محصولات مدیران‌خودرو ۶۳ تا ۱۷۰ میلیون تومان گران شد + قیمت‌ها

  3990701038 ۶۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

در حالی که قرار است طبق مصوبه شورای رقابت، قیمت خودروها هر سه ماه یک‌بار (به صورت فصلی) به روز شوند، شرکت مدیران‌خودرو در آخرین روزهای ماه جاری لیست قیمتی محصولات خود را برای فصل پاییز منتشر کرده است که شامل افزایش قیمت‌ از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی می شود.

محصولات مدیران‌خودرو ۶۳ تا ۱۷۰ میلیون تومان گران شد + قیمت‌ها

ایسنا نوشت: در حالی که آخرین لیست تغییر قیمت‌ محصولات شرکت مدیران‌خودرو مربوط به تیرماه بوده است، براساس آنچه که شورای رقابت مصوب کرده و اجازه داد که خودروسازان هر سه ماه یک بار براساس قیمت تمام شده محصولات و اعمال سود، قیمت جدید خودروها را اعمال کنند، در چند روز اخیر این شرکت قیمت محصولات MVM و چری را  اعلام کرده است.

مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد که محصولات MVM‌ از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و محصولات چری از ۱۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مشمول افزایش قیمت شده‌اند که حکایت از افزایش ۲۳ تا ۲۷ درصدی در گروه محصولات MVM و افزایش ۲۵ و ۲۶ درصدی در محصولات گروه چری دارد.

براساس لیست ارائه شده توسط شرکت مدیران‌خودرو که از ابتدای پاییز اعمال خواهد شد، خودرو تیگو ۷ IE که تا پیش‌از این (از تیرماه تاکنون) باقیمت ۶۴۰ میلیون عرضه می‌شد، از ابتدای مهرماه با ۱۷۰ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش، ۸۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رفت که مشمول ۲۶ درصد افزایش قیمت شده است.

پس از آن، خودرو آریزو ۶ که پیش‌از این ۵۵۰ میلیون تومان قیمت داشت، از ابتدای پاییز با افزایش ۲۶ درصدی، ۶۹۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و مشمول افزایش  ۱۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی شده است.

همچنین در برند چری، تیگو ۵ اکسلنت و آریزو ۵ نیز هر کدام ۲۵ درصد افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. به این ترتیب تیگو ۵ با افزایش ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی از ۵۱۳ میلیون تومان به ۶۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آریزو ۵ نیز با افزایش ۱۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی از ۴۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

علاوه بر این در دیگر گروه محصولات شرکت مدیران‌خودرو، MVM X ۵۵  در دو مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت و اتوماتیک اکسلنت به ترتیب ۱۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. MVM X۵۵ اتوماتیک اکسلنت اسپورت از ۵۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۶۸۷ میلیون تومان و MVM X۵۵ اتوماتیک اسپورت نیز از ۵۴۰ میلیون تومان به ۶۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

MVM X۳۳  اسپورت با افزایش ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی از ۳۷۰ میلیون تومان به  ۴۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک آن با افزایش ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی از ۳۹۰ میلیون تومان به ۴۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. 

MVM X۲۲ دنده‌ای لاکچری نیز که کمترین افزیش قیمت را داشته است، از ۲۶۵ میلیون تومان به ۳۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است. ضمن اینکه مدل‌های دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۶۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت ۸۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند. برای عرضه در مهرماه MVM X۲۲ دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۳۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و MVM X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپورت ۴۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در این جدول همچنین MVM ۳۱۵ پلاس اتوماتیک ۳۶۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است؛ درحالی که قیمت قبلی این خودرو ۲۹۰ میلیون تومان بوده و بدین ترتیب مشمول افزایش قیمت ۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی شده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۰۷۳۳۵۱۰:۴۰:۵۹ ۱۳۹۹/۷/۱
پول ملی نابود شد !
ناشناس۱۶۰۷۶۷۶۱۳:۲۹:۰۵ ۱۳۹۹/۷/۱
خواستم بگم نمی خریم اما می بینم که یه عده میتونن بخرن و راضی هستن ، این دیگه شکاف طبقاتی نیست یه گسل طبقاتی هست که باید منتظر زلزله ها هم بود
ناشناس۱۶۰۸۴۵۴۲۱:۴۵:۴۵ ۱۳۹۹/۷/۱
چرا کسی جلوی این شرکتها رانمیگیره بعد دولتیها میگن کاردلالهاست کارشماست، این خودرو گران کردنها تا کی
ناشناس۱۶۰۷۳۳۷۱۰:۴۱:۳۹ ۱۳۹۹/۷/۱
فقط بورس نابود کردید؟
شهروند۱۶۰۷۳۴۱۱۰:۴۳:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۱
علی برکت الله
ناشناس۱۶۰۷۳۵۰۱۰:۴۹:۲۶ ۱۳۹۹/۷/۱
مال بد بیخ ریش صاحبش
حسن۱۶۰۷۳۶۵۱۰:۵۵:۳۹ ۱۳۹۹/۷/۱
علي بركت .. ؛كاري كه خودروسازها وطني (البته بهتر است بگوييم مونتاژكارا ) با مردم كردند مغول و اسكندر نكردند ،دولت هم با افزايش اگاهانه قيمت دلار كه مادر همه ي گرانيهاست همچنين ؛ فعلا دنيا بكامتونه بتازونيد تا بعد ببينيد كه قطعا خواهيد ديد اينكه ميگويند دنيا دار مكافات است بي پايه نبوده
ناشناس۱۶۰۷۳۸۷۱۱:۰۶:۴۶ ۱۳۹۹/۷/۱
دولت تدبیروامید،به کل از زندگی ناامیدانه کرد
جانباز۱۶۰۷۴۳۲۱۱:۲۶:۰۷ ۱۳۹۹/۷/۱
آقا جون مملکت بی صاحب است هرکس قیمت خودرو را هرچی خواست میگه مسئولین به فکر پست خودشونند نه به فکر مردم اگر بنده مسئول بودم نمایندگیهای مدیران را پلمپ واموالشون را مصادره ومسئول هرنمایندگی راجلودرب .. می آویختم تادرسی شود برای دیگران .
ناشناس۱۶۰۷۴۵۳۱۱:۳۵:۱۶ ۱۳۹۹/۷/۱
پراید به ۲۰۰ میرسه تا عید.
ناشناس۱۶۰۸۱۵۹۱۸:۰۳:۲۸ ۱۳۹۹/۷/۱
تا چند سال دیگه یک میلیارد میشه پراید. میگی نه؟ خواهیم دید
ناشناس۱۶۰۸۵۸۵۰۰:۱۴:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۲
نه نمیذارن به میلیارد برسه. صفرای پولو برمیدارن
عدالت۱۶۰۷۴۶۲۱۱:۴۰:۵۲ ۱۳۹۹/۷/۱
یک سوال مهم, مردمی که دم از نداری و فقر و وضعیت بد اقتصادی و گرانی و فساد میزنند, از کجا چهارصد تا پانصد میلیون تومان برای خرید یک خودروی با کیفیت پایین چینی, پرداخت میکنند ؟؟؟؟ بعید میدانم فردی که پانصد میلیون تومان برای یک خودروی زیراستاندارد جهانی پرداخت میکند, آدم فقیری باشد, حتی متوسط هم نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی۱۶۰۸۶۵۷۰۳:۵۱:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۲
بله حرف خوبی زدی همه دارن
ناشناس۱۶۰۷۴۷۵۱۱:۵۰:۲۷ ۱۳۹۹/۷/۱
کسی جلوی این شرکتها رو نباید بگیره.اینها جاده صاف کن ایران خودرو وسایپا برای گران فروشی هستند.در حالی که روحانی میگه افزایش سالانه 20 الی 30درصد قابل قبول هست ؛این قیمتها چه توجیهی دارد.فقط مردم باید رعایت کنند!
ناشناس۱۶۰۸۷۱۹۰۷:۳۳:۳۵ ۱۳۹۹/۷/۲
برادر عزیز کدوم حرف روحانی راست بود که اینم باشه
س م ک۱۶۰۷۴۸۶۱۱:۵۸:۰۵ ۱۳۹۹/۷/۱
خوش به حالتون مشتری هم دارید
ناشناس۱۶۰۷۴۹۰۱۲:۰۳:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۱
عجب اقتصاد گل و بلبلی ، هر روز افزایش قیمت و تشکر فراوان از دولت تدبیر و امید .
کیانوش۱۶۰۷۵۱۵۱۲:۱۳:۱۷ ۱۳۹۹/۷/۱
باسلام اقایان مدیرمحصولات ایرانخودرووسایپا اینجورکه معلومه حالاحالا از ..خون مردم .. آخه کجای دنیابه اینصورت قیمت ماشین رابالامیبرندکدوم قانون گفته نرخ دلبخوای صاحب کارخانه باشه پس این ملت که ازجان مایع برای کشور میگزارندچطور بایدارزانترین ماشین راصاحب شوند آخه این چه قانون من دراوردی است این ملت چه گناهی کردن من بازنشسته نمیتونم یه پیکان که کسی سوارنمیشه بخرم تاچه برسدبه پژوکه ازبنزالمان هم قیمتش بالاترگرفته خجالت نمیکشید
ناشناس۱۶۰۸۸۴۹۰۹:۴۰:۲۳ ۱۳۹۹/۷/۲
واقعا دیگه خجالت بکشید بسه دیگه مردم خسته شدن
ناشناس۱۶۰۷۵۲۵۱۲:۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۷/۱
مثل اینکه این قیمتها را در خواب میبینم!!!
ناشناس۱۶۰۷۸۶۱۱۴:۵۷:۴۵ ۱۳۹۹/۷/۱
دولت امید خخخخخخ
ناشناس۱۶۰۷۵۳۸۱۲:۲۶:۱۲ ۱۳۹۹/۷/۱
کدام ادم بی وجدانی به اینها اجازه افزایش قیمت داده است که اینقدر رشد داده اند واقعا در وزارت صمت چه خبره یااینکه آقایان ..,..ی براشون کار سازی کرده اند واقعا مملکت اینقدر بی صاحب شده است این شرکت در این 6 ماه چند بار افزایش قیمت داشته شماکه سانسور می کنید لااقل یک بررسی انجام بدهید آقای توکلی الان دقیقا کجاست با اون سازمان شفافقیتش
ناشناس۱۶۰۷۵۹۳۱۲:۵۴:۵۲ ۱۳۹۹/۷/۱
قیمتها واقعا خنده داره....
ناشناس۱۶۰۷۶۰۰۱۲:۵۹:۴۲ ۱۳۹۹/۷/۱
دو ضرب دو میشه صدو خورده ای کی به کیه والا
ناشناس۱۶۰۷۶۰۳۱۳:۰۰:۰۲ ۱۳۹۹/۷/۱
به درک پراید و بکنین ۵۰۰ میلیون
ناشناس۱۶۰۷۶۱۲۱۳:۰۲:۳۸ ۱۳۹۹/۷/۱
ای کاش دوچرخه ام را حداقل نمیفروختم الان اون نمیشه خرید، ممنون
ناشناس۱۶۰۷۶۷۹۱۳:۲۹:۲۴ ۱۳۹۹/۷/۱
نقش شرکت مدیران خودرو کرمان خودرو و.. چیست ایاغیراز نفس گرفتن از ملت است و یا فقط یک رانت محسوب می شود
ناشناس۱۶۰۷۶۸۱۱۳:۳۰:۳۳ ۱۳۹۹/۷/۱
این شورای رقابت چکاره است که هر کی هر کاری میکنه.چرا کسی نیست جلوی این ..رو بگیره که هر سه ماه گفته ماشین رو گرون کنید .مگه این کارش اخلال در نظام اقتصادی کشور نیست .اگه چند نفر از اینا اعدام بشه .اون موقع کسی جرات داره با زندگی مردم بازی کنه
رضا۱۶۰۸۹۹۴۱۱:۳۲:۲۰ ۱۳۹۹/۷/۲
باید اون رئیسش پاسخگوو باشه مگه ملت حقوقشون سه ماه یکبار افزایش پیدا میکنه !!!!
ناشناس۱۶۰۷۶۸۲۱۳:۳۰:۴۴ ۱۳۹۹/۷/۱
شکرش مقررات دست و پا گیر معاون حذف کرد باریکلا
کیان۱۶۰۷۷۴۷۱۴:۰۲:۰۵ ۱۳۹۹/۷/۱
اقا بیاید بمیریم بهتره ماشین چینی که خود چینی هاهم سوارش نمیشن تو ایران برامون رویا شده
ناشناس۱۶۰۸۲۰۶۱۸:۴۱:۰۵ ۱۳۹۹/۷/۱
لاستیک ماشین چینی شرف داره به ایرانی
ناشناس۱۶۰۷۷۷۸۱۴:۱۲:۵۳ ۱۳۹۹/۷/۱
خرداد ۹۷ تیگو ۷ خریدم ۱۵۶ م. تازه اونم قسطی در طی یک سال. ۸۱۰ م بعد از ۲ سال؟؟؟!!!! یعنی الان بفروشم نمیتونم مابه‌التفاوت خرید نوی همون ماشین رو بدم. عجب مملکتی.تعطیل تعطیللللللللل.
ناشناس۱۶۰۷۸۱۸۱۴:۳۱:۱۶ ۱۳۹۹/۷/۱
آقای رئیسی بداد مردم برس
ناشناس۱۶۰۷۸۳۵۱۴:۳۹:۱۱ ۱۳۹۹/۷/۱
810 میلیون بنز می دن تو کشورهای دیگه این ماشین با همین دلار هم ۱۵۰ میلیون بیشتر نمی ارزه
عارف۱۶۰۷۸۴۲۱۴:۴۳:۲۶ ۱۳۹۹/۷/۱
واقعا انگار مسئولین مسابقه ی نابودی مملکت گذاشتن هرکی بیشتر بد بزنه تو زندگی مردم برنده میشه واقعا چرا هیچکس پاسخگو نیست؟این بود ارمان های امام؟؟
ناشناس۱۶۰۷۸۴۸۱۴:۴۶:۴۵ ۱۳۹۹/۷/۱
مسوولین چکار میکنند هرکس وهر تولید کننده ای تبری برداشته وبرای خودش از ..,.. غنیمت جدا میکند سکوت شما چه معنایی دارد اگر این خودروسازان نباشند واقعا نصف مشکلات مملکت حل شده البته اگر رانت خواران وذینفعان اجازه بدهند
ناشناس۱۶۰۷۸۶۳۱۴:۵۹:۰۴ ۱۳۹۹/۷/۱
دولت تدبیر امید حالا چیشو دیدیم اول کاره
محسن۱۶۰۷۸۶۵۱۴:۵۹:۲۶ ۱۳۹۹/۷/۱
دقت کردید جدیدا خروجی جلسات هیئت دولت معطوف شده به تعدیل قیمت تخم مرغ و نان و.. و قشنگ معلومه دیگه همه چی از کنترل شون خارج شده و با افتخار از عرضه تخم مرغ به بازار جهت تعدیل قیمت حرف میزنند
ناشناس۱۶۰۷۸۶۷۱۵:۰۰:۲۰ ۱۳۹۹/۷/۱
اقصاد مرد دیگه امیدی نموند واسه زندگی
amir۱۶۰۷۸۷۸۱۵:۰۷:۳۴ ۱۳۹۹/۷/۱
سلام ودرود بخدا بهتر از ماشینهای ایرانی هست دوست خودم باماشین x33 از جاده انحراف شد ماشین جمع شد ولی خودش هیچیش نشد ولی ایرانی با قیمت بالا خریداری میشه ولی آدم زنده بیرون نمیاد اگه چپ کند
ابراهیم سرمیلی۱۶۰۷۸۹۷۱۵:۲۲:۰۸ ۱۳۹۹/۷/۱
خدا غضب کنه دولتی را که .. دروغ گفته و میگوید. گرانی بیشتر تورم بیشتر فقر و دزدی و ..
Nashenas۱۶۰۷۹۰۲۱۵:۲۶:۰۰ ۱۳۹۹/۷/۱
حالا ملت برن بخرن
فرزاد۱۶۰۷۹۰۹۱۵:۳۱:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۱
این گرگ سالهاست که با گله آشناست
محمد۱۶۰۷۹۱۰۱۵:۳۳:۱۱ ۱۳۹۹/۷/۱
بی کیفیت ترین ماشینهای دنیا با بیشترین قیمت روز ب روزم افزایش قیمت
فرزاد۱۶۰۸۳۴۵۲۰:۰۶:۴۹ ۱۳۹۹/۷/۱
چرخش ارزش داره به خودروهای لگن داخلی با تکنولوژی 1988.اگرچه ما به لگن سواری عادت کردیم و فقط میخواهیم بعد فروش ضرر نکنیم.
هموطن۱۶۰۷۹۲۲۱۵:۳۷:۴۷ ۱۳۹۹/۷/۱
شاید بعضیها حرفهای منو برنتابند و کامنت های اعتراضی بگذارن ولی واقعیت تلخیه که باید قبولش کرد اقتصاد داره پوست میندازه و کم کم به مرحله ی تقریبا آزادش میرسه و نتیجه ش هم یعنی همین، فقط مشکل اینه که انتخاب و زمان بندی اجرای این سیاستها یه کم نامعقوله وگرنه قرار این دولت از ابتدای استقرارش اجرای همین سیاستگذاریها بود کاهش تصدی گری دولت در عرصه های اقتصادی و زیربخشهای مختلف اقتصادی کشور با بیان ساده و مختصر میشه گفت که دولت اگر دخالتشو محدود کنه بالاخره قیمتها به یه نقطه ای میرسه که تعادل عرضه و تقاضارو باعث میشه دوران سوبسید دهی به تولیدات به سر رسیده و هر محصولی فرایند تولید و عرضه ی خودشو میطلبه و اینجاست که مشتری بایستی هوشمندانه رفتار کنه و به سمت مصرف گرایی میل نکنه و از خریدهای احتیاطی و هیجانی پرهیز کنه خدا شاهده بخش اعظم همین جامعه الان با شتابزدگی به بازار خودرو حمله میکنه که نکنه از قافله ی افزایش قیمت ها عقب بمونه
ناشناس۱۶۰۸۴۹۲۲۲:۱۲:۱۵ ۱۳۹۹/۷/۱
قسمت اخیر صحبتاتون درسته ولی اقتصادی رو به آزادی میره که انحصاری نباشه و فقط چندتا کارخونه بازار را بگیرن در دست بله بذارن خودرو بدون تعرفه وارد بشه بعد هر قیمتی خواستن بدن تا رقابت واقعی باشه نه توی بازار انحصاری یکه تازی کنن
ناشناس۱۶۰۷۹۶۴۱۵:۵۴:۱۷ ۱۳۹۹/۷/۱
ام وی ام ۵۳۰ مدل ۹۰ و ۱۱۰ اس مدل ۹۵ چند شده
ناشناس۱۶۰۸۰۰۶۱۶:۲۴:۱۴ ۱۳۹۹/۷/۱
نه قصد خرید این خودروها راداریم و نه توانش را .ولی همین گرانیهای چند ده میلیونی با اثر روانی که ایجاد میکند باعث گران شدن همه مایحتاج مردم میشود.به این دولت مدبر ومحترم التماس میکنیم اگر اراده ویا قدرت جلوگیری ندارید حداقل این کارخانجات خودروسازی را تعطیل وحقوق کارگران آنها را از خزانه پرداخت کنید. با این رویه ای که اینها درپیش گرفته اند تا چند صباحی دیگر قدرت خرید نان هم نداریم .با تعطیل اینها چندهزار نفر ازخودرو محروم میشوند ولی در عوض امنیت روانی میلیونها نفر به خطر نمی افتد.
ناشناس۱۶۰۸۰۴۸۱۶:۵۳:۰۰ ۱۳۹۹/۷/۱
وای بر سرتون با این مملکت داری خون شهدا به کمرتون بزنه
ناصر۱۶۰۸۰۵۰۱۶:۵۳:۵۶ ۱۳۹۹/۷/۱
اقاپولتونوحیف نکنیدندیدماشین داخلی بدین ماشین آمریکایی ..
مسعود۱۶۰۸۱۲۸۱۷:۴۳:۴۰ ۱۳۹۹/۷/۱
اصلا این کشور ..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا یکی درب این خودروسازها رو گل بگیره . حقوق ملت یه بار اونم ناچیز زیاد میشه اینا سالی چهار بار اونم خرواری می برن روش .
عوام۱۶۰۸۱۶۸۱۸:۱۱:۴۵ ۱۳۹۹/۷/۱
یکسال ونیم پیش با این پولا خونه میخریدیم حالا ماشین سال دیگه موتور شایدم دوچرخه اونوقت به مردم بیچاره میگن دلارو سکه نخرین تا همین دوزاریم که دارین بشه یه قرون
ناشناس۱۶۰۸۱۹۶۱۸:۲۹:۵۹ ۱۳۹۹/۷/۱
دیوانه خانه است
خان بیگی۱۶۰۸۲۰۵۱۸:۴۰:۵۸ ۱۳۹۹/۷/۱
خلایق هر چه لایق تا وقتی که این فرهنگ جا نیفتاده که تنبیه گران فروشی نخریدن است این روال ادامه خواهد داشت.
حضرت۱۶۰۸۲۴۲۱۹:۰۱:۴۹ ۱۳۹۹/۷/۱
متاسفم برای این دولت. مدیران خودرو از ابتدای سال قیمت همه ماشینهایش را دو برابر کرده و انگار کسی نیست تو مملکت و همه چی بلبشو یکی بیاد به این وضع رسیدگی کنه. بدترین ماشین این برند را یک کارمند تحصیل کرده ۶۰ سال باید پس انداز کنه و بهره. واقعا" خنده داره.
ناشناس۱۶۰۸۳۲۸۱۹:۴۹:۵۷ ۱۳۹۹/۷/۱
فریاد به سرشون با این دولتداریشون؟؟؟
فرزاد۱۶۰۸۳۴۹۲۰:۰۹:۲۹ ۱۳۹۹/۷/۱
مثلا خودروهای داخلی کیفیت دارند.یا خودرو داخلی هم قطعاتش درجه 6 چینیه؟
علی۱۶۰۸۵۲۴۲۲:۴۹:۱۱ ۱۳۹۹/۷/۱
و دولت هم کماکان به مردم لبخند میزند.
ناشناس۱۶۰۸۵۳۱۲۳:۰۰:۵۳ ۱۳۹۹/۷/۱
هرسال گوییم دریغ ازپارسال
ناشناس۱۶۰۸۵۳۹۲۳:۱۱:۱۴ ۱۳۹۹/۷/۱
مسخرس بابا چ خبره... دیگه شورشو دراوردن
کامران۱۶۰۸۶۲۴۰۱:۱۴:۵۱ ۱۳۹۹/۷/۲
قیمت‌ها بالا نرفته که ارزش پول ما داره روز به روز میاد پایین کی میخاین متوجه بشین
ناشناس۱۶۰۸۶۴۱۰۲:۰۲:۳۳ ۱۳۹۹/۷/۲
چرا هیچکس به فکر مردم نیست ؟ واقعا لیاقت ما اینه ؟
تامپک۱۶۰۸۶۶۱۰۴:۲۶:۲۵ ۱۳۹۹/۷/۲
لعنت ب این بازار و اقتصاد...
ناشناس۱۶۰۸۸۵۵۰۹:۵۲:۰۴ ۱۳۹۹/۷/۲
از ماست که برماست خودمون مقصریم آقا
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  2. حالا زمان مذاکره است

  3. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

  4. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  6. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

  7. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  8. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

  9. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  10. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  11. انتخاباتی حساس، حیاتی و سرنوشت‌ساز

  12. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

  13. خوشحالی مجری شبکه ۱۴ اسرائیل از خبر شهادت رئیس جمهور ایران

  14. اطلاعیه ستاد کل درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران 

  15. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

  16. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

  17. لنگرگاه جمهوری اسلامی در بحران‌ها کجا است؟!

  18. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

  19. او این چنین جاودانه شد

  20. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

  21. سخت، اما گذرا...

  22. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

  23. خاری در چشم دشمنان

  24. تشکیل جلسه شورای عالی امنیت ملی با حضور تمام اعضا

  25. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

آخرین عناوین