شکست پرسپولیس برابر الدحیل/کار صعود سرخپوشان هم به اما و اگر کشید

گروه ورزشی الف،   3990631163

تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی بود در دیداری که می توانست با پیروزی در آن صعودش به مرحله بعد را قطعی کند، متحمل شکست شد تا کارش برای صعود پیچیده شود.

شکست پرسپولیس برابر الدحیل/کار صعود سرخپوشان هم به اما و اگر کشید

به گزارش مهر، هفته پنجم مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ورزشگاه اجوکیشین دوحه پیگیری شد که این دیدار با شکست یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. 

یحیی گل محمدی در این دیدار تیمش را با حامد لک، سید جلال حسینی(۷۰ علی شجاعی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا(۷۰ امید عالیشاه)، میلاد سرلک(۶۵ احمد نوراللهی) ، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر(۶۷ آرمان رمضانی) به میدان فرستاد. 

سرخپوشان در نیمه اول این دیدار هر چند در اکثر دقایق بازی پایاپای و نزدیکی را با الدحیل به نمایش گذاشتند اما در چند مقطع صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

در نیمه دوم هم دو تیم نمایش نزدیکی ارائه دادند و تا دقیقه ۵۷ همه چیز آرام پیش می رفت اما در این دقیقه شجاعا خلیل زاده با هدف دفع توپ به همراه مهاجم الدحیل به هوا بلند شد که سرنگون شدن بازیکن حریف داور را وادار به دمیدن در سوتش به نشانه پنالتی کرد.

اعتراض بازیکنان پرسپولیس به این پنالتی ثمری نداشت و در دقیقه ۶۰ معز علی با ضربه ای دقیق دروازه پرسپولیس را باز کرد تا این تیم قطری شرایط بهتری نسبت به سرخپوشان ایران پیدا کند. 

پس از این گل یحیی گل محمدی با چند تعویض تلاش کرد تا تیمش را با روند هجومی تری وادار به جبران گل خورده کند. 

در ۱۰ دقیقه پایانی تیم الدحیل به لاک دفاعی رفت و حتی مهاجمان این تیم هم برای دفاع در زمین خودشان حضور داشتند و پرسپولیس بر شدت حملاتش افزود. در دقیقه ۸۴ پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه موقعیت خوبی را برای گلزنی سرخپوشان فراهم کرد اما مدافعان پرتعداد الدحیل فرصت گلزنی را ندادند. 

در دقیقه ۸۵ پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی دیگر پشت محوطه جریمه و در موقعیت جدیدی شد که این ضربه هم ثمری برای سرخپوشان نداشت. در پنج دقیقه وقت اضافه پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه الدحیل پی ریزی کرد اما موفق به زدن گل تساوی نشد.

سرخپوشان تهرانی که تا قبل از این دیدار با ۷ امتیاز صدرنشین گروه سوم بودند با شکست برابر الدحیل باید منتظر دیدار هفته پایانی باشند تا نتایج دیگر هم در صعودش تاثیرگذار باشد. 

در گروه سوم تیم الدحیل با ۹ امتیاز صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرده است. پرسپولیس با ۷ امتیاز و تا قبل از بازی پنجم التعاون و الشارجه دوم است و تیم التعاون با ۶ امتیاز سوم است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین