فرصتی استثنایی برای خرید ملک در ترکیه

گزارش بازرگانی،   3990706063

فرصت مناسب برای خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

کشور ترکیه یکی از 10 کشور برتر دنیا برای مهاجرت است. علت این امر هم پیشرفت اقتصادی ترکیه و شرایط زندگی، همچنین قوانین مهاجرتی این کشور است. دولت ترکیه قوانینی را وضع کرده است که طبق آن اتباع خارجه می توانند با خرید ملک در ترکیه اقامت و شهروندی آن را دریافت کنند. اما سوالی که مطرح است خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان ممکن است؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

فرصتی استثنایی برای خرید ملک در ترکیه

اکنون فرصتی استثنایی برای خرید ملک در ترکیه است! اکنون که هم موقعیت اقتصادی ترکیه رو به رشد و عالی پیش می رود و هم هزینه ها بسیار کاهش یافته است. شما می توانید خانه ای با قیمتی بسیار مناسب و متناسب با شرایط خود خانواده تان در شهر و محله ای خوب بیابید و علاوه بر زندگی در این کشور زیبا، سرمایه گذاری بلندمدت کنید، اقامت دائم بگیرید و همینطور در صورت خرید ملکی به ارزش 250 هزار دلار شهروند ترکیه شوید.

بسیاری به دنبال خرید خانه هایی ارزان و یا آپارتمان هایی دست دوم در ترکیه می گردند تا با بودجه شان هماهنگی داشته باشد، با ما، مشاورین املاک گلدن کی تماس بگیرید یا به سایت https://brgoldenkey.com/ مراجعه کنید تا اطلاعات و راهنمایی های لازم را به دست آورید. در ادامه این مقاله به میانگین قیمت، ارزش ملک در مقایسه با ایران و ... پرداخته ایم.

میانگین قیمت خانه در ترکیه

برای پاسخ به پرسش خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان ابتدا باید میانگین قیمت خانه در شهرهای ترکیه را بدانید. میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در استانبول ۳۹۶۱ لیر (حدود ۵/۹ میلیون تومان) است. میانگین قیمت هر متر مربع در منطقه ی فاتح، ۴۱۶۸ لیر (حدود ۱۰ میلیون تومان) است که این منطقه یکی از مراکز ایرانیان و شامل منطقه­های تاریخی و توریستی و تجاری از جمله آکسارای است.

میانگین قیمت هر متر مربع در منطقه ی بیلیکدوزو استانبول ۲۶۴۶ لیر ( ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان) می ­باشد که یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در حوزه ملک در ترکیه به شمار می­ آید. منطقه ­ی بیلیکدوزو در حالی که دارای قیمت مناسب است دارای امکانات پیشرفته شهری و زیباهایی منحصر به فرد می باشد. میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه ۱۸۶۱ لیر است.

خرید آپارتمان در ازمیر، به دلیل اینکه یک شهر بندری با طبیعتی جذاب است که تاریخ پرباری دارد، با استقبال زیادی از سوی ایرانیان روبرو است. آب و هوای مدیترانه ‌ای این شهر بسیاری از افراد دیگر کشورها را وسوسه به خرید خانه در آن می ‌کند. متوسط قیمت در ازمیر و چمشه با ۳۰۳۶ لیر و ۵۵۶۲ لیر به ترتیب در صدر جدول قیمت مسکن قرار دارد. میانگین قیمت هر متر مربع در آنتالیا ۲۱۰۱ لیر و میانگین قیمت در شهرکونیالتی که گران­ ترین منطقه است، ۳۲۱۴ لیر می ­باشد.

میانگین قیمت خانه در ترکیه

ارزش خرید خانه در ترکیه در مقایسه با ایران

آیا تا به حال قیمت خرید هر متر مربع خانه در تهران را با کشور ترکیه مقایسه نموده اید؟ باید بدانید که خرید ملک در ترکیه با حداقل مبلغ 250 میلیون تومان ممکن است. امری که در ایران به هیچ وجه ممکن نمی باشد. تفاوت قیمتی ارزش خانه در ایران و ترکیه حداقل به میزان 3 برابر است که البته قیمت خانه فقط جزیی از مزایا خرید ملک در ترکیه می باشد. زیرا که علاوه بر خرید ملک می توانید اقامت کشور ترکیه را نیز کسب نمایید. و پس از 3 سال پاسپورت کشور ترکیه را دریافت و به هر کشوری که دوست دارید بدون دردسر سفر کنید که باز هم این امر در ایران منوط به داشتن ویزا و دردسرهای بسیار زیاد است.

بحث دیگری که مطرح می شود درآمد زایی و سرمایه گذاری است. با خرید هزینه بسیار بالا خانه در ایران می توانید سرمایه گذاری داشته باشید اما از آنجایی که هر روزه تورم در حال رشد سرسام آور است و ارزش پول ایران در حال پایین آمدن می باشد، سرمایه گذاری از طریق ملک در ایران منطقی نمی باشد. با قیمت بسیار بالای خرید خانه در کشور ایران شما پس از تلاش سالیان طولانی با همکاری تمام اعضای خانواده وام شاید در 50 سال دیگر بتوانید رویای خرید خانه را برای خود برآورده سازید.

امری که در ترکیه و سایر کشورهای دیگر نیاز به تنها یکسال تلاش می باشد. کشور ترکیه با اقتصاد پویا و گردشگری رو به رشد خود می توان گفت که خرید ملک در کشور ترکیه سرمایه گذاری مناسبی نیز می باشد زیرا طی سالیان ارزش ملک شما نسبت به ارزش پول حفظ می شود.

بحث درآمد زایی برای افرادی که اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه مهم است را نیز مطرح می کنیم. شما می توانید همزمان با خرید خانه و دریافت اقامت ترکیه درآمد زایی نیز داشته باشید اما چه طور؟ تا زمانی که ملک در تملک شما باشد می توانید، اقامت تان را یک ساله تمدید نمایید و پس از سه سال اقامت ترکیه را دریافت نمایید اما درآمد زایی به این صورت اتفاق می افتد که خانه ای که در تملک شما است را اجاره دهید.

اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه

طبق قوانین ترکیه اتباع خارجی می توانند با خرید ملک در ترکیه با حداقل مبلغ 250 هزار دلار آمریکا می توانید هم اقامت دائم ترکیه و هم شهروندی این کشور را به دست آورید. راه دیگری که برای دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک وجود دارد خرید خانه ای با ارزش کمتر از 250 هزار دلار و گذشت مدت 3 سال است که پس از آن می توان اقامت ترکیه را برای خود و سایر اعضای خانواده کسب کرد. نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است که در صورت خرید خانه و یا اجاره آن باید در این سه سال به طور دائم در ترکیه اقامت داشته باشید. در صورتی که بیش از 180 روز از ترکیه خارج باشید، مجوز اقامت شما کنسل می شود.

اجاره ملک در ترکیه

نکته جالبی که می تواند مهاجرت به ترکیه را برای شما دلچسب کند این نکته می باشد که با اجاره خانه نیز می توان اقامت این کشور را کسب نمود. اما اجازه کار و تحصیل را باید جداگانه به دریافت آن اقدام نمائید. هر چند در رابطه با اخذ اقامت ترکیه با اجاره ملک قطعیتی وجود ندارد و برخی می توانند بگیرند و برخی نمی توانند.

اقامت از طریق اجاره ملک در ترکیه

اخذ شهروندی با خرید ملک در ترکیه

نکته ای که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند این است که تصور می کنند با دریافت اقامت دائم ترکیه، شهروند این کشور محسوب می شوند! این طور نیست؛ بین اقامت دائم و شهروندی ترکیه تفاوت وجود دارد و این دو یکی نیستند. شما با کسب اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه می توانید در خاک این کشور به راحتی بمانید اما با کسب شهروندی یا همان تابعیت، شما دقیقا همانند یک شهروند ترک به نظر خواهید رسید.

خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان

با مطالعه متون بالا و کسب اطلاعات در زمینه نحوه اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه، به شما مژده می دهیم که خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان با وام بانکی ممکن خواهد بود.

نمایی زیبا از ترکیه

خرید ملک در ترکیه با وام بانکی

وام مسکن عموما از طریق تعدادی از بانکها ازطریق وثیقه ملک خریداری شده شما اعطا می گردد. معمولا مبلغ وام حداکثر ۵۰٪ بهای ملک و مدت بازپرداخت آن ۱۰ سال با بهره ۱۰ تا ۱۲ درصد می باشد. دنیز بانک در ترکیه یکی از بانکهای معتبر است که به خارجیان جهت خرید مسکن وام اعطا می نماید.

شرایط خرید ملک در ترکیه با وام بانکی

یکی از شرایط دریافت وام بانکی ترکیه سن شما می باشد که باید بین 25 تا 70 سال باشد. همچنین اگر ملک مورد نظر شما قرار است دو مالک داشته باشد، در هنگام درخواست برای وام بانکی هر دو مالک باید به صورت جداگانه فرم های بانکی را تکمیل کنند.

خرید ملک در ترکیه از پروژه های در حال ساخت

یکی از راه های جایگزین خرید ملک همراه با وام بانکی، خرید ملک در ترکیه از پروژه های در حال ساخت  است‌. زیرا شما هنگام خرید پروژه ها در حال ساخت مبلغ ۲۰ تا ۳۰ درصد را به عنوان پیش پرداخت می پردازید، بقیه مبلغ را بر طبق جدول زمان بندی پروژه و همچنین بر اساس توافق با صاحب پروژه به صورت اقساط پرداخت خواهید کرد .مزایای این روش این است که نیاز نیست مثل سودهای بانکی، سود بیشتری پرداخت کنید. هر چند این نکته هم وجود دارد که باید اطمینان داشته باشید پروژه دست شخص مطمئنی است و به اصطلاح با پیش خرید آن قرار نیست سرتان کلاه برود.

نمونه ملک در ترکیه

نمونه ملک در ترکیه

برای خرید ملک در تکیه از پروژه هایی که در حال ساخت هستند و یا تنها برنامه شان ریخته شده است، به یکسری موارد توجه کنید:

  • حتما به موقعیت ملک توجه کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که این معامله در آینده برایتان سودمند باشد؛ یعنی ارزش ملکی که خریداری می کنید در آینده افزایش یابد.

  • اطمینان حاصل کنید که این پروژه از جمله پروژه هایی در ترکیه نباشد که به دلیل مشکلاتی که از ابتدا رعایت نشده اند، نصفه مانده اند.

قطعا اکنون که هزینه های املاک در ترکیه کاهش یافته اند بهترین فرصت برای خرید ملک و خانه در این کشور است، فرصت را غنیمت شمارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

آخرین عناوین