تخریب شد.

برخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرین
برخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرینبرخورد چند راکت جنگ قره باغ به قسمت مرزی شهرستان خدا آفرین

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۲۳۲۳۴۲۱:۱۱:۵۱ ۱۳۹۹/۷/۱۰
موشک جواب موشک
ایران۱۶۲۳۸۱۲۱۴:۴۴:۴۳ ۱۳۹۹/۷/۱۱
هرکی زده باید جوابشو بگیره
عمران۱۶۲۳۴۴۴۰۱:۵۸:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۱۱
قطعا عمدی و حساب شده بوده چون مرز ایران از محل درگیری فاصله زیادی دارد. احتمال زیاد هم از سوی جمهوری آذربایجان است در جواب بازگشایی مسیر ترانزیت روسیه از انزلی به ارمنستان.
ناشناس۱۶۲۳۴۹۰۰۵:۱۷:۵۰ ۱۳۹۹/۷/۱۱
ما نمیخواهیم اختلافات مرزی دو کشور دیگر دامنه اش به داخل خاک کشورمان بیاید.ربطی بمن ایرانی ندارد. اگر اسرائیل به سر کرده گی ترکیه میخواهند اینطور شود. لذا افرادی که در ایران و خیابانهای ایران بلند میشوند و برای باکو و ترکیه به خیابان های ما میایندبداند این جنگ جنگ ایران نیست همانطور که جنگ ایران و عراق جنگ آنها نبود. مگر کسی از مردم باکو برای ایران خود را جلو انداخت!
ناشناس۱۶۲۳۵۲۹۰۸:۵۴:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۱۱
موشک بزرگتر براشون بفرستید تا حواسشان جمع شود
Ali۱۶۲۳۵۵۷۰۹:۲۹:۵۸ ۱۳۹۹/۷/۱۱
خب به نظر من هم باید به شورای امنیت گزارش بشه و هم ایران با توجه به قدرت برتری که دارد وارد بشه به این قضیه. ضمن اینکه من طرفدار ارمنستان هستم چون آذربایجان به دفعات نشان داده که براحتی با اسراییل و آمریکا علیه منافع ایران همکاری و شراکت داشته است. بنظر من آذربایجان و ترکیه در پی تسلط به منطقه هستند.
ترک۱۶۲۴۰۱۰۱۸:۴۵:۰۲ ۱۳۹۹/۷/۱۱
شما قطعا ارمنی هستی هموطن عزیز
امیر۱۶۲۴۹۱۳۱۴:۱۶:۵۳ ۱۳۹۹/۷/۱۲
غیرت داشته باش
ناشناس۱۶۲۳۶۵۵۱۱:۳۳:۵۷ ۱۳۹۹/۷/۱۱
مدتی صبوری بهتر از عجله است.
ناشناس۱۶۲۳۷۰۵۱۲:۳۹:۰۱ ۱۳۹۹/۷/۱۱
اون قدیم بود. الان سکوت جواب موشک
ناشناس۱۶۲۳۷۳۵۱۳:۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۷/۱۱
اگر جنگ ادامه پیدا کند بهتر دولت روستاهای مرزی تخلیه کنه مردم آسیبی نبینند.
ناشناس۱۶۲۳۷۸۳۱۴:۱۴:۲۵ ۱۳۹۹/۷/۱۱
چون ارمنستان زده مشکلی نیست.اگر موشک ها مال آذربایجان بود الان صدا و سیمای ایران هیاهو می کرد.
ترک آذربایجان۱۶۲۴۰۱۱۱۸:۴۵:۲۷ ۱۳۹۹/۷/۱۱
ارمنستان اشغالگر است
ناشناس۱۶۲۴۳۸۲۰۶:۱۹:۴۳ ۱۳۹۹/۷/۱۲
ازنظر قوانین بین الملل ایران باید به هر دو کشور سه بار اخطار دهد و اگر تکرار شد برای دفاع از خاک و مردم خودش میتواند تا 16 کیلومتر در خاک آنها نفوذ کند و یک منطقه حائل و حفاظت شده ایجاد کند.
ناشناس۱۶۲۴۴۳۲۰۸:۱۴:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۱۲
فکر نکنم مال آذربایجان باشه چون تجهیزات نظامی آذربایجان بروزه مثل ارمنستان عتیقه نیست
ناشناس۱۶۲۴۷۱۶۱۲:۲۴:۰۸ ۱۳۹۹/۷/۱۲
شاید اشتباه آمده ایران که دخالتی در این جنگ ندارد
ناشناس۱۶۲۴۷۴۸۱۲:۴۵:۲۱ ۱۳۹۹/۷/۱۲
این جنگ بهانه ای است که اسرائیل وارد شود این خمپاره ها هم یا از قصده یا نیرو های اونا کلاج هستند
ناشناس۱۶۲۴۸۵۰۱۳:۴۴:۴۱ ۱۳۹۹/۷/۱۲
تمام رسانه ها درایران شدن طرفدار ارمنستان .. فکر میکنید مردم مسلمان ایران مثل شماها هستن که ارتش مسلمان آذربایجان رو ول کنن از ارمنی .. حمایت کنن خجالت بکشید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین