نامجو مطلق: با عملکرد تیم در نیمه دوم مقابل الشرطه به شکست الاهلی خوشبینم

گروه ورزشی الف،   3990631003

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با بازی نیمه دوم مقابل الشرطه خوشبین هستم که الاهلی را شکست دهیم.

به گزارش فارس، مجید نامجو مطلق در نشست خبری بعد از بازی با الشرطه عراق اظهار داشت: با توجه به اینکه مدتی است از کوران بازی‌ها دور هستیم و اینجا فقط تمرین کردیم، بازیکنان ما از شرایط بازی دور بودند و ما نیمه اول خوبی نداشتیم.

وی افزود: می‌دانستیم الشرطه روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد و ما برنامه های زیادی برای خنثی کردن این تاکتیک داشتیم اما درست از همان نقطه ای که به بازیکنان گفتیم گل خوردیم و نیمه اول ا از دست دادیم.در نیمه دوم با تغییراتی که به وجود آوردیم فوتبال تک ضرب و خوبی به نمایش گذاشتیم و فرصت های خوبی ایجاد کردیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: به نظرم داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد و این حدس من است. من به بحث داوری ورود نمی کنم ولی حداقل یک پنالتی ما را نگرفت. آن پنالتی می توانست نتیجه بازی را تغییر بدهد. در مجموع از بازی نیمه دوم راضی ام و امیدوارم با برد الاهلی به دور بعد صعود کنیم.

وی در خصوص برنامه های استقلال برای بازی با الاهلی گفت: ما شناخت خوبی از این تیم به خاطر 2 بازی قبل که با الشرطه برگزار کردند به دست آوردیم. قطعا در آن بازی چاره ای جز بردن نداریم و تمام تفکر ما برای شکست دادن الاهلی خواهد بود. با بازی نیمه دوم مقابل الشرطه خوشبین هستم که الاهلی را شکست دهیم. ما به اینجا آمده ایم که در مراحل بعدی هم بازی کنیم. قطعا این انگیزه در بازیکنان ما وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه در کنفرانس قبل از بازی اعلام کرد از تیم و بازیکنان الشرطه شناخت دارد و این موضوع چقدر در دیدار برگشت تاثیر داشت، عنوان کرد: ما برنامه ریزی‌های لازم را انجام دادیم و می‌دانستیم این تیم روی کرنرها خیلی خطرناک است. حتی شرح وظایف هم دادیم و می‌دانستیم ممکن است از آن ناحیه ضربه بخوریم.

نامجو مطلق تاکید کرد: ما یک لیگ فرسایشی را پشت سر گذاشتیم و به همین دلیل برخی در استراحت بودند. یکسری از بچه‌های ما مشکل ویزا داشتند و علی کریمی 2 روز قبل از بازی به ما اضافه شد. با این مشکلات از تلاش بازیکنان راضی هستم چون آنها در شرایط بازی نبودند و فقط تمرین کردند. از نیمه دوم تیمم بسیار راضی هستم.

وی در خصوص سیستم خنک کننده در ورزشگاه به تیم استقلال برای عملکرد بهتر کمک کرد یا خیر گفت: من به کشور قطر تبریک می‌گویم که خود را مهیای جام جهانی کرده است. خود من 30 سل پیش در باشگاه السد بازی می کردم ولی فکر می کنم امکانات ورزشی قطر خیلی پیشرفت کرده است و با امکانات خوب شرایط خوبی ایجاد کرده اند. با توجه به گرمای زیاد قطر این امکانات فوق العاده است و می‌تواند به فوتبالیست ها کمک کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین